Auto recenze Toyota - rozcestník pro recenze Toyota

Nejčtenější auto recenze

5,4Toyota RAV4 (2007) Toyota RAV4 (2007) autor: Marek Přečteno: 42957x
8,8Toyota Auris (2008) Toyota Auris (2008) autor: petr Přečteno: 32401x
9,4Toyota RAV4 (2002) Toyota RAV4 (2002) autor: L@lek Přečteno: 30649x
8,6Toyota Avensis (2005) Toyota Avensis (2005) autor: Zel.am Přečteno: 27047x
10,0Toyota Auris (2011) Toyota Auris (2011) autor: crosk Přečteno: 23236x
Všechny nejčtenější auto recenze >

Nejnovější komentáře v diskuzích

RE: Stando, nerob zo seba vola.

Luboši, pokud tvůj příspěvek je pro mne (nejsem Standa), ty ze sebe děláš vola kdykoli něco napíšeš. Zjisti si nejprve fakta, a potom se ztrapňuj. Stejnej pitomec jako ty, je tady ještě Jirka. Pro něj je zase Aygo francouz. Vemte se za ruce a jděte světem. Sem už ale nic nepiš.

09.01.2021 | 09:15:10 |  | Recenze: Toyota ProAce 2.0D-4D 150k (2020)

RE: Nechápu ty breky...

Já na vašem místě bych šel třeba tudy....

https://www.novinky.cz/auto/automoto-testy/clanek/test-volkswagenu-t6-1-s-obytnou-vlozkou-dve-auta-v-jednom-40347125#dop_ab_variant=0&dop_req_id=JZAtsx5LzEF-202101090639&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=6&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

09.01.2021 | 07:43:53 | Vašek | Recenze: Toyota ProAce 2.0D-4D 150k (2020)

RE: Nechápu ty breky...

Ten koberec je hlúposť.
To zdochynanie plynu je vlastnosť, treba pridať pri rozbehu viac plynu..
Robí to už pomaly na každom modernom TD s manuálom.

06.01.2021 | 22:54:19 | ľuboš | Recenze: Toyota ProAce 2.0D-4D 150k (2020)

RE: Nechápu ty breky...

Pořád nechápete, že pro výrobce jste exot....dnes si už skoro nikdo takhle auto nepředělává (a ten minibus dělá třeba Sprinter), jinak to zkrátka řeší originálem (California ap.)
Ev. si lze auto půjčit...

06.01.2021 | 09:47:42 | Vašek | Recenze: Toyota ProAce 2.0D-4D 150k (2020)

Toyota Proace Verso alias Peugeot Traveller, alias Citroen Spacetourer, alias Opel Zafira II.

Je zcela jedno jaká je to značka, prostě do žádného auta u nás nejsou, nebo se nesmí legálně namontovat sedačky kupř:
M1 Tested Double Bed Seat For Vans & Campers
Je to zjevné omezování práv a svobod zákazníka, jen z důvodu aby nekupovali univerzální vozidlo a museli jich koupit více. Jenže kde je parkovat!!

05.01.2021 | 23:44:09 | chofeur | Recenze: Toyota ProAce 2.0D-4D 150k (2020)

RE: Nedostatky

Mě se nejedná o přední sedačky, ale o druhou řadu.
Tohle je to co chybí na našem trhu a ještě další podmínka je aby se to dalo legálně namontovat:
M1 Tested Double Bed Seat For Vans & Campers

05.01.2021 | 23:38:53 | Chofeur | Recenze: Toyota ProAce 2.0D-4D 150k (2020)

RE: Nechápu ty breky...

Zkuste najít dodávku která má možnost legálně převést 5 osob a zároveň nemá přepážku. Zakladem musí být vždy minibus, nebo vzácná varianta kombi bez přepážky. Pokud by chtěl dodávku na kempování a dopravu 2 lidí, tak je problém minimální. Další problém je, že zrovna tahle kategorie má vzácnou výšku 1,89 m v nových osobních verzích, čili platíte méně na dálnicích třeba v Chorvatsku, nemáte problémy s podzemní garáží a jste na tom lépe s cenou na některých trajektech.
Úpravě dodávek na více sedadel PRO JÍZDU se úpravci spíše vyhýbají, je dostupné jen jedno schválené dvojsedadlo které se dá rozložit do lůžka a zároveň vézt cestující. A to nelze namontovat do kterékoliv dodávky.
S jízdou problém nemám, tlusté sloupky jsou jen konstatování, že i tohle auto je má tlusté. Takže jen to chcípání při rozjezdu a to vyřeší podložení koberce a cvik.
Jediné auto kde mi po krátké projížďce bylo jasné, že pro mě nebude vhodné bylo Subaru s ukvíleným variátorem. Až na neergonomické extrémy jako je Land Rover se lze asi vždy přizpůsobit. Pro mě je klíčové jak jsou dnes vyráběné sedačky v minimální variabilitě. Při tom by stačilo kdyby se alespoň daly dokoupit, byť třeba i za těch 45 tis kolik stojí ty jediné schválené a rovněž nepovedené. Kdybych neměl lukrativní výrobu, tak zrovna ty sedačky jsou díra na trhu, zejména dnes kdy kvůli pandemii hodně lidí přesedlává na nové bydlíky.

05.01.2021 | 23:23:14 | Chofeur | Recenze: Toyota ProAce 2.0D-4D 150k (2020)

RE: Stando, nerob zo seba vola.

...
Je to čistokrvny Japonec. :)) =

05.01.2021 | 17:53:40 | ľuboš | Recenze: Toyota ProAce 2.0D-4D 150k (2020)

RE: Nechápu ty breky...

1) na kempování se dá velmi dobře použít plechová dodávka větších rozměrů, výběr celkem slušný, viděl jsem mnoho pěkných samovestaveb
2) Váš problém je hlavně v tom, že chcete kupovat dodávku na kempování (viz ta sedadla ap.), ale k tomu to auto není primárně určeno, tedy ani přizpůsobeno, kolik lidí jej bude k takovému účelu používat? Od toho jsou úpravci specialisté.... masově a tedy levně vyráběný vůz nemůže být natolik univerzální...

A pardon, ale nesvézt se , zejména , když pak skuhráte na kde-co, to opravdu hraničí...

05.01.2021 | 10:31:44 | Vašek | Recenze: Toyota ProAce 2.0D-4D 150k (2020)

RE: Nechápu ty breky...

Vzhledem ke snižování životnosti akumulátorů u Start-Stop systémů mnozí výrobci již pochopili, že pro baterii je lepší nebýt nahoře v horku nad motorem, ale v chladnějším prostředí dole, zejména když pod podlahou dodávky je hafo místa. A také to snižuje těžiště a rozložení hmotnosti na nápravy při umístění vzadu. Kolikrát se chodí k baterii :)
Auto jsem předem nezkoušel, jenom seděl v jiném, po zkušenostech vím, že se bohužel vždy musím přizpůsobit autu já, když jsou pro mě rozhodující jeho rozměry a uspořádání. Měl jsem i VW T4 která má problémy zase jiné a mnohé i stejné, stejně tak i M-B Viano a před tím před revolutzí Š 1203 (kde jsem ale na kempování mohl dělat z úprav cokoliv:)
Když chcete auto s výraznou skladovou slevou a ne drahé do výroby, tak je opravdu kumšt najít dlouhé, které má dveře jak chcete, tedy na obě strany a vzadu křídlové, vepředu průchod mezi sedačkami (nesmí tam být 1+2 ale jen 1+1)
Výšku pedálů si vyřeším podložením koberce. Sloupek A je bohužel tlustý u všech nových aut.
Nakonec mám i řešení pro tu druhou řadu sedadel co je potřebuji na kempování přemístit. Abych se vešel do legislativy která neumožňuje nic, tak pod ně dám 4 kolečka co mají zvedání a po vyklopení z držákú na podlaze ji prostě na dobu stání při kempování přesunu libovolně kdekoliv. Na jízdu je budu muset vracet do origo držáků. Pouze vyjímatelná sedadla a nesklopná i na spaní děsně omezují variabilitu.
Ty breky jsou nad faktem, že dnes se motoristé terorizují Start-Stopem, přesto že jen škodí a ohrožuje bezpečnost vypínáním za jízdy, když se to opomene jako další krok před vyjetím. Patří tam i tlusté sloupky které jen přehazují riziko přehlédnutí na řidiče, nebo legislativa se sedadly i když je autě vše připravené i pro posuvy nebo třetí řadu už proto, že vyrábět vozidlo s jednou variantou přípravy je levnější. Proto jsou i u 5-ti sedadlové verze plasty jako u 8-mi sedadlové, stejně tak kotevní úchyty, nebo zásuvky či osvětlení na stropě.

05.01.2021 | 02:55:20 | Chofeur | Recenze: Toyota ProAce 2.0D-4D 150k (2020)