Rok výroby:1996Typ motoru:1.6, 4A-FEStav km při koupi:122 000 kmStav km nyní:123 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:4. 5. 2005
Netěsnou vodní pumpu, nesprávné svíčky (viz. dále).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vozidlo jsem zakoupil jako dovoz z Itálie za 125 tisíc, vozidlo bylo zachovalé a bez zjevných zavad. Vyměnil jsem olej, filtry a svíčky. Při jízdě se mi začalo projevovat v určitých otáčkách cukání. Při volnoběhu měl tento nepravidelný chod. Prošel jsem několika diagnostikami a nic. Nakonec mě achránili v Toyotě v Ostravě. Do vozu patří speciální platinové svíčky při ceně 590Kč/ks. Takže pozor, existují dvě verze motorů, s chodu směsí s platinovými svíčkami a s bohatou směsí s normálními svíčkami.
Jinak príma auto s dobrou spotřebou (zatím od 6.7 - 8 litrů). Má větší vnitřní prostor než octavia combi, kterou jsem měl před tím.
sem vlastnik vozu toyota carina e combi 1.8i 79kw take lean burn
no a auto moc nejelo , tak ze vymnenime svicky, chtel sem iridiove ale nebyly tak sem si koupil platinky bosch mnel sem na ne slevu, pak sem zjistil ze tam patri prave platinky auto jede jak ma , a mam ho moc rad :)
Ja mam taky carinu 1.6 79 kw chudou smes a svicky mam normalni bosch sadu za 450 kc a nic necuka to je divny zeby to bylo svickama. spis bych rekl ze ty platinovy do bohate smesi, ne? o platinovych svickach sem slyšel ze se davajou do motoru VVTi. to kolisani otacek na volnobeh bych spis dal na kabely bo viko rozdelovace a palec.
Musím Vám poděkovat za Váš příspěvek. I já jsem majitelem vozidla Toyota Carina E - Leanburn, 85 KW-motoru s chudou směsí. Projevuje se mi Vámi popsaná závada,hlavně při volnoběhu, kolísají mi otáčky asi 100-150,dle otáčkoměru. Vyměnil jsem všechny filtry,včetně palivového, scvíčky a nic. Svíčky nemám platinové, ale normální Champion. Pevně věřím, že platinové svíčky budou tím pravým důvodem proč mi kolísají vol.otáčky. Ještě bych podotkl, že i já jsem byl na diagnostice,ale nic nezjistili.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Carina
Tekiler
sem vlastnik vozu toyota carina e combi 1.8i 79kw take lean burn
no a auto moc nejelo , tak ze vymnenime svicky, chtel sem iridiove ale nebyly tak sem si koupil platinky bosch mnel sem na ne slevu, pak sem zjistil ze tam patri prave platinky auto jede jak ma , a mam ho moc rad :)
Honza ostrava
14.11.2009 | 14:17:01 | Reagovat
Svíčky
Ja mam taky carinu 1.6 79 kw chudou smes a svicky mam normalni bosch sadu za 450 kc a nic necuka to je divny zeby to bylo svickama. spis bych rekl ze ty platinovy do bohate smesi, ne? o platinovych svickach sem slyšel ze se davajou do motoru VVTi. to kolisani otacek na volnobeh bych spis dal na kabely bo viko rozdelovace a palec.
17.07.2007 | 17:45:34 | luli Reagovat
Kufr
Do kufru Cariny se vejdou 2 kola bez nutnosti sklopit zadni sedadla. Vyzkouseno!!!
21.12.2006 | 13:50:42 | Honza Reagovat
Raketa na kolech
Mam 1,6 Carinu E 79kw z 94roku a je to fajn spolehlivy auticko co v 5500ot/min. taha jako fik
05.10.2006 | 12:23:12 | Merlin Reagovat
Omlouvam se, že jsem svůj příspěvek napsal anonymně, vše napravuji.
K TOYOTA Carina E, 85 KW
12.07.2005 | 09:11:14 | Milan - Opava Reagovat
Musím Vám poděkovat za Váš příspěvek. I já jsem majitelem vozidla Toyota Carina E - Leanburn, 85 KW-motoru s chudou směsí. Projevuje se mi Vámi popsaná závada,hlavně při volnoběhu, kolísají mi otáčky asi 100-150,dle otáčkoměru. Vyměnil jsem všechny filtry,včetně palivového, scvíčky a nic. Svíčky nemám platinové, ale normální Champion. Pevně věřím, že platinové svíčky budou tím pravým důvodem proč mi kolísají vol.otáčky. Ještě bych podotkl, že i já jsem byl na diagnostice,ale nic nezjistili.
12.07.2005 | 09:06:28 | Reagovat
Když jsi měl předtím Octávii tak proč máš napsaný žádný předchozí vůz.
06.05.2005 | 20:56:07 | Golfis Reagovat