Rok výroby:1994Typ motoru:1998Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:7,8 l/100 kmVloženo:26. 7. 2006
Toyotu Carinu jsem koupil na základě doporučení lidí z mého okolí a přesto že na ní mám najeto pouze něco okolo 5000tis.km, musím říci, že sní mám zatím velice dobré zkušenosti.
Při první delší cestě jsem tzv.tankování doplna zjistil, že pří "doslova přeplněném kufru s pěti dospělími lidmi" jsem dosáhl spotřěby 6l a kombinovaně po alpách, krátkých přejezdech za studena, dálnicích 7,8l bylo nečekané překvapení.
Jinak vozidlo je spolehlivé, prostorné, tiché a to při cca.250tis je co říci - mé předchozí vozidlo byla Opel Vectra 2.0i OHC 8V a jen těžko jsem věřil, že najdu stejného nástupce - kdo tuto Vectru měl ví očem píši.
Po čase bych opět doplnil nějaké informace,má stará Carina 2.0, (o které je recenze výše) jelikož měla kolem 300.tis.km a začala pomalu odcházet (přecejen jsem už byl 5 majitel) - odešla přes bazar daleko do Nigérie, kde bude věřím ještě dlouho sloužit, prodána byla celkem solidně za 1den :-)) Zůstal jsem věrný Toyotě a koupil opět Carinu Combi 1.8 79Kw(najeto 130.000km) r.v.1997.Osobně jsem si ji vybral a přivezl z Německa, po prvním majiteli, velmi zachovalá, skutečně jak nová,bez koroze,servis.knížka atd.Mé dojmy po půl roce jsou takové, že už asi ta Carina evropská, není jako japonská, musel jsem měnit kosti na nápravě a nyní mě asi čeká vstřik, který je slabinou těchto motorů.Motor 1.8 je celkem pružný, ale na 2.0 rozhodně dynamikou nestačí,pro klidného jezdce a na předjetí motor ale bohatě stačí.Jezdí za 7.6l / 100km, jezdím převážně úseky do 10km ráno a zpět z práce, to se mě zdá velice slušné.Jinak vše funguje jak má, nikde nic nevrže a jízdní vlastnosti dobré, pořizovací cena v německu 75.tis, na rok výroby 1997 poměrně dost peněz.Má rada zní, pokud chce někdo starou dobrou nezničitelnou Toyotu, vybírejte především ty v Japonsku vyrobené.Hodně štastných kilometrů a zase někdy na recenzi.Ahoj Vítek
Dobrý den, po dvouch letech opět píši doplnění informací k mému vozu. Za tuto dobu jsem najel asi dalších 35.tisíc km a vozidlo stále šlape jako hodinky, měnil jsem jen zadní tlumiče, které byly dokonce originál a "foukl" mě chladič, který jsem v japonské replice sehnal za 3.900,- (orig.Toyota 9500,-).Jinak udržbu dělám u kamarádů mechaniků a vzhledem k tomu že auto není až tolik složité, vše je dobře přístupné, servis prakticky neznám. Není již pravda jak se říkalo, že japonská auta jsou drahá na údržbu. Vozidlo jinak nemělo vůbec!!! žádnou závadu a jezdí při cca 275.tis jako zánovní, nic nevrže, netluče. Toto auto je opravdu nezničitelné!!! vřele doporučuji všem, kteří oněm uvažují, možná jen kupujte spíše ročníky 96, nejlépe 97. S pozdravem a spoustu km bez nehod přeje Vítek
Jo, tu Vectru mám, jen 1.8i, ale máš pravdu, že ještě nejsem schopen určit další auto, o kterým by teď bylo slyšet, že se povedlo. O Japoncích zatím uvažuji vlažně a Saab a Volvo jsou pro mě drahé. Zatím si auto nechám, jak jen dlouho to půjde.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Carina
Toyota 1.8 16V
Po čase bych opět doplnil nějaké informace,má stará Carina 2.0, (o které je recenze výše) jelikož měla kolem 300.tis.km a začala pomalu odcházet (přecejen jsem už byl 5 majitel) - odešla přes bazar daleko do Nigérie, kde bude věřím ještě dlouho sloužit, prodána byla celkem solidně za 1den :-)) Zůstal jsem věrný Toyotě a koupil opět Carinu Combi 1.8 79Kw(najeto 130.000km) r.v.1997.Osobně jsem si ji vybral a přivezl z Německa, po prvním majiteli, velmi zachovalá, skutečně jak nová,bez koroze,servis.knížka atd.Mé dojmy po půl roce jsou takové, že už asi ta Carina evropská, není jako japonská, musel jsem měnit kosti na nápravě a nyní mě asi čeká vstřik, který je slabinou těchto motorů.Motor 1.8 je celkem pružný, ale na 2.0 rozhodně dynamikou nestačí,pro klidného jezdce a na předjetí motor ale bohatě stačí.Jezdí za 7.6l / 100km, jezdím převážně úseky do 10km ráno a zpět z práce, to se mě zdá velice slušné.Jinak vše funguje jak má, nikde nic nevrže a jízdní vlastnosti dobré, pořizovací cena v německu 75.tis, na rok výroby 1997 poměrně dost peněz.Má rada zní, pokud chce někdo starou dobrou nezničitelnou Toyotu, vybírejte především ty v Japonsku vyrobené.Hodně štastných kilometrů a zase někdy na recenzi.Ahoj Vítek
09.10.2010 | 18:14:30 | Vítek Reagovat
Po letech
Dobrý den, po dvouch letech opět píši doplnění informací k mému vozu. Za tuto dobu jsem najel asi dalších 35.tisíc km a vozidlo stále šlape jako hodinky, měnil jsem jen zadní tlumiče, které byly dokonce originál a "foukl" mě chladič, který jsem v japonské replice sehnal za 3.900,- (orig.Toyota 9500,-).Jinak udržbu dělám u kamarádů mechaniků a vzhledem k tomu že auto není až tolik složité, vše je dobře přístupné, servis prakticky neznám. Není již pravda jak se říkalo, že japonská auta jsou drahá na údržbu.
Vozidlo jinak nemělo vůbec!!! žádnou závadu a jezdí při cca 275.tis jako zánovní, nic nevrže, netluče. Toto auto je opravdu nezničitelné!!! vřele doporučuji všem, kteří oněm uvažují, možná jen kupujte spíše ročníky 96, nejlépe 97. S pozdravem a spoustu km bez nehod přeje Vítek
11.08.2008 | 09:31:59 | Vitek Reagovat
pánové, a skusili jste Passata, nebo Golfa druhé generace?
27.07.2006 | 22:19:39 | Reagovat
Vectra
Jo, tu Vectru mám, jen 1.8i, ale máš pravdu, že ještě nejsem schopen určit další auto, o kterým by teď bylo slyšet, že se povedlo. O Japoncích zatím uvažuji vlažně a Saab a Volvo jsou pro mě drahé. Zatím si auto nechám, jak jen dlouho to půjde.
27.07.2006 | 10:51:52 | David Reagovat