Recenze Toyota Carina Toyota Carina II 1.6 XLi
“Spolehlivé, nekorodující auto s vysokou užitnou hodnotou.”

Autor recenze: patr (35 let),
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1990 Typ motoru:1.6, 16V / 4A-FE Stav km při koupi:94 000 km Stav km nyní:150 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 let Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 27. 9. 2005

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 2.0

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

2
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

3
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 105 paralelně Š Octavia a Octavia II

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Od roku 2000, kdy jsem auto koupil, jsem řešil:

1. Výměnu zadního dílu výfuku.

2. Dvakrát svařování trubek výfukového potrubí za středním tlumičem.

3. Špatná funkčnost zařízení na otevírání čtvrtých ventilů (nevím, jak to odborně nazvat).

4. Nedovírání střešního okna.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Způsob využití auta:

Auto nyní používá moje manželka především na vození dětí do školky, což je, vzhledem k vysoké užitné hodnotě auta, celkem neadekvátní využití. Trpí tak především výfuk. V dobách, kdy to bylo naše jediné auto, dostalo naopak velmi zabrat a nikdy nezklamalo.

Odstraňování závad:

ad 1. Výfuk - to není závada, nicméně překvapila mě cena ca 10.000,- Kč za originální koncový díl, tak jsem tam dal pohliníkovaný Bosal za 3.000,- a jsem celkem spokojen.

ad 2. Svařování trubek výfukového potrubí - na stejném místě (hned za středním tlumičem) mi trubka upadla. Bližším ohledáním se zjistilo, že přde mnou někdo ty pohliníkované trubky svařoval autogenem, čímž je docela poškodil. Teď to mám převařené COčkem a snad to chvíli vydrží, i když ty trubky už dostaly tím autogenem hodně zabrat.

ad 3. To zařízení na podtlakové otevírání čvtvrtých ventilů, které neumím pojmenovat, bylo vyřazené z provozu již při koupi auta. Postupně jsem došel k tomu, že příčina problému bude buď ve špatném snímači polohy škrticí klapky nebo v řídící jednotce. Teď sháním slušný snímač (originál stojí 5.000,-), abych to vyzkoušel. Bez tohoto zařízení je auto líné ve vyšších otáčkách (na vození dětí do školky to ale bohatě stačí).

ad 4. Příčinou nedovírání střešního okna byl vytlačený "šnek", ve ktrém se pohybuje tyčka zvedající střešní okno. Vyřešil jsem to podložením tak, aby maximální zavření okna nebylo v koncovém bodě "šneku", ale dříve, takže se teď dá okno opět dovřít.


Máte-li někdo zkušenosti se zařízením popsaným v bodě 3, sdělte mi je, prosím.
Informace o tomto autě můžete najít na http://www.trhon.cz/auto/toyota_carina.htm

Pozn. na závěr: Já osobně používám Octavii II (předtím Octavii I), přesto si myslím, že Carina dost předběhla svou dobu a i dneska je konkurenceschopná.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Carina

Vložit komentář

ND

zdravím,kdyby jste sháněl nějaké díly,mám stejnou toyotu ve stříbrné combi na náhradní díly viz odkaz http://auto-ostatni.sbazar.cz/toyota-carina-ii-1-6-16v-kombi-na-nd-prostejov-lostice-o5615045.html

28.04.2011 | 18:17:16 |  Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Toyota Carina