Rok výroby:1996Typ motoru:2000 turbo dieselStav km při koupi:60 000 kmStav km nyní:132 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:15. 5. 2006
Zatím totálně bez závad, jedině spotřební materiál (destičky, olej, filtry, zadní silentbloky na stabilizátoru).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Kupoval jsem ho od prvního majitele v roce 2000, bylo zakoupeno v ČR. Je to sedan v tyrkysově modré metalíze a v plné výbavě. Původní baterie vydržela více než 8 let a "odešla" v garáži. Za celou dobu neznám opakovaný start i v největších mrazech a zvukový projev i studeného motoru je na hony vzdálen VW, Audi atd. Prostornost auta byla již popsaná v jiných recenzích a je zkrátka na svou dobu a rozvor -2580mm příkladná. Na autě je vše podstatné původní včetně výfuku (je z nerezu) a tak jediné co by se hodilo by byl větší výkon (61 KW). Na toto auto si opravdu nejde stěžovat a pokud původní majitel nebyl vyloženě bezohledný je to dobrá volba za rozumný peníz pro lidi co chtějí kvalitu.
Osobně až se budu loučit s tímto vozem a zájemců mám dost, tak chci opět TOYOTU, nejlépe Avensis D4D. Kdo jezdí tuto značku či japonce obecně ví o čem je řeč.
No.1 máte plnou pravdu. Moje výše popsaná Carina TD dodnes plně každodenně slouží a bez závad. Ve 200 000 km jsem vyměnil krom brzd vpředu rozvody a vodní pumpu, dále tyčky řízení a silentbloky na zkrutnýcch stabilizátorech. Nechal jsem udělat test tlumičů - auto má tažné zařízení a je dost využíváno a verdikt - nejhorší tlumič (stále originály) 73% účinnost.....a výfuk i ostatní agregáty pořád původní a bez závad. Na STK nechtěli věřit, že auto vyrobené v roce 1996 má stále původní třeba manžety na poloosách a na řízení a že motor a převodovka nikde nemají únik oleje, že jsou původní žhavící svíčky, čerpadlo, kompresor klimy atd. Už víc jak rok mám ještě Corollu r.v. 99, sice benzín ale stejný nezmar. Je jen škoda, že tato doba kvalitních aut s neprůstřelnou spolehlivostí skončila a asi se už ani nevrátí.
Mám Carinu E presne s týmto motorom ten motor je ešte starej dobrej konštrukcie Toyota, ver mi že ho len tak lahko nezničíš,nestane sa ti že ti len tak lahko odíde vstrekovač či čerpadlo alebo turbo !! ako pri nových super výkonných dieslov TDi ,HDi,CRDi,. . . .Velmi kvalitné auto a motory to platí aj o benzínových.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Carina
Carina TD
No.1 máte plnou pravdu. Moje výše popsaná Carina TD dodnes plně každodenně slouží a bez závad. Ve 200 000 km jsem vyměnil krom brzd vpředu rozvody a vodní pumpu, dále tyčky řízení a silentbloky na zkrutnýcch stabilizátorech. Nechal jsem udělat test tlumičů - auto má tažné zařízení a je dost využíváno a verdikt - nejhorší tlumič (stále originály) 73% účinnost.....a výfuk i ostatní agregáty pořád původní a bez závad. Na STK nechtěli věřit, že auto vyrobené v roce 1996 má stále původní třeba manžety na poloosách a na řízení a že motor a převodovka nikde nemají únik oleje, že jsou původní žhavící svíčky, čerpadlo, kompresor klimy atd. Už víc jak rok mám ještě Corollu r.v. 99, sice benzín ale stejný nezmar. Je jen škoda, že tato doba kvalitních aut s neprůstřelnou spolehlivostí skončila a asi se už ani nevrátí.
14.12.2009 | 20:18:24 | Reagovat
No.1
Mám Carinu E presne s týmto motorom ten motor je ešte starej dobrej konštrukcie Toyota, ver mi že ho len tak lahko nezničíš,nestane sa ti že ti len tak lahko odíde vstrekovač či čerpadlo alebo turbo !! ako pri nových super výkonných dieslov TDi ,HDi,CRDi,. . . .Velmi kvalitné auto a motory to platí aj o benzínových.
26.11.2009 | 19:16:23 | dodo Reagovat