Rok výroby:1990Typ motoru:1975Stav km při koupi:26 000 kmStav km nyní:710 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?16 letPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:16. 10. 2007
Mojí Toyotu jsem koupil rok starou a měla najeto asi 26000 km.Po 16 letech provozu má najeto 710000 km,a auto nemělo ani jednu poruchu.Měnil jsem pouze spotřební věci,ale i těch bylo neskutečně málo.Je neuvěřitelné jak nadále perfektně jezdí bez poruch.Naftové čerpadlo je stále původní a mnoho dalších namáhaných součastí.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Každý den dojíždim do Prahy do práce,za den ujedu asi 160 km a ještě něco o víkendech.Výbava je postačující 4x el.okna,el.zrcátka,centrál a doposud nebyla závada ani na elektronice.Zimní starty i při -20°C jsou sekundovou záležitostí.Interiér je kvalitní nikde nic nevrže,spotřeba se pohybuje od 5 do 6 litrů na 100 km.Autu nemám opravdu co vytknout,snad jen absenci klimatizace.
Auto je už ale celkem dost staré a tak jsem se rozhodl pro koupi nového auta a bude to Toyota Auris,věrim že s ní budu také nadmíru spokojen,ale Carinu samozřejmě prodávat nebudu zůstane i nadále v rodině.Toyotu Carinu vřele doporučuji všem co chtějí auto za solidní peníze s bezproblémovym provozem a s kvalitou na vysoké úrovni.Tento typ majitelé moc často neprodávají,a to z důvodu vysoké spokojenosti a nízkých provozních nákladů.
Z auta jsem nadšený,a věřim že se dostane k miliónové hranici,ale to už musí najezdit syn,protože já už budu mít "auríska".
Ahoj, sorry až neskôr som si prečítal tie príspevky kompletne a hladáš niečo novšie, takže samozrejme ten Legend beriem speť. Inak samozrejme po meste to žerie viac, ale mne to nevadí, ročne nabehám 10000-15000km max takže to sa pri tých pár km stratí. To čo som dal predtým ročne do údržby Favorita, to teraz prežerie navyše Honda. Takže pre mňa spokojnosť. Inak veľa šťastia pri tomto aj novom autíčku. Proste japonec-nakonec ( a najlepšie navždy ).
Tak takhle pěknou recenzi jsem už dlouho nečetl,a vaši Carinu také obdivuji!Nejvíc mě zaujali komentáře od autora Martina,rok 1991!Přeji mnoho šťastných kilometrů s novou Toyotou.
Ještě doplňuji že tyto dva vozy Peugeot 205 1.8 D a Toyotu Corollu 1.4 VVT-i vlastnim dva roky,špatně jsem to dole napsal to nebyli předchozí auta,takže se omlouvám.Zatim jezdí bez problémů.S Peugeotem jezdí občas syn a s Corollou manželka.Peugeota ale v nejbližší době budu prodávat,protože jak už jsem psal budu mít už příští týden novou Toyotu Auris,moc se na ni těšim.A to by byli v domě už čtyři auta a to už je moc.S Carinou teď bude jezdit syn,tak doufám že bude ještě dlouho sloužit.Na příští týden jsem také objednaný v servisu,takže Carina už dostane po sedmé nové rozvody,náplně atd....
Ano v Praze pracuji nějakých,už to bude asi 21 let,během té doby jsem měl 2 zaměstnání přímo v Praze,a to druhé mám až do teď.Tehdy soused sem tam vozil nějaké auta,dalo by se říct že s nima kšeftoval ještě mimo práci,vydrželo mu to až do teď a to je co říct mnoho jiných už to dávno nedělají.Jednoho dne právě soused přivezl tuto Carinu,a ať se na ni jdu kouknout že Japonce na dvoře ještě neměl.Na vsi se viděli pouze Wartburgy,Žiguly a Škodovky.Tak jsem se šel na ni kouknout ještě s Otcem,no co vám budu povídat byli jsme z ní unešený,komplet v elektrice naftový motor,prostě Japonské auto v té době to bylo něco!!Po debatě doma jsme se rozhodli že ji koupíme,já jsem měl něco našetřeno,otec a děda také,tak jsme dali celkem dohromady myslim necelých 290 000 tisíc,soused nás ujišťoval že za takové Japonské auto rok staré a s takovou výbavou je to perfektní cena,samozřejmě že v té době jsem vůbec neměl šajnu o cenách aut a kor takových!!No začal jsem s ní jezdit do Prahy,to bylo svezení na tu dobu,vždycky jsem se těšil až do ní vždycky nasednu a pojedu,ale občas jsem měl problém sehnat pouze olejový filtr vždycky všechno sháněl soused,ale pokuď si dobře vzpomínám tak cena toho filtru nebyla nijak přehnaná v té době.V té době shánět jenom blbý filtr na Japonce to bylo něco,ještě že jsem měnil v prvních pár letech jenom olej,kdyby se to začalo porouchávat tak bych se z toho asi po....!!Ale v dnešní době už náhr.díly na Japonce nejsou žádný problém a jsou i za přijatelné ceny.Po pár letech provozu muselo dojít na rozvody,a ty byli měněny v Německu u "profíků"na vsi a ani v blízkém okolí se do výměny rozvodů na Japonci nikomu nechtělo a divíte se,a jestli by se sehnali komplet díly na rozvodovou sadu to taky nevim?No dneska jsem moc rád že jsme ji tehdy koupily v rodině a už dávno vim že ta cena za rok starou Toyotu v té době byla velmi dobrá.....tak neskutečně trvanlivé a pečlivě zpracované auto z 90 let se jentak nevidí!Jsem na Carinu hrdý,a nikdy nepůjde z domu.
Jen bych se rád zmínil o poměrech v roce 1991 kdy autor tuto carinu zřejmě kupoval. Průměrný plat odhadem 4000,-korun, nejlevnější zahraniční auto typu fiesta asi tak 500 000,- korun, inflace jak hrom, myslím ještě žádní dealeři, ani nevím jestli už byly autobazary - v našem malém městě kde jsou dva tehdy určitě nebyl ani jeden. Trh s auty jak ho známe teď začal fungovat až někdy v polovině devadesátých let. Prostě mne víc než spolehlivost této cariny zaujal fakt, že autor zřejmě už tehdy dobře situovaný si před šestnácti lety koupil za odhadem sto průměrných platů toto auto a pak s ním16 let jezdil denně do práce na stejné místo!
Honda Legend je špičkový kočár,ale 10 litrů spotřeba je už na mě moc a ve městě si myslim že ještě víc nebo ne?..a já jezdim po městě dost.Až budeš mít recenzi,tak se na ní mrknu...
Ahoj, a čo tak staršiu Hondu Legend? Je to krížnik ciest, chodiaca spoľahlivosť a komfort a beží o život. Ja mám 3,2V6 KA7 r.v. 1993 má to 210 koníkov a je to automat. Kúpil som ho dva roky dozadu vtedy malo akože 170000km, ale určite má min. 400000km za sebou, ale motor OK, prevodovka OK, menil som len spotrebný matroš, ako brzdy, čapy, batéria a pod. blbosti a na budúci rok chcem meniť rozvody, lebo ako hovorím, neviem koľko má v skutočnosti nabehané. Inak vyzuálne vypadá rozvoďák OK aj nápisy sú ešte na ňom, kladka je ticho, ale sicher je sicher. A dá sa kúpiť aj novšia, od 1996 majú motory 3,5l, výkon rovnaký, ale zvýšený krút. moment. A ja sa ne tej svojej vozím v priemere za 9-10l/100km. Je to trošku viac, ale auto to kompenzuje výdržou, max. komfortom a pod. Možno napíšem aj nejakú recenziu, tak si ju potom mrknite. A hlavne, ten vyrovnaný chod V6, tak to je nádhera. A ešte perlička, bol som v máji na emisnej s katom a všetky hodnoty OK, ešte aj technik povedal, že nejaké hodnoty má povolené do 100 a má len 40, takže motor má život pred sebou. A narozdieľ od toho susedova Ibiza, ktorú kúpil od dcéry a vypadá ako nová, ročník typujem tak na 97-98, tak tá minulý týždeň neprešla.
Samozřejmě o těchto japoncích jsem také uvažoval.Mají skvělé diesely jako D4D nebo MZR-CD.Grandis a Mazda 5 jsou opravdu kvalitní a krasné auta ale pro mě už zbytečně velké...Avensis,Mazda 6 super auta,ale jak už jsem říkal srdíčko mi bije u Hondy...chci ji kupovat ojetou přes autosalon,známý to taky tak dělal a naprostá spokojenost.
paradni auto, dobrej vkus. Taky bych se tesil ;-) A jen tak ze zvedavosti- zvazoval jsi treba takovou Toyotu Avensis, Mistubishi Grandis, Mazdu 5, Mazdu 6 ? (ta mozna trosku vybocuje, ale fakt nadhera). V kazdem pripade bych byt tebou prave pres tu zimu venoval zvysenou pozornost cenam.Prodava se o neco mene aut, ceny maji tendenci klesat..
No rozhodl jsem se pro japonce,můj nynější kočár už dosluhuje a po letech tvrdý práce a šetření si chci udělat radost.Chci aby se tam vešla rodina a abych se zase za volantem nenudil a také jel úspornou jízdou.Poněvadž jsem ještě mladšího věku,tak také něco sportovnějšího ale BMW nechci ani náhodou.No prostě jsem se rozhodl pro Hondu Accord 2.2 i-CTDi sedan 103 kW max. 2 roky staré,už jsem s ní jel je to úchvatné auto,je naprosto dokonalé od motoru až po vzhled!Ale nechám to až na jaro,na zimu se mi to nechce kupovat,jsem na ni natěšený jako malý jarda:-)
Tak to je hustý 710 000 km,bez poruchy?...to jste neměnil ani hlavu nebo těsnění?No asi ne co podle toho co píšete,jenom spotřebáky jo?No ale i ty žhavičky jedna výměna za 710 000 km!!!Ta toyota má neskutečně kvalitní díly.Já přemýšlim už dlouho o nějakém japonci,samozřejmě že žádné auto neni dokonalé,ale myslim si že japonský auto je nejrozumější volba.
Myslím tím starší Toyoty, nové modely Toyoty, Hondy i Mazdy se mi líbí, jinak pravda je, že Francouzká auta mají spoustu módních výstřelků v designu, které velmi rychle stárnou.
No vidíš to já znám spoustu lidí který právě oceňují usedlý design Toyoty,a podle renomovaných časopisů prý usedlý design pomalu stárne než jako trapný Peugeoty.Já osobně také nemohu říct že by se mi Toyoty nelíbily,myslim si že mají skvělý design a sedí přesně na Toyotu.Třeba nová Avensis se mi líbí mnohem víc než nový Passat,a celkově se mi zdá Avensis lepší a má skvělý výkonný a tichý diesely D4D,TDI je ještě hodně pozadu proti D4D.
Mám německé auto, zatím bez závad, ale Toyoty jsou vážně držáky. Nesedí mi designem, ale nejde na ně říci křivé slovo,právě díky spolehlivosti. Jinak přeji majiteli recenze mnoho kilometrů bez závad a nehod.
Mě taky papká olej necelý litr na 10 000 km,takže to je zanedbatelný tak to vůbec neřešim a po 700 000 km si myslim že na to má nárok,já jsem měnil poprvý celou spojkovou sadu asi při 270 000 km,tak si myslim že vydržela docela dost a žhavičky asi při 320 000 km a to je sakra nářez,koupil jsem opět originál a ty jsou tam až do teď!
Ale samozřejmě že ložisko spojky je spotřební díl,který nevydrží věčně ani u Toyoty.Kamarád má Peugeot 206,najeto 150 000 km kupoval ho nový a také mu papká olej,asi litr na 3000 km a to se mi zdá dost.
Tak 710 000 kiláku už je pěkná porce, tady je vidět že japonec je kvalitní, taky mám kamoša co má japonca a je spokojenej, nájezd má kolem pul mega KM taky bez problémů, jinak já mám 14 let starej Favorit, se 150 000 km zatím taky bez problémů-asi dobrej kousek no:-)
Ahojte, strýko má Carinu od novoty, r.v. 1996 a jediné, čo zatiaľ exlo bolo ložisko spojky. Inak auto má nabehané okolo 300000km a stále behá. Teraz už ževraj pomaly začína papať olej, ale len mierne, tak to nerieši a vozí sa ďalej. Ďalšie auto by chcel RAV-4, takže TOYOTE zdar.
710 000 km ? sú to neskutočne dobré autá. Tiež som chcel Toyotu, ale všetci ma odrádzali od starého Japonca, tak som skončil u Favorita ( čo týždeň to oprava). prajem veľa šťastných km s týmito super autami.
Tato recenze mě velice potěšila,vlastnim také Carinu s tímto motorem a má najeto 260000 km.Za tři roky co jí mám,jsem kupoval jen brzdové destičky,měnil jsem rozvody,a pravidelně olej toť vše.Moc by mě zajímalo,co všechno jste na Carině měnil za spotřební díly.
Jsem také šťastný majitel Cariny,ale já mám 2.0 benzin r.v.91,ale myslim si že všechny agregáty od Toyoty mají vysokou provozní spolehlivost.Jenom potvrzuji slova autora,je to supr auto.Mám na ní už 200000 km a celkem má najeto 340000 km.Poruchy to auto nezná,opravdu obdivuji pečlivou práci japonců a to souvisí se vším,ne jenom auta.Jedinou chybu co to auto má je že stárne a tak už také pokukuji po novějším modelu,líbí se mi Avensis ale na nový nemam,takže si koupím tak 5 let starý.Pro autora:Auris je výborná volba,tak mnoho šťastných kilometrů.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Carina
No jo Toyota není co řešit...Toyota FOREVER
12.12.2007 | 16:56:16 | Reagovat
Ahoj, sorry až neskôr som si prečítal tie príspevky kompletne a hladáš niečo novšie, takže samozrejme ten Legend beriem speť. Inak samozrejme po meste to žerie viac, ale mne to nevadí, ročne nabehám 10000-15000km max takže to sa pri tých pár km stratí. To čo som dal predtým ročne do údržby Favorita, to teraz prežerie navyše Honda. Takže pre mňa spokojnosť. Inak veľa šťastia pri tomto aj novom autíčku. Proste japonec-nakonec ( a najlepšie navždy ).
21.10.2007 | 19:45:03 | Svoro Reagovat
Tak takhle pěknou recenzi jsem už dlouho nečetl,a vaši Carinu také obdivuji!Nejvíc mě zaujali komentáře od autora Martina,rok 1991!Přeji mnoho šťastných kilometrů s novou Toyotou.
20.10.2007 | 12:59:26 | Mirek Reagovat
Ještě doplňuji že tyto dva vozy Peugeot 205 1.8 D a Toyotu Corollu 1.4 VVT-i vlastnim dva roky,špatně jsem to dole napsal to nebyli předchozí auta,takže se omlouvám.Zatim jezdí bez problémů.S Peugeotem jezdí občas syn a s Corollou manželka.Peugeota ale v nejbližší době budu prodávat,protože jak už jsem psal budu mít už příští týden novou Toyotu Auris,moc se na ni těšim.A to by byli v domě už čtyři auta a to už je moc.S Carinou teď bude jezdit syn,tak doufám že bude ještě dlouho sloužit.Na příští týden jsem také objednaný v servisu,takže Carina už dostane po sedmé nové rozvody,náplně atd....
20.10.2007 | 12:38:50 | Autor Martin Reagovat
odkaz pre Fabiana
kvalitne Ti to natrel. HAHAHA
20.10.2007 | 07:33:51 | Svoro Reagovat
fabian
Ano v Praze pracuji nějakých,už to bude asi 21 let,během té doby jsem měl 2 zaměstnání přímo v Praze,a to druhé mám až do teď.Tehdy soused sem tam vozil nějaké auta,dalo by se říct že s nima kšeftoval ještě mimo práci,vydrželo mu to až do teď a to je co říct mnoho jiných už to dávno nedělají.Jednoho dne právě soused přivezl tuto Carinu,a ať se na ni jdu kouknout že Japonce na dvoře ještě neměl.Na vsi se viděli pouze Wartburgy,Žiguly a Škodovky.Tak jsem se šel na ni kouknout ještě s Otcem,no co vám budu povídat byli jsme z ní unešený,komplet v elektrice naftový motor,prostě Japonské auto v té době to bylo něco!!Po debatě doma jsme se rozhodli že ji koupíme,já jsem měl něco našetřeno,otec a děda také,tak jsme dali celkem dohromady myslim necelých 290 000 tisíc,soused nás ujišťoval že za takové Japonské auto rok staré a s takovou výbavou je to perfektní cena,samozřejmě že v té době jsem vůbec neměl šajnu o cenách aut a kor takových!!No začal jsem s ní jezdit do Prahy,to bylo svezení na tu dobu,vždycky jsem se těšil až do ní vždycky nasednu a pojedu,ale občas jsem měl problém sehnat pouze olejový filtr vždycky všechno sháněl soused,ale pokuď si dobře vzpomínám tak cena toho filtru nebyla nijak přehnaná v té době.V té době shánět jenom blbý filtr na Japonce to bylo něco,ještě že jsem měnil v prvních pár letech jenom olej,kdyby se to začalo porouchávat tak bych se z toho asi po....!!Ale v dnešní době už náhr.díly na Japonce nejsou žádný problém a jsou i za přijatelné ceny.Po pár letech provozu muselo dojít na rozvody,a ty byli měněny v Německu u "profíků"na vsi a ani v blízkém okolí se do výměny rozvodů na Japonci nikomu nechtělo a divíte se,a jestli by se sehnali komplet díly na rozvodovou sadu to taky nevim?No dneska jsem moc rád že jsme ji tehdy koupily v rodině a už dávno vim že ta cena za rok starou Toyotu v té době byla velmi dobrá.....tak neskutečně trvanlivé a pečlivě zpracované auto z 90 let se jentak nevidí!Jsem na Carinu hrdý,a nikdy nepůjde z domu.
20.10.2007 | 01:51:16 | Autor Martin Reagovat
Já si myslím, že takhle má vypadat kvalita. Snad už jen před takovým vozem, resp. lidmi, co ho vyrobili a vymysleli, smeknout.
19.10.2007 | 20:14:15 | Radek Reagovat
Vzpomínka na rok 1991...
Jen bych se rád zmínil o poměrech v roce 1991 kdy autor tuto carinu zřejmě kupoval. Průměrný plat odhadem 4000,-korun, nejlevnější zahraniční auto typu fiesta asi tak 500 000,- korun, inflace jak hrom, myslím ještě žádní dealeři, ani nevím jestli už byly autobazary - v našem malém městě kde jsou dva tehdy určitě nebyl ani jeden. Trh s auty jak ho známe teď začal fungovat až někdy v polovině devadesátých let. Prostě mne víc než spolehlivost této cariny zaujal fakt, že autor zřejmě už tehdy dobře situovaný si před šestnácti lety koupil za odhadem sto průměrných platů toto auto a pak s ním16 let jezdil denně do práce na stejné místo!
19.10.2007 | 19:36:50 | fabian Reagovat
Honda Legend je špičkový kočár,ale 10 litrů spotřeba je už na mě moc a ve městě si myslim že ještě víc nebo ne?..a já jezdim po městě dost.Až budeš mít recenzi,tak se na ní mrknu...
19.10.2007 | 16:28:01 | Jirka Reagovat
Ahoj, a čo tak staršiu Hondu Legend? Je to krížnik ciest, chodiaca spoľahlivosť a komfort a beží o život. Ja mám 3,2V6 KA7 r.v. 1993 má to 210 koníkov a je to automat. Kúpil som ho dva roky dozadu vtedy malo akože 170000km, ale určite má min. 400000km za sebou, ale motor OK, prevodovka OK, menil som len spotrebný matroš, ako brzdy, čapy, batéria a pod. blbosti a na budúci rok chcem meniť rozvody, lebo ako hovorím, neviem koľko má v skutočnosti nabehané. Inak vyzuálne vypadá rozvoďák OK aj nápisy sú ešte na ňom, kladka je ticho, ale sicher je sicher. A dá sa kúpiť aj novšia, od 1996 majú motory 3,5l, výkon rovnaký, ale zvýšený krút. moment. A ja sa ne tej svojej vozím v priemere za 9-10l/100km. Je to trošku viac, ale auto to kompenzuje výdržou, max. komfortom a pod. Možno napíšem aj nejakú recenziu, tak si ju potom mrknite. A hlavne, ten vyrovnaný chod V6, tak to je nádhera. A ešte perlička, bol som v máji na emisnej s katom a všetky hodnoty OK, ešte aj technik povedal, že nejaké hodnoty má povolené do 100 a má len 40, takže motor má život pred sebou. A narozdieľ od toho susedova Ibiza, ktorú kúpil od dcéry a vypadá ako nová, ročník typujem tak na 97-98, tak tá minulý týždeň neprešla.
19.10.2007 | 15:01:40 | Svoro Reagovat
to diego
Samozřejmě o těchto japoncích jsem také uvažoval.Mají skvělé diesely jako D4D nebo MZR-CD.Grandis a Mazda 5 jsou opravdu kvalitní a krasné auta ale pro mě už zbytečně velké...Avensis,Mazda 6 super auta,ale jak už jsem říkal srdíčko mi bije u Hondy...chci ji kupovat ojetou přes autosalon,známý to taky tak dělal a naprostá spokojenost.
19.10.2007 | 14:39:47 | Jirka Reagovat
to Jirka
paradni auto, dobrej vkus. Taky bych se tesil ;-)
A jen tak ze zvedavosti- zvazoval jsi treba takovou Toyotu Avensis, Mistubishi Grandis, Mazdu 5, Mazdu 6 ? (ta mozna trosku vybocuje, ale fakt nadhera). V kazdem pripade bych byt tebou prave pres tu zimu venoval zvysenou pozornost cenam.Prodava se o neco mene aut, ceny maji tendenci klesat..
19.10.2007 | 13:53:51 | diego Reagovat
to Jirka
hm máš pravdu sorry..
19.10.2007 | 13:43:58 | řehoř Reagovat
řehoři to si ze mě děláš srandu?
Honda Accord 2.2 i-CTDi je označení pro přeplňovaný naftový motor,s průměrnou spotřebou 6 litrů!
19.10.2007 | 13:37:22 | Jirka Reagovat
to Jirka
Ty myslíš že s 2.2 benzin pojedeš úsporně?Ale jinak je to opravdu úchvatná kára,a taky bych raději volil Hondu než BMW.
19.10.2007 | 13:28:58 | řehoř Reagovat
diego
No rozhodl jsem se pro japonce,můj nynější kočár už dosluhuje a po letech tvrdý práce a šetření si chci udělat radost.Chci aby se tam vešla rodina a abych se zase za volantem nenudil a také jel úspornou jízdou.Poněvadž jsem ještě mladšího věku,tak také něco sportovnějšího ale BMW nechci ani náhodou.No prostě jsem se rozhodl pro Hondu Accord 2.2 i-CTDi sedan 103 kW max. 2 roky staré,už jsem s ní jel je to úchvatné auto,je naprosto dokonalé od motoru až po vzhled!Ale nechám to až na jaro,na zimu se mi to nechce kupovat,jsem na ni natěšený jako malý jarda:-)
19.10.2007 | 13:10:16 | Jirka Reagovat
to Jirka
A o jakem japonci konkretne?
19.10.2007 | 12:26:48 | diego Reagovat
No každý auto žere olej,ať málo nebo hodně.
19.10.2007 | 12:19:20 | Reagovat
Tak to je hustý 710 000 km,bez poruchy?...to jste neměnil ani hlavu nebo těsnění?No asi ne co podle toho co píšete,jenom spotřebáky jo?No ale i ty žhavičky jedna výměna za 710 000 km!!!Ta toyota má neskutečně kvalitní díly.Já přemýšlim už dlouho o nějakém japonci,samozřejmě že žádné auto neni dokonalé,ale myslim si že japonský auto je nejrozumější volba.
19.10.2007 | 12:16:21 | Jirka Reagovat
Myslím tím starší Toyoty, nové modely Toyoty, Hondy i Mazdy se mi líbí, jinak pravda je, že Francouzká auta mají spoustu módních výstřelků v designu, které velmi rychle stárnou.
19.10.2007 | 08:53:49 | Bob Reagovat
Bob
No vidíš to já znám spoustu lidí který právě oceňují usedlý design Toyoty,a podle renomovaných časopisů prý usedlý design pomalu stárne než jako trapný Peugeoty.Já osobně také nemohu říct že by se mi Toyoty nelíbily,myslim si že mají skvělý design a sedí přesně na Toyotu.Třeba nová Avensis se mi líbí mnohem víc než nový Passat,a celkově se mi zdá Avensis lepší a má skvělý výkonný a tichý diesely D4D,TDI je ještě hodně pozadu proti D4D.
18.10.2007 | 23:41:03 | Pepa Reagovat
Mám německé auto, zatím bez závad, ale Toyoty jsou vážně držáky. Nesedí mi designem, ale nejde na ně říci křivé slovo,právě díky spolehlivosti. Jinak přeji majiteli recenze mnoho kilometrů bez závad a nehod.
18.10.2007 | 23:23:35 | Bob Reagovat
Mě taky papká olej necelý litr na 10 000 km,takže to je zanedbatelný tak to vůbec neřešim a po 700 000 km si myslim že na to má nárok,já jsem měnil poprvý celou spojkovou sadu asi při 270 000 km,tak si myslim že vydržela docela dost a žhavičky asi při 320 000 km a to je sakra nářez,koupil jsem opět originál a ty jsou tam až do teď!
18.10.2007 | 23:19:29 | Autor Martin Reagovat
Ale samozřejmě že ložisko spojky je spotřební díl,který nevydrží věčně ani u Toyoty.Kamarád má Peugeot 206,najeto 150 000 km kupoval ho nový a také mu papká olej,asi litr na 3000 km a to se mi zdá dost.
18.10.2007 | 23:03:15 | Ujfaluši Reagovat
Tak 710 000 kiláku už je pěkná porce, tady je vidět že japonec je kvalitní, taky mám kamoša co má japonca a je spokojenej, nájezd má kolem pul mega KM taky bez problémů, jinak já mám 14 let starej Favorit, se 150 000 km zatím taky bez problémů-asi dobrej kousek no:-)
18.10.2007 | 17:29:58 | Reagovat
Ahojte, strýko má Carinu od novoty, r.v. 1996 a jediné, čo zatiaľ exlo bolo ložisko spojky. Inak auto má nabehané okolo 300000km a stále behá. Teraz už ževraj pomaly začína papať olej, ale len mierne, tak to nerieši a vozí sa ďalej. Ďalšie auto by chcel RAV-4, takže TOYOTE zdar.
18.10.2007 | 16:05:19 | Reagovat
Japonec
Já to říkám furt, Japonec je Japonec...vlastním tedy Hondu
17.10.2007 | 15:56:58 | Pavel Reagovat
parada
710 000 km ? sú to neskutočne dobré autá. Tiež som chcel Toyotu, ale všetci ma odrádzali od starého Japonca, tak som skončil u Favorita ( čo týždeň to oprava). prajem veľa šťastných km s týmito super autami.
17.10.2007 | 09:36:57 | pietro Reagovat
Martin
Tato recenze mě velice potěšila,vlastnim také Carinu s tímto motorem a má najeto 260000 km.Za tři roky co jí mám,jsem kupoval jen brzdové destičky,měnil jsem rozvody,a pravidelně olej toť vše.Moc by mě zajímalo,co všechno jste na Carině měnil za spotřební díly.
17.10.2007 | 08:16:32 | Pepa Reagovat
Toyota je boží!
Jsem také šťastný majitel Cariny,ale já mám 2.0 benzin r.v.91,ale myslim si že všechny agregáty od Toyoty mají vysokou provozní spolehlivost.Jenom potvrzuji slova autora,je to supr auto.Mám na ní už 200000 km a celkem má najeto 340000 km.Poruchy to auto nezná,opravdu obdivuji pečlivou práci japonců a to souvisí se vším,ne jenom auta.Jedinou chybu co to auto má je že stárne a tak už také pokukuji po novějším modelu,líbí se mi Avensis ale na nový nemam,takže si koupím tak 5 let starý.Pro autora:Auris je výborná volba,tak mnoho šťastných kilometrů.
17.10.2007 | 00:33:38 | Josef Král Reagovat
Carina je prostě neskutečnej držák ale skočil bych spíš do Avensisu.
16.10.2007 | 22:58:01 | sparrow1 Reagovat