Recenze Toyota Celica 1,8 VVTi
“I muži mají své dny :-).”

Autor recenze: Bačis (23 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2000 Typ motoru:1.8 VVTi Stav km při koupi:121 000 km Stav km nyní:123 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 5. 2. 2008

Hodnocení inzerátu: 9 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.0

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Audi A3

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Kopil jsem si jej v Německu, chybičku mělo celkem zanedbatelnou. Ještě jsem dostal 250 euro slevu, jelikož se auto při jízdě dusilo.

Napichl jsem to na pc a kluci v servisu mi řekli, že nejspíš bude vadná lambdasonda. Nakonec můj kamarád přišel s nápadem že zkusíme odpojit čidlo váhy vzduchu. Auto bylo v pohodě jen když jsem jel do 3.000otáček pak se to opět dusilo. Na 6. jsem si jel do těch 120km/hod.

Koupil jsem si v náhradě čidlo váhy vzduchu a auto je už v plné síle:-) Je to mazel.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto se nedá srovnat s tím co jsem měl předtím. Moje bývalá A3 byla 1.8 v benzínu se 125konï v základní výbavě.

Celkem dost papala benzin ( pod 10l jsem se nedostal) Nyní u Toyoty jsem spokojen jak s výkonem tak i se spotřebou. Toyota váží necelých 1100kg a při 103kw/143 koní je auto až moc živé.

Má variabilně časované ventily VVTi, za což japoncům moc díky:-) co se týče výkonu i spotřebě.

Nyní jezdím za 8l/100. Co se týče interiéru tak je to fakt mazel. Mám ji v 6-ti kvaltu a nemůžu si jej vynachválit. Ze předu mi připomíná Ferrari F60 a ze zadu jako Lamborghiny. Má velmi nízké těžiště a v zatáčách sedí jako přibitá. Fakt Bomba

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 9


Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Celica

Vložit komentář

generace 7 Celica -- dodatek

ješte dodatek monoho celik je v německu za par eur ale pozor jsou jen pětikvaltové orig se vyrábělo jako 6ti kvalt

22.01.2017 | 04:53:29 | VLASTA  | 94.112.64.* Reagovat

generace 7 Celica - pokrač.

ještě bych rád dodal pokud koupíte auto od howada který např olej jen dolejvá je to těžky pak kupovat olej např v lidlu to je taky o ničem pochopitelně že do motoru se 400tisícema nebudu dávat 5w-40 kupujte do toho 10w-60 jsou to suprové oleje maže to i ve vysokých teplotách navíc nezapomínejte taky vy co máte hodně nalítano vyměnit také olejové čerpadla neni to tak cenově hrozný navíc jak se o to staráte tak to bude jezdit , asi každej bude mít jinej názor nežli já ale o tom jsou tady ty recenze o zkušenostech a praxi.Někdo kdo koupil auto od debila tady bude psát něco jiného ale zato já nemůžu někdo tady psal že chce jaguára hm jen si to kup akorát se modli aby ti fungovala dobře ta elektro výbava včetně čidel atd lidi do toho nechtějí investovat mnohdy i desítky tisíc tak se různě spojují drátkyaž to prodá protože už si s tím neví nikdo rady ,je to super kára ale zase záleží od koho to koupíte.Tak ND i do toho jaguara jsou dnes na hladině oktavie akorát záleží kdo vám to dělá a za kolik vám to prodá s prací behá to tak že si každej druhej myslí že majitel jaguaru je naftový magnát a třeba spojkové ložisko vám dá s prací za 6000 přitom to ložisko už s hydraulikou se dává do opelů atd a stojí okolo 1400 ale to už je jiná kapitola jsem rád kdo se tady dočetl co chtěl a a u koho jsem třeba kokkkot názor respektuji ahoj

22.01.2017 | 04:43:49 | VLASTA  | 94.112.64.* Reagovat

generace 7 Celica

Tak jsem si to navzdory recenzí že to žere olej atd nakonec koupil v německu od prvního majitele staršího pána za par babek akorát bych tady napsal že stav km při koupi byl 375tis nyní po čtyřech měsících 382 co jsen vyměnil byla spojková sada a rozvody kompletní celkem za 5700.- práci jsem si udělal sám.
Čítaval jsem tady že na 1000km to že spotřeba oleje až 4l na ja do toho po 5tisících nalil 0.4 litru a při delších cestách spotřeba 5.2-5.8 litru na 100 km pokud jsem ji dal za uši tak je pravdou vzala i 9 ano mam tu slabší verzi 105kw , je pravda že člověk s výškou nad 180 ma problem jinak je to úžasná motokára žívé to je ale musíte se točit kolem 6ti tisíc , někdo psal že musí stavět že je jak domlácenej , neni to pravda jel jsem Barcelonu non-stop a neměl jsem potřebu stavět kúli tomu že jsem rozlámanej.Pak se píše že na semaforech je tdi živější no heledte něco na tom je zase dieselové motory jsou pracovní stroje bez turba to nejede kdo má benzin s turbem ví jak to jede
navíc nafta po 400km na 90% výkon ani neujede s benzínem navíc pokud máte nějakej 2.4 litr uplně v pohodě ja s motokárou jsem v německu jel od Chebu do Mnichova jel 180- 200 zkoušel jsem jak to pojede a počítal jsem že budu muset vyměnit motor ale cesta byla super jel jsem teda jako vždy v noci tak s benzínovíma motorama nikdy problem nebyl naftu bych nechtěl ani za dara jezdí to za 5 litrů ale to je všechno.Skočím teda z WV do TOYOTY kamaradi co je mají tak taky chrochtaj díly tak drahý nejsou hezky se to opravuje proti fiatu nebo dieselovím WV je to den a noc kdo nad tím přemýšlíte tak celica se do čr nikdy nedovážela musíte do německa jinak u hodně toyot se vykazuje chyba na diagnostice 0420 pokud se vám to tam kkáže jen takto je to palivem a rozsvícená kontrolka po natankování dobrého paliva po cca 50 km sama zhasne to mě teda vyděsilo jinak pokud by byl katalyzator v tahu byla by tam chyba 0420 , 042x atd vícekrát jinak maximálně je to jedna z lambdasond.Kamarád ma avenssis 1.6 z roku 99 ma nalítáno 4400 tis za celou tu dobu jsem mu měnil stabilizační tyčky jinak neví že má auto tak jsem tady snad napsal z toho základu vše jinak mužu říct že jsem se japonců vždy bál ale po zkušenostech s hondama , toyotama a nisanama do toho jdu taky , hlavně to funguje po elektronické stránce což se hlavně po francouzích říct neda ty mi dávaji práci kdybych dělal jen japonce tak bych asi umřel hlady.A WV ten už je taky na dně navíc je k tomu takovej přístup že to dělam jen když nemam do čeho píchnout protože se mi do toho vubec nechce.

22.01.2017 | 04:17:26 | Vlasta  | 94.112.64.* Reagovat

Prodej Celici

No proč ji prodávám. Tak to neslyším poprvé:-)
Ne, jsem si pojezdil a chce to zase změnu. Uvažuji o něčem větším, něco do budoucna. Stále přemýšlím buď o Audi A6, Rover 75 a nebo Jaguar x type...
Co se týče kvality a dostupnosti náhradních dílů tak bych volil asi Audi, ale Rover je ůdajně bezchybné auto. A co se týče toho že někdo říká že firma je v konkurzu tak to jsou jen kecy a že se na to schání špatně náhradní díly to je taky hloupost. Dělají se v repasi a dají se dobře sehnat i originály. No a Jaguar drahé náhradní díly. Ale zase je to Jaguar, že:-)
Tak nevím,...
Kdyby někdo něco měl o těch 3 značkách které jsem napsal dejte prosím echo.
Díky

06.07.2008 | 21:38:56 | Bačis Reagovat

Bačis

Koukal jsem že už ji prodáváš co to?Už tě omrzela?To si moc nepojezdil.Co budeš kupovat jinýho?Jinak k tý Celice je to fakt nádhera,koupil jsi fakt dobře,ale furt mi nejde do hlavy proč už se jí zbavuješ,ale to je tvoje věc.

13.03.2008 | 07:33:40 | Tomša Reagovat

KLUB TOYOTA

Existuje někde poblíž Břeclavi popř.Brna nějaký klub Toyota?

11.03.2008 | 18:54:02 | bacis Reagovat

Celica

Blahopřeji ke koupi a vítám Tě v rodině majitelů Celic. Přeju mnoho šťasných kilometrů!

13.02.2008 | 21:00:21 | Neri Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Toyota Celica