Rok výroby:2003Typ motoru:1.6 VVT-iStav km při koupi:60 000 kmStav km nyní:85 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,3 l/100 kmVloženo:17. 11. 2008
Předchozí auto:Škoda 100Renault R19 Honda Civic Škoda Fabia služební
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Do současné doby bez jakékoliv poruchy, měněny pouze přední brzdové desky, jinak jen náplně dle servisní knihy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil před rokem a půl, po současných 25 000 km, které jsem najezdil, si dovolím hodnotit a srovnávat. Corolla je na první pohled nepříliš nápadné auto, které však v sobě skrývá nadstandartní výbavu a vysokou úroveň pohodlí jak pro cestující v předu, tak i vzadu. Sedadla jsou pro mě akorát, nejsou to "peřinoví" Francouzi a ani "lavicoví" Němci. Takový docela zlatý střed. Delší dobu zabere ideální nastavení sedadla řidiče, pokud je šofér jen jeden bez problému, pokud se mění, může být trochu problém. Ovšem velmi pohodlnou polohu jde po pár minutách najít. Pohodlí prospívá i loketní opěrka. Vzadu mají cestující komfortně místa pro nohy, nesrovnatelné třeba se Š - Octavia, kde si dva pasažéři vzadu připadají jako sardinky v plechovce. Ani po několikahodinové cestě nepozoruji větší únavu nebo bolest zad, jak se mně to stávalo v měkkém Renaultu, ale nemám ani osezeniny na zadku jak z VW. Z výbavy - mám verzi Terra - budu jmenovat automatickou klimatizaci, palubní počítač, všechny okna a zrcátka v elektrice, servo, ABS, CD přehrávač, 4x brzdové kotouče...snad jsem nic nezapomněl. Čtyčválcový šestnáctiventilový motor 1.6 VVT-i zaručuje dobrou akceleraci - po překročení 3000 otáček přímo prosí o vytáčení. Nad uvedené 3000 ot se však motor začíná projevovat i hlasitě - dle mého názoru mohl být lépe odhlučněn. Odpadají problémy s rozvody - zde je použit řetěz. Spotřeba se pohybuje okolo 7 - 7,5 l/100km, při svižnější jízdě, tankuji převážně Shell V-power, a mám vysledované, že spotřeba o něco klesla. Motor i v mrazech chytá na jedno "ťuknutí". Řazení je přesné, uvítal bych pouze menší řadící páku - škodovácké mně přijdou ideální. Za největší slabinu vozu považuji krátké rychlostní stupně, citelně chybí dálniční dlouhá pětka, motor se proto zbytečně vytáčí. Podvozek se mně zdá vynikající, dobře tlumí u nás časté nerovnosti, se sportovní jízdou si rovněž bez problémů poradí. Brzdy jsou "sametové", dobře dávkovatelné ( kotouče i vzadu), nejsou tak ostré jako třeba v Octavii. O zabezpečení se stará alarm, imobilizér a zamykání zpátečky. I přes to, že auto parkuji celý rok venku, se na něm neprojevují jakékoliv náznaky koroze. Po výměně pneumatik se snížila i hlučnost, měl jsem Barum Bravuris a už nikdy více. Teď mám na zimu Dunlop SP Winter Sport a na léto na alu kolech Dunlop SPORT 01 a rozdíl je velmi znatelný jak na uvedené hlučnosti, tak i na lepší ovladatelnosti vozidla a zlepšení jízdních vlastností na mokré vozovce. Šestnáctipalcová alu kola v létě Corollce opravdu sluší.
Pokud hledáte prostorné, pohodlné a vybavené auto v první řadě proslulé svou spolehlivostí - což se mně osobně potvrdilo, je pro Vás Corolla ideální volba. Zde opravdu platí - za málo peněz hodně muziky.
Tak už konečně němci pochopili, že ty jejich auta nejsou nejlepší. Dlouho se tomu bránili, ale už to sami museli přiznat. Německý přehledy spolehlivosti byly už deset let vylhaný, protože žili neustále jen z jakéhosi renomé značky. Že jsou jejich auta už dávno mrdkoprdky nebylo možné nadále popírat. Sice novináři v článku upřednostňují infotajment, sedačky, a jiné pitchoviny, bez důležitých věcí jako je spolehlivost a kvalita by to rozhodně dopadlo jinak. Holt pro mileniála je dotykový displej nad vše ostatní :-)
No ještě že je Toyota v indexu spolehlivosti na osmým místě hned vedle Dácie,ale tobě to může bejt jedno.Ty máš francouze 😁😅😃😗😂😂 To je anketa o ničem pro všechny,kdy v každý kategorie je jinej vítěz,takže si vybere každá značka do svýho PR.
Díky za další přehled. Takže - japonec je přece jenom lepší než Helmutovy mrdkoprdky :-) O Dácii se nezajímám, ale popravdě jsem na ni neslyšel nikdy tolik hrůzy jako na Renaulta (ten je hned vedle BMW) :-) A jestli si opravdu myslíš, že Toyota Aygo je francouz, tak buď nemáš mozek, nebo jsi troll. To druhé je správně, že jo? Ale že se tady ty stránky pěkně rozjely, proti tomu, jak byly v předchozích měsících mrtvý...
Já teď třeba pokukuju po Mazdě (CX-5), Maxík už je dost unavený a asi ho dostane syn, jemu to ještě léta bude sloužit...:-). Ale Mazda mne dostala dvoulitrovým atmosférickým benzínem bez turba, to už snad nikdo nedělá, navíc manuál....:-) Řidičova radost, podvozky také skvělé, trochu obavu mám z antikorozní ochrany, no uvidíme, jistě to nebude katastrofa, už jsem měl našlápnuto, návštěva salonu, předváděčka, skoro jsem ho koupil, ale teď ještě asi počkám, čekám, že ceny padnou po létě 20-30%...
Do SUV jedině naftu já už bych motor bez turba nechtěl.Skyactive G má stejně přímej vstřik a skyactive G funguje na principu diesla.Je to tak exotický,že ti tady pak nikdo neopraví a ve výsledku to je složitější než dnešní turbobenzíny.To G ani moc nejede.
Milý blbe, nikdo se tě na nic neptal...do CX5 se tenhle motor ještě nedává, jen do CX-3 (tím ale vůbec neříkám, že je špatnej) a pokud! by bylo třeba jej servisovat, opraví jej v Mazdě, já totiž jak jsme již jinde probrali na rozdíl od tebe mám na značkový servis a neopravuji ani na zahradě, ani u garážmistrů tvého ražení....navíc ten dvoulitr je normální hladkej benzín...a že do SUV jen diesel? Jo, koupí si ho ale jen hlupák jako ty, co chce mít právě ty problémy, benzín je bezporuchový bezproblémový a představ si , jezdí i v zimně bez nějakých potíží a aditiv...., další zdroj potíží (turbo) taky nepotřebuju, tenhle motor má dost síly i bez něj.
Ty tomu opravdu nerozumíš.😂To není klasická atmosféra jako před dvaceti rokama,ale je mi to už buřt.Diesel a problémy to platilo možná před patnácti rokama,dneska už jsou vychytaný ale benzíny kvůli emisím jsou ušitý narychlo horkou jehlou a kdyby něco mám turbobenzín a v Mazdě jsem jel a takovýho užranýho,neověřenýho lenocha bych do garáže nechtěl🖕Fakt jseš totální Mimoň👏
Zato ty tomu rozumíš milý hovne….:-))) samozřejmě , že je to klasická atmosféra, ale hlavně! je bez toho turbonesmyslu…, Mazda dělá dokonce i 2.5 litr, jenže ten lze mít už jen s automatem o který nestojím. Víš o autech kulový a čím dál víc se odkopáváš.
To si teď vygooglil,tak si vygoogli starou atmosféru a skyactive G.Milý blbe není atmosféra jako atmosféra a bát se dneska turba,to jako se báli kdysi páry ti co o tom nic nevěděli jako ty o autech a motorech a řídíš se nesmyslama co si slyšel někde v hospodě od vesnickejch Pepíků,pro který je vrchol techniky 1,9 TDI v jedničkový Octavii.Ty jseš dávno odkopanej a počkej až budou dávat auta zadarmo,jsou jich plný letiště.Určitě se dočkáš👍😂😁.Fakt mě bavíš😜
Milý blbe, na rozdíl od tebe nemusím nic googlit protože to znám, skyaktiv G se do CX-5 prostě nedává jen dvou a dvouapůllitr bez turba. V tom je mezi námi ten rozdíl, ty hledáš (často ještě blbě), já to mám dávno v hlavě. A turbo je zdroj potíží, už jen proto, že se musí po delší rychlé jízdě dochlazovat, je to složité výrobně přesné zařízení, s vysokou citlivostí na způsob užívání a náchylností k poruchám, ale klidně si ho dej na tu tvoji trojkolku...
No říkal to Pepa v hospodě,že to tak bylo u starých TDÍček,tak to musí bejt pravda 😄😂.Dneska už mají milý blbe turba dochlazování a jsou celkem blbuvzdorný a nevím,že by někde ve větší míře odcházely spíš vůbec,takže jsou ty motory i pro takový blby jako jseš ty.Nevíš nic jako vždy 👏Bez turba dneska neznamená jednodušší a spolehlivější jak si někteří mylně myslí,ale o tom se tu nebudu rozepisovat,když by si to stejně nepochopil.
Blbošku TDI je diesel...no ale nic, nebudu tě přetěžovat... a turbo je prostě komplikované zařízení s nesmyslem otáček za minutu, takže potencionální problém, pindej si co chceš.
Moji Corollu mám stále, pořád maximální spokojenost. Pořád bez jakékoliv poruchy, vždy naprosto spolehlivá. Koupi určitě doporučuju, ovšem po důkladné prohlídce auta v servisu.
Zdravím, mám možnost koupit tuto toyotu, 1.6 VVt-i, r. 03, najeto 140 tisíc. Jen v nižší výbavě než popisuje autor recenze. Prosím autora, aby recenzi aktualizoval, chtěl bych vědět, jestli má auto pořád bezproblémové. Jaké jsou časté problémy tohoto vozu? Jezdím zpravidla delší trasy - denně 50 km do práce a zpět, o víkendu cca 100 km. Je to vhodný výběr? Prosím Toyoťáky o rady. Předem dík - spěchá!
Corolly jsou vynikající auta a neskutečné držáky. Ve firmě mám jednu služební - r 2000 a ted má najeto skoro 600 tisíc a jede a jede naprosto bez závad, s normální provozní údržbou. Bravo, Toyota!
Tohle autko vlastním - ale v 1.4 VVTi a v hatchbacku. Naprostá spokojenost, nejlepší kára kterou jsem měl. Jezdím 90% po městě a myslím že je málo lepších možností než tahle. Průměrnou spotřebu držím kolem 6.2 l, investice žádné - mimo běžných věcí - náplně, svíčky, atd. Jinak ani koruna navíc. Mám najeto 160 tisíc. Přeji autorovi, ať mu to šlape tak jako mně.
Zdravim! Ties mam isty typ ako Vy.Ale mam problem pri prehadzovani rychlosti z 1 do 2 stupna a aj niekedy do 3 stupna.Idu tazko zaradit neviem preco.Mal ste aj Vy s tym problem? Kto mal nech mi odpise a ako to vyriesil a co ho to stalo na mail : vojtekp34@gmail.com Dakujem
Pravdivá a objektivní recenze. Jen více takových. V lednu jsem vyměnil novou Fabii za tuto Corollku a jsem naprosto nadšen, hlavně při srovnání s tou předchozí Fábií, což byla katastrofa a můj největší životní omyl. Rollku jsem koupil za 210 tisíc, v plné výbavě, najeto 105 tisíc. Výborné auto, i když 6 let staré, nová Fabia je proti ní pouhý střep.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Corolla
Spolehlivost
Tak už konečně němci pochopili, že ty jejich auta nejsou nejlepší. Dlouho se tomu bránili, ale už to sami museli přiznat. Německý přehledy spolehlivosti byly už deset let vylhaný, protože žili neustále jen z jakéhosi renomé značky. Že jsou jejich auta už dávno mrdkoprdky nebylo možné nadále popírat. Sice novináři v článku upřednostňují infotajment, sedačky, a jiné pitchoviny, bez důležitých věcí jako je spolehlivost a kvalita by to rozhodně dopadlo jinak. Holt pro mileniála je dotykový displej nad vše ostatní :-)
https://www.toyotanews.eu/cs/kvalita-a-spolehlivost/950-nemecky-pruzkum-nejspokojenejsi-jsou-ridici-toyoty
16.05.2020 | 08:42:27 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Spolehlivost
No ještě že je Toyota v indexu spolehlivosti na osmým místě hned vedle Dácie,ale tobě to může bejt jedno.Ty máš francouze 😁😅😃😗😂😂
To je anketa o ničem pro všechny,kdy v každý kategorie je jinej vítěz,takže si vybere každá značka do svýho PR.
https://www.mitsubishi-motors.cz/aktuality/detail/130-jd-power-award-2019---zakaznici-mitsubishi-jsou-uz-podruhe-nejspokojenejsi/
16.05.2020 | 13:11:54 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Díky za další přehled. Takže - japonec je přece jenom lepší než Helmutovy mrdkoprdky :-) O Dácii se nezajímám, ale popravdě jsem na ni neslyšel nikdy tolik hrůzy jako na Renaulta (ten je hned vedle BMW) :-) A jestli si opravdu myslíš, že Toyota Aygo je francouz, tak buď nemáš mozek, nebo jsi troll. To druhé je správně, že jo? Ale že se tady ty stránky pěkně rozjely, proti tomu, jak byly v předchozích měsících mrtvý...
16.05.2020 | 14:24:41 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Citroen je Japonec co tam máš dál 😁😄��😅😂🤣😭
16.05.2020 | 14:35:29 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Ale to přeci vědí všichni dávno, i Němci, spousta jich jezdí v Toyotách....minimálně 20 let platí za etalony Toyoty a také Volvo..
16.05.2020 | 17:11:24 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Já teď třeba pokukuju po Mazdě (CX-5), Maxík už je dost unavený a asi ho dostane syn, jemu to ještě léta bude sloužit...:-).
Ale Mazda mne dostala dvoulitrovým atmosférickým benzínem bez turba, to už snad nikdo nedělá, navíc manuál....:-) Řidičova radost, podvozky také skvělé, trochu obavu mám z antikorozní ochrany, no uvidíme, jistě to nebude katastrofa, už jsem měl našlápnuto, návštěva salonu, předváděčka, skoro jsem ho koupil, ale teď ještě asi počkám, čekám, že ceny padnou po létě 20-30%...
16.05.2020 | 17:15:06 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Do SUV jedině naftu já už bych motor bez turba nechtěl.Skyactive G má stejně přímej vstřik a skyactive G funguje na principu diesla.Je to tak exotický,že ti tady pak nikdo neopraví a ve výsledku to je složitější než dnešní turbobenzíny.To G ani moc nejede.
16.05.2020 | 17:34:55 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Skyactive X funguje na principu diesla.
16.05.2020 | 17:39:35 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Milý blbe, nikdo se tě na nic neptal...do CX5 se tenhle motor ještě nedává, jen do CX-3 (tím ale vůbec neříkám, že je špatnej) a pokud! by bylo třeba jej servisovat, opraví jej v Mazdě, já totiž jak jsme již jinde probrali na rozdíl od tebe mám na značkový servis a neopravuji ani na zahradě, ani u garážmistrů tvého ražení....navíc ten dvoulitr je normální hladkej benzín...a že do SUV jen diesel? Jo, koupí si ho ale jen hlupák jako ty, co chce mít právě ty problémy, benzín je bezporuchový bezproblémový a představ si , jezdí i v zimně bez nějakých potíží a aditiv...., další zdroj potíží (turbo) taky nepotřebuju, tenhle motor má dost síly i bez něj.
16.05.2020 | 19:09:43 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Ty tomu opravdu nerozumíš.😂To není klasická atmosféra jako před dvaceti rokama,ale je mi to už buřt.Diesel a problémy to platilo možná před patnácti rokama,dneska už jsou vychytaný ale benzíny kvůli emisím jsou ušitý narychlo horkou jehlou a kdyby něco mám turbobenzín a v Mazdě jsem jel a takovýho užranýho,neověřenýho lenocha bych do garáže nechtěl🖕Fakt jseš totální Mimoň👏
16.05.2020 | 20:34:47 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Zato ty tomu rozumíš milý hovne….:-))) samozřejmě , že je to klasická atmosféra, ale hlavně! je bez toho turbonesmyslu…, Mazda dělá dokonce i 2.5 litr, jenže ten lze mít už jen s automatem o který nestojím. Víš o autech kulový a čím dál víc se odkopáváš.
17.05.2020 | 10:14:36 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Spolehlivost
To si teď vygooglil,tak si vygoogli starou atmosféru a skyactive G.Milý blbe není atmosféra jako atmosféra a bát se dneska turba,to jako se báli kdysi páry ti co o tom nic nevěděli jako ty o autech a motorech a řídíš se nesmyslama co si slyšel někde v hospodě od vesnickejch Pepíků,pro který je vrchol techniky 1,9 TDI v jedničkový Octavii.Ty jseš dávno odkopanej a počkej až budou dávat auta zadarmo,jsou jich plný letiště.Určitě se dočkáš👍😂😁.Fakt mě bavíš😜
17.05.2020 | 10:49:29 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Milý blbe, na rozdíl od tebe nemusím nic googlit protože to znám, skyaktiv G se do CX-5 prostě nedává jen dvou a dvouapůllitr bez turba. V tom je mezi námi ten rozdíl, ty hledáš (často ještě blbě), já to mám dávno v hlavě.
A turbo je zdroj potíží, už jen proto, že se musí po delší rychlé jízdě dochlazovat, je to složité výrobně přesné zařízení, s vysokou citlivostí na způsob užívání a náchylností k poruchám, ale klidně si ho dej na tu tvoji trojkolku...
17.05.2020 | 13:17:41 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
RE: Spolehlivost
No říkal to Pepa v hospodě,že to tak bylo u starých TDÍček,tak to musí bejt pravda 😄😂.Dneska už mají milý blbe turba dochlazování a jsou celkem blbuvzdorný a nevím,že by někde ve větší míře odcházely spíš vůbec,takže jsou ty motory i pro takový blby jako jseš ty.Nevíš nic jako vždy 👏Bez turba dneska neznamená jednodušší a spolehlivější jak si někteří mylně myslí,ale o tom se tu nebudu rozepisovat,když by si to stejně nepochopil.
17.05.2020 | 13:56:47 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Spolehlivost
Blbošku TDI je diesel...no ale nic, nebudu tě přetěžovat... a turbo je prostě komplikované zařízení s nesmyslem otáček za minutu, takže potencionální problém, pindej si co chceš.
18.05.2020 | 09:18:54 | Vašek | 194.228.76.* Reagovat
Re:
Moji Corollu mám stále, pořád maximální spokojenost. Pořád bez jakékoliv poruchy, vždy naprosto spolehlivá. Koupi určitě doporučuju, ovšem po důkladné prohlídce auta v servisu.
25.09.2009 | 09:59:06 | cimik Reagovat
Zdravím, mám možnost koupit tuto toyotu, 1.6 VVt-i, r. 03, najeto 140 tisíc. Jen v nižší výbavě než popisuje autor recenze. Prosím autora, aby recenzi aktualizoval, chtěl bych vědět, jestli má auto pořád bezproblémové. Jaké jsou časté problémy tohoto vozu? Jezdím zpravidla delší trasy - denně 50 km do práce a zpět, o víkendu cca 100 km. Je to vhodný výběr? Prosím Toyoťáky o rady. Předem dík - spěchá!
24.09.2009 | 22:21:09 | david jurák Reagovat
Corolly jsou vynikající auta a neskutečné držáky. Ve firmě mám jednu služební - r 2000 a ted má najeto skoro 600 tisíc a jede a jede naprosto bez závad, s normální provozní údržbou. Bravo, Toyota!
12.08.2009 | 22:50:06 | kája Reagovat
Na jedničku
Tohle autko vlastním - ale v 1.4 VVTi a v hatchbacku. Naprostá spokojenost, nejlepší kára kterou jsem měl. Jezdím 90% po městě a myslím že je málo lepších možností než tahle. Průměrnou spotřebu držím kolem 6.2 l, investice žádné - mimo běžných věcí - náplně, svíčky, atd. Jinak ani koruna navíc. Mám najeto 160 tisíc. Přeji autorovi, ať mu to šlape tak jako mně.
05.05.2009 | 17:00:29 | kuri Reagovat
RE: Na jedničku
Zdravim!
Ties mam isty typ ako Vy.Ale mam problem pri prehadzovani rychlosti z 1 do 2 stupna a aj niekedy do 3 stupna.Idu tazko zaradit neviem preco.Mal ste aj Vy s tym problem? Kto mal nech mi odpise a ako to vyriesil a co ho to stalo na mail : vojtekp34@gmail.com Dakujem
14.11.2013 | 10:15:43 | vojto | 87.244.235.* Reagovat
Corolla - Fabia
Pravdivá a objektivní recenze. Jen více takových. V lednu jsem vyměnil novou Fabii za tuto Corollku a jsem naprosto nadšen, hlavně při srovnání s tou předchozí Fábií, což byla katastrofa a můj největší životní omyl.
Rollku jsem koupil za 210 tisíc, v plné výbavě, najeto 105 tisíc. Výborné auto, i když 6 let staré, nová Fabia je proti ní pouhý střep.
18.03.2009 | 14:58:04 | matt Reagovat
Jo, super pravdivá recenze, je to výborné a pohodlné autko. A navíc TOYOTA - co víc dodat.
09.01.2009 | 12:39:40 | Reagovat