Rok výroby:1992Typ motoru:1496Stav km při koupi:142 kmStav km nyní:186 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:6,6 l/100 kmVloženo:8. 10. 2009
zadní tlumiče pérování (původní) vyměněny náhon tachometru se ukroutil díky zbytečné a chybné demontáži při kontrole v servisu vůz lehce poškodila padající střecha při vichřici Cyril, vše opraveno originálními díly. poslední dobou začíná lehce prosakovat olej z motoru a servořízení obložení zad. bubnových brzd, před. destičky
Hodnocení a zkušenosti s autem
TOYOTA Paseo I (1992) Malý sportovní vůz Toyota Paseo I byl vyráběn v Japonsku od r. 1991 do r. 1993 především pro severoamerický trh. Stal se celkem oblíbeným automobilem mádeže devadesátých let a dodnes má v USA svůj fanklub. Jedná se o kompaktní dvoudveřové kupé pro dvě dospělé osoby, zadní sedadla jsou nouzová, spíš pro děti. Z důvodu svažujícího se zadního okna je málo místa pro hlavu i pro menší osoby. Celkově je vůz vhodný jen pro osoby menší postavy. Design vozu je nadčasový, líbivý i zajímavý dodnes, i když je na první pohled znát (zejména v předních partiích) rukopis devadesátých let. Vůz byl na americký a kanadský trh dodáván s jediným motorem: patnáctistovkou s geniálním vstřikováním EFI, které dává vozu jen 870 kg těžkému, při výkonu 74 kW (104 k), rychlost přes 200 km/h. To by nebylo u sportovního vozu zajímavé kdybychom nedodali, že při těchto rychlostech se spotřeba pohybuje kolem 7 l/100 km. (Firemní dokumenty udávají hodnoty podstatně horší.) To se týká i zrychlení z 0 na 100 km - v praxi tuto rychlost, kterou hravě zvládne na II. rychlostní stupeň, dosahujue v čase okolo 8 vteřin. (To je zkušenost z běžného provozu.) Na americký trh byl tento vůz dodáván také s automatickou převodovkou, kterou jsem bohužel neměl možnost vyzkoušet. V běžném provozu po německých dálnicích nebyl problém udělat průměrnou rychlost přes 180 km za hodinu při spotřebě 6,7 l/100 km. (průměr z asi 6 tis km) Překvapivé je, že i pro americko-kanadský trh byl vůz dodáván bez elektrické výstroje (okna, zrcátka, sedačky, volant, klima apod.) Rychloměr samozřejmě obsahuje dvě stupnice pro km i pro míle. S vozem jsem projel značnou část Evropy i ČR, rok jsem s ním jezdil denně do práce cca 50 km. Ve všech situacích jsem se mohl spolehnout. Na voze je patrná preciznost a vyváženost výkonu, brzd, vlastností podvozku. Není problém cokoli předjet, jediný problém je dodržovat rychlosti 50/90/130. V autě se cítíte bezpečně a díky sportovnímu "kokpitu", nevnímáte příliš rychlost. Cítíte se bezpečně i při rychlostech kolem 180 km/h. Překvapil mě obrázek z amerického fanklubu, kde byly fotografie vozu havarovaného téměř čelně při rychlosti cca 90 mph (130 km/h), kde se nerozbilo ani čelní sklo a řidič údajně vyvázl s lehkým poraněním. Nemohu jinak, než vyjádřit maximální spokojenost.
nemám nič proti tejto recenzii,ale napísať že na nemeckých diaľniciach nebol problém urobiť priemernú rýchlosť viac ako 180 km/h pri priemernej spotrebe 6,7...no silna káva,či tráva?heh.Ja len v skratke,viete vôbec čo je to priemerná rýchlosť?dosiahnuť 180 priemer,to je ísť asi tak 250 po dialnici takmer všade...no a spotreba to je no koment v tejto rýchlosti.Pri 100km/h to žere 2,1,nie? :-)a ten obrázok po čelnom náraze v 90 mph,čo je mimochodom viac ako140 km/h...a nie 130.no chcel by som ho vidieť,ale myslím že by mal problém s rozbitým čelným sklom ktokoľvek kto má dnes 5 hviezdičiek v NCAP,z tej Toyoty by neostalo celé asi ani to zadné.Je to skoro 20 ročný model,v crash teste by momentálne dosiahol MOŽNO 2 hviezdičky ale to som optimista...
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Paseo
ujo,brzdite trochu:-)
nemám nič proti tejto recenzii,ale napísať že na nemeckých diaľniciach nebol problém urobiť priemernú rýchlosť viac ako 180 km/h pri priemernej spotrebe 6,7...no silna káva,či tráva?heh.Ja len v skratke,viete vôbec čo je to priemerná rýchlosť?dosiahnuť 180 priemer,to je ísť asi tak 250 po dialnici takmer všade...no a spotreba to je no koment v tejto rýchlosti.Pri 100km/h to žere 2,1,nie? :-)a ten obrázok po čelnom náraze v 90 mph,čo je mimochodom viac ako140 km/h...a nie 130.no chcel by som ho vidieť,ale myslím že by mal problém s rozbitým čelným sklom ktokoľvek kto má dnes 5 hviezdičiek v NCAP,z tej Toyoty by neostalo celé asi ani to zadné.Je to skoro 20 ročný model,v crash teste by momentálne dosiahol MOŽNO 2 hviezdičky ale to som optimista...
15.10.2009 | 13:17:29 | kakafko Reagovat