Rok výroby:2022Typ motoru:AH01Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:15 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:7. 3. 2023
nekvalitní zpracování nefunkční elektronická výbava vysoká spotřeba špatná manipulace s vyndavacími sedadly výmysli a lži ze strany dealerství
Závady a opravy na autě
Od výroby nefunkční Android Auto - neopraveno (servis to nepovažuje za problém) Nefunkční hlídání jízdních pruhů - lze zapnout ale nic nedělá (dle servisu to nemá fungovat) Problém s bezklíčovým vstupem a startováním, Odemknout auto většinou nejde vůbec a nastartovat na třetí pokus ale to je dle servisu normální.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Toyotu jsem zakoupil v dobré víře, že za vysokou cenu to bude průměrně kvalitní vůz. Bohužel mě zklamalo auto i Toyota. Použité materiály v interiéru jsou u tak drahého vozu velmi laciné ale s tím se dá žít. Dílenské zpracování je bohužel ještě horší, sváry na pohledových dílech jsou jak noty na buben a kvalita samotných výlisků karoserie je tristní. Jediný ohyb není rovný všechno je to takové čínsky nedodělané. Ale jízdní vlastnosti jsou odpovídající tam si zatím nemohu stěžovat. Co je horší tak prakticky veškerá elektronika nefunguje vůbec nebo alespoň nefunguje správně.
- bezklíčové odemykání dveří funguje výjmečně. Ideálně pokud je -12 °C ale musí být sucho. - bezklíčové startování vozu zareaguje až na třetí zmáčknutí tlačítka, zcela výjmečně dříve. - Android Auto nefunguje vůbec a servis s tím neumí nic dělat - Automatické stěrače nefungují stírají i čisté a suché sklo tak intenzivně dokud se nezačnou pálit - díky ošizené konstrukci se páté dveře dost kroutí a při zavírání jimi lze i odřít lak. - loketní opěrky jsou tak tragické že to zaujme každého koho vezu. I PE izolace na trubky působí kvalitnějším dojmem. - Start/Stop systém většinou funguje na sebemenší dotyk pedálu ale občas zapomene nastartovat a vůz pak poskočí a chcípne. - Hláška Závada na elektroinstalaci která dřív než na mě měli v servisu čas sama zmizela je zřejmě pravá. - hlídání jízdních pruhů lze v autě pouze zapnout, jinak nedělá níc. - ovladače na volatnu jsou totálně zmatené, levý posouvá pohybem dolů nahoru a naopka, pravý posouvá v seznamu radiostanic pohybem nahoru nahoru ale pokud přehrává zvuk z telefonu funguje to zase opačně
Co naopka funguej úplně bez problémů je nezávislé topení, dodané přímo s autem.
Nedomyšlené jsou i věci mechanické, zadní řada sedadel vlastně nejde směrem dozadu vyndat, Je potřeba ty sedadla nejdříve vysadit a pak zvednout nad ta zbývající aby prošli zadnimi dveřmi, nebo postupovat od druhé řady sedadel a vyndavat je z boku.
Tak akože kto si môže kúpiť francúzsku haraburdu… Horšie auto ako od PSA nepoznám, a Proace je detto. Nič nemá spoločne z Toyotu. Akože ľudia už otvorte oči a nekupujte si najkazovejsie auto na svete…. Budete mať len trápenie… P.S. Pre všetkých zbavte sa toho čím skôr…
Mám Proace Všerso 1,5 88kw. U svýho auta závady s elektronikou nemůžu potvrdit. Jen teda start/stop někdy auto vypíná a někdy ne. To mi ale nevadí, protože hned jak si na něj vzpomenu, tak ho stejně vypnu. S klíčem problémy nemám vůbec. V Toyota Liberec mi v záruce celkem bez problémů vyměnili volant, kterej se začal párat a rozvodovej řemen - to bylo celkem zvlášťní, protože auto divně hučelo a oni přišli na to, že tam je rozvodovej řemen bez proužku a že originál má mít proužek. Dali novej v rámci záruky a je to OK. Motor 1,5 neni na závodění, ale s tím jsem počítal. Vozím v tom děti, jezdim klidně. Zas na druhou stranu úplnej lenoch to taky neni. Co je dobrý je spotřeba 5,5 - 7 litrů. Když jedu např. do Itošky a celý Německo jedu 150 a jinde 130-140, tak je spotřeba třeba 7,3. Na dodávku super. Co jsem slyšel od mechaniků, tak kolem 70 tis km tam odchází nějakej přídavnej řetízek u rozvodový sady. Ve většině případů se nepotká motor, ale auto je potřeba odtáhnout. Preventivně budu měnit rozvodovou sadu třeba po 60 tis. Jasný, někdo řekne, že ve VW nebo MB to dělat nemusíte, ale oni ty auta maj taky svý mouchy. Jsem ochotnej to akceptovat, prtože Toyota stála 620 tis a VW nebo MB jsou o několik set tisíc dražší. Co člověk to názor, ale za mě dobrý.
29.08.2023 | 08:08:07 | George
| 185.185.129.*Reagovat
Netoyota
Jestli to nebude tím, že tento vůz vlastně není toyota, ale pouze přeznačkovaný francouz. Některý věci je potřeba si zjistit před koupí auta.
Amen. Kecům o tom, jak si Toyota hlídá kvalitu a že je to úúúúplně něco jiného než PSA jsem také neuvěřil a přestože jsem v tom seděl a jel, v garáži není, zvenčí pěkné...ale riziko všech potíží, které píše recenzent, jo a ještě jedna věc mi vadila, fakt špatný výhled , malé čelní sklo a široké A sloupky, prostě necítil jsem se v tom dobře.
V lednu 2022 jsme objednávali Toyota ProAce city Verso 1,5 D-8AT Family Long.Dodací doba v době objednávky 6-8 měsíců.Později prodloužena na 8-10.Po dalších urgencích se každý měsíc na něco vymlouvali-pokud vůbec někdo reagoval.Nyní to vypadá, že po téměř 24 měsících by na přelomu roku 23-24 měl být vůz k převzetí-poté co byl vyroben a čtyři měsíce bude na odstavné ploše čekat na transport.Shrnuto, doba dodání 4x delší.jednání prodejce otřesné, komunikuje pouze po urgencích,všemožně se vykrucuje vymlová se na dovozce pro Čr atd.Centrální dovozce pro Čr hází vše na prodejce a není schopen, resp. ochoten sdělit jakoukoliiv informaci.Ještě jsme se naším autem nesvezli, ale už ted víme UŽ NIKDY VÍCE TOYOTA.
Já bych si u Toyoty teď nevybral, což mě mrzí a mohou za to vlastnosti těch aut. O netoyotě bych vůbec neuvažoval, spolupráce s PSA není pro zákazníka zrovna profitabilní, čím víc PSA, tím víc pryč od toho. Ani čistokrevné Toyoty teď nejsou pro mě vyhovující. Tristní. Nechápu, jak je možné, že do Peugeotu 107 (což byl nepeugeot) jsem si za volant při svých 190 cm bez problémů sedl (podotýkám, že bylo pouze sedadlo posuvné vpřed a vzad, tedy základ, jinak nic a auto mělo na délku 3,44 m) a v moderní i daleko větší Toyotě je problém si sednout i s výškově nastavitelným volantem a sedadlem. Další věc je hlučnost Yarisu 1.5. V Kolíně asi neodhlučňují :0(
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota ProAce
ZADARMU DRAHY. OD CK BRNO
PORAD PROBLRM A VZDY 20/38 DNU V SERVISU
19.11.2023 | 18:23:18 | 2022/05 | 94.142.239.* Reagovat
Haraburda Francuzska
Tak akože kto si môže kúpiť francúzsku haraburdu…
Horšie auto ako od PSA nepoznám, a Proace je detto. Nič nemá spoločne z Toyotu.
Akože ľudia už otvorte oči a nekupujte si najkazovejsie auto na svete…. Budete mať len trápenie…
P.S. Pre všetkých zbavte sa toho čím skôr…
06.11.2023 | 22:17:07 | Svetlan | 176.107.31.* Reagovat
RE: Haraburda Francuzska
Ale má a bohužel mnoho společného....:-(
07.11.2023 | 09:24:35 | Vašek | 109.81.112.* Reagovat
Za mě dobrý
Mám Proace Všerso 1,5 88kw. U svýho auta závady s elektronikou nemůžu potvrdit. Jen teda start/stop někdy auto vypíná a někdy ne. To mi ale nevadí, protože hned jak si na něj vzpomenu, tak ho stejně vypnu. S klíčem problémy nemám vůbec. V Toyota Liberec mi v záruce celkem bez problémů vyměnili volant, kterej se začal párat a rozvodovej řemen - to bylo celkem zvlášťní, protože auto divně hučelo a oni přišli na to, že tam je rozvodovej řemen bez proužku a že originál má mít proužek. Dali novej v rámci záruky a je to OK. Motor 1,5 neni na závodění, ale s tím jsem počítal. Vozím v tom děti, jezdim klidně. Zas na druhou stranu úplnej lenoch to taky neni. Co je dobrý je spotřeba 5,5 - 7 litrů. Když jedu např. do Itošky a celý Německo jedu 150 a jinde 130-140, tak je spotřeba třeba 7,3. Na dodávku super. Co jsem slyšel od mechaniků, tak kolem 70 tis km tam odchází nějakej přídavnej řetízek u rozvodový sady. Ve většině případů se nepotká motor, ale auto je potřeba odtáhnout. Preventivně budu měnit rozvodovou sadu třeba po 60 tis. Jasný, někdo řekne, že ve VW nebo MB to dělat nemusíte, ale oni ty auta maj taky svý mouchy. Jsem ochotnej to akceptovat, prtože Toyota stála 620 tis a VW nebo MB jsou o několik set tisíc dražší. Co člověk to názor, ale za mě dobrý.
29.08.2023 | 08:08:07 | George | 185.185.129.* Reagovat
Netoyota
Jestli to nebude tím, že tento vůz vlastně není toyota, ale pouze přeznačkovaný francouz. Některý věci je potřeba si zjistit před koupí auta.
25.03.2023 | 18:50:40 | | 89.102.233.* Reagovat
RE: Netoyota
Amen. Kecům o tom, jak si Toyota hlídá kvalitu a že je to úúúúplně něco jiného než PSA jsem také neuvěřil a přestože jsem v tom seděl a jel, v garáži není, zvenčí pěkné...ale riziko všech potíží, které píše recenzent, jo a ještě jedna věc mi vadila, fakt špatný výhled , malé čelní sklo a široké A sloupky, prostě necítil jsem se v tom dobře.
26.03.2023 | 12:06:58 | Vašek | 88.103.233.* Reagovat
RE: Netoyota
V lednu 2022 jsme objednávali Toyota ProAce city Verso 1,5 D-8AT Family Long.Dodací doba v době objednávky 6-8 měsíců.Později prodloužena na 8-10.Po dalších urgencích se každý měsíc na něco vymlouvali-pokud vůbec někdo reagoval.Nyní to vypadá, že po téměř 24 měsících by na přelomu roku 23-24 měl být vůz k převzetí-poté co byl vyroben a čtyři měsíce bude na odstavné ploše čekat na transport.Shrnuto, doba dodání 4x delší.jednání prodejce otřesné, komunikuje pouze po urgencích,všemožně se vykrucuje vymlová se na dovozce pro Čr atd.Centrální dovozce pro Čr hází vše na prodejce a není schopen, resp. ochoten sdělit jakoukoliiv informaci.Ještě jsme se naším autem nesvezli, ale už ted víme UŽ NIKDY VÍCE TOYOTA.
18.09.2023 | 11:56:05 | myška | 87.165.218.* Reagovat
RE: Netoyota
Já bych si u Toyoty teď nevybral, což mě mrzí a mohou za to vlastnosti těch aut. O netoyotě bych vůbec neuvažoval, spolupráce s PSA není pro zákazníka zrovna profitabilní, čím víc PSA, tím víc pryč od toho. Ani čistokrevné Toyoty teď nejsou pro mě vyhovující. Tristní. Nechápu, jak je možné, že do Peugeotu 107 (což byl nepeugeot) jsem si za volant při svých 190 cm bez problémů sedl (podotýkám, že bylo pouze sedadlo posuvné vpřed a vzad, tedy základ, jinak nic a auto mělo na délku 3,44 m) a v moderní i daleko větší Toyotě je problém si sednout i s výškově nastavitelným volantem a sedadlem. Další věc je hlučnost Yarisu 1.5. V Kolíně asi neodhlučňují :0(
18.09.2023 | 18:13:59 | Ital | 37.48.18.* Reagovat