Rok výroby:2005Typ motoru:1.0 benzínStav km při koupi:0 kmStav km nyní:20 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:6,3 l/100 kmVloženo:26. 7. 2006
Ne. Nemelo. Po najezdenich 15 tis. km sem šel do servisu a menili jen gumičky na stieračoch.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Naprosto som s ním spokojný. Líbi sa mi posilovač riadenia, který je oproti Renault Megan ovela lepší. Spotreba je 6,3 lit/100km, ale musim dodat, že to je kvôli mé sportovný jízde.
Inak je to pomerne dynamické auto, keď jazdím sám. Vynikajíci interiér s dobrými odkladacími prostormi.
Jediné čo sa dá vyčítať je, že má veľmi malý kufor. Je to ideálne auto pre 2 ľudí... Hovorí sa že Toyota je spolahlivé auto, tak dúfam že po čase to budem môcť potvrdiť aj ja.
Tak neviem akoby ste hanili svoju vlastnú prácu... V tpca myslím nerobia yarisy ale aygo... crash test- dnes si už aj číňania uvedomujú že bezpečnosť auta je v popredí záujmu kupujúceho tak neverím že yaris je auto v tomto smere slabé. Samozrejme ak sa stretne yaris v 80 km rýchlosti s aviou tak to asi nedopadne dobre ale to nedopadlo dobre ani keď sa s ňou stretla minule u nás vectra. To sa jednoducho nedá porovnať, fyzikálne zákony nepustia. Preto snáď nebudeme všetci jazdiť v tankoch. Keby bolo viac ohľaduplnosti na ceste vyzeralo by to inak.
Na voze mám přes 100 tisíc km. Nevím, co je to porucha. Jezdím denně. Motor 1,0 do města velice příjemný. Pří vyšších otáčkách mimo město velice překvapí i větší kubatury. Spotřeba při korektní jízdě až sportovní 5-7 l/100 km. Lze i za 4,5.
Vyrábím auta o kterých bych nenapsal chválu. Takže nejsem hrdý na to že pracuji v tak "skvělé" továrně. Z Tvé recenze mám pocit jako když jsem jel co by malé dítko se strýcem v Trabantu a při rychlosti 80km/hod jsem dostal pocit že jedu formulí jedna. Z tohoto pocitu mne vytrhl pohled na tachometr a rána do hlavy, kterou jsem utrpěl po přejetí hrbolu na cestě. Tvé auto Ti neberu, ale kvalita Toyoty je spíše bublina než realita. Nebudu Ti vypisovat, kolik nedodělků se od uvedení do výroby nového modelu objevilo a bylo nutno přepracovat. Máš-li pocit živosti motoru, potom si uvědom že je novější produkce, ale taky to že pohání tenký plech a plast, včetně úsporných sedaček. Když to všechno sečteš a připočítáš nespokojené dělníky, kteří auto vyrábějí v potu a stresu, vyjde Ti že při koupi takového auta jsi si nevážil svého zdraví a života. Vzpomeneš si v nejhorším případě, až bude vozidlo drceno nárazem a stihneš si jistě počítat hvězdičky odolnosti až jednotlivé díly se budou stávat Tvým tělem.Ale dost strašení - přeji Ti cesty bez nehod. Navštiv nejnovější továrnu v Evropě - TPCA - rád Tě tam osobně provedu a ukážu Ti i slovo kvalita a spolehlivost z té reálnější stránky. (Občas se stává že při testování auta na zkušební dráze dojde ke střetu se zvířetem.Pak si polovina továrny chodí prohlížet výsledek reálného crash testu.)
Pan z SK, jako kdyby tam mimochodem nemeli svoje webu (to, ze fakt nemaji, je jejich trouble), je asi mimoň z mimoně, neboť jak mu mohli menit v 15tis jen gumicky, to nechapu, me menili olej, troje filtry a spousty prace (dlouha kontrola)... Kufr ma 206 litru, pri posunuti sedacek, zvlast pokud jezdi sam nebo ve dvou 306 litru a to staci, nebot VW Golf V ma neco kolem 350 litru a to uz neni skoro zadny rozdil, sam jsem to zazil. A posledni bych si troufl Toyotu s kosočtvrecem nesrovnavat, nebot Renault se auta bude vzdy ucit delat (jenom design se mu obcas povede, jinak o nicem) a Toyota je lidr ve spouste veci, ktere Renault bere jako obycejny vyrobce az v druhem kole, takze servem by ty komentare rozdilu jen a jen zacinaly :-).
Bazírovat na takových maličkostech může opravdu jen kretén, který se navíc stydí za svůj výrok podepsat! Jo už to vidím - tvým podpisem byl asi ten "Kretén". Recenzi rozumí jak češi tak slováci, tak nechápu proč se do něho navážíš! Martin
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Yaris
re tpca expert
Tak neviem akoby ste hanili svoju vlastnú prácu... V tpca myslím nerobia yarisy ale aygo... crash test- dnes si už aj číňania uvedomujú že bezpečnosť auta je v popredí záujmu kupujúceho tak neverím že yaris je auto v tomto smere slabé. Samozrejme ak sa stretne yaris v 80 km rýchlosti s aviou tak to asi nedopadne dobre ale to nedopadlo dobre ani keď sa s ňou stretla minule u nás vectra. To sa jednoducho nedá porovnať, fyzikálne zákony nepustia. Preto snáď nebudeme všetci jazdiť v tankoch. Keby bolo viac ohľaduplnosti na ceste vyzeralo by to inak.
11.08.2007 | 10:16:06 | miki Reagovat
Yaris 1,0
Na voze mám přes 100 tisíc km. Nevím, co je to porucha. Jezdím denně. Motor 1,0 do města velice příjemný. Pří vyšších otáčkách mimo město velice překvapí i větší kubatury. Spotřeba při korektní jízdě až sportovní 5-7 l/100 km. Lze i za 4,5.
05.02.2007 | 13:54:51 | borek Reagovat
TPCA Expert
Vyrábím auta o kterých bych nenapsal chválu. Takže nejsem hrdý na to že pracuji v tak "skvělé" továrně. Z Tvé recenze mám pocit jako když jsem jel co by malé dítko se strýcem v Trabantu a při rychlosti 80km/hod jsem dostal pocit že jedu formulí jedna. Z tohoto pocitu mne vytrhl pohled na tachometr a rána do hlavy, kterou jsem utrpěl po přejetí hrbolu na cestě. Tvé auto Ti neberu, ale kvalita Toyoty je spíše bublina než realita. Nebudu Ti vypisovat, kolik nedodělků se od uvedení do výroby nového modelu objevilo a bylo nutno přepracovat. Máš-li pocit živosti motoru, potom si uvědom že je novější produkce, ale taky to že pohání tenký plech a plast, včetně úsporných sedaček. Když to všechno sečteš a připočítáš nespokojené dělníky, kteří auto vyrábějí v potu a stresu, vyjde Ti že při koupi takového auta jsi si nevážil svého zdraví a života. Vzpomeneš si v nejhorším případě, až bude vozidlo drceno nárazem a stihneš si jistě počítat hvězdičky odolnosti až jednotlivé díly se budou stávat Tvým tělem.Ale dost strašení - přeji Ti cesty bez nehod. Navštiv nejnovější továrnu v Evropě - TPCA - rád Tě tam osobně provedu a ukážu Ti i slovo kvalita a spolehlivost z té reálnější stránky. (Občas se stává že při testování auta na zkušební dráze dojde ke střetu se zvířetem.Pak si polovina továrny chodí prohlížet výsledek reálného crash testu.)
24.10.2006 | 16:11:36 | TPCA Reagovat
?
Pan z SK, jako kdyby tam mimochodem nemeli svoje webu (to, ze fakt nemaji, je jejich trouble), je asi mimoň z mimoně, neboť jak mu mohli menit v 15tis jen gumicky, to nechapu, me menili olej, troje filtry a spousty prace (dlouha kontrola)... Kufr ma 206 litru, pri posunuti sedacek, zvlast pokud jezdi sam nebo ve dvou 306 litru a to staci, nebot VW Golf V ma neco kolem 350 litru a to uz neni skoro zadny rozdil, sam jsem to zazil. A posledni bych si troufl Toyotu s kosočtvrecem nesrovnavat, nebot Renault se auta bude vzdy ucit delat (jenom design se mu obcas povede, jinak o nicem) a Toyota je lidr ve spouste veci, ktere Renault bere jako obycejny vyrobce az v druhem kole, takze servem by ty komentare rozdilu jen a jen zacinaly :-).
10.08.2006 | 14:27:12 | Yarin Reagovat
Pro anonyma
Bazírovat na takových maličkostech může opravdu jen kretén, který se navíc stydí za svůj výrok podepsat! Jo už to vidím - tvým podpisem byl asi ten "Kretén". Recenzi rozumí jak češi tak slováci, tak nechápu proč se do něho navážíš! Martin
26.07.2006 | 22:41:12 | Martin Reagovat