Rok výroby:2009Typ motoru:1,4 mpi 59kwStav km při koupi:3 kmStav km nyní:1 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:8,5 l/100 kmVloženo:8. 4. 2009
Předchozí auto:Škoda 105 škoda 120,favorit felicie
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Závady a opravy na autě
Zatím žádnou, jen prvních 100km drnčení víka z reprobeden vpředu na palubní desce, ale pak se vše ustalilo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto stálo v akci 299 900,- kč, já si ale nechal namontovat tažné zařízení, dálkové centrální zamykání, vyhřívaná zrcátka a lakovaný optický paket a ukazatel teploty do levého A sloupku, takže konečná cena byla 363 000,- kč. Motor má celkem dobrou akceleraci, musí se zajet prvních 1000km jen rychlostí do 90 km v hodině, ale při obsazení 5 lidma už musíte motor vytáčet a spotřeba jde nahoru, proto jsem se rozhodl ho předělat na lpg. Jinak je spotřeba při 90 km za hodinu asi kolem 7 litru benzínu na 100km, při obsazeni 2 lidí. Mrzí mě, že jsem si nekoupil silnější verzi 1,6 MPi, ale ta byla cenově o 120 000,- Kč dražší. Auto má skvěle jízdní vlastnosti, ale servis u vw v Opavě je 850,- kč na hodinu práce plus dph což je neuvěřitelné. Nevím zda bych si příště toto vozidlo koupil, ale jinak má ohromný vnitřní prostor a dobré jízdní vlastnosti.
Já koupil za 290 000 VW caravelle 2,5TDi 111kW s dual climatronicem, tempomatem, světlou kůží, tempomatem, origo navigací, nezávislým topením, atd. atd....Neskutečné vozidlo, at jde ten caddy doprdele haha
No zatím jsem jel jen testovací jízdu, byl jsem spokojen, ale mé informace jsou takové, že Maxik se nedělá s1,4 mpi 59kw. U maxika s ohledem na váhu je nejslabší motor 1,6 MPi. Takže máš možná krátkou verzi v nějaké maxi výbavě.
Tak srovnávat caddy maxi s roomstrem je vážně blbost.Postav si ty dvě auta vedle sebe a uvidíš. Co se týče prostoru,kvuli kterymu si většina lidí caddy kupuje,se to srovnávat nedá. A v případě caddy maxi už vubec ne. Souhlasím s tím že tahle motorizace nebude asi štastná. Ale jinak coby tež majitel caddy musim konstatovat že před nákupem tohoto vozu jsem absolvoval spoustu prohlídek i jízd u konkurenčnich značek jak v salonu tak mimo a caddy mě fakt oslovil nejvíc. Jako konkurenci považuji Berlingo-Partner,Doblo,Kangoo,Ford Tourneo.Nejsem zastánce VW,je to čistě muj osobni názor získaný po dlouhém rozhodování. Co se týče ceny, chce to samozřejmě chytit nějakou akci případně skladovku, za ceníkovky to už tak ružové není.
ty osliku vw caddy laif normálně stojí 490000kč já mám auto za 363000kč v plné palbě a nechtěj mi namluvit že ve své třídě a vnitřním prostoru koupíš větší a levnější auto,roumster-nevleze se ani euro paleta a tři hrnec škoda mluvit, v 1,4 mpi roumster seš na ceně 350000kč a máš polovični auto ,u mě je plocha při složení sedadel 180cm a nosnost vozu 800kg-které auto tohle má HLUPAČKU...........
Auto stálo jenom 300 000kč. Tohle jsem dokoupil a todle a todle a cena jak koukám tak nehorázná. Co vlastně máš?? většího roomstra za kurevskej peníz a o motoru se nebudem bavit. To je kapitola na Chocholouška. Rozumnej člověk by si koupil něco jinýho, ušetřil by, měl by větší auto s pořádnou výbavou a hlavně motorem!!!! Ach jo, lidi se nepoučej!
Docela mě zarazila věta, že toto auto má skvělé jízdní vlastnosti. Máme tady jedno služební, je to ta kratší osobní verze. Jel jsem s ním už vícekrát a jednou jsem s ním byl nucen absolvovat cestu z Vyškova do Prahy a dost děs. Dost se to kolébá. Ale zase, pokud na to pohlížím jako na dodávku, tak jízdní vlastnosti asi celkem dobrý:-) Jenom musíte pomaleji do zatáček, protože je to vyšší a zvyknout si na plavnou jízdu postarší bárky v půlmetrových vlnách. Ten náš má benzín 1,6 MPi a na dálnici při držení rychlosti něco pod limit byla spotřeba minimálně 10litrů/100 km a to jsem v tom jel sám s hydr. agregátem cca. 100kg, takže vpodstatě dva chlapi. Ale jako rodinné auto pro velmi klidného řidiče určitě splní svůj účel.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Caddy
Já koupil za 290 000 VW caravelle 2,5TDi 111kW s dual climatronicem, tempomatem, světlou kůží, tempomatem, origo navigací, nezávislým topením, atd. atd....Neskutečné vozidlo, at jde ten caddy doprdele haha
21.11.2009 | 23:48:32 | Reagovat
No zatím jsem jel jen testovací jízdu, byl jsem spokojen, ale mé informace jsou takové, že Maxik se nedělá s1,4 mpi 59kw. U maxika s ohledem na váhu je nejslabší motor 1,6 MPi. Takže máš možná krátkou verzi v nějaké maxi výbavě.
21.11.2009 | 23:30:23 | Pjotr Reagovat
kraken
Tak srovnávat caddy maxi s roomstrem je vážně blbost.Postav si ty dvě auta vedle sebe a uvidíš. Co se týče prostoru,kvuli kterymu si většina lidí caddy kupuje,se to srovnávat nedá. A v případě caddy maxi už vubec ne. Souhlasím s tím že tahle motorizace nebude asi štastná. Ale jinak coby tež majitel caddy musim konstatovat že před nákupem tohoto vozu jsem absolvoval spoustu prohlídek i jízd u konkurenčnich značek jak v salonu tak mimo a caddy mě fakt oslovil nejvíc. Jako konkurenci považuji Berlingo-Partner,Doblo,Kangoo,Ford Tourneo.Nejsem zastánce VW,je to čistě muj osobni názor získaný po dlouhém rozhodování. Co se týče ceny, chce to samozřejmě chytit nějakou akci případně skladovku, za ceníkovky to už tak ružové není.
26.09.2009 | 00:08:01 | Reagovat
To Kraken
Vzhledem k tomu, jaký je anonym češtin pochybuji, že ho obejití více salonů by vůbec napadlo.
13.04.2009 | 19:17:16 | Radek Reagovat
an
To musíš navštívit pár autosalónů a budeš čučet!!!!!!
09.04.2009 | 07:37:59 | kraken Reagovat
kraken
Tak schvalně,jmenuj ty lepši varianty,když jses tak chytrej..
09.04.2009 | 07:26:27 | Reagovat
Bob
Nejsem socka prašivá, jen trošku víc přemýšlím co si za svoje peníze koupím. VW to nikdy nebude, to si piš!! Jsou mnohem lepší a levnější možnosti.
09.04.2009 | 06:49:03 | kraken Reagovat
an
oslík seš ty, bo normální člověk by nedal za takovou hrůzu tolik peněz, co dál máš na srdci?
09.04.2009 | 06:46:16 | kraken Reagovat
kraken
ty osliku vw caddy laif normálně stojí 490000kč já mám auto za 363000kč v plné palbě a nechtěj mi namluvit že ve své třídě a vnitřním prostoru koupíš větší a levnější auto,roumster-nevleze se ani euro paleta a tři hrnec škoda mluvit, v 1,4 mpi roumster seš na ceně 350000kč a máš polovični auto ,u mě je plocha při složení sedadel 180cm a nosnost vozu 800kg-které auto tohle má HLUPAČKU...........
08.04.2009 | 21:37:19 | Reagovat
Kraken
A co máš ty, ty socko prašivá?
08.04.2009 | 20:55:24 | Bob Reagovat
Auto stálo jenom 300 000kč. Tohle jsem dokoupil a todle a todle a cena jak koukám tak nehorázná. Co vlastně máš?? většího roomstra za kurevskej peníz a o motoru se nebudem bavit. To je kapitola na Chocholouška.
Rozumnej člověk by si koupil něco jinýho, ušetřil by, měl by větší auto s pořádnou výbavou a hlavně motorem!!!! Ach jo, lidi se nepoučej!
08.04.2009 | 13:49:51 | kraken Reagovat
Dobré jízdní vlasnosti?
Docela mě zarazila věta, že toto auto má skvělé jízdní vlastnosti. Máme tady jedno služební, je to ta kratší osobní verze. Jel jsem s ním už vícekrát a jednou jsem s ním byl nucen absolvovat cestu z Vyškova do Prahy a dost děs. Dost se to kolébá. Ale zase, pokud na to pohlížím jako na dodávku, tak jízdní vlastnosti asi celkem dobrý:-) Jenom musíte pomaleji do zatáček, protože je to vyšší a zvyknout si na plavnou jízdu postarší bárky v půlmetrových vlnách. Ten náš má benzín 1,6 MPi a na dálnici při držení rychlosti něco pod limit byla spotřeba minimálně 10litrů/100 km a to jsem v tom jel sám s hydr. agregátem cca. 100kg, takže vpodstatě dva chlapi. Ale jako rodinné auto pro velmi klidného řidiče určitě splní svůj účel.
08.04.2009 | 12:06:30 | r Reagovat