Rok výroby:2007Typ motoru:2,5 TDi 120kWStav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:22. 8. 2010
Koupě vozu v Autobazaru OLFINCAR Trutnov (upřímně nedoporučuji), cena 427.000,-Kč, po přivezení domu ihned prověření diagnostikou - žádná závada.
Po ujetí 3000km byla nutná výměna EGR ventilu - cca 6000
Po dalších 9000km vadné vstřiky 3 z 5ti, přičemž došlo k totální škodě na motoru - propálen píst, poškozený blok motoru, hlava, sedla ventilů, ventily.
Po neúspěšné reklamaci ve výše uvedeném bazaru - údajně špatná nafta, jsem si auto opravil sám.
Vstřiky jsem sehnal za 42000,-Kč.
Oprava bloku motoru - 6000,-
Oprava hlavy motoru 5000,-
+ veškeré těsnění a věci kolem - 37.000,-
Celkem oprava 90.000,- a 2 měsíce bez práce.
Po ujetí 2000km od opravy motoru přišlo omezení výkonu - vadný filtr pevných částic.
Oprava, resp. vymlácení vnitřností filtru a přeprogramování řídící jednotky 7000,- - kluci z Kladna - doporučuji.
Dnes vše funguje a od té doby motor táhne lépe, lépe vyplachuje - nechápu, proč tam je filtr pevných částic. Emise s filtrem Euro 5, bez filtru Euro 5. Asi další věc, za kterou bude zákazník VW platit, když se porouchá - a ono se to porouchá!!!
Byl bych rád, kdyby se výrobci vrátili ke starému dobrému řemeslu, vyráběli vše z kvalitních materiálů a omezili instalování el. částí a čidel - viz VW T 1-4, stará LTčka apod.
Pánům z VW vzkazuji - vyndejte si hlavy z prdelí a začněte je používat.
Mimochodem, tento Crafter je na prodej :)))))). Cena 530.000 vč. DPH.
Zdravím Jen můj malej postřeh s craftrem. To klapaní z převodovky jsem už taky řešil,byla to hlavní hřídel.Pán ve VW mi řekl že nejde samotná hřídel objednat. Jen repasovana převodovka za 90tisíc nebo nová za 110tisíc. Zkoušel jsem i.MB ale i tam byli krátcí. Takže nová.
Take všechny zdravím,jsem take majitelem craftera. Má zkušenost? 390000km a stále jezdím,jsem 2.majitel od cca168000km.Podle toho co slyším a čtu mohu říct,že toto auto ma šanci jen dlouhých trasach. to je muj případ,ikdyž nouzový režim mam také za sebou.1.nízký tlak na vstřikovačích-řešení naftový filtr.Výrobce udavá nesmyslný interval,měním s každým olejem cca po 18000km,tankuji u ono a dávám každou 2 bandu aditiva.(těch 40000km na olej je take nějaký omyl) 2.nedosažena mez plnícího tlaku vzduchu-DPF,nebyl uplně hotovej,ale načal mi turbo. Ti kluci z Kladna ho odstranili,tam jsem s nimi měl trochu problem,auto se zastavilo uplně. Jinak crafter by jel bez DPF uplně normalně(mám 120kw) jen chce dělat regeneraci,takže občas zakouří. Jenže ted slyším nějaké hučení až kvílení,vypadá to na převodovku,nebo něco na stálem převodu. mam strach,že se to brzy ukáže. spotřeba 9,5-10,5l. Olej tak 1l mezi výměnami. Nešetřil bych na filtrech a oleji,co nemám DPF jezdim 5w40(long life nebrat) Śkoda,já vw vždy fandil a myslel,že kupuju top mezi dodávkami,hlavně bych za tu pořizovačku čekal top. Vše by se dalo zkousnout,kdyby auto nove stálo o polovinu méně Přeju hodně km a pevné nervy Venca
Zdravím všechny, asi tady budu za blázna,ale v roce 2007 jsem si koupil Craftra XXL/120KW.Mám najeto 300t.km a v záruce mi vyměnili při 122t.km turbo. Od té doby jezdím bez větších problémů a jsem velice spokojen.Spotřebu mám 9,5-10,5l/100km. Servisní interval po 40t.km nedodržuji,protože si myslím,že je to nesmysl.Jezdím po 15t.km.Každé tankování nafty plně aditivuji vyzkoušenými přípravky.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Crafter
motor vw crafter 2.5 tdi 120 kw
podribuiu motor
08.08.2016 | 19:03:12 | ion | 88.102.8.* Reagovat
kontekt
prosim o kontak na ty kluky z kladna děkuji kuna18@seznam.cz
27.07.2011 | 22:50:26 | mirek Reagovat
Převodovka
Zdravím
Jen můj malej postřeh s craftrem. To klapaní z převodovky jsem už taky řešil,byla to hlavní hřídel.Pán ve VW mi řekl že nejde samotná hřídel objednat. Jen repasovana převodovka za 90tisíc nebo nová za 110tisíc. Zkoušel jsem i.MB ale i tam byli krátcí. Takže nová.
30.03.2011 | 16:42:59 | AD Feit Reagovat
vw crafter?
Take všechny zdravím,jsem take majitelem craftera. Má zkušenost? 390000km a stále jezdím,jsem 2.majitel od cca168000km.Podle toho co slyším a čtu mohu říct,že toto auto ma šanci jen dlouhých trasach. to je muj případ,ikdyž nouzový režim mam také za sebou.1.nízký tlak na vstřikovačích-řešení naftový filtr.Výrobce udavá nesmyslný interval,měním s každým olejem cca po 18000km,tankuji u ono a dávám každou 2 bandu aditiva.(těch 40000km na olej je take nějaký omyl)
2.nedosažena mez plnícího tlaku vzduchu-DPF,nebyl uplně hotovej,ale načal mi turbo. Ti kluci z Kladna ho odstranili,tam jsem s nimi měl trochu problem,auto se zastavilo uplně. Jinak crafter by jel bez DPF uplně normalně(mám 120kw) jen chce dělat regeneraci,takže občas zakouří.
Jenže ted slyším nějaké hučení až kvílení,vypadá to na převodovku,nebo něco na stálem převodu. mam strach,že se to brzy ukáže. spotřeba 9,5-10,5l. Olej tak 1l mezi výměnami.
Nešetřil bych na filtrech a oleji,co nemám DPF jezdim 5w40(long life nebrat)
Śkoda,já vw vždy fandil a myslel,že kupuju top mezi dodávkami,hlavně bych za tu pořizovačku čekal top. Vše by se dalo zkousnout,kdyby auto nove stálo o polovinu méně
Přeju hodně km a pevné nervy
Venca
30.12.2010 | 15:33:18 | Venca Reagovat
Crafter
Zdravím všechny,
asi tady budu za blázna,ale v roce 2007 jsem si koupil Craftra XXL/120KW.Mám najeto 300t.km a v záruce mi vyměnili při 122t.km turbo.
Od té doby jezdím bez větších problémů a jsem velice spokojen.Spotřebu mám 9,5-10,5l/100km.
Servisní interval po 40t.km nedodržuji,protože si myslím,že je to nesmysl.Jezdím po 15t.km.Každé tankování nafty plně aditivuji vyzkoušenými
přípravky.
14.11.2010 | 17:12:04 | bob Reagovat