Rok výroby:2000Typ motoru:Stav km při koupi:117 000 kmStav km nyní:142 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?14 měsícůPalivo:DieselVloženo:31. 8. 2013
Prostor a pohodlí Spotřeba Velký zavazadlový prostor s dvojitým dnem Výborný dieselový pětiválec Bohatá výbava Bezpečnost Spolehlivost
Slabé stránky
Horší dílenské zpracování Hodil by se šestý převodový stupeň Motor by snesl více výkonu Víc mě toho nenapadá :-D
Závady a opravy na autě
Při koupi výměna tyček stabilizátorů, a brzdové vývěvy, což je asi jediná závada na tomto motoru. Teď v srpnu výměna předních brzdových kotoučů včetně destiček.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vlastním Volvo už přes rok a musím říci, že je to zatím nejlepší auto, které jsem zatím měl. Za celou dobu mě nikde nenechalo a nebyl s ním ani žádný jiný problém kromě výše popsaných. Každý den prostě sednu, nastartuju a jedu. Design auta asi nemá moc cenu rozebírat. je to prostě rodinná hranatá rakev. Někomu se to líbí a někomu ne. Já jsem zastánce názoru, že je škoda, že se taková auta už nevyrábí. Když nasednete, první co vás mile překvapí je nabídka vnitřního prostoru. Dostatek místa vpředu, dostatek místa vzadu. Dostatek místa je i v zavazadlovém prostoru, který limituje snad jen výška auta. Má i dvojité dno, takže se tam dají schovat kdejaké drobnosti. Pokud sklopíte zadní sedadla, máte z auta skoro dvoulůžkovou postel. Pokud se podíváme na zpracování interiéru, není pravda tak kvalitně smontovaný a slícovaný jako u něměckých konkurentů, ale žádná tragédie to rozhodně není. Pokud někdo není vyloženě puntičkář, vadit mu to určitě nebude. Podíváme-li se na palubní desku, překvapí všude měkčené plasty a taky lehce kamioňácký design s velkými, ale zato přehlednými tlačítky. Střed palubky je lehce orientován na řidiče a celá deska je taky velice přehledná. Vždy víte kam sáhnout. Jediné co působí opravdu hodně archaicky je ovládání regulace ventilátoru. Co se týče jízdních vlastností, kdo hledá auto na sportovnější jízdu, ať po tomto autě nehází ani okem. Je stavěné na pohodlné dálkové svezení, ke kterému přispívají i pohodlná a vcelku rozsáhle seřiditelná sedadla i volant ve dvou osách. Je to sice starší, ale pořád velice dobrý a pohodlný dálniční koráb. Kde Volvo udělalo husarský kousek bylo při volbě dieselového motoru. Volba padla na pětiválec 2.5 TDI se 103kW od Audi známý svou nesmírnou spolehlivostí a při běžné údržbě jakou potřebuje si troufnu říct dokonce nesmrtelností. Je známo hodně případů, kdy tento motor ať už v Audi nebo ve Volvu najel 1000 000 km bez větších závad nebo investic. Spotřeba se v průměru pohybuje od 5,5-6,2 l/100km. Když vezmeme výbavu, konkrétně moje auto má el. zrcátka s vyhříváním, dálkový centrál, palubní PC, 4x el. okna, 8 reproduktorů, které na svou dobu hrají myslím velice kvalitně a dvouzónová automatická klimatizace. Osobně jsem ještě neviděl tuto V70 která by tu klimu neměla. V dnešní době, kde si v autech připlácíte doslova za každou p***vinu je to velmi dobrá zpráva. Dají se sehnat modely i s automatickou převodovkou s volbou jízdních režimů, koženými vyhřívanými a elektrickými sedadly, tempomatem, šíbrem a dokonce i takovou vymožeností jako jsou stěrače na světlomety. Zkuste to najít na jiném autě. Snad kromě Saabu to nikdo jiný neměl. S Volvem jsem naprosto spokojený a nehodlám ho zatím měnit. Pokud někdy k výměně dojde, bude to znovu Volvo. Prostě bytelný, pohodlný a hlavně bezpečný švédský koráb.
Komentáře uživatelů k recenzi Volvo V70