Rok výroby:2008Typ motoru:3192 ccm/řadový šestiváStav km při koupi:0 kmStav km nyní:83 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:13 l/100 kmVloženo:16. 3. 2011
Záruční výměny během prvních 50 tisíc km: -palivová nádrž (zaseknutí jednoho z palivových plováků) -klika dveří řidiče (z výroby vadné tlačítko bezlíčového zamykání) -zadní kotouče+destičky (ocelové špony v destičkách vydřely v kotoučích drážky) -pirela stropnice u střešního okna (výměna za modifikovanou) -svolávací akce na výměnu řídící jednotky ventilátoru chladiče -výměna kabelu k levému světlometu (aktivní bixenon svítil dolů a nenatáčel se do zatáček) -výměna čidla automatického uzavírání ventilace na vnitřní okruh (neuzavíralo při venkovním zápachu) -svolávací akce na výměnu gumové hadice chladícího okruhu -kalibrace automatického dojezdu oken -výměna výklopného držáku navigace Garmin-Volvo (byl volný v pantu)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem zakoupil nové před třemi lety se skoro kompletní výbavou. Chtěl jsem bezpečné, pohodlné a spolehlivé auto, které něco vydrží. Zpočátku na něm bylo až překvapivé množství drobných závad, vše bylo ale vyměněno v záruce. Od té doby je klid. Vždy šlo o nějakou hloupou nedotaženost, která neměla vliv na pojízdnost, takže by se dalo říci, že je auto spolehlivé. Nikdy vyloženě nestávkovalo. Motor má 238 koní a 320 Nm, výkon je slušný, ale auto není žádný závoďák, hmotnost téměř 1900 kg je poznat. V běžných provozních otáčkách je tichý, při vytočení k omezovači má ale jadrný zvuk jako nějaký sporťák.V 28000 km jsem nechal do auta namontovat LPG Prins VSI, který funguje bezvadně, aniž by byl znatelný rozdíl mezi provozem na LPG a benzín. Jezdím převážně po dálnici a často využívám tempomat. Auto jezdí při klidném stylu jízdy a dodržování povolených rychlostních limitů průměrně za 13 lirů LPG. Na benzín jezdí při stejném stylu jízdy za zhruba 11 lirů. Automatická převodovka řadí průměrně rychle jak v automatickém, tak v manuálním režimu, což ale odpovídá celkovému komfortnímu ladění vozu. Podvozek je měkký, tichý, pohodlný, stejně jako celá jízda v tomto autě.Původní celoroční pneumatiky Continental vydržely 68 tisíc km. Interiér je uživatelsky příjemný a jednoduchý, slušně prostorný i vzadu, materiály se zdají být kvalitní, sedadla jsou pohodlná, ale bez výrazného bočního vedení. Plasty v interiéru nevržou. Ovládání palubní výbavy je jenoduché a srozumitelné. Zkušenost se servisem: V Německu dobrá, v Brněnském Autopalace horší. Výměna motorového oleje na počkání trvající 3 hodiny hovoří za vše. Ceny v některých případech vyšší, než v Německu, zbytek na stejné úrovni. Co se týka provozních nákladů, tak zatím auto chtělo jen oleje, filtry a pneumatiky. Auto je příjemný a pohodlný rodinný vůz, který umí jet i svižně, ale rozhodně není nic pro závodníky. Svádí ke klidnější jízdě. Koupil bych si ho klidně znovu, jsem s ním velmi spokojen.
Přestavbu na LPG můžeš zvolit kdykoliv je li motor v pořádku.Jestli u nového nebo ojetého.Motor si nepotřebuje na nic zvykat je mu to šum a fuk .Dáš mu plyn pojede na plyn a naopak.Zvykají si jedině opilci v hospodě dením pitím na to že je pak z toho nebolí hlava.Dával jsem u svého původního vozu plyn při zhruba 115000 km,jelo to nepatrně míň ale žádné problémy nebyly .Chce to dodržovat servisní úkony a není důvod se toho bát. Lidi toho nakecají,obzvláště kamarádi nebo známí.
DObry den, zvazuji koupi V70 s Vasim motorem a nasledne prestavbu na LPG. Muzete mi (ne)doporucit, kde Vam ji delali + pripadne zkusenosti, rady atp. ? Diky moc !
23.11.2011 | 15:36:47 | Michal
| 89.190.90.*Reagovat
RE: LPG
Tedy o spojení LPG s tímto motorem moc nevím.Ale můj názor ,na LPG je dát ho maximálně do auta ,které nemá nic najeto nebo minimálně.Nevím ,ale dle 3 případů ,kdy mělo auto najeto 150tka více .To LPG spíše uškodilo .Motor už je zajetý a není na to zvyklí.Vím že známí dával do Accorda s roku 1999, který měl najeto něco k 200tkm.A to dvou ,let mu klepaly ventily a navíc s LPG sotva jelo,tak to často přepínal na benzin.Stejný případ ,jsem viděl u Renault Laguna 1998 a Opel Astra rokem výroby kolem 1996.
Přeji mnoho kilometrů v pohodě. Jsem majitelem XC70 D5 AWD 2007 6man. (ještě starší model) a zatím jsem za čtyři měsíce z auta stále nadšenější. Najel jsem zatím asi 3500 km a tak je na recenzi ještě brzy ale zatím jsem na autě nenašel něco co by mě aspoň trochu rozladilo. Zkrátka jsem nadšen a jediná závada - prasklá žárovka brzd. světla.
Komentáře uživatelů k recenzi Volvo XC70
Na benzín nejezdím vůbec. Motor jede na benzín jen chvíli po startu, než se ohřeje na 40 stupňů a samo se to přepne na plyn.
16.12.2011 | 17:18:08 | hynek | 194.50.64.* Reagovat
LPG v pohodě
Přestavbu na LPG můžeš zvolit kdykoliv je li motor v pořádku.Jestli u nového nebo ojetého.Motor si nepotřebuje na nic zvykat je mu to šum a fuk .Dáš mu plyn pojede na plyn a naopak.Zvykají si jedině opilci v hospodě dením pitím na to že je pak z toho nebolí hlava.Dával jsem u svého původního vozu plyn při zhruba 115000 km,jelo to nepatrně míň ale žádné problémy nebyly .Chce to dodržovat servisní úkony a není důvod se toho bát. Lidi toho nakecají,obzvláště kamarádi nebo známí.
29.11.2011 | 16:45:35 | | 88.102.67.* Reagovat
LPG
DObry den, zvazuji koupi V70 s Vasim motorem a nasledne prestavbu na LPG. Muzete mi (ne)doporucit, kde Vam ji delali + pripadne zkusenosti, rady atp. ? Diky moc !
23.11.2011 | 15:36:47 | Michal | 89.190.90.* Reagovat
RE: LPG
Tedy o spojení LPG s tímto motorem moc nevím.Ale můj názor ,na LPG je dát ho maximálně do auta ,které nemá nic najeto nebo minimálně.Nevím ,ale dle 3 případů ,kdy mělo auto najeto 150tka více .To LPG spíše uškodilo .Motor už je zajetý a není na to zvyklí.Vím že známí dával do Accorda s roku 1999, který měl najeto něco k 200tkm.A to dvou ,let mu klepaly ventily a navíc s LPG sotva jelo,tak to často přepínal na benzin.Stejný případ ,jsem viděl u Renault Laguna 1998 a Opel Astra rokem výroby kolem 1996.
23.11.2011 | 17:10:20 | luke20 | 78.45.38.* Reagovat
LPG
Tady je firma: www.greenfuel.cz
Zkušenosti a fotky na www.volvoklub.cz
Najeto 70 000 km bez problému.
28.11.2011 | 14:46:12 | hynek | 93.99.148.* Reagovat
RE: LPG
Super, diky moc !
29.11.2011 | 19:36:46 | Michal | 89.190.90.* Reagovat
Ano, Prins od Greenfuela. Bez závad, ani nevím, že tam je. Jen jsme měnili filtry po 43 000 km, ale bylo to zbytečně brzo, byly oba celkem čisté.
05.04.2011 | 19:37:17 | hynek Reagovat
chtěl jsem se spíše zeptat, jestli jej čirou náhodou nemáte od Greenfuel.
Další auto budu muset mít PRINS, tak mně zajímá servis po instalaci.
05.04.2011 | 18:33:39 | Breta83 Reagovat
LPG system
Zdravím Hynku.
Sám jsem majitelem BMW e46 na LPG - absolutní spokojenost.
mám systém Tartarini.
chci se zeptat, nemáte náhodou holandský systém Prins?
05.04.2011 | 18:32:32 | Breta83 Reagovat
Zdravím Hynku!
Přeji mnoho kilometrů v pohodě. Jsem majitelem XC70 D5 AWD 2007 6man. (ještě starší model) a zatím jsem za čtyři měsíce z auta stále nadšenější. Najel jsem zatím asi 3500 km a tak je na recenzi ještě brzy ale zatím jsem na autě nenašel něco co by mě aspoň trochu rozladilo. Zkrátka jsem nadšen a jediná závada - prasklá žárovka brzd. světla.
21.03.2011 | 20:11:47 | Macek Reagovat
Pohoda
Přeji mnoho pohodových km. Tohle auto je jedno s těch po kterých koukám do budoucna.
18.03.2011 | 16:08:32 | Bebe Reagovat