Rok výroby:1976Typ motoru:1116Stav km při koupi:143 000 kmStav km nyní:148 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:8. 4. 2007
Předchozí auto:Moskvič Aleko Škoda Favorit Škoda Felicia
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Kromě klasické údržby (tedy výměny rozvodového řemene, tlumičů, brzdových destiček, výfuku a dalšího spotřebního materiálu) je hlavním problémem mojí i jakékoli další Zastavy koroze.
Bylo tedy nutné vyvařit podběhy a prahy a vyměnit přední blatníky a čelo. Ještě mne čekají dveře, jinak je ale auto po mechanické stránce spolehlivé a jako vozítko pro zábavu mi naprosto vyhovuje.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zastavu jsem si koupil hlavně ze sentimentálních důvodů, chtěl jsem auto ze 70. let (můj děda měl Fiata 125p) a když mi utekla možnost koupit Simcu 1501 a na jaře 2002 se mi nabídla Zastava ve slušném stavu, tak jsem za 15.000 korun moc zaváhal.
Auto sice nebudí žádnou zvláštní pozornost, jako veterána ji prakticky nikdo nebere, mě ale baví, je to u nás raritní model a to je pro mě to hlavní. Motor je se 40 kW na tak malé a lehké auto dostatečně výkonný, Zastava je vcelku živá a po výměně původní čtyřstupňové převodovky za novější (ale také originál jugoslávskou) pětistupňovou nejsou problémem ani delší cesty. Jako každé starší auto se ani třicetiletá
Zastava neobejde bez výraznější péče než moderní auta, odměnou ale je nezaměnitelný zvuk výfuku s jedním sovdem, vůně koženky a nezáludné chování na silnici.
< ZASTAVA > JE VYNIKAJÍCÍ A SPOLEHLIVÉ AUTO S NADČASOVOU KONSTRUKCÍ JAK MOTORU TAK I KAROSERIE - VELMI POHODLNÉ A STABILNÍ ZA JÍZDY. MOTOR JE DYNAMICKÝ A VELMI OCHOTNÝ K VYTÁČENÍ DO VYŠŠÍCH OTÁČEK. OSOBNĚ VLASTNÍM A JE RADOST S NÍ JEZDIT - PROJEL JSEM S NÍ CELOU EVROPU. KOUPÍM DÍLY NA KAROSÉRII NABÍDNĚTE POKUD MÁTE NEBO MŮŽETE ZAJISTIT.
ZASTAVA NAVŽDY ZDRAVÍM VŠECHNY PŘÁTELÉ TOHOTO AUTOMOBILU. Meda - from CZECH REPUBLIC medicos@seznam.cz
Zastavu 1100 som mal 4 roky a nebyť korózie, asi by som ju mal doteraz. Pôvodne som ju vymenil za Škodu 105, ktorá ma už unavovala svojimi nárokmi na opravy a investície a zimným "studeným odchovom" a neúmerným hlukom. Zastavičku som nechal prestriekať na peknú ríbezľovú farbu a vymenil ten velikánsky volant za športový, inak bola prakticky v pôvodnom stave. Štartovala "na brnk", bola spoľahlivá, nenáročná. Príjemne prekvapil vnútorný priestor a možnosť v prípade potreby riadne ho "napakovať". Teraz už len s úsmevom spomínam na to, ako som zvykol v zime liezť do auta cez zadné piate dvere "kufra", keď zamrzli zámky na bočných dverách.
Chtěl bych vidět tvoji grimasu, když bych tě v tvych 170 předjel já ve 200km/h rychlosti s mou caravellou:-) Grimaso jedna..Já jezdím Praha - Brno 200km/h neustále.Trapáci co jedou 170.Grimasy
Ještě bych chtěl dodat, že když s timto vozem jedu 170 po dálnici, tak mě strašne baví pozorovat grimasy předjížděných řidičů v TDi octavkách apodobně:-)
jo, 65 koní ale s tak lehkým autem umí solidně zacvičit. Ve srovnání s peugeotem 305(combi) se yuginek projevuje podstatně sportovněji a velmi čitelně.
Nechcem ťa sklamať, ale na to že to má 65 PS (cca 48kw) je to taký priemer.Zachovalý Favorit 50kw je na tom minimálne tak isto.Čo sa týka P 305 SRD, tak to bude s najväčšou pravdepodobnosťou hladký diesel a ten má určite iné prednosti, než sa naháňať za Zastavami :-P.Prežije ju aj trikrát, o spotrebe ani nehovorím.Komfort bude tiež asi vyšší, keďže je to Peugeot.Ale neviem, ty to vlastníš, vieš to porovnať iste lepšie ako ja.
S BMW to nerovnám, ale např. s peugeotem 305 1,6SRD klidně můžu..Ten máme v rodině taky..Jsem opravdu spokojen doporučuji mladým řidičům nebo ženám do města.Sportovnějším řidičům doporučuji verzi 1,3-65k. Viz video, že to opravdu valí: http://www.youtube.com/watch?v=rQQKx6wAAuU
Čo sa týka "dávania na prdel" autám západnej výroby, tak okrem Pola 1.2, Ibizy 1.2 a podobne, Vás KAŽDE dnešné auto s prehľadom preakceleruje.O brzdách by som tiež radšej pomlčal, ale budiž.Čo sa týka držania na ceste - NO COMMENT, ale čo by ste povedali po zvezení napríklad v BMW, ktoré je preslávené výborným podvozkom, to neviem.Aj keď BMW je úplne iná liga, no predsa len.Zdá sa mi, že trošku preháňate.
Nevím, co je na tom autě překonaného..Já mám yugo skala, a dávám na prdel i mnohem novějším autům západní výroby. Auto je nadčasové, vpodstatě pohodlné a skvěle brzdí i drží stopu na silnici
To auto je drak. Měli jsme ho asi dva roky. Pak nás ale opustilo na vrakoviště :-) Moc se mi líbila akcelerace. Parádně taky sedělo v zatáčkách. V zimě při dobrých podmínkách jsem jezdil zásadně "na ručku" a ve škarpě jsem skončil jen jednou při náledí (výměna poloosy). Prostě pohoda.
Komentáře uživatelů k recenzi Yugo
ZASTAVA 1100
Zdravím Vas .
< ZASTAVA > JE VYNIKAJÍCÍ A SPOLEHLIVÉ AUTO S NADČASOVOU KONSTRUKCÍ JAK MOTORU TAK I KAROSERIE - VELMI POHODLNÉ A STABILNÍ ZA JÍZDY.
MOTOR JE DYNAMICKÝ A VELMI OCHOTNÝ K VYTÁČENÍ DO VYŠŠÍCH OTÁČEK.
OSOBNĚ VLASTNÍM A JE RADOST S NÍ JEZDIT - PROJEL JSEM S NÍ CELOU EVROPU.
KOUPÍM DÍLY NA KAROSÉRII NABÍDNĚTE POKUD MÁTE NEBO MŮŽETE ZAJISTIT.
ZASTAVA NAVŽDY
ZDRAVÍM VŠECHNY PŘÁTELÉ TOHOTO AUTOMOBILU.
Meda - from CZECH REPUBLIC
medicos@seznam.cz
19.05.2016 | 17:27:22 | Meda | 192.168.1.* Reagovat
:-)
Zastavu 1100 som mal 4 roky a nebyť korózie, asi by som ju mal doteraz. Pôvodne som ju vymenil za Škodu 105, ktorá ma už unavovala svojimi nárokmi na opravy a investície a zimným "studeným odchovom" a neúmerným hlukom. Zastavičku som nechal prestriekať na peknú ríbezľovú farbu a vymenil ten velikánsky volant za športový, inak bola prakticky v pôvodnom stave. Štartovala "na brnk", bola spoľahlivá, nenáročná. Príjemne prekvapil vnútorný priestor a možnosť v prípade potreby riadne ho "napakovať". Teraz už len s úsmevom spomínam na to, ako som zvykol v zime liezť do auta cez zadné piate dvere "kufra", keď zamrzli zámky na bočných dverách.
08.01.2010 | 20:46:26 | 1coca1 Reagovat
Chtěl bych vidět tvoji grimasu, když bych tě v tvych 170 předjel já ve 200km/h rychlosti s mou caravellou:-) Grimaso jedna..Já jezdím Praha - Brno 200km/h neustále.Trapáci co jedou 170.Grimasy
21.11.2009 | 23:53:30 | Reagovat
Ještě bych chtěl dodat, že když s timto vozem jedu 170 po dálnici, tak mě strašne baví pozorovat grimasy předjížděných řidičů v TDi octavkách apodobně:-)
21.11.2009 | 22:26:19 | Mirko Reagovat
jo, 65 koní ale s tak lehkým autem umí solidně zacvičit. Ve srovnání s peugeotem 305(combi) se yuginek projevuje podstatně sportovněji a velmi čitelně.
21.11.2009 | 19:23:21 | Mirko Reagovat
for Mirko
Nechcem ťa sklamať, ale na to že to má 65 PS (cca 48kw) je to taký priemer.Zachovalý Favorit 50kw je na tom minimálne tak isto.Čo sa týka P 305 SRD, tak to bude s najväčšou pravdepodobnosťou hladký diesel a ten má určite iné prednosti, než sa naháňať za Zastavami :-P.Prežije ju aj trikrát, o spotrebe ani nehovorím.Komfort bude tiež asi vyšší, keďže je to Peugeot.Ale neviem, ty to vlastníš, vieš to porovnať iste lepšie ako ja.
21.11.2009 | 17:29:24 | Matúš Reagovat
S BMW to nerovnám, ale např. s peugeotem 305 1,6SRD klidně můžu..Ten máme v rodině taky..Jsem opravdu spokojen doporučuji mladým řidičům nebo ženám do města.Sportovnějším řidičům doporučuji verzi 1,3-65k. Viz video, že to opravdu valí: http://www.youtube.com/watch?v=rQQKx6wAAuU
21.11.2009 | 17:16:23 | Mirko Reagovat
for Mirko
Čo sa týka "dávania na prdel" autám západnej výroby, tak okrem Pola 1.2, Ibizy 1.2 a podobne, Vás KAŽDE dnešné auto s prehľadom preakceleruje.O brzdách by som tiež radšej pomlčal, ale budiž.Čo sa týka držania na ceste - NO COMMENT, ale čo by ste povedali po zvezení napríklad v BMW, ktoré je preslávené výborným podvozkom, to neviem.Aj keď BMW je úplne iná liga, no predsa len.Zdá sa mi, že trošku preháňate.
21.11.2009 | 16:48:33 | Matúš Reagovat
A k tomu, aby dobře drželo ve stopách na silnici, nepotřebuje ani žádné ESP ASR MSR a nevím co ještě:-))
21.11.2009 | 16:35:38 | Mirko Reagovat
Nevím, co je na tom autě překonaného..Já mám yugo skala, a dávám na prdel i mnohem novějším autům západní výroby. Auto je nadčasové, vpodstatě pohodlné a skvěle brzdí i drží stopu na silnici
21.11.2009 | 16:33:52 | Mirko Reagovat
kua
skoda sa vobec vyjadrovat....doba davno prekonana
21.11.2009 | 12:40:26 | vajco Reagovat
Drak
To auto je drak. Měli jsme ho asi dva roky. Pak nás ale opustilo na vrakoviště :-) Moc se mi líbila akcelerace. Parádně taky sedělo v zatáčkách. V zimě při dobrých podmínkách jsem jezdil zásadně "na ručku" a ve škarpě jsem skončil jen jednou při náledí (výměna poloosy). Prostě pohoda.
30.03.2009 | 23:13:48 | Lubosh Reagovat