Rok výroby:1989Typ motoru:DvoudobýStav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:automatStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?6 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:2 l/100 kmVloženo:28. 2. 2014
Má pedály Snadná údržba Lehká ovladatelnost Dostačující objem nádrže Pěkný vzhled (když je nová, po repasi) Dostatek náhradních dílů Pěkný zvuk Pohodlné sedadlo Nosič Automat
Slabé stránky
Automat Nízký výkon Chybí volnoběžka Primitivní chcípák Chybí ,,tydít Spínač světel je daleko Špatné spojky Tlumiče na hovno Malá životnost všech čelistí (brzdové i řadící) Špatný karburátor Slabý výkon světel Stojan na křivo Náhon tachometru dře o světlo Malá rychlost
Závady a opravy na motorce
Babettu jsem zakoupil ve velmi špatném stavu, no... ale jezdila. Do této doby jsem nic neměnil, kromě vyčištění spojek, karburátoru a výfuku.
Malý výkon Slabé brzdy
Hodnocení a zkušenosti s motorkou
Není to první motorka, na které jsem jezdil. Jede docela pomalu nějak kolem 40km/h, špatně řadí- nejdříve brzo, poté vůbec, občas chcípá, žere víc než je třeba. Slabé napájení, vižgrundané tlumiče, špatné brzdy.
I přes tohle jsem na ni jezdil, a jezdím, a opravím ji až bude čas a prachy. Zatím jezdí a vyhovuje mi.
Vlastnil jsem, tak vím o čem hovořím. Fungovalo to asi takhle 20km-oprava,30km-větší oprava, 10km-oprava,................po několik let. Na tom stroji se kazilo snad úplně všechno. Výhody- uměl jsem opravit spoustu věcí i na krajnici silnice, nevýhody-nedalo se odhadnout kdy a zda vůbec někam dojedu. Svědomí mám čisté, nového majitele jsem upozorňoval, že ji prodávám právě z těchto důvodů, on měl ale radost z levné koupě.....no snad mu vydržela?
05.03.2014 | 12:42:55 | Karel N.
| 80.188.226.*Reagovat
Babetta?
Asi není třeba polemizovat o tom, že Babetta byla výrobkem své doby a v současnosti se jedná o morálně i technologicky velmi zastaralou záležitost. Motorista byť s povrchními zkušenostmi s konkurenčními výrobky, tedy mopedy či skůtry z posledních deseti let mi jistě dá za pravdu. Babetta svou práci odvedla, nepochybně, ale doba dvoutaktů, bubnových brzd a mechanického startování by měla býti zejména v hlavách motoristů minulostí.
05.03.2014 | 10:06:22 | Roman B.
| 192.168.1.*Reagovat
RE: Babetta?
Tak to není. Babetta nebyla výrobkem své doby, ale zmetkem, už od koupě, kdy byla nová. Protože výrobkem své doby byl i simson (bubnové brzdy, dvoutakt, mechanický starter), ale kvalita byla úplně jinde. on i ten starej pionýr, mnohem starší než babetta, pokud nebyl rozštelovanej nějakým moulou, byl de facto technicky lepší a spolehlivější. Dovezl mě vždy a všude, což o babettě nemohu říci.
Problém byl myslím spíše někde mezi sedlem a řidítky že? Měl ji kde-kdo a nijak zvlášť poruchová teda nebyla, šikmoočky na ten nekvalitní vergl stly fronty před mototechnou i kolik dní :-)
Dobrý den. Měl jste Babetu i Vy? A byla skutečně spolehlivá? Pak Vám trochu závidím, ale věřte že Vám to přeju! Alespoň někdo měl štěstí, já bohužel ne.
06.03.2014 | 09:44:34 | Karel N.
| 80.188.226.*Reagovat
RE: Babetta?
Osobně ne, měl ji otec, vozila ho každý den do práce. Ve vsi jich bylo tehdy myslím tak 7-8, všichni s tu známe a nikdo si na ně nijak zvlášť nestěžoval, náš soused je pravda "servisoval" jaksi na černo, ale jezdili k němu lidé z hodně daleka, uměl to levně a rychle. Ta naše běhala bez potíží celou dobu (cca 20et), teď si ji odvezl bratránek, otec už ji nepoužívá...., pochopitelně nějakou údržbu na ní táta dělal, ale spíše prevenivně a soused mu myslím jednou měnil spojku - jinak nic.
Suprově navržený moped s kupou nedostatků- je to škoda, ale kdo chce, tak si ji upraví podle sebe...” jo, kladivem, nebo nejlíp buldozerem, a potom hop ze skály... pápá!
Vlastním jednu z prvních dvourychlostních,opravy se opakují stále dokola - spojky, elektrika a do toho karburátor. Vždy to chvíli vydrží, ale nemám na ní spolehnutí.Dříve jsem to dával na opravy do běžné mototechny,a díly a servis byly poměrně laciné, tak nebylo co řešit.Dnes je každý díl vysoce předražený, včetně servisu, tak je nutno si to ve volné chvíli pospravovat sám doma.Jinak ale moped má své určité výhody
14.01.2018 | 18:44:29 | Petr
| 176.102.144.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Babetta 210
Noční můra se jmenovala Babeta
Vlastnil jsem, tak vím o čem hovořím. Fungovalo to asi takhle 20km-oprava,30km-větší oprava, 10km-oprava,................po několik let. Na tom stroji se kazilo snad úplně všechno. Výhody- uměl jsem opravit spoustu věcí i na krajnici silnice, nevýhody-nedalo se odhadnout kdy a zda vůbec někam dojedu.
Svědomí mám čisté, nového majitele jsem upozorňoval, že ji prodávám právě z těchto důvodů, on měl ale radost z levné koupě.....no snad mu vydržela?
05.03.2014 | 12:42:55 | Karel N. | 80.188.226.* Reagovat
Babetta?
Asi není třeba polemizovat o tom, že Babetta byla výrobkem své doby a v současnosti se jedná o morálně i technologicky velmi zastaralou záležitost.
Motorista byť s povrchními zkušenostmi s konkurenčními výrobky, tedy mopedy či skůtry z posledních deseti let mi jistě dá za pravdu.
Babetta svou práci odvedla, nepochybně, ale doba dvoutaktů, bubnových brzd a mechanického startování by měla býti zejména v hlavách motoristů minulostí.
05.03.2014 | 10:06:22 | Roman B. | 192.168.1.* Reagovat
RE: Babetta?
Tak to není. Babetta nebyla výrobkem své doby, ale zmetkem, už od koupě, kdy byla nová. Protože výrobkem své doby byl i simson (bubnové brzdy, dvoutakt, mechanický starter), ale kvalita byla úplně jinde. on i ten starej pionýr, mnohem starší než babetta, pokud nebyl rozštelovanej nějakým moulou, byl de facto technicky lepší a spolehlivější. Dovezl mě vždy a všude, což o babettě nemohu říci.
05.03.2014 | 15:35:56 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Babetta?
Problém byl myslím spíše někde mezi sedlem a řidítky že? Měl ji kde-kdo a nijak zvlášť poruchová teda nebyla, šikmoočky na ten nekvalitní vergl stly fronty před mototechnou i kolik dní :-)
05.03.2014 | 16:00:58 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: Babetta?
A dodnes jejich výrobky mají shodnou kvalitu :-) :-)
05.03.2014 | 17:24:41 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Babetta?
Jo? A co teda kupuješ vietnamského?
05.03.2014 | 21:40:14 | Vašek | 109.80.159.* Reagovat
RE: Babetta?
Dobrý den. Měl jste Babetu i Vy? A byla skutečně spolehlivá?
Pak Vám trochu závidím, ale věřte že Vám to přeju! Alespoň někdo měl štěstí, já bohužel ne.
06.03.2014 | 09:44:34 | Karel N. | 80.188.226.* Reagovat
RE: Babetta?
Osobně ne, měl ji otec, vozila ho každý den do práce. Ve vsi jich bylo tehdy myslím tak 7-8, všichni s tu známe a nikdo si na ně nijak zvlášť nestěžoval, náš soused je pravda "servisoval" jaksi na černo, ale jezdili k němu lidé z hodně daleka, uměl to levně a rychle. Ta naše běhala bez potíží celou dobu (cca 20et), teď si ji odvezl bratránek, otec už ji nepoužívá...., pochopitelně nějakou údržbu na ní táta dělal, ale spíše prevenivně a soused mu myslím jednou měnil spojku - jinak nic.
06.03.2014 | 11:36:59 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
Suprově navržený moped s kupou nedostatků
Suprově navržený moped s kupou nedostatků- je to škoda, ale kdo chce, tak si ji upraví podle sebe...” jo, kladivem, nebo nejlíp buldozerem, a potom hop ze skály... pápá!
01.03.2014 | 16:45:29 | | 89.102.163.* Reagovat
RE: Suprově navržený moped s kupou nedostatků
Vlastním jednu z prvních dvourychlostních,opravy se opakují stále dokola - spojky, elektrika a do toho karburátor. Vždy to chvíli vydrží, ale nemám na ní spolehnutí.Dříve jsem to dával na opravy do běžné mototechny,a díly a servis byly poměrně laciné, tak nebylo co řešit.Dnes je každý díl vysoce předražený, včetně servisu, tak je nutno si to ve volné chvíli pospravovat sám doma.Jinak ale moped má své určité výhody
14.01.2018 | 18:44:29 | Petr | 176.102.144.* Reagovat