Rok výroby:1996Typ motoru:1100ccm SC23Stav km při koupi:33 000 kmStav km nyní:47 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:3. 1. 2009
Předchozí motorka:Yamaha XVS 650 Dragstar,Jawa 350 californian
Koupili byste další motorku tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na motorce
Nemá a neměla.
Hodnocení a zkušenosti s motorkou
Zdravím, tato recenze se týká mota které není ve výpisu takže jsem ji přiřadil k modelu typově nejbližššímu a to je C3
Svoji Vt1100C2 vlastním už třetí sezonu, je to jak se na Hondu sluší velmi spolehlivý a dobře zpracovaný stroj, vzhled měl připomínat motocykly americké produkce devadesátých let ale mě to tak nepřijde a tvary HD v něm hledám jen velmi těžko.
Je to dnes už přeci jen "stará škola" rv. 1996 ale ja dodnes nenašel stroj který by se mi líbil více, stroje z posledních let výroby mi nic neříkají, jsou to povětšinou cruisery ikdyz schadow není čistokrevný chopper má k němu přeci jen blízko....
Začnu motorem, je to dvouválec do V s úhlem klasicky svírajícím 45 stupnů což je jeden z aspektů kterým se skutečně blíží své americké předloze, stejne jako jako tím že válce stoupají a klesají zároveň,to má za následek vysoké vibrace na volnoběh stejně jako vzduchem chlazené HD ačkoliv schadow je vodník. Na svůj obsah, rovných 1100ccm nečekejte od motocyklu tohoto typu nějaký oslnivý výkon, dělá to necelých 50PS a to na suchou hmotnost kolem 280kg není zrovna málo, za to točivý moment je vysoký ale v kombinaci s podle mého názoru špatně odstupňovanou pětistupňovou převodovkou to ani tak není nic moc. Převody jsou velmi dlouhé až na ten první , a je třeba je na choppra nezvykle vytáčet což je asi tak jedíné co mohu motoru a motocyklu celému vytknout.... I přes absenci odpovídajicího výkonu je jízda příjemná a chybějící koně při toulkách po okreskách ani nezaznamenáte, při delší jízdě po dálnici je to už znát. Dlouhá jízda na pětku ve vysokých otáčkách, což znamená kolem 4 tis vám bude trhat srdce, protože motor vám dá silně najevo že tohle není nic pro něj, maximálka je 160kmh Ale přiznejme si, na dlouhé a rychlé cesty si choppra nekupujeme.......
Pro letní toulání krajinou je tato máša to nej co si můžete přát.Pohodlne a široké sedlo, stupačky ani moc vpředu ani vzadu, tak akorát, padnoucí řidítka, nádherný zvuk-nevzhledné origo potrubí doporučuji nahradit otevřeným. Jediné co mi na vzhledu většiny kusů vadí je nezvyklé lakovaní, myslím barevné kombinace.......
Spotřeba se pohybuje kolem 5,5l na 100km a nádrž je na 16l
Velmi si cením použití bezúdržbového pohonu zadního kola kardanem, olej v něm měním zároveň s výměnou oleje v motoru, není to nákladné. Výměna oleje v motoru, kardanu, svíček (jsou 4, na každý válec dva) a filtrů plus výměna brzdové kapaliny vyjde na cca 4000kč.......zadní pneu a přední pneu na stejnou částku....to je asi tak vše o co si tento motocykl řekne....
Nikdy se mi nestalo že by motor nenaskočil nebo že by motocykl přestal jet, jen pozor na přehřátí, ačkoliv vodník tak se to může v horkých letních měsicích stát, na přístrojovce není žadný ukazazet teploty, proto doporučuji koupit teploměr oleje který se našroubuje místo zátky pro dolévání oleje.....
To asi tak vše k Hondě VT 1100 C2 Jinak pozor není to tuctová záležitost, většina z nich, skoro všechny jsou vyrobeny v USA v Ohiu.
Děkuji, je to snad už devět let, a stále jezdí bez sebemenšího problému, vyměněna pouze baterie, svíčky, brzdová kapalina atd... a přibylo samo spousta doplnků :)
Kamaráde. V recenzi píšeš: " Je to dnes už přeci jen "stará škola" rv. 1996 ale ja dodnes nenašel stroj který by se mi líbil více, stroje z posledních let výroby mi nic neříkají, jsou to povětšinou cruisery ikdyz schadow není čistokrevný chopper má k němu přeci jen blízko...." ============== Ale VT 11OO C2 - to je přece typický cruser, jak vyšitý. To ale není podstatné. Hlavně že vládne spokojenost. Měl jsem VT 1100 C z r. 1995. Krásná, spolehlivá motorka se všemi NEJ. No a právě to byl chopper. Tak ať ti to jezdí. :-)
Tak koukam ze jsem kdysi napsal tuto recenzi :)))) jen podotknu ze masinu stale mam, jen ji pribyla spousta kilogramů v podobe doplnků :)) odešla baterie a skutečne tam jinou nedate nez origo za cca 3500kč, to byla taky nejvetsi investice, jinak jsem koupil kn vlozku do airboxu a kupuji i olejovy filtr stejne značky, servis je nenarocny, ackoliv jsem tu v hodnoceni moc bodů nedal tak za dobu co stroj mam, cca 6 let jsem menil pouze olej, jednou svíčky,brzdovou kapalinu,olej v kardanu a baterii, tot vse :) doporučuji vřele kazdemu, ačkoliv je to uz stary stroj je to porad hezčí nez ty powercruisery co se ted vyrabi.....
Zdravím hondaře,jen krátce k uvedenému přehřátí motoru.Jsem vlastníkem již staršího stroje a to z roku 1986,je to také Schadow 1100 C.Mám však kromě tachometru a otáčkoměru také na nádrži originál dva malé budíky,které mi ukazují stav paliva a teplotu motoru,je fakt,že se při pomalé jízdě ve městě dost zahřívá,ale zatím jsem nezaznamenal takovou teplotu,která by mohla způsobit poškození motoru.Jinak je to nenáročný stroj,silný a spolehlivý.Dnešní stroje mě nějak neoslovují.Všechno nový tak nemusí být nejlepší.
Komentáře uživatelů k recenzi Honda
Stále jezdí :)
Děkuji, je to snad už devět let, a stále jezdí bez sebemenšího problému, vyměněna pouze baterie, svíčky, brzdová kapalina atd...
a přibylo samo spousta doplnků :)
17.04.2015 | 08:05:11 | calif | 78.156.147.* Reagovat
chopper ?
Kamaráde. V recenzi píšeš: "
Je to dnes už přeci jen "stará škola" rv. 1996 ale ja dodnes nenašel stroj který by se mi líbil více, stroje z posledních let výroby mi nic neříkají, jsou to povětšinou cruisery ikdyz schadow není čistokrevný chopper má k němu přeci jen blízko...."
==============
Ale VT 11OO C2 - to je přece typický cruser, jak vyšitý. To ale není podstatné. Hlavně že vládne spokojenost. Měl jsem VT 1100 C z r. 1995. Krásná, spolehlivá motorka se všemi NEJ. No a právě to byl chopper. Tak ať ti to jezdí. :-)
04.02.2015 | 08:50:10 | děoušek | 81.162.192.* Reagovat
stále jezdí
Tak koukam ze jsem kdysi napsal tuto recenzi :))))
jen podotknu ze masinu stale mam, jen ji pribyla spousta kilogramů v podobe doplnků :)) odešla baterie a skutečne tam jinou nedate nez origo za cca 3500kč, to byla taky nejvetsi investice, jinak jsem koupil kn vlozku do airboxu a kupuji i olejovy filtr stejne značky, servis je nenarocny, ackoliv jsem tu v hodnoceni moc bodů nedal tak za dobu co stroj mam, cca 6 let jsem menil pouze olej, jednou svíčky,brzdovou kapalinu,olej v kardanu a baterii, tot vse :) doporučuji vřele kazdemu, ačkoliv je to uz stary stroj je to porad hezčí nez ty powercruisery co se ted vyrabi.....
26.12.2013 | 11:16:54 | calif | 78.156.147.* Reagovat
Doplněk
Zdravím hondaře,jen krátce k uvedenému přehřátí motoru.Jsem vlastníkem již staršího stroje a to z roku 1986,je to také Schadow 1100 C.Mám však kromě tachometru a otáčkoměru také na nádrži originál dva malé budíky,které mi ukazují stav paliva a teplotu motoru,je fakt,že se při pomalé jízdě ve městě dost zahřívá,ale zatím jsem nezaznamenal takovou teplotu,která by mohla způsobit poškození motoru.Jinak je to nenáročný stroj,silný a spolehlivý.Dnešní stroje mě nějak neoslovují.Všechno nový tak nemusí být nejlepší.
09.07.2010 | 11:07:59 | Dada Reagovat