Rok výroby:1991Typ motoru:50 ccmStav km při koupi:0 kmStav km nyní:56 kmZpůsob řazení:automatStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:1,8 l/100 kmVloženo:23. 7. 2008
Když jsem ji koupil byla dobrá... Prvních 30 km. Pak to začalo. Rez v nádrži. Špatný palivový ventil... Po ujetí 300 km zadření motoru.
Takže oprava. Výbrus, nové spojky, ložiska, hřídele, brzdy, lanka, karburátor! Dá se říct že je na ní vše nové, zůstala akorát kostra. Koupě 4500 kč, opravy 5500 kč. Radši to nesčítám.
Její výhoda je ta že má malou spotřebu - 1,8l/100km. Tak jezdím do práce tam a zpátky za 14 korun, autobus 26, auto 60 (mé auto:http://www.autorecenze.cz/auto-recenze-ford-fiesta-1-1i-c-6453.htm#down) Je to jen přibližovadlo, netrouf bych si na delší vzdálenost.
Hodnocení a zkušenosti s motorkou
Moje zkušenost je taková že toto vozítko ušetří peníze. Je rychlejší než kolo. Pojistka je úžasná za Fiestu platím ročně +/- 2000 kč a za Babettu 230 kč.,
Mám už minimálně 8 babettu všechny byli bezproblémové,maximálně jsem měnil svíčku,vyčistil karburátor nebo vypaloval výfuk.Takže nevím co tu řešíte.Jezdím na ní denně do práce a to i přes zimu.Je to nejlepší přibližovadlo.Delší trasy cca 30 - 50 km jezdím taky,žádný problém a k tomu vážím 95 kilo.
Ave. Mel jsem nastesti za zivot jen 2 tyto klumpy a oba jsem vice tlacil nez jezdil.Je to des.Vecer to seridis a tak jede jak das,slusny start,rychlost atd a druhy den rano pul hodiny startujes aby jsi nakonec preci jen vyjel,jenze cca po 400metrech chcipne a nejede.Tez casto kolisaji otacky,blbne startovani a tak me nenapada nic,co by nezlobilo.Posledni jsem poridil kvuli uspore benzinu,jenze za opravy jsem dal mesicne vic nez za benzin a do prace(16KM) mnohdy nedojel.Ted jezdim autem a mam klid.klump mam v kurniku jako hradlo pro slepice.Obcas ho nejaky kamarad vynda a pouzije jako motorovy rotoped,prestanes slapat,motor zhasne.Uz rok ji nikdo nerozjel.Je to kvalitni socialisticky vyrobek,plan se splnil a vic nic.
Vítej v klubu těch, které babetta vypekla! Víš čím to je? No právě tím, co tady bylo psáno: Je to nepovedenej klump, sere se karburátor, elektronika zapalování, jsou křivé kartery, netěsní gufera na klice, atd atd atd... prostě se to jenom sere a nikdy nebudeš mít klid zahoď to, nebo prodej zase někomu kdo je z babetty na zadku.
Tou fotkou ses chtěl pochlubit, nebo to má být odrazující příklad? Zrcátko jak sloní ucho, ta poštovní schránka vzadu, příšerný lak... o chybějící šlapce nemluvím... to se ti jako líbí? To má být krása? No fujtajbl! Ono i kdyby to krása byla, nezmění to nic na tom, že je to nespolehlivej klump. Co je nebo není hezké je otázka vkusu a je to subjektivní. Mě se třeba skůtry líbí a líbily se mi už v době, kdy tady nikdo skoro nevěděl co to je. Jen mě vadí ty automatické převodovky. Vemeš za plyn, motor do otáček a plynulý rozjezd... to se mi nelíbí. Pro holku možná, ale já bych tam chtěl klasickou kvaltpáku, a co tam kopnu, to tam mám a basta.
Doma mám Jawa Stadion S11, porovnával jsem to s babetou, a musím říct že celkově mi přišel lepší ten starý stadion. Na 1 totiž šlape do jakéhokoliv kopce, na babetě jsem měl už problém a musel jsem šlapat.... Nevýhoda Stadionu ale je že nemá odprůženou zadní nápravu, a karburátory na S11 byly poruchové..
Babetty měly tolik výrobních závad, že se uvažovalo o ukončení výroby. Byly křivé odlitky bloků, oválné otvory pro ložiska a gufera, konstrukčně špatně provedené utěsnění spojky, rozhazovalo se seřízení plovákové komory, no hrůza a děs. Lidi to kupovali, protože A) nic jiného nebylo, B) měla na tu dobu hezký design, C) když jsi na ní jezdil okolo komína, tak se ty závady tolik nejevily. Ale bylo to nejhorší přibližovadlo, od dob pařezů a pincků. Oni taky nebyli nic moc, ale přesto o 100 procent lepší. Já novou Babettu záhy vyměnil za 30 let starýho pionýra a byl jsem konečně spokojen.
možná ano a možná jste natrefily vy na kus vyrobený po výplatě...Mě osobně se stadion nelíbí a nechtěl bych ho..Zlatá babetta... http://imb.lide.cz/big/45577C4C8E914633692E0200.jpg?#9489049 Skůtry jsou ošklivý (jakýkoliv) a ten zvuk až to rve uši..
Hlavně tady nikomu neříkej, že je spolehlivá. Možná jsi natrefil na povedený kus, kdy asi v době výroby bylo před vejplatou a slovenské dělnice, co to patlaly, nebyly ožralé. Měl jsem ji úplně odnova, a byl to takovej sráč, že už ji nechci ani vidět. A starat se o ni řádně? Proboha, já u ní klečel víc, než kolik jsem na ní jezdil. Pravdu má Kurt, zlatá Jawetta a Stadion! To byly mašinky! Jednoduchý, snadno udržovatelný, spolehlivý. Škoda jich. I dnes by se kupovaly. Aspoň já bych ji koupil raději, než načančanej čínskej skůtr.
Bavíte mně :D.. Já si na babettu nemůžu stěžovat.. Za celých 5 let jsem na ní neměl žádné technické komplikace. Jel jsem sní v kuse i 160km za bratrancem a pak zpět. cesta mi sice trvala nějakých 4,30 hodiny ale dojel jsem úspěšně a jediná závada která se průběžně vyskytovala byla ta že mě bolela záď, Když se člověk o ní stará, tak je to velmi spolehlivé vozítko s nízkou spotřebou.
Babetta byl trapnej pokus o moderní moped. Ale dopadlo to katastrofálně. Škoda, že se raději nenechala ve výrobě Jawetta, nebo Stadion. To byly technické skvosty, mezi mopedy, zvlášť Jawetta sport.
Větší sráč než Babettu jsem v životě nepoznal (a že jsem jich měl dost). Koupil jsem ji kdysi úplně novou. Nejprve začala vynechávat vždy při delší jízdě. Prostě se zahřála a začala vynechávat. Postupně jsem měnil svíčku (několikrát po sobě), fajfku, kabel, cívku, potom i celé elektronické zapalování - vše prd platno. Jedu déle a zase vynechává. Pak se přidala závada na karburaci: Závěs plováku se samovolně ohýbal. měnila se hladina. Pokaždé jsem ho srovnal a do týdne se to opakovalo. Jakoby ten závěs váhu plováku neunesl. No a pak začala převodovka. Když měla přeřadit na dvojku, jela pořád za jedna. A naopak: Když jsem potřeboval v kopci, aby už podřadila, dusila se stále na dvojku. Potom začalo prosakovat gufero motoru na straně spojky (pardon, to ani nebylo gufero, jen gumový kroužek) a mastnota šla do spojky. Klouzala. Kroužek jsem několikrát vyměnil, závada trvala. Asi špatný tvar uložení kroužku přímo ve skříni? No co vám budu povídat, vyměnil jsem tu srágoru za 30 let starýho Pionýra a to jsem si konečně zajezdil !!! Pomalu, s kraválem, ale spolehlivě. NIKDY VÍCE BABETTA
Komentáře uživatelů k recenzi Jawa
Babetta 210
Mám už minimálně 8 babettu všechny byli bezproblémové,maximálně jsem měnil svíčku,vyčistil karburátor nebo vypaloval výfuk.Takže nevím co tu řešíte.Jezdím na ní denně do práce a to i přes zimu.Je to nejlepší přibližovadlo.Delší trasy cca 30 - 50 km jezdím taky,žádný problém a k tomu vážím 95 kilo.
22.05.2012 | 07:25:46 | kocijanek | 90.179.35.* Reagovat
Babetty jiz nikdy vice!!!!!
Ave. Mel jsem nastesti za zivot jen 2 tyto klumpy a oba jsem vice tlacil nez jezdil.Je to des.Vecer to seridis a tak jede jak das,slusny start,rychlost atd a druhy den rano pul hodiny startujes aby jsi nakonec preci jen vyjel,jenze cca po 400metrech chcipne a nejede.Tez casto kolisaji otacky,blbne startovani a tak me nenapada nic,co by nezlobilo.Posledni jsem poridil kvuli uspore benzinu,jenze za opravy jsem dal mesicne vic nez za benzin a do prace(16KM) mnohdy nedojel.Ted jezdim autem a mam klid.klump mam v kurniku jako hradlo pro slepice.Obcas ho nejaky kamarad vynda a pouzije jako motorovy rotoped,prestanes slapat,motor zhasne.Uz rok ji nikdo nerozjel.Je to kvalitni socialisticky vyrobek,plan se splnil a vic nic.
28.03.2012 | 17:32:29 | Myval.csa | 77.104.245.* Reagovat
pro anonym 14. července, 19:31
Vítej v klubu těch, které babetta vypekla! Víš čím to je? No právě tím, co tady bylo psáno: Je to nepovedenej klump, sere se karburátor, elektronika zapalování, jsou křivé kartery, netěsní gufera na klice, atd atd atd... prostě se to jenom sere a nikdy nebudeš mít klid zahoď to, nebo prodej zase někomu kdo je z babetty na zadku.
15.08.2010 | 11:30:43 | Reagovat
for Tomiket
Tou fotkou ses chtěl pochlubit, nebo to má být odrazující příklad? Zrcátko jak sloní ucho, ta poštovní schránka vzadu, příšerný lak... o chybějící šlapce nemluvím... to se ti jako líbí? To má být krása? No fujtajbl! Ono i kdyby to krása byla, nezmění to nic na tom, že je to nespolehlivej klump. Co je nebo není hezké je otázka vkusu a je to subjektivní. Mě se třeba skůtry líbí a líbily se mi už v době, kdy tady nikdo skoro nevěděl co to je. Jen mě vadí ty automatické převodovky. Vemeš za plyn, motor do otáček a plynulý rozjezd... to se mi nelíbí. Pro holku možná, ale já bych tam chtěl klasickou kvaltpáku, a co tam kopnu, to tam mám a basta.
03.08.2010 | 15:29:38 | Reagovat
hm
Doma mám Jawa Stadion S11, porovnával jsem to s babetou, a musím říct že celkově mi přišel lepší ten starý stadion. Na 1 totiž šlape do jakéhokoliv kopce, na babetě jsem měl už problém a musel jsem šlapat.... Nevýhoda Stadionu ale je že nemá odprůženou zadní nápravu, a karburátory na S11 byly poruchové..
20.07.2010 | 13:33:49 | Perfecto Reagovat
chtěl bych se zeptat co by ste poradily když ji nemůžu rozjet na plný otáčky jestli nevíte někdo čím to je
14.07.2010 | 19:31:49 | Reagovat
Babetty měly tolik výrobních závad, že se uvažovalo o ukončení výroby. Byly křivé odlitky bloků, oválné otvory pro ložiska a gufera, konstrukčně špatně provedené utěsnění spojky, rozhazovalo se seřízení plovákové komory, no hrůza a děs. Lidi to kupovali, protože A) nic jiného nebylo, B) měla na tu dobu hezký design, C) když jsi na ní jezdil okolo komína, tak se ty závady tolik nejevily. Ale bylo to nejhorší přibližovadlo, od dob pařezů a pincků. Oni taky nebyli nic moc, ale přesto o 100 procent lepší. Já novou Babettu záhy vyměnil za 30 let starýho pionýra a byl jsem konečně spokojen.
25.06.2009 | 10:23:51 | Reagovat
re:
možná ano a možná jste natrefily vy na kus vyrobený po výplatě...Mě osobně se stadion nelíbí a nechtěl bych ho..Zlatá babetta...
http://imb.lide.cz/big/45577C4C8E914633692E0200.jpg?#9489049
Skůtry jsou ošklivý (jakýkoliv) a ten zvuk až to rve uši..
24.06.2009 | 16:29:13 | Tomiket Reagovat
Tomiket
Hlavně tady nikomu neříkej, že je spolehlivá. Možná jsi natrefil na povedený kus, kdy asi v době výroby bylo před vejplatou a slovenské dělnice, co to patlaly, nebyly ožralé. Měl jsem ji úplně odnova, a byl to takovej sráč, že už ji nechci ani vidět. A starat se o ni řádně? Proboha, já u ní klečel víc, než kolik jsem na ní jezdil. Pravdu má Kurt, zlatá Jawetta a Stadion! To byly mašinky! Jednoduchý, snadno udržovatelný, spolehlivý. Škoda jich. I dnes by se kupovaly. Aspoň já bych ji koupil raději, než načančanej čínskej skůtr.
23.06.2009 | 14:17:16 | Standa Reagovat
Aha
Bavíte mně :D.. Já si na babettu nemůžu stěžovat.. Za celých 5 let jsem na ní neměl žádné technické komplikace. Jel jsem sní v kuse i 160km za bratrancem a pak zpět. cesta mi sice trvala nějakých 4,30 hodiny ale dojel jsem úspěšně a jediná závada která se průběžně vyskytovala byla ta že mě bolela záď,
Když se člověk o ní stará, tak je to velmi spolehlivé vozítko s nízkou spotřebou.
21.06.2009 | 22:27:13 | Tomiket Reagovat
Fuj
Babetta byl trapnej pokus o moderní moped. Ale dopadlo to katastrofálně. Škoda, že se raději nenechala ve výrobě Jawetta, nebo Stadion. To byly technické skvosty, mezi mopedy, zvlášť Jawetta sport.
20.02.2009 | 14:39:07 | Kurt Reagovat
Babetta byla pomsta Slováků za to, že jim Češi industrializovali Slovensko...:-))
14.02.2009 | 21:21:37 | Reagovat
Horor
Větší sráč než Babettu jsem v životě nepoznal (a že jsem jich měl dost). Koupil jsem ji kdysi úplně novou. Nejprve začala vynechávat vždy při delší jízdě. Prostě se zahřála a začala vynechávat. Postupně jsem měnil svíčku (několikrát po sobě), fajfku, kabel, cívku, potom i celé elektronické zapalování - vše prd platno. Jedu déle a zase vynechává. Pak se přidala závada na karburaci: Závěs plováku se samovolně ohýbal. měnila se hladina. Pokaždé jsem ho srovnal a do týdne se to opakovalo. Jakoby ten závěs váhu plováku neunesl. No a pak začala převodovka. Když měla přeřadit na dvojku, jela pořád za jedna. A naopak: Když jsem potřeboval v kopci, aby už podřadila, dusila se stále na dvojku. Potom začalo prosakovat gufero motoru na straně spojky (pardon, to ani nebylo gufero, jen gumový kroužek) a mastnota šla do spojky. Klouzala. Kroužek jsem několikrát vyměnil, závada trvala. Asi špatný tvar uložení kroužku přímo ve skříni? No co vám budu povídat, vyměnil jsem tu srágoru za 30 let starýho Pionýra a to jsem si konečně zajezdil !!! Pomalu, s kraválem, ale spolehlivě. NIKDY VÍCE BABETTA
15.01.2009 | 11:47:03 | Standa Reagovat