Rok výroby:1988Typ motoru:50Stav km při koupi:8 000 kmStav km nyní:8 009 kmZpůsob řazení:automatStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:1,5 l/100 kmVloženo:2. 3. 2009
Koupil jsem babetku,dědictví po staříkovi, 20 let stará, najeto 8000 km.4 roky nejela za 4000,- Kč.. Během dne rozerbrána do šroubku.,kromě motoru. Orezlé šroubky za 20 Kč,další orezlé chromy nové za asi 1000,- Kč. Vyčištění,vypulírování, celkem jsem do ní vrazil asi 1500,- Kč. Nádrž samozřejmě vevnitř zrezlá, poradil kamarád, nasypat do ní drobný štěrk a kvrdlat, vyblejskáno do kovového lesku a hned poté nalito tochu oleje a řádně prokvrdláno.Nový kohoutr nádrže a malý benzínový filtr. Jakmile se totiž ucpe tryska, musí karburátor dolů, jinak se k tryskám nejde dostat. To je jediné minus dokonalého stroječku. Po sestavení dohromady chytla na třetí šlápnutí.Jela jako divoká kráva, krásně řadila, všechno OK. Doporučuji koupit levněji v nepojízdném stavu a pár peněz do ní vrazit. Krásný a ženijání stroječek,krásná práce, prostě nádherná zábava..Jsem už starej blbec,fůru motorek jsem prodal, ale tohodle fichtla do smrti nedám z ruky!,
Zdravím příznivce strojů Babeta.Zakoupil jsem typ 210 a z výrobního štítku nejsem moudrý.Označení TLV 210000 chápu jako typ. 210 a rok výroby 2000? Chápu to správně? Jak poznat rok výroby.Děkuji za odpověď.Vojta
2 Reny "Jenže pak soudruzi v Povážské Bystřici rozhodli více zbrojit a přesunuli celou výrobu Babet do obce Kolarovo na maďarských hranicích."
Samozrejme o tom nerozhodli súdruhovia v Považskej Bystrici ale na ministerstve priemyslu v Prahe . Bohužial . V PB sa bránili zubami nechtami ale nepomohlo .
ja som s považskej bystrice a s pioniermi babetami 207,210 som vyrastal od mlada o náhradné diely v našom meste nebola núdza lebo z fabriky sa dalo vyniesť hocičo,prekvapuje ma že tu píšu o velkej poruchovosti ,210 mala problémy akurát s tými spojkami lebo ak tam presakoval olej tak neradila rýchlosti a vlastne sa nedala naštartovať.jednoduchá pomoc stačilo tam naliať polovičnú dávku prevod.oleja a bolo po probléme,prevodovke to neuškodilo ani po niekolkých rokoch prevádzky odskúšané nielen mnou ale aj ostatnými priateľmi,lebo babetta bola u nás skoro v každom dome.
Komfort 7/10 ??? ja se na to vyseru :-D To snad majitel tehle stranek nemysli vazne?? Jako u aut to chapu. Sam zde mam recenzi na Golfa IV ale jakej je komfort na takovym pekacu jako je babetta??? :-( Mozna tak sedadlo tvarovany ergonomicky ale to je tak vse!!!!! Jednou jsem na ni jel a jelikoz to byl smejd jak svina a zamotal se mi tam retez do kola nebo co to bylo tak jsem se vyboural a zlomyl si nos! Nechapu jak to muze nekdo tady takhle uctivat :-( Hold ziju pro 4 kola a pátý v kufru takze vam to tady prenecham...Nezlobte se ale to jsem vazne nepochopil......
koupil jsem babetu 210 od jednoho borce ze švabenic dal jsem za ni 3000kc byla take ve velmi dobrem stavu jezdila dobre ale po 5mesicich nejela ted je v opravne nevi si stim rady oprava dalsi 3000kc budu rad kdyz prodam to to hruza v cudu spojka tachometr
Můžeš mít pravdu, protože já měl babettu 1989, typ bez šlapek, s nahazovací pákou a normálními stupačkami a byl to krám zpizděnej. Proto na ní nadávám, pořád se srala. Řazení si řadilo jak chtělo, ale vždy blbě - naopak než mělo, vynechávalo zapalování (i po výměně všech jeho dílů), měnila se hladina paliva v plovákové komoře, vytahoval se řetěz každý týden, no hrůza!
Čtu si tady ty Vaše protichůdné názory a zkušenosti. Zádrhel či vysvětlení by mohl být rok výroby. Babeta se do r.v. 1985-86 vyráběla v Povážské Bystřici kde byla i zbrojovka. Ty lidi tam tudíž měli o technice páru a cit. Do té doby také šla většina produkce na vývoz a to hlavně směr západ. Koneckonců babeta byla vyvíjená pro německý trh. Jenže pak soudruzi v Povážské Bystřici rozhodli více zbrojit a přesunuli celou výrobu Babet do obce Kolarovo na maďarských hranicích. Tam to byl samý sedlák a o technice neměli páru. Kvalita šla proto od r.v. 1986 k čertu. Jsou známy i případy, kdy celá zásilka Babet pro Německo měla jít zpátky, protože po ujetí ca. 100km se zadřely ( moc těsná pouzdra ložisek ). Přestěhování výroby do Kolarova byl začátek konce Babet i když ještě vylezlo několik verzí. Zase jeden smutný příklad toho jak komančové uměli hospodařit. Proto kdybych si pořizoval Babetu tak jedině r.v. 85 a méně.
Hm, to zírám. Nikdy jsem neměl nic poruchovějšího. Nikdy jsem na Babettě nejel v klidu a bez nějakých zásahů. Byl to nejhorší stroj za celý můj život. Starej Pionýr byl lepší a spolehlivější. Občas jsem natáhl řetěz, seřídil spojku, ale jezdil pořád. Babetta se srala a sralla, jedno po druhém a pořád dokola. Hrůza!
Tak s babettou mám taky zkušenost, mám ji rok, ale asi jsem narazil na špatnej kousek... pořád se na ní něco rozbíjelo. Jinak tohle jsou úžasné stránky o Babettě: http://www.speaker.cz/motoboard_304/ Je tam spousta uživatelů a rad jak na Babču
Komentáře uživatelů k recenzi Jawa
babeta je fajn ale jen pro jednoho sakra.
25.09.2011 | 21:47:12 | janek | 89.29.109.* Reagovat
neviem presne ale výroba skončila okolo roku 1991-1992 maximálne93.potom vlastne začala výroba koráda,ale to už bola spoločnosť manet.
24.05.2011 | 18:40:29 | Reagovat
Rok výroby
Zdravím příznivce strojů Babeta.Zakoupil jsem typ 210 a z výrobního štítku nejsem moudrý.Označení TLV 210000 chápu jako typ. 210 a rok výroby 2000? Chápu to správně? Jak poznat rok výroby.Děkuji za odpověď.Vojta
21.05.2011 | 13:52:51 | Vojta Reagovat
Dodatok
2 Reny "Jenže pak soudruzi v Povážské Bystřici rozhodli více zbrojit a přesunuli celou výrobu Babet do obce Kolarovo na maďarských hranicích."
Samozrejme o tom nerozhodli súdruhovia v Považskej Bystrici ale na ministerstve priemyslu v Prahe . Bohužial . V PB sa bránili zubami nechtami ale nepomohlo .
21.05.2011 | 09:59:30 | SMITH Reagovat
babeta
Tak já mám babetu 24 let a jezdím do dnes. Neměl jsem žádný problém. Celou jsem ji rozdělal,nastřikal,seřídil a jede.
12.05.2011 | 19:44:16 | Reagovat
ja som s považskej bystrice a s pioniermi babetami 207,210 som vyrastal od mlada o náhradné diely v našom meste nebola núdza lebo z fabriky sa dalo vyniesť hocičo,prekvapuje ma že tu píšu o velkej poruchovosti ,210 mala problémy akurát s tými spojkami lebo ak tam presakoval olej tak neradila rýchlosti a vlastne sa nedala naštartovať.jednoduchá pomoc stačilo tam naliať polovičnú dávku prevod.oleja a bolo po probléme,prevodovke to neuškodilo ani po niekolkých rokoch prevádzky odskúšané nielen mnou ale aj ostatnými priateľmi,lebo babetta bola u nás skoro v každom dome.
07.05.2011 | 23:37:39 | Reagovat
Ale jo, komfort tam určitý byl. Pérování bylo spíš měkké, sedačka pohodlná, řídítka vysoká jako u Chopperu :-)
28.12.2010 | 22:00:14 | Reagovat
Komfort 7/10 ??? ja se na to vyseru :-D To snad majitel tehle stranek nemysli vazne?? Jako u aut to chapu. Sam zde mam recenzi na Golfa IV ale jakej je komfort na takovym pekacu jako je babetta??? :-( Mozna tak sedadlo tvarovany ergonomicky ale to je tak vse!!!!! Jednou jsem na ni jel a jelikoz to byl smejd jak svina a zamotal se mi tam retez do kola nebo co to bylo tak jsem se vyboural a zlomyl si nos! Nechapu jak to muze nekdo tady takhle uctivat :-( Hold ziju pro 4 kola a pátý v kufru takze vam to tady prenecham...Nezlobte se ale to jsem vazne nepochopil......
16.12.2010 | 04:24:46 | DJ INCOGNITO Reagovat
honza z Vyskova
koupil jsem babetu 210 od jednoho borce ze švabenic dal jsem za ni 3000kc byla take ve velmi dobrem stavu jezdila dobre ale po 5mesicich nejela ted je v opravne nevi si stim rady oprava dalsi 3000kc budu rad kdyz prodam to to hruza v cudu spojka tachometr
12.11.2010 | 09:34:17 | Reagovat
pro Reny
Můžeš mít pravdu, protože já měl babettu 1989, typ bez šlapek, s nahazovací pákou a normálními stupačkami a byl to krám zpizděnej. Proto na ní nadávám, pořád se srala. Řazení si řadilo jak chtělo, ale vždy blbě - naopak než mělo, vynechávalo zapalování (i po výměně všech jeho dílů), měnila se hladina paliva v plovákové komoře, vytahoval se řetěz každý týden, no hrůza!
24.08.2010 | 19:34:50 | Reagovat
Rok výroby
Čtu si tady ty Vaše protichůdné názory a zkušenosti. Zádrhel či vysvětlení by mohl být rok výroby. Babeta se do r.v. 1985-86 vyráběla v Povážské Bystřici kde byla i zbrojovka. Ty lidi tam tudíž měli o technice páru a cit. Do té doby také šla většina produkce na vývoz a to hlavně směr západ. Koneckonců babeta byla vyvíjená pro německý trh. Jenže pak soudruzi v Povážské Bystřici rozhodli více zbrojit a přesunuli celou výrobu Babet do obce Kolarovo na maďarských hranicích. Tam to byl samý sedlák a o technice neměli páru. Kvalita šla proto od r.v. 1986 k čertu. Jsou známy i případy, kdy celá zásilka Babet pro Německo měla jít zpátky, protože po ujetí ca. 100km se zadřely ( moc těsná pouzdra ložisek ). Přestěhování výroby do Kolarova byl začátek konce Babet i když ještě vylezlo několik verzí. Zase jeden smutný příklad toho jak komančové uměli hospodařit. Proto kdybych si pořizoval Babetu tak jedině r.v. 85 a méně.
22.08.2010 | 20:20:07 | Reny Reagovat
:D
jáá chci babetu ale predtim stala min jak dnes tak jestly nekdo nevi beru ji pod 2000 tisice :D dik jinak na mail dejwr@seznam.cz dík :D
13.08.2010 | 18:54:49 | TVL Reagovat
hm......
to určitě to vam fakt žeru
03.04.2010 | 10:46:22 | pepa Reagovat
Hm, to zírám. Nikdy jsem neměl nic poruchovějšího. Nikdy jsem na Babettě nejel v klidu a bez nějakých zásahů. Byl to nejhorší stroj za celý můj život. Starej Pionýr byl lepší a spolehlivější. Občas jsem natáhl řetěz, seřídil spojku, ale jezdil pořád. Babetta se srala a sralla, jedno po druhém a pořád dokola. Hrůza!
27.11.2009 | 20:01:28 | Reagovat
Babeta
24.11.2009 | 15:57:21 | Alda Reagovat
Horší pekáč než Babettu jsem fakt nikdy neměl. Na každých 10 ujetých km oprava, seřizování... fuj! Už nikdy!
09.07.2009 | 20:28:57 | Reagovat
Babča
Tak s babettou mám taky zkušenost, mám ji rok, ale asi jsem narazil na špatnej kousek... pořád se na ní něco rozbíjelo. Jinak tohle jsou úžasné stránky o Babettě: http://www.speaker.cz/motoboard_304/
Je tam spousta uživatelů a rad jak na Babču
Lukáš
17.05.2009 | 21:02:05 | lukáš Reagovat