Interiér auta je navržen pro pohodlí cestujících, a je vyroben z kůže, hliníku a uhlíkových vláken, známých jako karbon. V roce 2010 se na trhu objevila novinka Audi R8 GT, které využilo karbonová vlákna ještě masivněji, díky čemuž je auto lehčí a rychlejší. Po zásahu konstruktérů je i převodovka přesnější a rychlejší. I přesto že je auto velmi nízké (1252/1255 mm), je uvnitř překvapivě mnoho místa i pro vysoké cestující. Ostatní rozměry jsou následující:
- délka 4435 mm
- šířka 2029 mm
- rozvor 2650 mm
- objem zavazadlového prostoru 100 l
- Pohotovostní hmotnost auta je 1635 - 1695 kg
R8 má xenonové HID světlomety složené z LCD a 18-palcová či 19-palcová kola z lehkých slitin.
Audi R8 bylo také použito jako policejní auto - to vycházelo konkrétně z modelu ABT R8 GTR, což je upravená verze Audi R8 Coupé 5.2 FSI quattro. Auto má zvýšený
výkon motoru na 620 PS (456 kW, 612 koní) a 550 Nm, 19-palcová kola, keramické brzdové destičky, sportovní výfukový systém z nerezové oceli, ABT sportovní podvozek,
Recaro závodní sedačky, ABT sportovní volant z uhlíku či 4-bodový pásový systém. Auto bylo odhaleno v roce 2011 na Essen Motor Show.
V roce 2012 na závodě v Norimberku (40. vydání závodu 24 Hours of Nürburgring) Audi zajistila svoje vůbec první vítězství. O Audi R8 se v mnoha publikacích
mluví jako o prvním autě, které je skutečně schopno porazit Porsche 997, nebo jako o jednom z nejlepších sportovních vozů všech dob a vůdce ve své třídě.
Evo Magazine provedl srovnávací testy, ze kterých R8 vzešlo jako "superauto" v porovnání Porsche 911 Carrera 4S, Aston Martin V8 Vantage a BMW M6.
Audi bylo pochváleno pro "úžasnou stabilitu, trakci a přilnavost a bezkonkurenční přesnost řízení".