Osobní
Terénní
X
Fiat
Sedici
X
V provozu od - do: Cena vozidla od - do: Upřesnění modelu (např. TDI): Stav tachometru: Karoserie: Palivo: Počet dveří, počet sedadel: Výkon motoru od - do: Objem motoru od - do:






+ Výbava vozidla
+ Rozšířené parametry


Nalezené inzeráty


Prodám Fiat Sedici 1.9 MULTIJET KLIMA, ZÁVĚS, 4x4 35 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Sedici 1.9 MULTIJET KLIMA, ZÁVĚS, 4x4 V prov. od 2007, 164 639 km
Diesel, hatchback
1 910 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat Sedici 1.6 16 V 70 000,- Kč
Fiat Sedici 1.6 16 V V prov. od 2010, 167 537 km
Benzín, terénní
1 586 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat Sedici 1.9 JTD 4x4 KLIMA (SUZUKI SX4) 89 000,- Kč
Fiat Sedici 1.9 JTD 4x4 KLIMA (SUZUKI SX4) V prov. od 2008, 156 000 km
Diesel, sedan/limuzína
1 910 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat Sedici 1.9 JTD 90 000,- Kč
Fiat Sedici 1.9 JTD V prov. od 2008, 175 019 km
Diesel, hatchback
1 910 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat Sedici 1.6 i 95 000,- Kč
Fiat Sedici 1.6 i V prov. od 2009, 98 467 km
Benzín, terénní
1 586 ccm, 79 kW (107 PS)
     


Prodám Fiat Sedici 1,6 16V 79KW 1.Majitel, Nové Č 99 000,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Sedici 1,6 16V 79KW 1.Majitel, Nové Č V prov. od 2008, 135 000 km
Benzín, hatchback
1 586 ccm, 79 kW (107 PS)
     


Prodám Fiat Sedici 1,9 JTD 8V 4x4 KLIMA 99 900,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Sedici 1,9 JTD 8V 4x4 KLIMA V prov. od 2008, 193 000 km
Diesel, hatchback
1 910 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat Sedici 2,0 D,4x4,MultiJet,klima,s.kn. 119 990,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Sedici 2,0 D,4x4,MultiJet,klima,s.kn. V prov. od 2011, 186 000 km
Diesel, hatchback
1 956 ccm, 99 kW (135 PS)
     


Prodám Fiat Sedici 1.6, NOVÁ CENA, 4X4, ČR,2.maj 120 000,- Kč
Fiat Sedici 1.6, NOVÁ CENA, 4X4, ČR,2.maj V prov. od 2012, 186 540 km
Benzín, hatchback
1 600 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat Sedici 1.6 16 V Serv.kniha 120 000,- Kč
Fiat Sedici 1.6 16 V Serv.kniha V prov. od 2010, 81 040 km
Benzín, terénní
1 586 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Prodám Fiat Sedici 1.6 16V 4x4 UZÁVĚRKA 139 999,- Kč
Možnost splátkového prodeje
Fiat Sedici 1.6 16V 4x4 UZÁVĚRKA V prov. od 2009, 183 400 km
Benzín, suv
1 586 ccm, 88 kW (120 PS)
     


Zobrazeno 1-11 (z celkem 11)

  • Možnost odpočtu DPHMožnost odpočtu DPH
  • přenechání splátkového prodejePřenechání splátkového prodeje
  • možnost splátkového prodejeMožnost splátkového prodeje
  • Zvýhodněné splátkové financováníZvýhodněné splátkové financování

Fiat - historie značky auta

Fiat je největší italská automobilka a 6. největší výrobce aut na světě. Fiat se proslavil v poválečném období výrobou malých vozů. Fiat má výrobní závody v Brazílii, Argentině a Polsku. V minulosti spolupracoval Fiat, bez ohledu na politické rozdíly, např. se sovětskou Ladou.
Počátky automobily Fiat spadají do devadesátých let 19. století, kdy po automobilových závodech v roce 1895 část účastníků závodu dospěla k přesvědčení, že je čas v Itálii založit továrnu na výrobu aut. Dne 1. července 1899 vznikl projekt devíti osobností, které podepsali smlouvu o založení společného podniku v Turíně, do něhož vložili celkem 800 000 lir.
Prezidentem společnosti se stal právník Scarfiotti, viceprezidentem byl jmenován šlechtic Bricherasio a sekretářem byl Giovanni Agnelli, ten byl ve většině případů skutečným hnacím motorem nové společnosti. Společnost původně pojmenovali "Societá Anonima Fabbrica Italiana Automobili – Torino", ale název se většině společníků zdál příliš dlouhý, a tak začali používat zkratku nejdůležitějších slov v něm obsažených, a to F.I.A.T. Z této zkratky se postupem času stal nový název, vyslovovaný jako jedno slovo.
Dne 19. března roku 1900 Fiat vyrobil svůj první vůz, byl to Fiat 3,5 HP. Zkonstruoval ho Marcello Alessio a měl proti sobě umístěná sedadla pro 2 až 3 osoby, dvouválcový motor v zádi vozu a hadicové chlazení. Motor se dvěma horizontálně uloženými válci zkonstruoval inženýr Aristido Faccioli. Měl zdvihový objem 697 ccm a dával výkon 4,2 koňských sil při 800 otáčkách za minutu. Zadní kola byla poháněna řetězy a točivý moment se k nim od motoru přenášel přes kónickou spojku a třístupňovou převodovku. Nožní pásová brzda působila přímo na spojovací hřídel. Šasi bylo vyrobeno z pevných dřevěných hranolů, které byly v místech největšího namáhání okovány. Vůz měl již tenkrát odpružená kola. 420 Kg vážící automobil dosahoval rychlosti 35 km/h. Tohoto prvního vozu se prodalo celkem osm kusů, z nichž jeden dodnes stojí v automobilovém muzeu Carla Biscarettiho v Turínu.
Fiat - historie značky auta (dokončení článku)  »