Rok výroby:1981Typ motoru:2144Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:30. 9. 2007
koroze uchycení akumulátoru daná stářím a horší údržbou
po malé kolizi nemožnost sehnat originální kryt zadní skupinové svítilny,musely se
slepit dvě krytky z Audi80
netěsný posilovač řízení
Hodnocení a zkušenosti s autem
tátovi se v r.1998 dostalo náhodou,od jeho bratra z Liberce. Bílá majestátní limuzína ve výbavě CS...modrý plast přístrojovky a sedačky mikroplyš.Ještě dnes (i když jsem fanda jiné značky) na ní s láskou vzpomínám.Ve své době ojedinělý řadový pětiválec 2.2 litru,spalující palivo Super. Prostorné,pohodlné a na našich silnicích ojedinělé auto.
Cestovní rychlost 160-170 km/h,maximální rychlost na hranici 190 km/h Nezapomenutelný zvuk bublajícího pětiválce.
Apetit: někde kolem 13l v městském provozu...na dálky kolem 10 a méně. Největší výhodou bylo,když se tento kolos rozpohyboval a pak jen řidič vyřadil,dalo se trochu uspořit palivo.
Vůz ve své době neměl centrální zámek ani klimatizaci,tu nahrazoval celkem výkonný ventilátor.
Zavazadlový prostor velký,ale docela mělký,auto mělo v této výbavě originální alu kola Audi.
Výkon 136k/100kW s K Jetronic 115k/85kW karburátorová verze Karoserie byla vyrobena z pozinkovaných plechů. Bylo to auto..se kterým jsem se (tajně) učil jezdit....nikdy nezapomenu na plynulé zrychlování a pružnost motoru...
Podvozek byl laděn spíše komfortně,nerovnosti pohlcoval...dalo by se říct skoro jako Francouz
Ze zinkových plechů nevím měl jsem ho 6 let (rok v.81) a po 23 letech se na autě začala ojevovat první koroze! Byl to 3kvaltový automat, posilovač řízení, popelníky v zadních dveřích s lampičkama,el.stahování oken, centrální zamykání kompresorem (používá ho i Mercedes) . Celkově velmi spolehlivé auto což se o nových vozech nedá říct.
jj starý Audi 100 byly super káry,hlavně 5válce byli parádní držáci.Otec měl Audi 100 2.1 typ 43 rok 1980 a to byl opravdu super vůz.Spotřeba po městě byla okolo 13litrů,ale jela moc pěkně.Táhla krásně z nízkejch otáček a bylo to vůbec velmi povedený auto.Novější Audiny jsou oproti těmhle starejm poctivejm kovařinám s prominutím šlupky.
13.04.2014 | 21:19:17 | Pavel
| 88.100.57.*Reagovat
oprava
Ahoj audi 100 typ C2 neboli typ 43 nikdy nebyl vyráběn ze zinkových plechu ten první byl až následujucí model ( doutník jako ale až v roce 86 ) ve své době měl výbavu jakou jsi objednal majitel vlastnil jsem vuz který měl klimu servo el okna šibr .....ale taky vuz který neměl ani posilovač :o) Ale jinak na 43 vzpominám rád byl to neskutečně fajn vůz
Tohle auto je opravdu zážitek,v rodině jsme měli kdysi cca od 1995-1999 Audi 100 c3 doutník 2.2 85kw,rok 1986 a bylo to naše nejlepší auto co jsme kdy měli.Výbava nic moc,centrál na klíč,el.zrcátka,man. dvoupolohovej šíbr,servo,originál rádio.Hlavně jízdní vlastnosti byly super.Vždycky v zatáčkách se nakláněla jako o život.Nebyla to žádná závodnice,ale jela moc hezky ačkoliv 85kw není na 2.2objem nic extra.Spotřeba v průměru kolem 9litrů,na dálku i okolo 7litrů.Prostě je škoda že už takový auta nedělaj.
Komentáře uživatelů k recenzi Audi 100
Audi typ 43
To auto je zážitek ... já s ním jezdím sic o rok starším a dvoudvéřovým :-) www.vasa26.estranky.cz/
06.05.2012 | 16:25:26 | Vašek | 178.77.247.* Reagovat
A100 typ 43
Ze zinkových plechů nevím měl jsem ho 6 let (rok v.81) a po 23 letech se na autě začala ojevovat první koroze! Byl to 3kvaltový automat, posilovač řízení, popelníky v zadních dveřích s lampičkama,el.stahování oken, centrální zamykání kompresorem (používá ho i Mercedes) . Celkově velmi spolehlivé auto což se o nových vozech nedá říct.
14.08.2009 | 17:49:55 | Milan S. Reagovat
RE: A100 typ 43
jj starý Audi 100 byly super káry,hlavně 5válce byli parádní držáci.Otec měl Audi 100 2.1 typ 43 rok 1980 a to byl opravdu super vůz.Spotřeba po městě byla okolo 13litrů,ale jela moc pěkně.Táhla krásně z nízkejch otáček a bylo to vůbec velmi povedený auto.Novější Audiny jsou oproti těmhle starejm poctivejm kovařinám s prominutím šlupky.
13.04.2014 | 21:19:17 | Pavel | 88.100.57.* Reagovat
oprava
Ahoj audi 100 typ C2 neboli typ 43 nikdy nebyl vyráběn ze zinkových plechu ten první byl až následujucí model ( doutník jako ale až v roce 86 ) ve své době měl výbavu jakou jsi objednal majitel vlastnil jsem vuz který měl klimu servo el okna šibr .....ale taky vuz který neměl ani posilovač :o) Ale jinak na 43 vzpominám rád byl to neskutečně fajn vůz
30.06.2008 | 20:55:54 | Krysar Reagovat
RE: oprava
Tohle auto je opravdu zážitek,v rodině jsme měli kdysi cca od 1995-1999 Audi 100 c3 doutník 2.2 85kw,rok 1986 a bylo to naše nejlepší auto co jsme kdy měli.Výbava nic moc,centrál na klíč,el.zrcátka,man. dvoupolohovej šíbr,servo,originál rádio.Hlavně jízdní vlastnosti byly super.Vždycky v zatáčkách se nakláněla jako o život.Nebyla to žádná závodnice,ale jela moc hezky ačkoliv 85kw není na 2.2objem nic extra.Spotřeba v průměru kolem 9litrů,na dálku i okolo 7litrů.Prostě je škoda že už takový auta nedělaj.
12.08.2015 | 20:54:16 | Dany | 88.100.57.* Reagovat