Rok výroby:1990Typ motoru:2.3 EStav km při koupi:213 273 kmStav km nyní:218 800 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 měsícůPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:5. 11. 2005
Předchozí auto:Ford Scorpio 2.0 sedanFord Sierra 2.0 sedan
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ne
Závady a opravy na autě
Dosud nejproblémovější auto, co jsem kdy měl, ale všechno mu odpouštím za bezpříkladný komfort a plavnost jízdy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tohle auto byl vždy můj sen a splnil se mi letos na jaře. Je to na naše poměry obrovská loď tvaru šipky s dlouhým čumákem ve stylu amerických aut, což je super. Miluju ty hranaté tvary, poctivou stavbu karoserie a vysokou pasivní bezpečnost.
Interiér je na svoji dobu VELICE hodnotně zpracován, narozdíl od většiny i současných aut. Místa je uvnitř zejména vepředu na rozdávání, a to do délky i do šířky (to nebývá samozřejmostí). Vzadu na tom bylo Scorpio lépe zejména zásluhou delšího sedáku,ale i tak se za zcela vzad posunutá přední sedadla vejde kdokoliv,aniž by se jich koleny dotýkal. Nejmenší mezera činí cca 25 cm!
Jízda s doutníkem je nesmírně plavná a pohodlná, auto jakoby se na silnici ani nehnulo. To však neplatí v zatáčkách, kde je kvůli svému pohodlnému podvozku vůz značně nestabilní a hodně se naklání - ale pro mě je to naopak velmi příjemné! Člověk prostě sedí a před sebou 1,5 m kapoty a to je báječný pocit.
Noo mam starou stovku c4 2.8e quattro automat+chip nejakejch 210 koni a skoro bez probelmu as na elektricky ukazovace teploty venku a v aute sedadlo u spolujezdce je cely v elektrice a nejde posunout do predu i kdyz sem tam 3x menil motorky auto ma nejakejch 124 345km najeto. tlumice uplne novy to stejny brzdy a vyfuk a prevodovka dva roky dozadu taky a KUZE BEZ PROBLEMU TO JE ZAZRAK!!!Ale ve srovnani s mym bmw 523i e60 meky a plavny jako lod ale ty diry na silnici jsou fakt problem. Jenom se mi pri 100 000 km zasekla prvedovka tak tam mam 5ti stupnovou s nejake jine audiny a je o hodne rychlejsi.Ale ta spotřeba 12.5l na 100km bez chipu a nove prevodovky ale s chipem a prevodovkou(novou) jenom 11.1l a to je min nez bmw a to ma jen 1.5roku spotreba 11.9 to je co...ta plavna lod je uzasna nikdy se ji nezbavim......Audi 100 c4 forever
Mám audi 2,3E mám ji 7 let..starám se o ní a ona mi to vrací.Je to auto a po něm dlouhé nic.Nedovedu si představit,že bych jí neměl.Doba,kdy se dělali taková vynikající auta je pryč a myslím,že už nikdy nebude!
To auto musí mít stočenej tachometr aspoň o 100 tis km. Takovýhle problémy u doutníků, který maj najeto necelejch 220 tis km jsou prakticky nemožné. má to najeto mnohem víc.
Audi kilo doutník je i v takovym věku kvalitní auto s velkou řadou pozitiv např. komfort a jízdní vlastnosti má na svůj věk špičkový.Většina doutníků jsou dnes už většinou plečky, ale v kategorii starejch aut jsou nejlepší nebo aspoň jedny z nejlepších. Martin
Audi kilo doutník bylo a je vynikající auto.Předtim samý Fordi (Z německých aut nejmíň spolehlivý).Lidskym rozumem uznej ,že doutník je proti těm plečkám jako je OPEL OMEGA,FORD SIERRA,SCORPIO,OPEL VECTRA,FIAT REGATA,CROMA pořád znamenitý auto,který bych za žádný z uvedenejch pleček v komentáři neměnil.
skvělé auto,jen brzdy trochu výkonově poddimenzované.Měl jsem předtím Volvo 740D z r.86 a brzdilo lépe.(komfort a spolehlivost naprosto srovnatelný ne-li lepší)model od r.v.98 už pověst AUDI KAZÍ.Najdou se různé drobnosti,ale to k autům patří obecně,nejsou to přece božská stvoření ale lidské výrobky! Ty problémy s elektrikou mají společný základ ve špatném UKOSTŘENÍ různých vodičů téměř po celém autě.Na to konto časem odchází nebo jen zlobí různé elektrosoučástky. Vyplatí se to prohlédnout.
Jediné co poradim tak servis. může to být vším možném a pokud zlobí elektrika je opravdu nejlepší to dát pryč a nebo do servisu kde to vše opraví. Pokus omyl jedině když má člověk celý den čas se v tom vrtat a to já nemám a přenechávám tohle odborníkovi...
Máte pravdu, to je přesně můj případ - auto je krásné, podvozek výborný, karoserie jak nová, ale zlobí elektrika... Obzvlášť v současném deštivém počasí je to loterie - pokud v noci prší,ráno nenastartuju. Takže vybiju baterku aa jdu od toho. Odpoledne nastartuju napoprvé...Je to na palici.Nevíte někdo,co s tím?
Viděl bych to spíše že jste koupil nějaké moc problémové auto kde zlobí elektrika. Od toho ruce pryč to je neštěstí. A nebo radikální řes vše nové. Jinak to nejde. Netuším jaké závady se objěvují ale zda je to rádio, topení a nebo ty kontrolky tak asi opravdu bude zlobit elektroinstalace a doporučuji auto dát opravit někaomu kdo tohle má v malíku. Jinak hodně Km bez obtíží
Moje zkušenost se spolehlivostí doutníka je bohužel zcela opačná. Fordy jsem měl 7 let(sierra,Scorpio),a za celou dobu ANI JEDNA závada! Audi je zatím naprosto nevyzpytatelné, není skoro dne,aby se něco nestalo - najednou zničehonic přestane topit, za 3 hod. zase začne;přestane hrát rádio - druhej den hraje jak o život; kontrolky se rozsvěcí zcela nahodile atd. To ale neznamená, že bych tohle auto neměl rád!
Prosim te co to pises za nesmysl,Audi Kilo doutnik a jeste rok 1990,prosim te vzdyt to je jeden z poslednich cik co bylo vyrobeno a taky nejspolejlivejsi a nejlepe spracovany.Cos to mel predtim ?? Samy Fordy a to chces srovnavat??Je videt ze tomu nehovis,ja mam ciko ktere ma najeto uz 400000 a nic,vse v poho,samozrejme tlumice,silenbloky jdou do hajzlu a to se take odrazi na stabilite.Zkus to vse vymenit a uvidis ze to pojede zase jako vlak.No a co se novejch audin tyce ,,ta kvalita a vytrvalost je pryc...
JJ ty poslední ročníky 1988-1990 jsou nejvychytanější,měli jsme v rodině 4 100 C3 typ 44,první byla 1.8 karbec rok 1982,sice dynamicky pomalejší ale spolehlivá téměř na 100%.Spotřeba ale ve městě pod 11litrů nikdy,pak následovala 2.0 rok 1985 a taky paráda...Za 3roky a najetých 45000km jen běžný spotřební věci-rozvody,olej,filtry,svíčky....potom 2.3cs rok 1988,která měla když jsme ji prodávali najeto 450 000km a měnili se taky jen spotřební věci,spotřeba i s městem do 10litrů.A poslední byla 2.5TDI ROK 1990,uplně poslední serie,dovoz z CH... Spotřeba vždy do 7litrů,na dálku i 5.5litru při 120km,na plnou nádrž najela dobrejch 1400km,zkátka 100 doutník byly super a i dneska pokud se najdou v perfektním stavu tak to stojí za to.
Tak on automat veme na dálku míň než manual,muj bracha měll cca před 6lety doutníka 2.2 automat byl to rok 1985 a dálky jel i kolem 7.5 při 130km a i po městě žrala tak do 12litrů,jinak e to kočár,kam se na ni se*e spousta dnešních aut ohledně komfortu.
30.08.2015 | 23:35:39 | David
| 88.100.57.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Audi 100
jen maly probemy
Noo mam starou stovku c4 2.8e quattro automat+chip nejakejch 210 koni a skoro bez probelmu as na elektricky ukazovace teploty venku a v aute sedadlo u spolujezdce je cely v elektrice a nejde posunout do predu i kdyz sem tam 3x menil motorky auto ma nejakejch 124 345km najeto. tlumice uplne novy to stejny brzdy a vyfuk a prevodovka dva roky dozadu taky a KUZE BEZ PROBLEMU TO JE ZAZRAK!!!Ale ve srovnani s mym bmw 523i e60 meky a plavny jako lod ale ty diry na silnici jsou fakt problem. Jenom se mi pri 100 000 km zasekla prvedovka tak tam mam 5ti stupnovou s nejake jine audiny a je o hodne rychlejsi.Ale ta spotřeba 12.5l na 100km bez chipu a nove prevodovky ale s chipem a prevodovkou(novou) jenom 11.1l a to je min nez bmw a to ma jen 1.5roku spotreba 11.9 to je co...ta plavna lod je uzasna nikdy se ji nezbavim......Audi 100 c4 forever
25.05.2010 | 18:53:24 | honza Reagovat
Doutník je super
Mám audi 2,3E mám ji 7 let..starám se o ní a ona mi to vrací.Je to auto a po něm dlouhé nic.Nedovedu si představit,že bych jí neměl.Doba,kdy se dělali taková vynikající auta je pryč a myslím,že už nikdy nebude!
01.08.2009 | 22:16:18 | Jaryn 2 Reagovat
RE: Doutník je super
Já jsem měl doutníka 2.0 E 85 kw rok 1990 17 let co mělo 1 poruchu že jsem neodjel,jinak v provozu každý den.Předloni mi ji ukradly-
Gusta
16.04.2013 | 21:14:02 | Gusta | 213.195.215.* Reagovat
Obdivuhodná trpělivost
Kolego, kolego obdivuju vaši trpělivost.S takhle problémovym autem bych nevydržel ani minutu. A ještě starý kilo doutník.
04.07.2009 | 18:28:20 | michal Reagovat
To auto musí mít stočenej tachometr aspoň o 100 tis km. Takovýhle problémy u doutníků, který maj najeto necelejch 220 tis km jsou prakticky nemožné. má to najeto mnohem víc.
07.06.2009 | 09:43:36 | luboš Reagovat
Starý kilo je super kilo
Audi kilo doutník je i v takovym věku kvalitní auto s velkou řadou pozitiv např. komfort a jízdní vlastnosti má na svůj věk špičkový.Většina doutníků jsou dnes už většinou plečky, ale v kategorii starejch aut jsou nejlepší nebo aspoň jedny z nejlepších.
Martin
21.05.2009 | 20:41:44 | martin Reagovat
Ve svý době lepší auto nebylo
Audi kilo doutník bylo a je vynikající auto.Předtim samý Fordi (Z německých aut nejmíň spolehlivý).Lidskym rozumem uznej ,že doutník je proti těm plečkám jako je OPEL OMEGA,FORD SIERRA,SCORPIO,OPEL VECTRA,FIAT REGATA,CROMA pořád znamenitý auto,který bych za žádný z uvedenejch pleček v komentáři neměnil.
24.02.2009 | 21:39:46 | jirka Reagovat
audi A6 2.5tdi r.v.96
skvělé auto,jen brzdy trochu výkonově poddimenzované.Měl jsem předtím Volvo 740D z r.86 a brzdilo lépe.(komfort a spolehlivost naprosto srovnatelný ne-li lepší)model od r.v.98 už pověst AUDI KAZÍ.Najdou se různé drobnosti,ale to k autům patří obecně,nejsou to přece božská stvoření ale lidské výrobky! Ty problémy s elektrikou mají společný základ ve špatném UKOSTŘENÍ různých vodičů téměř po celém autě.Na to konto časem odchází nebo jen zlobí různé elektrosoučástky. Vyplatí se to prohlédnout.
08.10.2006 | 14:51:22 | Mild.a Reagovat
Všechny problémy se nakonec vyřešily zcela jednoduše: výměna palce a víčka rozdělovače - a auto startuje zima nezima, déšť nebo sucho.
01.10.2006 | 17:08:31 | Smetipel Reagovat
Servis
Jediné co poradim tak servis. může to být vším možném a pokud zlobí elektrika je opravdu nejlepší to dát pryč a nebo do servisu kde to vše opraví. Pokus omyl jedině když má člověk celý den čas se v tom vrtat a to já nemám a přenechávám tohle odborníkovi...
29.08.2006 | 02:18:00 | dzonnek Reagovat
Re:Spolehlivost
Máte pravdu, to je přesně můj případ - auto je krásné, podvozek výborný, karoserie jak nová, ale zlobí elektrika...
Obzvlášť v současném deštivém počasí je to loterie - pokud v noci prší,ráno nenastartuju. Takže vybiju baterku aa jdu od toho. Odpoledne nastartuju napoprvé...Je to na palici.Nevíte někdo,co s tím?
18.04.2006 | 08:31:06 | Smetipel Reagovat
Spolehlivost
Viděl bych to spíše že jste koupil nějaké moc problémové auto kde zlobí elektrika. Od toho ruce pryč to je neštěstí. A nebo radikální řes vše nové. Jinak to nejde. Netuším jaké závady se objěvují ale zda je to rádio, topení a nebo ty kontrolky tak asi opravdu bude zlobit elektroinstalace a doporučuji auto dát opravit někaomu kdo tohle má v malíku. Jinak hodně Km bez obtíží
11.04.2006 | 09:40:24 | dzonnek Reagovat
Bárka na moři
A co se týká stability doutníka, hodně se naklání,ale to nepovažuju za mínus,je to moc příjemné - jako plavba na loďce :)
24.03.2006 | 11:14:03 | Smetipel Reagovat
Re:blbost
Moje zkušenost se spolehlivostí doutníka je bohužel zcela opačná. Fordy jsem měl 7 let(sierra,Scorpio),a za celou dobu ANI JEDNA závada! Audi je zatím naprosto nevyzpytatelné, není skoro dne,aby se něco nestalo - najednou zničehonic přestane topit, za 3 hod. zase začne;přestane hrát rádio - druhej den hraje jak o život; kontrolky se rozsvěcí zcela nahodile atd.
To ale neznamená, že bych tohle auto neměl rád!
24.03.2006 | 09:38:06 | Smetipel Reagovat
Blbost
Prosim te co to pises za nesmysl,Audi Kilo doutnik a jeste rok 1990,prosim te vzdyt to je jeden z poslednich cik co bylo vyrobeno a taky nejspolejlivejsi a nejlepe spracovany.Cos to mel predtim ?? Samy Fordy a to chces srovnavat??Je videt ze tomu nehovis,ja mam ciko ktere ma najeto uz 400000 a nic,vse v poho,samozrejme tlumice,silenbloky jdou do hajzlu a to se take odrazi na stabilite.Zkus to vse vymenit a uvidis ze to pojede zase jako vlak.No a co se novejch audin tyce ,,ta kvalita a vytrvalost je pryc...
14.03.2006 | 19:49:10 | dan Reagovat
RE: Blbost
JJ ty poslední ročníky 1988-1990 jsou nejvychytanější,měli jsme v rodině 4 100 C3 typ 44,první byla 1.8 karbec rok 1982,sice dynamicky pomalejší ale spolehlivá téměř na 100%.Spotřeba ale ve městě pod 11litrů nikdy,pak následovala 2.0 rok 1985 a taky paráda...Za 3roky a najetých 45000km jen běžný spotřební věci-rozvody,olej,filtry,svíčky....potom 2.3cs rok 1988,která měla když jsme ji prodávali najeto 450 000km a měnili se taky jen spotřební věci,spotřeba i s městem do 10litrů.A poslední byla 2.5TDI ROK 1990,uplně poslední serie,dovoz z CH... Spotřeba vždy do 7litrů,na dálku i 5.5litru při 120km,na plnou nádrž najela dobrejch 1400km,zkátka 100 doutník byly super a i dneska pokud se najdou v perfektním stavu tak to stojí za to.
28.07.2015 | 22:46:43 | Jířa | 88.100.57.* Reagovat
Moje audi 100
mam audinu 100 je to super auto a jezdi bez poruchy vubec nerezavi mam 1,8litr 5 kvalt,jede i 200 km,ma to servo a central je to lod
25.01.2006 | 18:14:08 | lada Reagovat
RE: Moje audi 100
200 km jede z kopce a k tomu ještě na volnoběh.My jme měli v rodině 1.8 rok 1984 a ta jela nejvejš 180km,víc z ní dostat nešlo.
09.08.2015 | 20:57:45 | Petr | 88.100.57.* Reagovat
Teď jsem jel na Slovensko a zpět,celkem cca 1000 km a průměr ná spotřeba 8,75 l /100 km.To je nádhera!S těmi 11 je to při popojíždění.
23.11.2005 | 12:30:51 | Smetipel Reagovat
RE:
Tak on automat veme na dálku míň než manual,muj bracha měll cca před 6lety doutníka 2.2 automat byl to rok 1985 a dálky jel i kolem 7.5 při 130km a i po městě žrala tak do 12litrů,jinak e to kočár,kam se na ni se*e spousta dnešních aut ohledně komfortu.
30.08.2015 | 23:35:39 | David | 88.100.57.* Reagovat
Je to 4-kvalt automat.
23.11.2005 | 12:28:57 | Reagovat
Mám dotaz kolik to má rychlostí?? Je to 3 nebo 4 "kvalt"??
20.11.2005 | 22:24:26 | dzonnek Reagovat