Rok výroby:1986Typ motoru:1,6Stav km při koupi:138 000 kmStav km nyní:236 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7,3 l/100 kmVloženo:11. 7. 2005
Po koupi vozu jsem vyměnil brzdové destičky. Cca na 200000km se přidřelo ložisko alternátoru. Na 230000km bylo nutné zavařit výfuk.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Výborný poměr cena vs. užitná hodnota. Vůz je velmi prostorný i na zadních sedadlech. Jak je napsáno v rubrice poruch, objevili se jen běžné závady, které vůz hned nazastavili. Brzdy nechávám udělat vždy při koupi ojetého vozu, ať mi prodávající říká co chce o tom, že je teď dělal. Výfuk při těch kilometrech nekomentuji. A ten alternátor je snad jediná slabina AUDI. Před tímto jsem měl taky AUDI 80 z roku 1981 a projevila se stejná závada. Naštěstí člověk ještě v klidu bez alternátoru dojede 50km, je jen nutné sundat klínový řemen (pokud nějaký zbyl) a náhradně (třeba kusem silného popruhu) spojit mechanicky vodní pumpu s ojničním hnacím kolem. Pokud tomu nerozumíte, znamenáto jen že musíte po cca 5km zastavit a nechat motor vychladnout při otevřené kapotě. Oprava renovací stála 500,-kč. A co víc?
- Pozinkovaná karoserie (nerezaví).
- 13" kola (levné pneu).
- Obrovský kufr (dva 100l sudy piva a čtyři lidi s vybavením na hory). Tady si snad dovolím jedinou poznámku o handicapu, tento rv. ješte nemá propojení kufru s prostorem pro cestující, tzn. že lyže musí na střechu.
- Konfort jízdy za ty peníze neočekávaný.
- Spotřeba přiměřená, pro moji 1,6(karburátor) cca. 7,3l/100km, závisí však na stylu jízdy. Kdo chce závodit, musí zaplatit. Ideální je jezdit tak asi 100km/h mezi vesnicemi.
- Motor vydrží opravdu hodně, na minulém (starším) voze 300000km bez generálky a to se mu pořád hodně chtělo dopředu. Nyní jsem zatím stále bez generálky (236000km).
Komentáře uživatelů k recenzi Audi 80