Rok výroby:1995Typ motoru:1.8 20VStav km při koupi:78 000 kmStav km nyní:128 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:17. 5. 2006
Přetržený řetěz při 110.000 km - prasklý článek řetězu
Výměna několika čepů
Porucha displeje klimatizace
Porucha stahování oken
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jezdí perfektně, až na časté výměny čepů a vysokou spotřebu jsem docela spokojen. Výborná akcelerace, hlavně při jízdě do kopce. Někdy kolísají otáčky a nejde hned nastartovat, většinou při zahřátém motoru.
Nadčasový design. Můj pozitivní názor na vůz nezměnil ani přetržený řetěz. Prostě doporučuji. Verze 1.8 T je skutečné žihadlo.
Pane doktore, kdyby Vas znamy trochu vice cital a zajimal se o auta, motor 2,5 TDI nekoupi ! Ja mam v Passatu motor 1,8 T, ma najezdenych pres 170 tis.km, a slape jak svycarske hodinky.
Vlastnil jsem Audi A4 1.8 20V s automatickou převodovkou. Celkově jsem měl možnost vyzkoušet si více vozů se čtyřmi kruhy ve znaku a mé hodnocení je takové, že Audi není žádná sláva. U mého vozu, který měl najeto pouhých 50000 km se poroučela převodovka. Nikdo si s tím nevěděl rady, dokonce i u dealera krčili rameny a tak jsem vůz prodal s velkou ztrátou. Stejné problémy měl i můj známý s Audi A6 2.5 TDI Tiptronic, který do opravy převodovky ,,nacpal" přes 150000 korun a rovněž byl rád, že se vozu zbavil.
Pokud se Vám přetrhl řetěz na časování ventilů, tak to musíte mít opravdu pech nebo stočený tachometr. Když se člověk podívá na mobile.de vidí, že podobné motory najedou klidně i 300 000 km.
Mám zato, že motor audi 1.8 20V (pětiventilový čtyřválec) používá řemen i řetěz. Ozubený řemen pohání přímo jen výfukovou vačku a vačka sací je poháněna výfukovou právě prostřednictvím řetězu na opačné straně motoru, tedy u setrvačníku. Tento motor není určitě jediný s takto řešeným pohonem hřídelí DOHC.
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A4
Pane doktore, kdyby Vas znamy trochu vice cital a zajimal se o auta, motor 2,5 TDI nekoupi ! Ja mam v Passatu motor 1,8 T, ma najezdenych pres 170 tis.km, a slape jak svycarske hodinky.
18.06.2009 | 18:59:38 | jamieson Reagovat
Zklamání
Vlastnil jsem Audi A4 1.8 20V s automatickou převodovkou. Celkově jsem měl možnost vyzkoušet si více vozů se čtyřmi kruhy ve znaku a mé hodnocení je takové, že Audi není žádná sláva. U mého vozu, který měl najeto pouhých 50000 km se poroučela převodovka. Nikdo si s tím nevěděl rady, dokonce i u dealera krčili rameny a tak jsem vůz prodal s velkou ztrátou. Stejné problémy měl i můj známý s Audi A6 2.5 TDI Tiptronic, který do opravy převodovky ,,nacpal" přes 150000 korun a rovněž byl rád, že se vozu zbavil.
04.05.2008 | 19:47:53 | Dr. Konrad Zimski Reagovat
Pokud se Vám přetrhl řetěz na časování ventilů, tak to musíte mít opravdu pech nebo stočený tachometr. Když se člověk podívá na mobile.de vidí, že podobné motory najedou klidně i 300 000 km.
02.09.2007 | 18:10:43 | tatka40 Reagovat
Řemen/řetěz
Mám zato, že motor audi 1.8 20V (pětiventilový čtyřválec) používá řemen i řetěz. Ozubený řemen pohání přímo jen výfukovou vačku a vačka sací je poháněna výfukovou právě prostřednictvím řetězu na opačné straně motoru, tedy u setrvačníku.
Tento motor není určitě jediný s takto řešeným pohonem hřídelí DOHC.
09.08.2007 | 16:53:57 | Chiquita Reagovat
no taky mam pocit, ze je tam remen a ten snad vymenim pro jistotu hned po koupi...
09.08.2007 | 14:03:23 | diego Reagovat
1.8 20V a řetěz?
Pokud vím tak motor 1.8 20V ma ozubený řemen a ten se má měnit po 90 tis. km, takže pokud se Vám přetrhl tak se vůbec nedivím!
09.08.2007 | 13:40:56 | tatka Reagovat