Rok výroby:1997Typ motoru:1789Stav km při koupi:132 000 kmStav km nyní:138 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:1. 9. 2005
Koupil jsem ho po prohlídce v servisu, takže jsem věděl, do čeho jdu. Mělo 2 hlavní neduhy, které do budoucna budu muset odstranit. První je "zvadlé" turbo, tzn. že turbo zapíná až kolem 3300 otáček místo po 2100 jako u nového. Turbo se u těchto aut mění nebo repasuje většinou tak po 100000 km a stojí to 15 - 30000, tento neduh je i u ostatních aut s tímto motorem (Oktávie, Passaty atd.)
Druhý neduh jsou vychozené čepy předních náprav, ale ještě s tím tak 20000 najezdím, není ti nějak strašné. Takže obojí je více méně běžné opotřebení a jednou za čas je třeba se smířit s jednorázovou větší investicí. Jinak absolutně bez problémů.
Koupil jsem ho za 160 000 a to je cena nějaké 1.6 55kw Oktávky, takže tato ojetina bude i po investicích vycházet lépe než srovnatelná (výkonově, věkem a počtem km) Oktavie.
Navíc pohon 4x4. Spotřeba je od 8.5.do 10 litrů. Jízdní vlastnosti excelentní. Pokaždé, když jezdím služební Oktavií, tak cítím ten rozdíl a těším se zpět do audiny.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Podvozkově výborné, navíc při použití 16 kol s pneu Pirelli Energy 205 šířka je to opravdový zážitek v zatáčkách. Quattro v kombinaci se 15 koly se zimními Micheliny 195 šířka dělá z jízdy na sněhu zábavu a s relativně lehkým autem uděláte z řidičů 2 a více tunových terénních monster na vyplužené (ale přesto sníh obsahující) cestě trapné, plácající se, zavalitá nepružná prasátka.
Kde Vás tito borci mohou překonat? Pouze na tak zasněžených cestách, že světla výška audiny bude limitovat její prostupnost. Jinak kvůli jejich váze nemají tyto džípy ve zrychlení na sněhu vůbec šanci, protože svůj výkon nejsou schopny přenést na povrch. Pokud je cesta prudce dokopce, ale přesto vyplužená, tak se dokonce zahrabou těžké džípy dříve než vy s audinou.
Kdo Vás překoná? Pouze auta typu Lada Niva, ale pouze v prostupnosti. To samé paltí o brždění na sněhu. Vy (a jakékoli jiné auto, které není těžké) zastavíte na srovnatelných gumách dřív než džíp.
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A4
Ochhh Audi
Zaujímavá recenzia, Ladu Nivu už mám, tak o rok bude aj 1.8.T.
30.06.2008 | 09:28:21 | Tomas Reagovat
jo
Uz se na tuhle holku tesim. Brzo bude parkovat i u me
06.11.2007 | 21:33:49 | Reagovat