Rok výroby:2003Typ motoru:1900Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:100 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:5.6-6.3 l/100 kmVloženo:17. 8. 2007
Předchozí auto:Opel Vectra Astra Citroen XM,Mitsubishi Galant Octavia atd
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Ne.
Hodnocení a zkušenosti s autem
INTERIER - Perfektní dílenské zpracování,ergonomie,kvalitní pevné sedačky,příjemně červeno-bíle podsvícená přístrojovka. Vzadu sice pro chlapa není moc místa pro nohy,ale budiž-pro děti dostačující. Jediný mínus je menší kufr ale to už platí od dob prvních A4 AVANT z poloviny 90 let.
PODVOZEK - Ideálně nalazen jak na pohodlné komfortní cestování tak i na ostřejší projíždění zatáček - vpředu je těžký motor a na hranici je lehce nedotáčivý.
PŘEVODOVKA - 6ti stupňová,poměrně přesná a s krátkými chody páky a dobře odstupňovaná -při 170 km/h točí něco málo pod 3000 ot. za min.
MOTOR - SKVOST!!! Asi budu nosit dříví do lesa,ale je to naprostá špička mezi turbodieslovými motory. Ohromnej krouťák tlačí do sedaček v každé rychlosti a při jakémkoli zařazeném stupni. Bohužel přední pneu se sjíždí dřív než bych si přál - v případě rychlé akcelerace se protáčí i na trojku. Rozdíl mezi klidnou a agresivní jízdou je znát maximálně 2 až 3 litry spotřeby na sto kilometrů. Hlučnost motoru je taky v normě ( mě osobně se zvuk PD velmi líbí :-) ) Při koupi jsem se bál cen v servisu a náhradních dílů,ale tak hrozný to není - první garančka cca 4.500,- druhá a třetí zhruba na stejno a to za cca 9000,- (přesně si to už nepomatuju).
SHRNUTÍ - Ideální auto na dálnice a na delší trasy,do města je toho motoru škoda - ani se neohřeje. V rámci servisních prohlídek měněny akorát náplně a řemen jo a destičky. Toť vše.
Také mám stejný typ auta, motor (až na traktor po startu) a spotřeba rovněž chválím. Pozinkovaná karoserie a systém Quattro si rovněž zaslouží jen chválu. Ovšem kvalita plastů v interiéru a některých dílu katastrofální. Nutné výměny: parkovací senzory, senzor tlaku klimatizace, čidlo zpátečky, reproduktor parkovacího systému, Klimatronik, rozlomený mechanismus předních stěračů, řízení (nutná repase), nefunkční blokace el. ovládání zadních oken. Stáří sice deset let a najeto ?, ale některé závady nemá ani mámino 16 let staré Subaru Justy.
Tak jsem A4ku prodal. Měla najeto něco málo přes 180 000 km a můžu s klidným svědomím říct,že budoucímu majiteli bude sloužit spolehlivě - pokud to nebude nějaký "autohovado"... :-)
V garáži už mi stojí Allroad 3.0 TDi r.v. 2007 - 171 kw a musím uznat,že takhle jsem si cesty domů ještě neužíval!!! :-)
Jezdím skoro denně trasu Rozvadov - Plzeň a musím uznat,že je to neskutečná "žehlička" a o "kvalitních Českých silnicích si začínám myslet,že se nějak zlepšili... :-)
Mám ho týden,tak až natočím nějaké ty 10 tisíce km,tak napíšu opět recenzi,tentokrát už i s fotem! Příští týden bude první ostrý test,protože jedu na jih do Itálie... S pozdravem
Včera jsem přijel z Portugalska a musím uznat,že ani 6000 km,prakticky v jednoum kuse,nebylo pro Audinku skoro nic... Spotřeba z cesty Rozvadov - Porto - 5,7l/100 km... :-) Jeli jsme ve dvou a únava nebyla taková,jakou jsme čekali... Audi - NÁSKOK DÍKY TECHNICE!!!
Tak jsem najel dalších 50 000 km a stále absolutně bez problémů. Budu ho prodávat a jdu do Allroad r.v. 2008. Pokud by měl někdo zájem o koupi,nechť zanechá příspěvek s mailem a já ho kontaktuji. S pozdravem... :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A4
Kvalita spíš s otazníkem
Také mám stejný typ auta, motor (až na traktor po startu) a spotřeba rovněž chválím. Pozinkovaná karoserie a systém Quattro si rovněž zaslouží jen chválu. Ovšem kvalita plastů v interiéru a některých dílu katastrofální. Nutné výměny: parkovací senzory, senzor tlaku klimatizace, čidlo zpátečky, reproduktor parkovacího systému, Klimatronik, rozlomený mechanismus předních stěračů, řízení (nutná repase), nefunkční blokace el. ovládání zadních oken. Stáří sice deset let a najeto ?, ale některé závady nemá ani mámino 16 let staré Subaru Justy.
07.08.2015 | 10:24:52 | tatka | 10.94.2.* Reagovat
A je pryč...
Tak jsem A4ku prodal. Měla najeto něco málo přes 180 000 km a můžu s klidným svědomím říct,že budoucímu majiteli bude sloužit spolehlivě - pokud to nebude nějaký "autohovado"... :-)
V garáži už mi stojí Allroad 3.0 TDi r.v. 2007 - 171 kw a musím uznat,že takhle jsem si cesty domů ještě neužíval!!! :-)
Jezdím skoro denně trasu Rozvadov - Plzeň a musím uznat,že je to neskutečná "žehlička" a o "kvalitních Českých silnicích si začínám myslet,že se nějak zlepšili... :-)
Mám ho týden,tak až natočím nějaké ty 10 tisíce km,tak napíšu opět recenzi,tentokrát už i s fotem!
Příští týden bude první ostrý test,protože jedu na jih do Itálie...
S pozdravem
17.03.2009 | 21:30:53 | Sami Reagovat
no jo audi
Audi je audi mam A4 3.0tdi quattro a neni co dodat.Je to mazel.Tak at ta přišti jezdi stejně dobře jako tahle.....
13.03.2009 | 18:41:28 | tampere Reagovat
Portugalsko...
Včera jsem přijel z Portugalska a musím uznat,že ani 6000 km,prakticky v jednoum kuse,nebylo pro Audinku skoro nic...
Spotřeba z cesty Rozvadov - Porto - 5,7l/100 km... :-)
Jeli jsme ve dvou a únava nebyla taková,jakou jsme čekali...
Audi - NÁSKOK DÍKY TECHNICE!!!
11.02.2009 | 18:42:50 | Sami Reagovat
150 000 km.
Tak jsem najel dalších 50 000 km a stále absolutně bez problémů. Budu ho prodávat a jdu do Allroad r.v. 2008. Pokud by měl někdo zájem o koupi,nechť zanechá příspěvek s mailem a já ho kontaktuji.
S pozdravem... :-)
05.02.2009 | 20:42:23 | Sami Reagovat
RE:150 000 km.
Predpokladam, ze vasa ponuka uz neplati, ak by nahodou, staci komentovat..
20.09.2011 | 09:47:15 | StanislavP | 194.160.92.* Reagovat