Čerpadlo , vstřiky , obal převodovky , momentálně praskla hlava motoru !! - 92000 km !!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Toto auto je moje páté auto kupované nové a pouze s prvním autem jsem jezdil na garanční prohlídky . Další auta jsem si nechával servisovat ve vlastním firemním servisu (ač se jedná o servis nákladních vozů) vždy šlo z pravidla o výměnu prov. kapalin , olejů , baterky , brzd atd.. Oproti garančním prohlídkám v autorizáku se tento servis nedal srovnat a to i jak kvalitou tak cenou . První auto byl passat 1,9/96kw slušná kvalita vozu a prodávalo se s poctivě najetými km 360tkm ( i když opravy byly ale nic hrozného ) , další 2x Touareg 2,5 R5 manual (jedním jsem jezdil já druhým kolega) -auta byla trochu nákladnejší na opravu i spotřebu ale bylo to ješte v toleranci-oproti passatu hrozně unavený . Potom Tuareg 3,0Tdi automat a asi nejlepší auto z tech co jsem měl - téměř bez problémů a krásná jízda i přiměřená spotřeba . Poslední Audi A4 2,0Tdi 88Kw - dnes mohu říct že je to nejhorší auto z víše jmenovaných ve 26tkm auto nešlo nastartovat na benzince v Rakousku fakt krása téměř nové auto a jelo do ČR na odtahovce v autoriz. servisu řekly tankována nekvalitní nafta oprava cca 120000,- ok řekl jsem že ne v našem servisu oprava vyšla na 78000,- čerpadlo a vstřiky a vstřik.lišta od té doby klid do 54tkm auto na dálnici cca ve 130km/h začlo vydávat divný zvuky - po odstavení u krajnice pod autem louže oleje - odtah do Porsche Plzen -prodřený obal převodovky oprava 53000kč , auto má nyní málo přes 92tkm a co se nestalo praskla hlava a je olej ve vodě! Auto nechám opravit a prodám , touto zkušeností vím že koncernové auto už nikdy a nebo nějaké starší - opravdu za mě je toto nejhorší auto !!
ved to pisu v recnziach testoch prasknutie hlavy etc treba si kupit nové auto povedzme Kia Rio etc a nie "machrovať" audinami-volkswagenmi a BMW..kazdy sa uci rep hlupy na vlastných chybách...
A vy se tomu divíte, když necháváte servisovat takové auto, v servise na nákladní vozidla? :D A co olej, ten tam necháváte taky nalívat z nákladních aut? :D Vyšší obsah vám to časem promine, ale nižší a novější model motoru? Prodřený obal na převodovce, to je určitě vada z jízdy. :D A ta nafta, určitě používaná z náklaďáků že. A tímpádem i čerpadlo se vstřiky v háji. No ale máte to na záruku takže jste totálně v klidu. Ale přiznal jste se, to asi vypadá, že vám to příjde, že vás to vůbec netrápí... Po vás bude auto na sračky(s prdlou hlavou), bez výkonu a ten co si ho bude chtít koupit si bude myslet, waaaau AUDI 5roků staré auto s cca 150tkm natočenými a TDI..., rulezzz(nějaká servisní historie? to se barevně okopíruje servisní knížka):D. Ani cenu nebudete muset sundávat, neeee naopak, zvednout a pořádně vůči konkurenci, pro dobrý pocit kupujícího. Jooo kdo chce zacházet s autem jak s dobytkem a pak to chce prodat, koupí VW koncern, das auto, nebo i jiného němce, to si najde kupce i kdyby to byla totálka. :D
Svlastik, keby si mal niekedy VLASTNE a NOVE auto, tak by si pochopil, že s novým autom sa do autorizáku NECHODI!, lebo tam je to iba čítanie diagnostiky a zvyšok 300-500% predražená robota a náplne.
Dnešná nafta pre kamiony je pomaly fajnovejšia ako pre osobáky...:)), síce tiež nechápem, ako sa mohol predrať obal prevodovky, ale videl som už aj auto s 50.000 km úplne na odpis, zničený motor, preskočené rozvody...a jazdilo sa s tým ako v rukavičkách.
Nevím proč by klucí co spravujou nákláďáky neuměli vyměnit olej v osobáku a podívat se na destičky a pod.? Nafta splňuje nějakou normu i pro náklaďáky a pokud má brát A4 nějakou lepší tak na to měli upozornit při prodeji. A prodřenej obal převodovky určitě nikdo nerozbil rychlou, nebo naopak pomalou jízdou. Takže das auto kvalita . A to že naše ovce nejraději kupují koncernové vozy to je každýho věc, já osobně mám názor: předražené tuctovky , které jsou dobře zabalené.
Neaditivovaná nafta s vyšším obsahem biosložky do kamionů,traktorů a do stavebních strojů dokáže nadělat pěknou paseku na moderních dieselech osobních aut to ví každý malý dítě,jenže on nenapsal kde tankoval.
Souhlasím, že biosložky v palivu je svinstvo, ale každá motorová nafta musí splňovat to co má nebo myslíte, že u beziny , nebo OMV mají jinou naftu do osobáků a jinou do náklaďáků u nás třeba je pokladaná za jednu z nejkvalitnějších ta co se tankuje v bývalém ČSAD kde tankují téměř všechny nákladní auta a osobní tam jezdí bez problémů taky.
Nafta nebo směsná motorová nafta? To je oč tu běží. :D
Oni Ti zjistí, kterou naftu používáš protože obsahuje takové a takové složky(řepkový olej), stačí jednou a máš následky. A jestli se Ti bude vztahovat záruka na NOVÉ auto když nedodržuješ podmínky výrobce. :D
Né a to že dotyčný nemohl uplatnit záruku AUDI na 60tkm je asi co??? Na to, že auto jezdilo na směsnou naftu Ti zjistí samozřejmě už i v servise a na daném čerpadle, jak říkám stačí jen jednou jedinkrát, je to podobné jako když Ti koluje v krvi sraženina. Kdysi zteřelé těsnění, oxidace koroze, teď tomu přidej i slepené vstřiky z povolených usazenin, které dokáže směsná nafta rozpustit. Představ si to na sobě, koluje ti v těle sraženina, podle toho jak moc tu naftu mícháš s běžnou kvalitní a máš tedy vyšší pravděpodobnost dostat třeba mrtvici nebo infarkt. Je to jen otázka času! I nafta koluje díky zpětkým hadičkám, je to prostě oběh, co zbývá? nic komplet celý systém vyčištit? Jó kdybys věděl, že umřeš, tak si taky necháš pročistit všechno, ale u auta, to jen vyměníš čerpadlo a vstřiky. :D
Ty asi nevíš jak to chodí z 80 možná z 90% v autorizovaných servisech v České republice že?..:D když stavíš na argumentu ze servisu.
Tam prve platí výmluvy a nekvalitní je pro ně vše s čím tam člověk dojede a to nemluvím o opravě v autorizovaným servise mimo záruky tam je pak špatný vše co není origo.
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A4
Audi,BMW a podobná háveď
ved to pisu v recnziach testoch prasknutie hlavy etc
treba si kupit nové auto povedzme Kia Rio etc a nie "machrovať" audinami-volkswagenmi a BMW..kazdy sa uci rep hlupy na vlastných chybách...
05.05.2016 | 08:34:28 | Ivan | 78.98.46.* Reagovat
Servis
A vy se tomu divíte, když necháváte servisovat takové auto, v servise na nákladní vozidla? :D
A co olej, ten tam necháváte taky nalívat z nákladních aut? :D
Vyšší obsah vám to časem promine, ale nižší a novější model motoru?
Prodřený obal na převodovce, to je určitě vada z jízdy. :D
A ta nafta, určitě používaná z náklaďáků že. A tímpádem i čerpadlo se vstřiky v háji. No ale máte to na záruku takže jste totálně v klidu. Ale přiznal jste se, to asi vypadá, že vám to příjde, že vás to vůbec netrápí...
Po vás bude auto na sračky(s prdlou hlavou), bez výkonu a ten co si ho bude chtít koupit si bude myslet, waaaau AUDI 5roků staré auto s cca 150tkm natočenými a TDI..., rulezzz(nějaká servisní historie? to se barevně okopíruje servisní knížka):D.
Ani cenu nebudete muset sundávat, neeee naopak, zvednout a pořádně vůči konkurenci, pro dobrý pocit kupujícího. Jooo kdo chce zacházet s autem jak s dobytkem a pak to chce prodat, koupí VW koncern, das auto, nebo i jiného němce, to si najde kupce i kdyby to byla totálka. :D
09.09.2014 | 07:27:19 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Servis
A co když to tak nebylo?...:D
09.09.2014 | 16:37:39 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Servis
Zase je tu ten rozumbrada se vstřiky.Negativně naladěn senzibil co vidí všechno černě.
09.09.2014 | 19:30:19 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: Servis
Svlastik, keby si mal niekedy VLASTNE a NOVE auto, tak by si pochopil, že s novým autom sa do autorizáku NECHODI!, lebo tam je to iba čítanie diagnostiky a zvyšok 300-500% predražená robota a náplne.
Dnešná nafta pre kamiony je pomaly fajnovejšia ako pre osobáky...:)), síce tiež nechápem, ako sa mohol predrať obal prevodovky, ale videl som už aj auto s 50.000 km úplne na odpis, zničený motor, preskočené rozvody...a jazdilo sa s tým ako v rukavičkách.
10.09.2014 | 09:11:14 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Servis
Nevím proč by klucí co spravujou nákláďáky neuměli vyměnit olej v osobáku a podívat se na destičky a pod.? Nafta splňuje nějakou normu i pro náklaďáky a pokud má brát A4 nějakou lepší tak na to měli upozornit při prodeji. A prodřenej obal převodovky určitě nikdo nerozbil rychlou, nebo naopak pomalou jízdou. Takže das auto kvalita . A to že naše ovce nejraději kupují koncernové vozy to je každýho věc, já osobně mám názor: předražené tuctovky , které jsou dobře zabalené.
10.09.2014 | 12:38:11 | Bebe | 178.255.168.* Reagovat
RE: Servis
Neaditivovaná nafta s vyšším obsahem biosložky do kamionů,traktorů a do stavebních strojů dokáže nadělat pěknou paseku na moderních dieselech osobních aut to ví každý malý dítě,jenže on nenapsal kde tankoval.
10.09.2014 | 20:07:03 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Servis
Souhlasím, že biosložky v palivu je svinstvo, ale každá motorová nafta musí splňovat to co má nebo myslíte, že u beziny , nebo OMV mají jinou naftu do osobáků a jinou do náklaďáků u nás třeba je pokladaná za jednu z nejkvalitnějších ta co se tankuje v bývalém ČSAD kde tankují téměř všechny nákladní auta a osobní tam jezdí bez problémů taky.
10.09.2014 | 21:13:56 | Bebe | 178.255.168.* Reagovat
RE: Servis
Vyzkoušeno od traktoristů a od velký stavební firmy.Motor hlučnej a nepravidelnej chod.Nebrat.
11.09.2014 | 08:47:57 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: Servis
Nafta nebo směsná motorová nafta? To je oč tu běží. :D
Oni Ti zjistí, kterou naftu používáš protože obsahuje takové a takové složky(řepkový olej), stačí jednou a máš následky. A jestli se Ti bude vztahovat záruka na NOVÉ auto když nedodržuješ podmínky výrobce. :D
11.09.2014 | 09:21:12 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Servis
Nevím co řešíte....nikde nepsal že nafta byla pro náklaďáky
11.09.2014 | 15:13:09 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Servis
Né a to že dotyčný nemohl uplatnit záruku AUDI na 60tkm je asi co???
Na to, že auto jezdilo na směsnou naftu Ti zjistí samozřejmě už i v servise a na daném čerpadle, jak říkám stačí jen jednou jedinkrát, je to podobné jako když Ti koluje v krvi sraženina.
Kdysi zteřelé těsnění, oxidace koroze, teď tomu přidej i slepené vstřiky z povolených usazenin, které dokáže směsná nafta rozpustit. Představ si to na sobě, koluje ti v těle sraženina, podle toho jak moc tu naftu mícháš s běžnou kvalitní a máš tedy vyšší pravděpodobnost dostat třeba mrtvici nebo infarkt. Je to jen otázka času! I nafta koluje díky zpětkým hadičkám, je to prostě oběh, co zbývá? nic komplet celý systém vyčištit? Jó kdybys věděl, že umřeš, tak si taky necháš pročistit všechno, ale u auta, to jen vyměníš čerpadlo a vstřiky. :D
12.09.2014 | 08:02:06 | svlastik | 82.117.130.* Reagovat
RE: Servis
Ty asi nevíš jak to chodí z 80 možná z 90% v autorizovaných servisech v České republice že?..:D když stavíš na argumentu ze servisu.
Tam prve platí výmluvy a nekvalitní je pro ně vše s čím tam člověk dojede a to nemluvím o opravě v autorizovaným servise mimo záruky tam je pak špatný vše co není origo.
12.09.2014 | 16:01:28 | | 62.245.124.* Reagovat
Opravy
To sa až veriť nechce, čo môže jedno auto dokázať. Určite smola na kus.
08.09.2014 | 15:01:03 | Toky | 85.159.107.* Reagovat