Rok výroby:1998Typ motoru:1,8Stav km při koupi:145 000 kmStav km nyní:167 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:9,5 l/100 kmVloženo:25. 3. 2009
Předchozí auto:Ford Sierra P406Van Hool práci Ford FocusŠkoda Octavia I a IIVolvo S60
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Vybitá baterie, vrzající stěrače, rozsvícení kontrolky airbagu (smazáno v servisu)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto užívám pro osobní potřebu s tím, že s ním najedu rocně jen cca. 5000 km. Jinak mám služební auto. Auto jsem si kupoval s ohledem na tuto skutečnost. Nevadí mi tudíž průměrná spotřeba 9,5 litru. Co jsem chtěl je slušný výkon (pro mě se zrychlením pod 10s), pohon všech kol, a hlavně skibox. Vzhledem k častým výletům na hory to nejlepší v autě! Do 15 cm sněhu nemá kromě Subaru konkurenci, pak si sedne na podvozek a musíte mít lopatu. Dalším požadavkem byla pozinkovaná karoserie. Výbava alespoň 4x airbag, el. okna, automatická klimatizace a nízké povinné ručení. To vše splnilo. Co u něj nejvíc oceňuji: pohon 4x4, dobré jízdní vlastnosti na sněhu a mokru, jedny z nejlepších sedaček, při 130 na dálnici ticho, přesné řízení (Volvo rozhodně horší), slušná dynamika (pro mě), protikorozní ochrana (po 10 letech z toho 4 venku na karoserii ani stopy po rezu), původní výfuk, kvalita zpracování, v době nákupu i solidní poměr cena výbava např. proti Škodě Octavia Co mi vadí: vyšší spotřeba, vrzající stěrače, chybějící automatické stěrače, chybějící ESP (v Mostě bylo znát), kontrolka airbagu (podle ní poznám, že musím zase dobít baterii), menší místo vzádu, špatná kvalita plastů a jejich případného pokovení, při ostré jízdě na suchu se celé auto valí ven ze zatáčky a hůře se odhaduje, kdy se utrhne (zkoušeno v Mostě) Zavěr: Jsem se svým výběrem spokojen. Auto splnilo mé požadavky a navíc mi přináší příjemné svezení. Přeji všem, aby i jim se to povedlo. Né každý musí mít stejné požadavky, ale o nesmyslné debaty nestojím. Koupil bych si jej znovu pouze novější model.
Ta kontrolka jde smazat a rozsvítí se jen když už auto nejde v zimě skoro nastartovat. Mně to dělá baterie. Přečti si to pořádně. Navíc u airbagů je víc a ne to co tu pišes za nesmysly. Podívej se na forum Audi o kontrolce airbagů. Tam se dozvíš, že to může dělat i konektor pod sedačkou nebo například přechod do volantu. Záleží na druhu poruchy podle diagnostiky. Mě to ukazuje podpětí na řídící jednotce ty chytráku. Víš asi pěkný kulový
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A4
pro OVCA
Ta kontrolka jde smazat a rozsvítí se jen když už auto nejde v zimě skoro nastartovat. Mně to dělá baterie. Přečti si to pořádně. Navíc u airbagů je víc a ne to co tu pišes za nesmysly. Podívej se na forum Audi o kontrolce airbagů. Tam se dozvíš, že to může dělat i konektor pod sedačkou nebo například přechod do volantu. Záleží na druhu poruchy podle diagnostiky. Mě to ukazuje podpětí na řídící jednotce ty chytráku. Víš asi pěkný kulový
05.04.2009 | 20:32:51 | Reagovat
airbag
No rozvietená kontrolka môže znamenať:
1) amatérsky zásah do elektorniky
2) nehodu a nebol namontovaný nový airbag
28.03.2009 | 14:40:06 | OVCA Reagovat