Rok výroby:1998Typ motoru:2.8 V6 30VStav km při koupi:360 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:27. 3. 2007
Auto jsem zakoupil od prvního majitele, který s ním najezdil 360.000km. Již při zkušební jízdě ve voze kolabovala elektroinstalace při otřesech na nerovnostech vozovky. Odhalená závada byla ve svazku vodičů jdoucích z motorového prostoru do řídící jednotky. Po odstranění závady násladovala prohlídka diagnostickým softwarem, který odhalil vadné lambdasondy. Po výměně následovala ještě výměna katalyzátorů a rozvody. Od té doby s autem nebyl žádný problém.
Stav kilometrů se podepsal zejména na exteriéru - spodní gumové lišty dveří bylo nutné vyměnit, světlomety bude časem vhodné vyměnit za čirou optiku.
Brzdy hodnotím jako slabší na vozidlo s výkonem 200 koní. Jízda v tomto voze byla vzhledem k výbavě a podvozku velmi pohodlná. Zvláště oceňuji vyhřívaná sedadla a navigaci. Stálý pohon všech kol QUATTRO jsem díky tomuto vozu vyzkoušel poprvé v životě a od té doby již nechci nic jiného. Spotřeba vozu je díky stálému náhonu všech kol o něco vyšší, ale jízdní vlastnosti tuto drobnou nectnost bohatě kompenzují.
Spotřeba automobilu se klidnou jízdou na delší trasy pohybovala kolem příjemných 8.5L/100km, na krátké trasy či při svižné jízdě nebyl problém 14L/100km. Můj dlouhodobý průměr je 11L/100km.
S vozem Audi A4 quattro byla z mé strany naprostá spokojenost.
koukam, ze se tady po letech objevilo nekolik komentaru, tak treba si to jeste nekdy prectete:
- auto melo servisni knihu, bylo z Nemecka
- myslim si, ze nepreplnovany motor o vyssim obsahu nez 2L, pracujici v nizsich otackach s vyssim krouticim momentem ma delsi zivotnost nez male motory, ktere je potreba neustale tocit aby to aspon trochu jelo. proto jsem si uz nekolikrat koupil takovehle auto a nikdy me motor nezklamal
- prijde mi lepsi koupit 10 let stare auto s pul milionem km, velkym obsahem a poctive vyplnenou serviskou nez stejne stare auto bez servisni knizky se 160tkm na tachometru :o)
- motor do V ma dve vyfukova potrubi, kde ma kazde svou lambdasondu a svuj kat a teprve za nimi se slucuji
Ale tu jde hlavne o hodnotu pri dalsim prodeji.Dejme tomu, ze s nim najezdi jeste 40 tis.km a proda ho.Jen malo lidi je ochotnich koupit auto se 400 tis.na krku.Mimochodem, ja kupoval 10 let stareho Passata se 108 tis. km.Ted ma 173 tis. a slape jak svycarske hodinky.
majiteľ iba nebol autičkár, alebo ľutoval dať 2.000,- za "opravu" tachometra... Ale ak by kúpil s "poctivými" 120.000 km, zase by bol plný internet toho, aké sú AUDI vraky... . Keď taká Felícia vydržala 300.000 km...P.S. Ale lepšie je kúpiť s 360 a vedieť na čom som, než so 120 a bude sa to sypať. Keď sa k nemu dobre choval majiteľ vydrží aj 500.000 km. Nech slúži k spokojnosti.Inak, teiž by som sa bál kúpiť Q, väčšinou sa s ním nejazdilo v rukavičkách.
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A4
dodatek po letech
koukam, ze se tady po letech objevilo nekolik komentaru, tak treba si to jeste nekdy prectete:
- auto melo servisni knihu, bylo z Nemecka
- myslim si, ze nepreplnovany motor o vyssim obsahu nez 2L, pracujici v nizsich otackach s vyssim krouticim momentem ma delsi zivotnost nez male motory, ktere je potreba neustale tocit aby to aspon trochu jelo. proto jsem si uz nekolikrat koupil takovehle auto a nikdy me motor nezklamal
- prijde mi lepsi koupit 10 let stare auto s pul milionem km, velkym obsahem a poctive vyplnenou serviskou nez stejne stare auto bez servisni knizky se 160tkm na tachometru :o)
- motor do V ma dve vyfukova potrubi, kde ma kazde svou lambdasondu a svuj kat a teprve za nimi se slucuji
05.11.2009 | 06:30:49 | tapper Reagovat
Ale tu jde hlavne o hodnotu pri dalsim prodeji.Dejme tomu, ze s nim najezdi jeste 40 tis.km a proda ho.Jen malo lidi je ochotnich koupit auto se 400 tis.na krku.Mimochodem, ja kupoval 10 let stareho Passata se 108 tis. km.Ted ma 173 tis. a slape jak svycarske hodinky.
20.06.2009 | 13:19:12 | jamieson Reagovat
- špatné katalyzátory
- vadné lambdasondy....Kolik jich tam je? Já myslel, že obyč. auta mají 1x lambdu a 1x kat..
20.06.2009 | 13:08:20 | Milan z Ostrova Reagovat
Neboj nič, nie je sám,
majiteľ iba nebol autičkár, alebo ľutoval dať 2.000,- za "opravu" tachometra... Ale ak by kúpil s "poctivými" 120.000 km, zase by bol plný internet toho, aké sú AUDI vraky... . Keď taká Felícia vydržala 300.000 km...P.S. Ale lepšie je kúpiť s 360 a vedieť na čom som, než so 120 a bude sa to sypať. Keď sa k nemu dobre choval majiteľ vydrží aj 500.000 km. Nech slúži k spokojnosti.Inak, teiž by som sa bál kúpiť Q, väčšinou sa s ním nejazdilo v rukavičkách.
20.06.2009 | 11:38:46 | ľuboš Reagovat
Koupit auto se 360 tis. na tachometru...No nevim ci jsi udelal dobre.
20.06.2009 | 11:26:12 | jamieson Reagovat