Rok výroby:2006Typ motoru:4163 / benzin V8Stav km při koupi:90 000 kmStav km nyní:103 500 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:13 l/100 kmVloženo:22. 1. 2010
Předchozí auto:Audi A6 3.0 TDIBMW X5 VW Passat CCŠkoda Octavia II
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Nefungovalo zapalování (žhavení) 4 válců z 8. Vyměněno v záruce, cena tedy 0. Mám ještě letité zkušenosti s A6 3,0 TDi Quattro a žádné poruchy za ca. 130.000 km - resp. samé blbosti typu nefungoval řádně Bluetooth, svolávací akce kvůli navigaci...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem kupoval jako 2 roky staré přímo od Audi v Německu s 2-letou zárukou. Osobně už bych si naopak nové auto spíše nekoupil.
Zkušenosti s tímhle kouskem jsou totiž perfektní. O motoru V8 4,2 nemá cenu moc psát, že má dost síly (349 hp, 440 Nm.) a krásně zabírá, to si podle dat udělá každý obrázek sám. Nicméně nejde nezmínit ten úžasný zvuk 8-válcového motoru, který auto vydává - jezdím často s otevřeným oknem, je až příliš dobře utlumen. Na druhou stranu při koupit A6 4,2 je potřeba počítat s tím, že podvozek je nastaven hodně sportovně (rozuměj tvrdě) na limuzínu vyšší střední třídy. Proti 3,0 TDi dost velký rozdíl...nicméně já s tím počítal a preferuji, i když je třeba se trochu víc vyhýbat kanálům. Auto má max výbavu - Navi, 10x Airbag, Park. sensory, Bose audio, kůže Audi exclusive, vše v el. atd. a krásné 20" kola, které vypadají úplně nejlépe z celé Audi nabídky (a které dělají Audinu ještě tvrdší díky profilu 30).
Co se týče jízdních vlastností - jsou do jisté míry sportovní, ale od 1,9 t těžké limuzíny nemůže nikdo čekat extra sportovní zážitek. Na to jsou jiná auta. Prostě - pohodlné svezení s velkým přebytkem výkonu pro jízdu v přímce a přejíždění, díky Quattro 60/40 na zadní kola neutrální s perfektními vlastnostmi na mokru, sněhu a dobrými vlastnostmi jinak... Navíc na sněhu s vypnutým ESP, Quattrem a lehkou nohou překvapivá sranda za jízdy, ty hp a Nm v té kombinaci dělají divy...jen je potřeba si dát pozor, protože výkon je značný.
AUDI A6 ve stříbrné barvě vlastním,koupeno nové,najeto cca 280 000 km. Projeto pracovně většina středoevropskách zemí.Pravádelný servis,výměna pneu letní/zimní,samozřejmost.Automobil spolehlivý,dokonalý,spotřeba překvapivě nízká 6 až 8/100 km.Auto O.K.Doporučuji.Mám alternativně VOLVO XL9O rovněž dobré auto.Mohu jen doporučit Dosud jsem pro pracovní a soukromé cesty měl 16 aut vždy dvě(FORDY,RENAULTY atd) vím o čem píši. . Automobil dokonalý na dokonalé komunikace.V česku pouze dálniční trasy.Spotřeba v notmě,spolehlivost
16.01.2024 | 02:18:17 | Nezval Zdeněk
| 89.29.46.*Reagovat
spotřeba
Ahoj a kolik to má tak spotřebu? město a mimo město? vím že kdo kupuje takové auto spotřebu neřeší jen mě zajímá kolik si to veme :-)
20.04.2017 | 18:14:20 | Audi
| 81.162.195.*Reagovat
Taky jednu vlastním a ...
1. Nechápu kde se u benzínu bere žhavení? 2. Pokud má nejvyšší výbavu tak nechápu jak může mít tvrdý podvozek. Já mám podvozek vzduchový s možností nastavení na Komfort a to ani ty kanály necítíte. Jedině že by měl "levnější" verzi s "obyčejným" podvozkem.
Jinak musím podotknout, že s A4 byla větší sranda. Tohle auto strašně trpí na těžký předek takže ho i na sněhu přetočíte mnohem hůře než A4. Jinak se stále sune rovně vpřed. S čím musím souhlasit je nádherný zátah motoru a jeho zvuk. Opravdu škoda že je tak dokonale utlumený. Navíc mám dvojitá skla proti hluku. Šetřím na výfuk Akrapovič (či jiný) abych si zvukový projev více užil. Nakonec malá rada (někteří znají někteří ne) - když chcete vypnout ESP společně s ASR kompletně, tak se musí držet tlačítko ESP cca 5vteřin.
10.02.2016 | 08:15:19 | Standa
| 77.237.158.*Reagovat
Pohodlí
Co je pohodlného na tom, když se musím vyhýbat kanálům, abych si navyrazil zuby o volant. Od takové velké cestovní káry si představuju, že to odfiltruje všechny nerovnosti na cestě a když pojedu přes tramvajové pásy, tak o tom nebudu ani vědět. Pokud to obrovský těžký cestovní kombík od Audi neumí, tak je k ničemu.
by me zajimalo jestli jste vubec nekdy v takovem aute jel, ale nebuduu se tady rozcilovat nad komentarem od cloveka co nevi co je poradnej kus auta. By me zajimalo jak kanaly a tramvajové pasy zehli Vase eMBecko
Já bych ho tak nepranýřoval, rozumím tomu, co měl na mysli. Zkrátka se domníval, že takto luxusní auto, velké, pohodlné a kvalitní, dává svému řidiči tolik pohodlí, že není třeba řešit kanál, koleje apod. Jako třeba v citroenu DS, Xantii, apod. Takže jeho příspěvek je vlastně jakýmsi projevem rozčarování: V takovéto audině kličkovat mezi kanály?
Dobry den.Je mi 40 let. Vlastnil jsem 3x citroen xantia ve vybave activa, dale pak citroen c5 r.v. 2006 ve vybave exclusive a ted citroen c6 v téže výbavě 3.0 Hdi. Dale mam Espace IV 3.0 dci Initiale Paris. Ale prof to pisu. Opravdu jen jednou vetou. Pokud to jde tak se diram vyhybam ale kdyz uz do ni vletim bud Citroenem nebo Renaultem, neni to nic hrozneho, ale ani nic prijemneho. A koleje? Vazeny pane, pujcte si Xantii, XM, C5 nebo C6 a pak si sam odpovezte, jestli to bylo tak hrozne. Plynokapalinove tlumeni plnene LHM nemuzete srovnávat s nicim konvencnim ci vzduchovym. Prosim, priste nepiste o necem o cem nic nevite. Pokud mne chcete urazit, zkuste to. Mirek
Možná zkusit vyměnit tlumiče :D popřípadě další tlumící díly nebo se podívat jestli tam máte kola která tam mají být :D protože taková katastrofa to není mimo to ten předváma pokud to nemáte od novoty se taky nerad vyhýbal kanálům proto ty vaše vyražené zuby.
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A6
AUDI A6 limuzina,automat.benzin
AUDI A6 ve stříbrné barvě vlastním,koupeno nové,najeto cca 280 000 km.
Projeto pracovně většina středoevropskách zemí.Pravádelný servis,výměna pneu letní/zimní,samozřejmost.Automobil spolehlivý,dokonalý,spotřeba překvapivě nízká 6 až 8/100 km.Auto O.K.Doporučuji.Mám alternativně VOLVO XL9O rovněž dobré auto.Mohu jen doporučit Dosud jsem pro pracovní a soukromé cesty měl 16 aut vždy dvě(FORDY,RENAULTY atd) vím o čem píši.
.
Automobil dokonalý na dokonalé komunikace.V česku pouze dálniční trasy.Spotřeba v notmě,spolehlivost
16.01.2024 | 02:18:17 | Nezval Zdeněk | 89.29.46.* Reagovat
spotřeba
Ahoj a kolik to má tak spotřebu? město a mimo město? vím že kdo kupuje takové auto spotřebu neřeší jen mě zajímá kolik si to veme :-)
20.04.2017 | 18:14:20 | Audi | 81.162.195.* Reagovat
Taky jednu vlastním a ...
1. Nechápu kde se u benzínu bere žhavení?
2. Pokud má nejvyšší výbavu tak nechápu jak může mít tvrdý podvozek. Já mám podvozek vzduchový s možností nastavení na Komfort a to ani ty kanály necítíte. Jedině že by měl "levnější" verzi s "obyčejným" podvozkem.
Jinak musím podotknout, že s A4 byla větší sranda. Tohle auto strašně trpí na těžký předek takže ho i na sněhu přetočíte mnohem hůře než A4. Jinak se stále sune rovně vpřed.
S čím musím souhlasit je nádherný zátah motoru a jeho zvuk. Opravdu škoda že je tak dokonale utlumený. Navíc mám dvojitá skla proti hluku. Šetřím na výfuk Akrapovič (či jiný) abych si zvukový projev více užil.
Nakonec malá rada (někteří znají někteří ne) - když chcete vypnout ESP společně s ASR kompletně, tak se musí držet tlačítko ESP cca 5vteřin.
10.02.2016 | 08:15:19 | Standa | 77.237.158.* Reagovat
Pohodlí
Co je pohodlného na tom, když se musím vyhýbat kanálům, abych si navyrazil zuby o volant.
Od takové velké cestovní káry si představuju, že to odfiltruje všechny nerovnosti na cestě a když pojedu přes tramvajové pásy, tak o tom nebudu ani vědět. Pokud to obrovský těžký cestovní kombík od Audi neumí, tak je k ničemu.
08.02.2015 | 09:09:40 | Pepa | 131.207.242.* Reagovat
RE: Pohodlí
:DD no tak to je komentář že se poseru .. úvaha od člověka co seděl max tak ve fabii mě opravdu pobavila.
15.06.2015 | 11:35:58 | audi | 62.201.23.* Reagovat
RE: Pohodlí
Jasně no....:D mimo to osobně kanálům se vyhýbám v čemkoliv a taky v čemkoliv to jde cítit.
15.06.2015 | 14:38:21 | | 89.176.3.* Reagovat
RE: Pohodlí
by me zajimalo jestli jste vubec nekdy v takovem aute jel, ale nebuduu se tady rozcilovat nad komentarem od cloveka co nevi co je poradnej kus auta. By me zajimalo jak kanaly a tramvajové pasy zehli Vase eMBecko
08.10.2015 | 18:24:48 | Mirek | 94.127.128.* Reagovat
RE: Pohodlí
Já bych ho tak nepranýřoval, rozumím tomu, co měl na mysli. Zkrátka se domníval, že takto luxusní auto, velké, pohodlné a kvalitní, dává svému řidiči tolik pohodlí, že není třeba řešit kanál, koleje apod. Jako třeba v citroenu DS, Xantii, apod. Takže jeho příspěvek je vlastně jakýmsi projevem rozčarování: V takovéto audině kličkovat mezi kanály?
08.10.2015 | 21:45:17 | | 89.176.46.* Reagovat
RE: Pohodlí
Dobry den.Je mi 40 let. Vlastnil jsem 3x citroen xantia ve vybave activa, dale pak citroen c5 r.v. 2006 ve vybave exclusive a ted citroen c6 v téže výbavě 3.0 Hdi. Dale mam Espace IV 3.0 dci Initiale Paris. Ale prof to pisu. Opravdu jen jednou vetou. Pokud to jde tak se diram vyhybam ale kdyz uz do ni vletim bud Citroenem nebo Renaultem, neni to nic hrozneho, ale ani nic prijemneho. A koleje? Vazeny pane, pujcte si Xantii, XM, C5 nebo C6 a pak si sam odpovezte, jestli to bylo tak hrozne. Plynokapalinove tlumeni plnene LHM nemuzete srovnávat s nicim konvencnim ci vzduchovym. Prosim, priste nepiste o necem o cem nic nevite. Pokud mne chcete urazit, zkuste to. Mirek
09.06.2019 | 13:35:24 | Mirek | 85.163.8.* Reagovat
RE: Pohodlí
Možná zkusit vyměnit tlumiče :D popřípadě další tlumící díly nebo se podívat jestli tam máte kola která tam mají být :D protože taková katastrofa to není mimo to ten předváma pokud to nemáte od novoty se taky nerad vyhýbal kanálům proto ty vaše vyražené zuby.
09.10.2015 | 15:07:35 | Nick406 | 89.176.3.* Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
14.11.2024 | 19:29:21 | ýňîé ńńűëęĺ | 37.212.81.*