Recenze Audi Coupé 90 coupe B4 2,3 E
“Stále ešte krásne a spoľahlivé auto.”

Autor recenze: latyak (35 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1989 Typ motoru:2,3 E 5 valec Stav km při koupi:180 000 km Stav km nyní:300 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 let Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 11. 3. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.6

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

4
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Chrisler Golf

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

V januári 2004 som urobil generálku auta.

Vymenili sa všetky guľové čapy na podvozku,brzdné kotúče, doštičky.
Samozrejme rozvody aj s kladkami a vodným čerpadlom.

Všetko som dával originál, nakoľko trebárz brzdný účinok je citelne lepší u originálných dielov.Vymenil som tlmiče na nastaviteľné KONI. Dal som zrepasovať alternátor, a servo čerpadlo.

A na koniec to dostalo nový lak. Väčšinu prác som robil sám, takže ma to višlo aj so striekaním na 40.000.- Sk.

Od vtedy je pokoj.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto je jednoznačne spolahlivé, v zatáčkách sa vyrovná moderným autám s trakčnou elektronikou! Nastaviteľné tlmiče urobili z auta čiastočne pretáčavé, čo je výhoda pri prednom náhone. Krásne vyťahuje auto z driftu. Jediné, čo si myslím že by mohlo byť lepšie, sú brzdy.

Tie na max. rýchlosť 220 km/h sú trocha podľa môjho názoru slabšie.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Audi Coupé

Vložit komentář

Audi Coupé Quattro 2.3, B4

Mám několik měsíců Audi Coupé 2.3, Quattro, B4. Sedí na silnici jako přibité, motor 2.3 je dostatečně dynamický, brzdy tak akorát. Jízda s Coupé je doslovný požitek na kratších i delších trasách. Tohle konkrétní auto mě dostalo už při prvním svezení, doslova jsem ho kupoval kvůli jeho jízdním vlastnostem. On se ten vztah k některým vozům Audi (syndrom Audi) těžko vysvětluje, kdo nikdy neměl Audi, tak to prostě nepochopí. Pohodlné posezení je kupodivu nejen vpředu, ale i na zadních sedačkách. Čtyři dospělí lidé se v autě nemusejí mačkat, pátý se taky vejde a nemusí se vzadu mlátit do hlavy o střechu, jako u jiných sportovních aut. Kufr je poměrně malý (tak akorát na týdenní nákup pro rodinu), ale pokud se sklopí (dělená) zadní sedadla, je z Audi coupé malý stěhovák. Zezadu je do vozu, díky velkému víku, dost prostorný přístup. Za opěrkou je zabudován skivak, což ocení lyžníci. Zrcátka, okna a šíbr v elektrice, funkční je mj. i osvětlení "ženského" zrcátka, po odklopení sluneční clony spolujezdce.
Auto s quattro pohonem se rozjíždí "celé" i na mokrém povrchu (třeba rozjezd na mokrých kostkách do kopce) a ne že proklouznou přední kola a až když se "chytnou", tak se pohne auto, jako to dělá klasický předohrab. Další dimenzí je prý jízda s quattrem na sněhu, ale to jsem ještě neměl možnost zkusit.
Spotřeba se dá uhlídat do 10-ti litrů/100km, i při takové normální, ne moc (pro řidiče) omezovací jízdě. Samozřejmě se dá jet i vyloženě sportovně, kdy spotřeba poleze nahoru.
Výtku bych měl k omezenějšímu výhledu dozadu, zpětná zrcátka jsou (jako obvykle u Audi) malá, což se pozná při parkování do mezery mezi auty k chodníku.

24.06.2008 | 14:33:56 | Faust Reagovat