Rok výroby:1989Typ motoru:2,3 E 5 valecStav km při koupi:180 000 kmStav km nyní:300 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:11. 3. 2006
Vymenili sa všetky guľové čapy na podvozku,brzdné kotúče, doštičky. Samozrejme rozvody aj s kladkami a vodným čerpadlom.
Všetko som dával originál, nakoľko trebárz brzdný účinok je citelne lepší u originálných dielov.Vymenil som tlmiče na nastaviteľné KONI. Dal som zrepasovať alternátor, a servo čerpadlo.
A na koniec to dostalo nový lak. Väčšinu prác som robil sám, takže ma to višlo aj so striekaním na 40.000.- Sk.
Od vtedy je pokoj.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je jednoznačne spolahlivé, v zatáčkách sa vyrovná moderným autám s trakčnou elektronikou! Nastaviteľné tlmiče urobili z auta čiastočne pretáčavé, čo je výhoda pri prednom náhone. Krásne vyťahuje auto z driftu. Jediné, čo si myslím že by mohlo byť lepšie, sú brzdy.
Tie na max. rýchlosť 220 km/h sú trocha podľa môjho názoru slabšie.
Mám několik měsíců Audi Coupé 2.3, Quattro, B4. Sedí na silnici jako přibité, motor 2.3 je dostatečně dynamický, brzdy tak akorát. Jízda s Coupé je doslovný požitek na kratších i delších trasách. Tohle konkrétní auto mě dostalo už při prvním svezení, doslova jsem ho kupoval kvůli jeho jízdním vlastnostem. On se ten vztah k některým vozům Audi (syndrom Audi) těžko vysvětluje, kdo nikdy neměl Audi, tak to prostě nepochopí. Pohodlné posezení je kupodivu nejen vpředu, ale i na zadních sedačkách. Čtyři dospělí lidé se v autě nemusejí mačkat, pátý se taky vejde a nemusí se vzadu mlátit do hlavy o střechu, jako u jiných sportovních aut. Kufr je poměrně malý (tak akorát na týdenní nákup pro rodinu), ale pokud se sklopí (dělená) zadní sedadla, je z Audi coupé malý stěhovák. Zezadu je do vozu, díky velkému víku, dost prostorný přístup. Za opěrkou je zabudován skivak, což ocení lyžníci. Zrcátka, okna a šíbr v elektrice, funkční je mj. i osvětlení "ženského" zrcátka, po odklopení sluneční clony spolujezdce. Auto s quattro pohonem se rozjíždí "celé" i na mokrém povrchu (třeba rozjezd na mokrých kostkách do kopce) a ne že proklouznou přední kola a až když se "chytnou", tak se pohne auto, jako to dělá klasický předohrab. Další dimenzí je prý jízda s quattrem na sněhu, ale to jsem ještě neměl možnost zkusit. Spotřeba se dá uhlídat do 10-ti litrů/100km, i při takové normální, ne moc (pro řidiče) omezovací jízdě. Samozřejmě se dá jet i vyloženě sportovně, kdy spotřeba poleze nahoru. Výtku bych měl k omezenějšímu výhledu dozadu, zpětná zrcátka jsou (jako obvykle u Audi) malá, což se pozná při parkování do mezery mezi auty k chodníku.
Komentáře uživatelů k recenzi Audi Coupé
Audi Coupé Quattro 2.3, B4
Mám několik měsíců Audi Coupé 2.3, Quattro, B4. Sedí na silnici jako přibité, motor 2.3 je dostatečně dynamický, brzdy tak akorát. Jízda s Coupé je doslovný požitek na kratších i delších trasách. Tohle konkrétní auto mě dostalo už při prvním svezení, doslova jsem ho kupoval kvůli jeho jízdním vlastnostem. On se ten vztah k některým vozům Audi (syndrom Audi) těžko vysvětluje, kdo nikdy neměl Audi, tak to prostě nepochopí. Pohodlné posezení je kupodivu nejen vpředu, ale i na zadních sedačkách. Čtyři dospělí lidé se v autě nemusejí mačkat, pátý se taky vejde a nemusí se vzadu mlátit do hlavy o střechu, jako u jiných sportovních aut. Kufr je poměrně malý (tak akorát na týdenní nákup pro rodinu), ale pokud se sklopí (dělená) zadní sedadla, je z Audi coupé malý stěhovák. Zezadu je do vozu, díky velkému víku, dost prostorný přístup. Za opěrkou je zabudován skivak, což ocení lyžníci. Zrcátka, okna a šíbr v elektrice, funkční je mj. i osvětlení "ženského" zrcátka, po odklopení sluneční clony spolujezdce.
Auto s quattro pohonem se rozjíždí "celé" i na mokrém povrchu (třeba rozjezd na mokrých kostkách do kopce) a ne že proklouznou přední kola a až když se "chytnou", tak se pohne auto, jako to dělá klasický předohrab. Další dimenzí je prý jízda s quattrem na sněhu, ale to jsem ještě neměl možnost zkusit.
Spotřeba se dá uhlídat do 10-ti litrů/100km, i při takové normální, ne moc (pro řidiče) omezovací jízdě. Samozřejmě se dá jet i vyloženě sportovně, kdy spotřeba poleze nahoru.
Výtku bych měl k omezenějšímu výhledu dozadu, zpětná zrcátka jsou (jako obvykle u Audi) malá, což se pozná při parkování do mezery mezi auty k chodníku.
24.06.2008 | 14:33:56 | Faust Reagovat