Rok výroby:2001Typ motoru:Stav km při koupi:125 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8.5 l/100 kmVloženo:7. 10. 2012
Přední ramena cena kolem 5k Brzdy přední zadní cena kolem 4k Tlumiče vzadu kolem 1600 Pružiny zadní kolem 2000 Z pod hlavy motoru trochu unika ojel ale nijak zavažně 3x přední podběh
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem si dovezl z německa před 3 lety jako první auto na začátku se zda výkon 87kw dostačující ale po čase je to nedostačující když chce člověk jet sportověji musi to vytáčet a porad držet otáčky kolem 3500+ pak se da mírne mluvit o sportovnejší jízdě ale pak si taky řekne auto o 15l+ ale když se človek drží dokaže jezdit bez problému kolem 8-9 a když se hodně snaží da se jet i za 7. Zvuk na 4 válec není zas tak spatný ale na V 6 nema ani zdaleka jízdní vlasnosti jsou celkem dobre na 16 auto je docela komfortní na 17 je vice sportovni/tuší interier na svoji dobu vinikajici hlavně natočena palubní deska k řidiči ani po letech nic v auto nevrže. Rozmistení pedalů idealni řadící paka jde lehce a přesně original sedačky nic moc nedrzí.Jinak bmw e46 můzu jen doporucit jen si ho kupte aspon 325 nebo 330i.
Zdravím všechny lidičky kteří si koupili vůz BMW 318 combi je jedno jaký rok výroby,vlastním ho sice 2měsíc tak s tím nemám co se týká závad zkušenosti ale zatím musím zaklepat na dřevo že jsem udělalmoc dobrý kup co se týká jízdních vlastností je to skvělý vůz který můžu každému jen doporučit,motor je tichý a na můj obsah 1795-85KW si absolutně nemůžu stěžovat krásné zrychlení a pocit Bezpečné jízdy sedí na silnici jako když ho přibiji hřebíkama nebo nalepím lepidlem,když jsem ho kupoval motor je doted čistý jako dětská prdélka,spotřeba je kolem 8litrů ale dá se dostat ještě níže ale to už potom není Báwo to auto je stavěné na svyžnou jízdu a taky adekvátně k tomu patří spotřeba kdo chce at jen jde tak jako já do BMW318 a bude spokojen
Vždy ked počujem ody na auto , že "sedí ako prilepené...", dovolím si jednu rad dať, radšej pozeraj, na ktorom strome kríž s dátumom smrti budeš mať....
Starý šerbel, aj nový....zabiť sa môžeš hocikedy, stačí iba uveriť, že iba Ty, len Ty si k ceste prilepený....
Moje řeč,žádné auto nesedí na silnici jak přilepené,to ani nejde.Tyto fráze vyvolávají úsměv.Napsat že auto má dobrou stabilitu nebo ho dostat do smyku není jednoduché napíše rozumně uvažující zkušený řidič.To by opravdu stačilo točit tím kolem co máme před sebou a rychlost nerychlost pojede to bez ztráty přilnavosti tam kde chceme.Bohužel realita je úplně jinde.I Schumacher zjistil že to není jen v něm.Nevěřím že všechny ty křížky kolem silnic jsou jen vzpomínka na chybu jiných.Tak raději nohu z plynu a počítat s tím že to auto sedí jak přilepené je tak 50%. I vlak který jede po kolejích (ne jen jako) je schopen vyletět z tratě když to přežene.A to jsou další parafráze-jede "jako po kolejích".
19.09.2013 | 12:53:58 | jan
| 88.100.179.*Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Myslím že většina rozumných řidičů může používat i slovo přilepené nebo přibité!Rozumný člověk(řidič) ví že i ta určitá stabilita tak nějak místně řečeno přibitost má své hranice.Naopak se najde někdo kdo může tvrdit o stabilitě apod.přitom se po čase rozseká a napálí to do stromu.Řekl bych že druh použití slova v těchto případech nehraje žádnou roli a nemusí určovat zkušenosti řidiče:)Rozhodující část je ta na silnici a v hlavě řidiče protože snad každý jasně ví že auto není na 100% přilepené..:D ale že se to jen tak místě říká v případě ohodnocení jeho stability.Pak už je na každém jak bude pokoušet hranice přibitosti,přilepenosti neboli stability.
Napálit to do stromu je jen menší procento. napálit to do jiného auta může znamenat tragédii.A právě zkušený řidič rozpozná hranici kdy je zlom sedí- a začíná nesedět.Proč to hnát do extrémů.
Ano souhlasím,jen si myslím že je celkem jedno jak se to nazve.Ve výsledku pokud přesáhne hranici stability to vyjde úplně nastejno. Nikdy v životě jsem od nikoho neslyšel když třeba projížděl auto aby řekl tohle má tak dobrou stabilitu že to do smyku nedostanu..:D běžně se řekne že to v zatáčkách sedí jak nevím co.. a všichni to chápou.A myslím že jsem tady snad natolik všichni inteligentní že to není snad nutno řešit! tím to nemyslím momentálně přímo na tebe ale na všechny diskutující k tomuto tématu.
To se tak říká , víš..................PROTOŽE je mezi auty obrovský rozdíl v kvalitách a naladění podvozku a takový rozdíl jako je mezi přilnavostí běžných aut a žebřiňáku je v přilnavosti BMW a běžných aut, každý, kdo se někdy svezl v autě jako je BMW to dokáže ocenit a to upozorňuji žádné nemám......, že fyzikální zákony platí pro každého je snad jasné, ale zatímco některou zatáčku lze projet s renaultem bezpečně 30 s BMW stejně bezpečně 70 a vo tom to je.......
Není auto které by bylo imuní nástrahám silnic.Nevím co tady řešíte BMW nebo Dacie , když to přepískneš jsi ze silnice venku.Pochopitelně se to děje v jiných rychlostech ale přibitost je náhle ta tam.
19.09.2013 | 18:46:30 | jan
| 88.100.179.*Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Tak snad je všem jasný že to je pouze přirovnání ne?:)kdo si myslí že je auto přilepené k silnici a snad tomu věří,tak by měl být zbaven svéprávnosti.Mimo to jsou situace kdy s určitým autem člověk opravdu projede určitou zatáčku s tím že pokud to neudělá naschvál tak prostě to auto se ani nehne,v opačném případě tu samou zatáčku lze projet autem pro které je to už kritické v tom případě je to v porovnání opravdu jako přibité.Nemluvě o tom že už to slovo drží (jako) snad značí že to je opravdu jen jako.Asi podobně jako když někomu řeknu jezdíš jako Niki Lauda:D je snad jasné jak to myšleno.
Občas mě udivuje jak někdo dokáže rozebrat takovou prkotinu jako je třeba tohle a tak u toho slovíčkařit a rozebírat přesný význam slov.Přitom bych řekl že takových i 100% motoristů a i lidí celkově ví jak to s tím lepením a držením v zatáčkách je. Tohle řešit mě osobně přijde absolutně absurdní asi jako rozebírat význam slov "Bolí to jako čert" přitom žádnej čert ni neexistuje:D
No ne, že bych se cítil dotčen tímto hloupým výrokem. Ale myslím, že Clio sport by ti ukázalo, jak projet zatáčku. Tvrdit, že když to má na kapotě logo BMW, tak je to něco víc je stejně pitomé, jako spousta majitelů BMW osobně.
Tak nebavíme se o de facto speciálech, ale o běžných vozech, tady platí, že zatáčku lze projet pomalu,rychle - a nebo s BMW........... A opět opakuji, bavoráka jsem nikdy nevlastnil (zato renault bohužel ano)... Pokud chceš vytunit podvozek jakéhokoliv auta, v podstatě to není problém a na kastli tolik nezáleží, rozdíl je ale v tom, jak jezdí sériová auta, protože ta většina z nás kočíruje. Clio sport měla také tuším V6 že? Mám přímé srovnání s tím Cliem (Thalií tedy konkrétně) a C maxem, což je o pořádný kus těžší kára, vyšší a MPV k tomu a je to jako nebe a dudy, kde šlo Clio čumákem ven po tečně, maxík má ještě pohodlnou rezervu a ani neví, že zatáčí.............:-)
I motocyklový závodník Abrahám by dodnes tvrdil o svém Porsche samé superlativy,a stačilo málo a kde je jeho super stabilita a možná super přilnavost a taky super brzdy.Stačí chlap z vozíkem a může být po profíkovi, (byť jen motocyklovém).A že by mu to nesedělo jako příbité?U Porsche to snad nepřichází ani v úvahu.A vo tom to je.
Zřejmě jel jak prase.Předvídavost nikde .Žádnej profík ,puboš.
19.09.2013 | 19:40:32 | Karel
| 88.100.179.*Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
CO to pro Boha meleš? Jsou situace, které nevyřeší ani pán Bůh, to měl podle tebe jet v trabantu a max. 20 km/hod , aby se mu nic nestalo? Buďme realisté, nebo zrušme auta a jezděme na koních, tam se takové rychlosti nedosahují, ale slyšl jsem, že se z nich dá prý zabít pádem........
Bylo to myšleno tím že je to stabilní a spolehlivé auto a každý at si to vezme po svém zabít se dá i když půjdu pěšky a zakopnu ale děkuji za vaše komentáře které jsou zajímavé Díky co se týká Mě jsem naprosto spokojen se svou kopi tohoto vozu
Neviem,ja mam na tomto aute s rovnakym motorom cca 7litrov a to jazdim vacsinou dost nepredpisovo.inac treba si pozriet hodnotenia motorov a bmw bolo takmer vzdy vo vedení-objem spotreba vykon
Tak mě ta spotřeba zase tak vysoká nepřijde,na benzínový motor co je 11 let starý je to v celku běžná věc 8-9 litrů.Nemluvě o tom,že dnešní a mnohem slabší motory v benzínu mají spotřebu,třeba o 2 litry menší.A s tím o 30Kw méně,to že dokáže jezdit i za 15litrů to tak bývá.S Fabkou 1.2 TSI ,když budu chtít můžu jezdit s průměrné spotřeby u mě 7 litrů,klidně za 12 litrů stačí prudší rozjezdy,a neustále noha na plynu,a nepřemýšlet jestli tomu autu nějak uškodím a hned jsme minimálně o 3 litry více,jako při běžné jízdě. Mám stejně starého 2.0 16V a jezdím město za 11 litrů,dálnice pokud jedu nad 130Km tak momentální spotřeba nejde pod 10 litrů. Dokážu s tím jezdit,i za patnáct litrů.Ale běžně město 11,mimo do 9 litrů.
Ehm mé zkušenosti jsou za ty roky co mám najeto z různými vozidly dost velké když denně najedeš 700km ale jde o to že jsem si konečně pořídil BMW a nedám na něj dopustit a obsah který mám naprosto vyhovuje mým představám ale díky za tvůj příspěvek a komentář
18.12.2013 | 16:58:52 | Miroslav Sochor
| 31.192.72.*Reagovat
RE: Buď rád,že ako prvé auto máš so
Sice už to tu asi nikdo nečte,ale pan kolega reagoval na dotyčného co psal recenzi, ne na komentáře -) Bro
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 318
Přibitost
Každý ňouma ví, že BMW drží jako když ho přilepíte hřebíkama. Tudíž součinitel lepivosti G=√c • π + (2•) říká, že to tak je.
18.05.2023 | 10:01:56 | doc. Ing. Klemendiontus Halvengratkensud, CSc. | 85.135.205.* Reagovat
pol diskusie sa tu rozobera jeho lepidlo a klince,,trapne,,kazdy vie co tym myslel
16.02.2017 | 09:52:10 | jura | 88.80.254.* Reagovat
má reakce na komentáře BMW 318 combi
Zdravím všechny lidičky kteří si koupili vůz BMW 318 combi je jedno jaký rok výroby,vlastním ho sice 2měsíc tak s tím nemám co se týká závad zkušenosti ale zatím musím zaklepat na dřevo že jsem udělalmoc dobrý kup co se týká jízdních vlastností je to skvělý vůz který můžu každému jen doporučit,motor je tichý a na můj obsah 1795-85KW si absolutně nemůžu stěžovat krásné zrychlení a pocit Bezpečné jízdy sedí na silnici jako když ho přibiji hřebíkama nebo nalepím lepidlem,když jsem ho kupoval motor je doted čistý jako dětská prdélka,spotřeba je kolem 8litrů ale dá se dostat ještě níže ale to už potom není Báwo to auto je stavěné na svyžnou jízdu a taky adekvátně k tomu patří spotřeba kdo chce at jen jde tak jako já do BMW318 a bude spokojen
18.09.2013 | 17:03:27 | Buldok75 | 78.80.208.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Vždy ked počujem ody na auto , že "sedí ako prilepené...", dovolím si jednu rad dať, radšej pozeraj, na ktorom strome kríž s dátumom smrti budeš mať....
Starý šerbel, aj nový....zabiť sa môžeš hocikedy, stačí iba uveriť, že iba Ty, len Ty si k ceste prilepený....
BMW...diagnoza.
18.09.2013 | 21:10:05 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Moje řeč,žádné auto nesedí na silnici jak přilepené,to ani nejde.Tyto fráze vyvolávají úsměv.Napsat že auto má dobrou stabilitu nebo ho dostat do smyku není jednoduché napíše rozumně uvažující zkušený řidič.To by opravdu stačilo točit tím kolem co máme před sebou a rychlost nerychlost pojede to bez ztráty přilnavosti tam kde chceme.Bohužel realita je úplně jinde.I Schumacher zjistil že to není jen v něm.Nevěřím že všechny ty křížky kolem silnic jsou jen vzpomínka na chybu jiných.Tak raději nohu z plynu a počítat s tím že to auto sedí jak přilepené je tak 50%. I vlak který jede po kolejích (ne jen jako) je schopen vyletět z tratě když to přežene.A to jsou další parafráze-jede "jako po kolejích".
19.09.2013 | 12:53:58 | jan | 88.100.179.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Myslím že většina rozumných řidičů může používat i slovo přilepené nebo přibité!Rozumný člověk(řidič) ví že i ta určitá stabilita tak nějak místně řečeno přibitost má své hranice.Naopak se najde někdo kdo může tvrdit o stabilitě apod.přitom se po čase rozseká a napálí to do stromu.Řekl bych že druh použití slova v těchto případech nehraje žádnou roli a nemusí určovat zkušenosti řidiče:)Rozhodující část je ta na silnici a v hlavě řidiče protože snad každý jasně ví že auto není na 100% přilepené..:D ale že se to jen tak místě říká v případě ohodnocení jeho stability.Pak už je na každém jak bude pokoušet hranice přibitosti,přilepenosti neboli stability.
19.09.2013 | 14:10:15 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Napálit to do stromu je jen menší procento. napálit to do jiného auta může znamenat tragédii.A právě zkušený řidič rozpozná hranici kdy je zlom sedí- a začíná nesedět.Proč to hnát do extrémů.
19.09.2013 | 18:21:11 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Ano souhlasím,jen si myslím že je celkem jedno jak se to nazve.Ve výsledku pokud přesáhne hranici stability to vyjde úplně nastejno.
Nikdy v životě jsem od nikoho neslyšel když třeba projížděl auto aby řekl tohle má tak dobrou stabilitu že to do smyku nedostanu..:D běžně se řekne že to v zatáčkách sedí jak nevím co.. a všichni to chápou.A myslím že jsem tady snad natolik všichni inteligentní že to není snad nutno řešit! tím to nemyslím momentálně přímo na tebe ale na všechny diskutující k tomuto tématu.
19.09.2013 | 21:28:57 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
To se tak říká , víš..................PROTOŽE je mezi auty obrovský rozdíl v kvalitách a naladění podvozku a takový rozdíl jako je mezi přilnavostí běžných aut a žebřiňáku je v přilnavosti BMW a běžných aut, každý, kdo se někdy svezl v autě jako je BMW to dokáže ocenit a to upozorňuji žádné nemám......, že fyzikální zákony platí pro každého je snad jasné, ale zatímco některou zatáčku lze projet s renaultem bezpečně 30 s BMW stejně bezpečně 70 a vo tom to je.......
19.09.2013 | 14:49:34 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Všechno chápememe ale furt to BMW nebude sedět jako přibité.O to tady jde.Vo tom to je.
19.09.2013 | 18:31:03 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Není auto které by bylo imuní nástrahám silnic.Nevím co tady řešíte BMW nebo Dacie , když to přepískneš jsi ze silnice venku.Pochopitelně se to děje v jiných rychlostech ale přibitost je náhle ta tam.
19.09.2013 | 18:46:30 | jan | 88.100.179.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Tak snad je všem jasný že to je pouze přirovnání ne?:)kdo si myslí že je auto přilepené k silnici a snad tomu věří,tak by měl být zbaven svéprávnosti.Mimo to jsou situace kdy s určitým autem člověk opravdu projede určitou zatáčku s tím že pokud to neudělá naschvál tak prostě to auto se ani nehne,v opačném případě tu samou zatáčku lze projet autem pro které je to už kritické v tom případě je to v porovnání opravdu jako přibité.Nemluvě o tom že už to slovo drží (jako) snad značí že to je opravdu jen jako.Asi podobně jako když někomu řeknu jezdíš jako Niki Lauda:D je snad jasné jak to myšleno.
20.09.2013 | 14:06:05 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Eee, borci tu už zhánějí vteřinové lepidlo a hřebík, aby to vyzkoušeli na svých kárách ...:-), a když to nefungovalo, tak pruděj.......
20.09.2013 | 14:48:49 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Občas mě udivuje jak někdo dokáže rozebrat takovou prkotinu jako je třeba tohle a tak u toho slovíčkařit a rozebírat přesný význam slov.Přitom bych řekl že takových i 100% motoristů a i lidí celkově ví jak to s tím lepením a držením v zatáčkách je.
Tohle řešit mě osobně přijde absolutně absurdní asi jako rozebírat význam slov "Bolí to jako čert" přitom žádnej čert ni neexistuje:D
20.09.2013 | 15:11:51 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
No ne, že bych se cítil dotčen tímto hloupým výrokem. Ale myslím, že Clio sport by ti ukázalo, jak projet zatáčku. Tvrdit, že když to má na kapotě logo BMW, tak je to něco víc je stejně pitomé, jako spousta majitelů BMW osobně.
11.12.2016 | 13:11:29 | Spit | 89.103.123.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Tak nebavíme se o de facto speciálech, ale o běžných vozech, tady platí, že zatáčku lze projet pomalu,rychle - a nebo s BMW...........
A opět opakuji, bavoráka jsem nikdy nevlastnil (zato renault bohužel ano)...
Pokud chceš vytunit podvozek jakéhokoliv auta, v podstatě to není problém a na kastli tolik nezáleží, rozdíl je ale v tom, jak jezdí sériová auta, protože ta většina z nás kočíruje.
Clio sport měla také tuším V6 že?
Mám přímé srovnání s tím Cliem (Thalií tedy konkrétně) a C maxem, což je o pořádný kus těžší kára, vyšší a MPV k tomu a je to jako nebe a dudy, kde šlo Clio čumákem ven po tečně, maxík má ještě pohodlnou rezervu a ani neví, že zatáčí.............:-)
12.12.2016 | 08:50:15 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Zkus Nissan Primera p11 2.0 gt
16.04.2017 | 10:28:56 | Jarda | 62.240.164.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
I motocyklový závodník Abrahám by dodnes tvrdil o svém Porsche samé superlativy,a stačilo málo a kde je jeho super stabilita a možná super přilnavost a taky super brzdy.Stačí chlap z vozíkem a může být po profíkovi, (byť jen motocyklovém).A že by mu to nesedělo jako příbité?U Porsche to snad nepřichází ani v úvahu.A vo tom to je.
19.09.2013 | 19:28:32 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Zřejmě jel jak prase.Předvídavost nikde .Žádnej profík ,puboš.
19.09.2013 | 19:40:32 | Karel | 88.100.179.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
CO to pro Boha meleš? Jsou situace, které nevyřeší ani pán Bůh, to měl podle tebe jet v trabantu a max. 20 km/hod , aby se mu nic nestalo? Buďme realisté, nebo zrušme auta a jezděme na koních, tam se takové rychlosti nedosahují, ale slyšl jsem, že se z nich dá prý zabít pádem........
20.09.2013 | 08:43:27 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Pán Bůch nikdy nic nevyřešil,na toho nespoléhat.
20.09.2013 | 19:53:51 | | 88.100.179.* Reagovat
RE: má reakce na komentáře BMW 318 combi
Bylo to myšleno tím že je to stabilní a spolehlivé auto a každý at si to vezme po svém zabít se dá i když půjdu pěšky a zakopnu ale děkuji za vaše komentáře které jsou zajímavé Díky co se týká Mě jsem naprosto spokojen se svou kopi tohoto vozu
20.09.2013 | 16:01:44 | Buldok75 | 78.80.208.* Reagovat
docela vysoká spotřeba na tak malý výkon. Holt známá bolístka bmw když jiné automobilky to zvládnou o 20 procent min s menší spotřebou.
07.10.2012 | 22:50:54 | | 92.62.224.* Reagovat
RE:
Neviem,ja mam na tomto aute s rovnakym motorom cca 7litrov a to jazdim vacsinou dost nepredpisovo.inac treba si pozriet hodnotenia motorov a bmw bolo takmer vzdy vo vedení-objem spotreba vykon
08.10.2012 | 11:24:43 | dante | 31.3.36.* Reagovat
RE:
Tak mě ta spotřeba zase tak vysoká nepřijde,na benzínový motor co je 11 let starý je to v celku běžná věc 8-9 litrů.Nemluvě o tom,že dnešní a mnohem slabší motory v benzínu mají spotřebu,třeba o 2 litry menší.A s tím o 30Kw méně,to že dokáže jezdit i za 15litrů to tak bývá.S Fabkou 1.2 TSI ,když budu chtít můžu jezdit s průměrné spotřeby u mě 7 litrů,klidně za 12 litrů stačí prudší rozjezdy,a neustále noha na plynu,a nepřemýšlet jestli tomu autu nějak uškodím a hned jsme minimálně o 3 litry více,jako při běžné jízdě.
Mám stejně starého 2.0 16V a jezdím město za 11 litrů,dálnice pokud jedu nad 130Km tak momentální spotřeba nejde pod 10 litrů.
Dokážu s tím jezdit,i za patnáct litrů.Ale běžně město 11,mimo do 9 litrů.
09.10.2012 | 13:29:09 | Luke20 | 94.112.57.* Reagovat
Buď rád,že ako prvé auto máš so "slabším" motorom...,mimochodom, chcieť 330i, s Tvojimi
ehm,"skúsenosťami"... tak to je o život.
Doslova./ a dnešná doba už nie je tá,ktorá bola pred 20 rokmi.../
07.10.2012 | 22:03:18 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Buď rád,že ako prvé auto máš so
Ehm mé zkušenosti jsou za ty roky co mám najeto z různými vozidly dost velké když denně najedeš 700km ale jde o to že jsem si konečně pořídil BMW a nedám na něj dopustit a obsah který mám naprosto vyhovuje mým představám ale díky za tvůj příspěvek a komentář
18.12.2013 | 16:58:52 | Miroslav Sochor | 31.192.72.* Reagovat
RE: Buď rád,že ako prvé auto máš so
Sice už to tu asi nikdo nečte,ale pan kolega reagoval na dotyčného co psal recenzi, ne na komentáře -) Bro
12.09.2015 | 04:32:37 | hard_core | 192.168.1.* Reagovat