Rok výroby:1997Typ motoru:1,9benzinStav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8,2 l/100 kmVloženo:10. 2. 2005
Koupeno lehce havar na předek (výměna světel masky a nárazníků).
Za dva roky provozu a najetí cca 70 000 km, jsem zaznamenal jen výměnu čidla v kole (systém ABS)
Výměna předních čepů - orig. díl 800Kč!
Výměna kotoučů a desek na všech kolech, s čímž jsem počítal. Auto mělo při výměně 145 000km.
Jinak je naprosto bez problémů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je jak vytesané z masívu, vše je uděláno poctivě a neodflákle. Žádné pazvuky z palubní desky atd. Má perfektní jízdní vlastnosti a zadní náhon je jestě zlepšuje. Motor má 103kw a umožňuje dostatečnou dynamiku. Mimo město umožňuje spotřebu 7 až 7,5 litru naprosto bez problému. Hlavní rozdíl od jiných aut vidím v životnosti, to co vyžaduje jiné ve 100 000 km je u BMW otázkou tak 200 000km.
Při kombinaci zmáčknutých tlačítek se vždy objeví číslo 360 000Km a to i u toho který máte od prvního nastartování. Zas ale neříkám, že se k nám vozí auta v perfektním stavu a nejde o značku, ale uznejte sami, že naše silnice jsou polní cesty ve srovnání s Německem. To je taky třeba důvod proč si auto z ČR nepořídím.Vylitanej motor.... 318compact je na to připravenej, ale zbytek auta u nás výslovně trpí.
Vždy, když někdo napíše, že koupil staršího bavoráka který měl najeto 80000 km tak se směji. Lépe je to psát tak, jak uvádí v bazarech. Nikoliv "najeto," ale stav "tachometru." Rozdíl jistě nemusím vysvětlovat. Syn koupil BMW 318 r.v. 97 a na tachom. měl 147 tis km. Nyní se od kamaráda dozvěděl fintu, kterou se dají načíst najeté kilometry z řídící jednotky, zkusil to a byl v šoku z toho, co viděl. 360 tis. km. Bavoráky jsou jistě super auta, ale nové anebo zánovní. Z Evropy se k nám dováží značně ojetá auta před koncem životnosti s prasácky stočenými tachometry. A Čecháček, který chce machrovat a na nové nemá to rád zaplatí.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 318
E36 compact sou hodně šikovný auta
12.02.2010 | 09:54:30 | Reagovat
Při kombinaci zmáčknutých tlačítek se vždy objeví číslo 360 000Km a to i u toho který máte od prvního nastartování. Zas ale neříkám, že se k nám vozí auta v perfektním stavu a nejde o značku, ale uznejte sami, že naše silnice jsou polní cesty ve srovnání s Německem. To je taky třeba důvod proč si auto z ČR nepořídím.Vylitanej motor.... 318compact je na to připravenej, ale zbytek auta u nás výslovně trpí.
09.03.2008 | 15:46:14 | Náprda Reagovat
jezdi na benzin, jaka jina 318 ma 103kw, blby dotaz by melo predchazet nalezeni technickych informaci
27.05.2006 | 21:47:39 | Reagovat
no kamarad byl asi trochu zlomyslny, cislo 360000 se ukaze pravdepodobne vzdy a nijak nesouvisi s poctem skutecnych km !
15.05.2006 | 17:55:18 | Reagovat
pisete ze vuz je nafta a jeto benzin tak naco vlastne jezdi"a stym tachometrem si to myslym to tez ze je 3xprotocen...
30.04.2006 | 03:21:35 | andrej Reagovat
Směji se
Vždy, když někdo napíše, že koupil staršího bavoráka který měl najeto 80000 km tak se směji. Lépe je to psát tak, jak uvádí v bazarech. Nikoliv "najeto," ale stav "tachometru." Rozdíl jistě nemusím vysvětlovat. Syn koupil BMW 318 r.v. 97 a na tachom. měl 147 tis km.
Nyní se od kamaráda dozvěděl fintu, kterou se dají načíst najeté kilometry z řídící jednotky, zkusil to a byl v šoku z toho, co viděl. 360 tis. km. Bavoráky jsou jistě super auta, ale nové anebo zánovní. Z Evropy se k nám dováží značně ojetá auta před koncem životnosti s prasácky stočenými tachometry. A Čecháček, který chce machrovat a na nové nemá to rád zaplatí.
06.03.2006 | 15:25:19 | Luky Reagovat