Rok výroby:1990Typ motoru:1796ccmStav km při koupi:235 000 kmStav km nyní:265 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8.5 l/100 kmVloženo:11. 10. 2011
236 000 vadnej termostat, novej jsem dostal zdarma od známýho. 240 000 nutná výměna silentbloků na přední nápravě 248 000 výměna brzdovejch kotoučů a brzdovejch destiček 253 000 nový těsnění pod hlavou, protejkal olej 260 000 výměna rozvodů 263 000 nový svíčky
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tuto E30 jsem sehnal před 4rokama od kolegy z Pneuservisu, kerej si ji dost udržoval, takže jsem věděl co je tato E30 zač. ZA 4 roky jsem nemusel řešit žádný podstatný závady, jednalo se vždycky o běžný opotřebení. Vlstnim eště jedno BMW a to 320i e36 a musim říct, že už to neni tak poctivý auto jak e36, ale i tak jsou všechny novější BMW solidní. Spotřeba je takovádle: město 9-10 litrů, mimo město, či jízda na dálku 6.5, s lehkou nohou to jde na dálku nebo mimo město kolem 6litrů, možná i něco pod 6, a kombinovaná se pohybuje stabilně mezi 8-9 litrama. Pokud se autu nešlape vyloženě na krk tak je spotřeba slušná. Jízdní vlastnosti jsou na tak starý auto opravdu super. Pokud umí člověk se zadokolkou, a vzadu má dostatečně kvalitní zimní pneu, zvlášt v dost hnusnejch období, tak se dá vyjet bez problémů i do prudších kopců. S tímto autem jezdim velice rád a troufám si říct, že na něj nedám dopustit, i když jsem ho kupoval 17 let starý. Je to prostě stará poctivá německá kvalita:D Škoda že už BMW nebylo kolem pulky 90 let tak poctivý, jak dřív. Každopádně je to moje 7 E30. Měl jsem i 6válcový verze 320i e30 95kw, tam se každou chvíli něco kazilo. A dokonce jsem měl 325i kupé rok 1986 chroma. Svezení super ale spotřeba po městě 12-13 litrů. NA dálku jsem se dostal však na 7.5 a jízdně to bylo se 4válcovejma e30 nesrovnatelný. Tuto e30 kterou vlastnim nyní, tak je ke svýmu věku až překvapivě bezproblemová.Nemužu si stěžovat. Spotřeba na takový auto v tomhle věku normální, žádnej žravec pokud se jede normálně.A na silnici potrápí i mnohem novější vozy. E30 4EWER:D NA tyhle káry nedám dopustit.
Jo e30 jsou skutečně klasiky, tak at ti ta tvoje poslouží co nejdýl:D
28.10.2011 | 12:54:53 | Petr
| 94.112.220.*Reagovat
Poctivá kára:D
Já měl taky spoustu e30, jak 4válcový tak 6válcový. Pro mě to byly parádní auta, s kterejma jsem si užíval předevšim v zimě nebo na mokru.Taky jsem měl 318i cos měl ty ale sedana 4dveřovýho rok 1989 a naprosto s tebou souhlasim, že to bylo povedený auto, který má pořád co nabídnout.Vlastnil jsem i dieselovou 324td touring a taky:Nemoh jsem o ní říct prakticky nic negativního krom koroze lemů a prahů, která však nebyla díky pozinkový kastli nijak vysoká. A taky ti dám za pravdu v tom, že Bmw e36 už neni to co e30. Vlastnim tedka 325tds touring ročník 1996 a žádnej zázrak. Jako jízda slušná, ale kazí se poslední dobou až moc.Ale tajky má najeto přes 300 000 a bejvalej majitel ji celkem nešetřil a příliš se o ní nestaral, jak je vidět. Klidně bych šel znovu do E30.Je to totiž poslední poctivý BMW řady 3. Tak mnoho zdaru s E30:D
12.10.2011 | 07:54:53 | Tomáš Z
| 94.112.220.*Reagovat
RE: Poctivá kára:D
co se týče e30 tak si osobně myslím že jsou daleko lepší chromový.Měl sem chroma 323i rok 1985 kupé a uplně na pohodu auto.Jen běžná udržba stačila.Rozvody,svíčky,filtry,olej..... A pak sem mě plastovou 325i kupé rok 1989 a ta už nebyla moc spolehlivá.Je sice pravda,že měla najeto kolem 340 000km a vůbec ji bejvalý majitelé přede mnou nešetřili.Ale výkonově byla super,značně živější jak 323i.Taky mě na ni štvala spotřeba oleje,cca 1litr na 1000km a to olej nikde netek,měla dělaný nový těsnění pod hlavou.Bmw e30 je srdcovou záležitostí a v dnešní době je hodně moc náročný trefit parádní kus,na kerej se muže dát opravdu pně spolehnout.
30.10.2013 | 17:25:47 | Erik
| 88.100.57.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 318
Jo e30 jsou skutečně klasiky, tak at ti ta tvoje poslouží co nejdýl:D
28.10.2011 | 12:54:53 | Petr | 94.112.220.* Reagovat
Poctivá kára:D
Já měl taky spoustu e30, jak 4válcový tak 6válcový. Pro mě to byly parádní auta, s kterejma jsem si užíval předevšim v zimě nebo na mokru.Taky jsem měl 318i cos měl ty ale sedana 4dveřovýho rok 1989 a naprosto s tebou souhlasim, že to bylo povedený auto, který má pořád co nabídnout.Vlastnil jsem i dieselovou 324td touring a taky:Nemoh jsem o ní říct prakticky nic negativního krom koroze lemů a prahů, která však nebyla díky pozinkový kastli nijak vysoká. A taky ti dám za pravdu v tom, že Bmw e36 už neni to co e30. Vlastnim tedka 325tds touring ročník 1996 a žádnej zázrak. Jako jízda slušná, ale kazí se poslední dobou až moc.Ale tajky má najeto přes 300 000 a bejvalej majitel ji celkem nešetřil a příliš se o ní nestaral, jak je vidět. Klidně bych šel znovu do E30.Je to totiž poslední poctivý BMW řady 3. Tak mnoho zdaru s E30:D
12.10.2011 | 07:54:53 | Tomáš Z | 94.112.220.* Reagovat
RE: Poctivá kára:D
co se týče e30 tak si osobně myslím že jsou daleko lepší chromový.Měl sem chroma 323i rok 1985 kupé a uplně na pohodu auto.Jen běžná udržba stačila.Rozvody,svíčky,filtry,olej.....
A pak sem mě plastovou 325i kupé rok 1989 a ta už nebyla moc spolehlivá.Je sice pravda,že měla najeto kolem 340 000km a vůbec ji bejvalý majitelé přede mnou nešetřili.Ale výkonově byla super,značně živější jak 323i.Taky mě na ni štvala spotřeba oleje,cca 1litr na 1000km a to olej nikde netek,měla dělaný nový těsnění pod hlavou.Bmw e30 je srdcovou záležitostí a v dnešní době je hodně moc náročný trefit parádní kus,na kerej se muže dát opravdu pně spolehnout.
30.10.2013 | 17:25:47 | Erik | 88.100.57.* Reagovat