Rok výroby:1993Typ motoru:1800Stav km při koupi:173 000 kmStav km nyní:191 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7-10 l/100 kmVloženo:8. 9. 2005
Auto jsem kupoval kvůli nepřekonatelnému vzhledu, jízdním vlastnostem (zadní náhon) a kvůli kufru. Kočárek jsem do něj strčil ale jen tak tak. Už při první cestě, když jsem ho vezl domů (cca 400 km) mě překvapilo pohodlí, nebolely záda, zadek a po jízdě jsem se cítil v pohodě.
Dále mě překvapil neobvyklý účinek brzd! Ne však nepříjemný. Auto i při prudkém brždění perfektně drží stopu a ikdyž zpomaluje opravdu prudce, uvnitř vozu to není tolik cítit. Výkon motoru byl pro mě zpočátku dostačující, ale jak se říká s jídlem roste chuť ;o) S autem jezdím každý den v létě i v zimě a NIKDY se mi nestalo, že by nenastartovalo napoprvé! Vzhledem ke stáří auta už se objevuje mírná koroze, kterou se ale hodlám opravit.
Auto vlastním rok a půl a za tu dobu mě nechalo jen jednou "ve štychu" a to když se zadřelo ložisko alternátoru, jinak jsem měnil obvyklé věci jako čepy, silentbloky, termostat atd..
Na autě mě ale zpočátku trošku zaskočila spotřeba. Vzhledem k tomu, že jezdívám většinou jen krátké trasy, pohybovala se mezi 10 a 11 litry na 100 km, což bylo oproti předchozímu autu docela nepříjemné. Když ale jedu někam dál, klesá spotřeba až k 7 litrům a to jezdím docela svižně.
Na svém autě bych chtěl vyzdvihnout především design - to auto jsem miloval už od malička a vždycky bylo mým snem, ale co mě nejvíc překvapilo, nebo spíš šokovalo, bylo chování vozidla na sněhu!!! Ikdyž už jsem se zadním náhonem na sněhu jezdíval (Lada, Moskvič), měl jsem z tohoto auta docela strach a to kvůli výkonu. Můžu však potvrdit, že při vhodném obutí auto naprosto spolehlivě drží stopu a člověk musí opravdu chtít, aby mu "uletěl zadek"! A když už taková situace nastane, při ubrání plynu se bez řečí ochotně srovná. Je to v pořadí moje 8. auto, ale žádné z nich se na sněhu nechovalo tak předvídatelně a poslušně!! Jezdívám i na hory a s dobrým obutím i bez řetězů a zátěže v kufru jsem bez problémů vyjel všude, kam jsem potřeboval. Už teď se nmůžu dočkat, až napadne sníh! :o)
Tomuto vozu můžu vytknout jen trochu vyšší spotřebu a nevím, jestli se tak stává jen u mého vozu, ale ve vlhku se dost rosí přední sklo zevnitř a ventilátoru chvíli trvá, než si s tím poradí. Tyhle maličkosti jsou ale vykoupeny spousou kladů, o kterých jsem už psal. Zájemcům toto auto můžu jen doporučit, jen je třeba při výběru dát pozor na dobrý kousek.
Bohužel, z finančních důvodů jsem nucen auto prodat, což mi docela trhá srdce. V budoucnu jsem ale rozhodnut, že si stejný model koupím znovu, nebo modelově mladší řadu (E36), ale opět Touring, protože aspoň pro mě mají tyhle auta obrovské kouzlo.
Vlastním Bmw 318i touring e30 rok 1992 a jsem naprsoto spokojen. Mám jí už 3.rokem a absolutně si na ni nemužu stěžovat.Spotřeba po městě se pohybuje kolem 9litrů, mimo město ježdím běžně do 7litrů pokud jedu normálně do 120km.Mám na ní najeto cca 270 000 km a všechno v pohodě. Tedka mě čekaj rozvody a výměna oleje, mimochodem olej taky nežere moc, cca 0.2dcl na 1000km.Nemužu jí nic vytknout, naopak na ni nedám dopustit. Je to super kára.
28.07.2012 | 22:14:31 | Pavel
| 88.100.57.*Reagovat
:o)
mno e30 4ever, mám ji už nějakejch 10 let a nemůžu si na to stěžovat . . . jediná investice byla do provozních věcí a jezdí bezproblémů a to jak moje tak i ta co dostala přítule . . . já jsem tak do 9-ti kombinace a to mám nejhorší možný motor 2,0 a přítule s 1,6 je na 7-mi max . . . a za ty peníze bezkonkurenční auto kama se na to hrabe felicie, dražší a akorát horší . . .
Já jsem ale neřekl, že mě to auto tehdy stálo 100 tisíc! Jen jsem napsal, že pro mě bylo v té době mezi auty do 100 tisíc Kč bezkonkurenční! Takhle to bylo myšleno. Navíc nevidím nïc špatného na tom dát za 12 let staré auto 100000,-! Bavíme se o BMW, ne o Škodovce ;-)
Nepřipadá mě normální napsat že auto je bez poruch, když je má(alternátor).Ve 180 tis. měnit čepy,silembloky a už vůbec měnit termostat nepovažuji za obvyklé(nychci ani vedet to atd.).Ono je obvyklé a obvyklé, u nějakého auta obvy klé věci vydrží 100tis. a u jiného 300tis.Tak že si myslím, že lidé by měli do závad psát i tyto obvyklé věci(kotouče, destičky, tlumiče, čepy, silembloky) a při kolika km.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 318
Vlastním Bmw 318i touring e30 rok 1992 a jsem naprsoto spokojen.
Mám jí už 3.rokem a absolutně si na ni nemužu stěžovat.Spotřeba po městě se pohybuje kolem 9litrů, mimo město ježdím běžně do 7litrů pokud jedu normálně do 120km.Mám na ní najeto cca 270 000 km a všechno v pohodě. Tedka mě čekaj rozvody a výměna oleje, mimochodem olej taky nežere moc, cca 0.2dcl na 1000km.Nemužu jí nic vytknout, naopak na ni nedám dopustit. Je to super kára.
28.07.2012 | 22:14:31 | Pavel | 88.100.57.* Reagovat
:o)
mno e30 4ever, mám ji už nějakejch 10 let a nemůžu si na to stěžovat . . . jediná investice byla do provozních věcí a jezdí bezproblémů a to jak moje tak i ta co dostala přítule . . . já jsem tak do 9-ti kombinace a to mám nejhorší možný motor 2,0 a přítule s 1,6 je na 7-mi max . . . a za ty peníze bezkonkurenční auto kama se na to hrabe felicie, dražší a akorát horší . . .
18.05.2010 | 12:01:24 | Spooky-0987 Reagovat
Já jsem ale neřekl, že mě to auto tehdy stálo 100 tisíc! Jen jsem napsal, že pro mě bylo v té době mezi auty do 100 tisíc Kč bezkonkurenční! Takhle to bylo myšleno.
Navíc nevidím nïc špatného na tom dát za 12 let staré auto 100000,-! Bavíme se o BMW, ne o Škodovce ;-)
28.04.2010 | 12:21:42 | Asmo Reagovat
r.v. 1993, recenze je z 2005. Takže bylo 12leté. Opravdu bomba 12leté auto do 100t:-D
22.01.2010 | 15:51:32 | Věrek Reagovat
Dobrá koupě
A ty jsi mi Lojzínek! Podívej se, kdy jsem tu recenzi psal!;-)
22.01.2010 | 12:57:58 | Asmodeus Reagovat
DOBRÁ KOUPĚ
Sehnat 11 let staré auto do 100 000 to je paráda
01.06.2008 | 20:43:12 | HONZA Reagovat
Re: Bez poruch
Já jsem vypsal, že auto bylo bez poruch, když jsem ho kupoval!!! Mimochodem, na kterém autě vydrží třeba čepy 300 000 km?? To auto chci!!
14.09.2005 | 15:25:32 | Asmodeus147 Reagovat
bez poruch
Nepřipadá mě normální napsat že auto je bez poruch, když je má(alternátor).Ve 180 tis. měnit čepy,silembloky a už vůbec měnit termostat nepovažuji za obvyklé(nychci ani vedet to atd.).Ono je obvyklé a obvyklé, u nějakého auta obvy klé věci vydrží 100tis. a u jiného 300tis.Tak že si myslím, že lidé by měli do závad psát i tyto obvyklé věci(kotouče, destičky, tlumiče, čepy, silembloky) a při kolika km.
08.09.2005 | 12:56:35 | Reagovat