Rok výroby:1996Typ motoru:1,9l 16V - benzínStav km při koupi:126 000 kmStav km nyní:128 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:6. 12. 2005
Auto je bez poruch. Jen mi při nižších teplotách ( pod 0) vykapává voda z chladiče přes vodní pumpu. Nejspíš vadné (opotřebované) těsnění. Nové cca 120,-Kč + výměna.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S autem jsem velmi spokojen. Má vynikající jízdní vlastnosti, podvozek klasicky rychlejší než motor. Celkové dílenské zpracování na velmi vysoké úrovni. Palubní deska s výbornou ergonomií nastavená na řidiče, vše poruce. Vše ve středovém panelu včetně řazení jde ovládat jen pohybem zápěstí bez zbytečného natahování ruky někdy až ke spolujezdci (jako u některých jiných aut).
Na autě jako celku jde vidět, že je vše promyšlené do posledního detailu. Toto auto je jako vytesané z masívu - nikde nic nevrže, neskřípe, neklepe. Má pohodlné sedačky nastavitelné přesně podle potřeby řidiče.
Co se jízdních vlastností týče - nemůžu nic vytknout. V zatáčkách perfektně sedí. Velmi dobrý kontakt řidiče s vozovkou, rychlé reakce řízení (bez prodlevy)
Ten kdo s autem nejezdí každý den do práce mohu vřele doporučit.
Súhlas s Michalom, aj Matúšom:)), ale nejde o to, či s 15 ročným BMW 3 na dovolenku áno, alebo nie, ale o to, že toto auto ma cieľovú skupinu uspešných, obyčajne MLADYCH, vééééľmi dobre zarábajúcich mužov.
Fabrika je povinná zo zákona dodávať origo diely 10 rokov. No, nepoznám nikoho, kto po uplynutí záruky, či 5-7 rokov páchne do zn. servisu /okrem mňa:(/, ale dávajú sa rôzne náhradky, prípadne sa snorí po vrakoviskách...., čo je v elektronických dieloch motora, turba, chladičov.... čisté hop/trop.
Ak niekto chce mať doma 15 ročné... OK. Ale aj chce ho mať TOP stave, tak do neho musí vrážať rovnako, akoby stálo nie 3.000 eur, ale 30.000-50.000..:))
No a tí, ktorí kupujú 10-15 ročné Báwo, / a iné autá/ tak ho kupujú síce pre radosť, ale s menším rozpočtom....., max. na nejakú jazdenú Fábiu. A kolotoč problémov začína....
/ pekne som to zistil na kotúčoch a platničkách, zatiaľ čo "original" v servise by stáli vyše 300 e + 150 platničky/ 607/, kúpil som v kamennom nejaké "originály" z UK za nejakých 170-180 e spolu. Zatiaľ držia, ale citeľne slabšie brzdia, vädnutie prichádza minimálne o polovicu skôr, ako s pôvodnými, ktoré vydržali cca 150.000 km/ predné/.
Keď ich dorazím, už iba "originál" z PSA...:((, iné nechcem ani vidieť. A takto nejako je to so všetkým, ale mohol som ešte ísť na vrakovisko a tam kúpiť kotúče..../
Když máte auto starý treba 15 - 20 let ale udržovaný a v kondici tak není problém jet s tím na dovolenou . Jestli vám to ujede v česku 2000 km bez nutnosti neustálých oprav , tak to tu dovču zvládne taky . Jestli ne , tak je to šrot a do šrotu s tím . Tím myslím , že závada se vyskytnout může , to je osud , ale jestli to jezdí jen za cenu neustálého flikování tek je lepší to nechat chcípnout .
Tak není výhra ,když je auto OK tak není problém.A navíc ono taky i když je třeba auto 20 let starý nemá tolik ,ale a je OK tak klidně dojede dál jak 10 let starý co má samou el.Ale ono o tom člověk nemůže moc přemýšlet ,jasný že je blbost vyrazit někam s autem co člověk má problém dojet do práce.Ale když už jedu na dovolenou s autem co se dá ,tak to nechám prohlídnout a vyrazím.To že se něco může stát po cestě , s tím už nikdo nic nenadělá.
Ono zasa ísť na " dovču " s Picantom al. Thaliou tiež neni žiadna výhra a osobne by som sa tam radšej odviezol jazdeným (nie ojazdeným, vyjazdeným a pod.) BMW.
Cena kolem 200tisíc. Tak do BMW bych taky 200 tisíc jako do ojetiny nedal. Už to není tak kvalitní auto jako kdysi. Ty E46 jsou hezký, ale ta údržba je už trošku větší, blíži se to víc jiným autům, a těch dílů není tolik k sehnání co v E36. Takže strach z vandalismu celkem oprávněný. Prostě ta E36 byla velice populární a super vůz. Novější model E46 stojí teď v super stavu od 100 tisíc a nešel bych do toho, má to 12 roků a nic moc, ty díly jsou prostě dražší, protože se musí počítat s tím, že se kupuje auto za milion, tak ty díly budou odpovídat. Takže v dnešní době lepší nové za míň. Radší tu Thálii za 120 na leasing. :D A to loni stála dokonce 110, když jsem se koukal. Už nestojí za to udržovat ty krámy, protože se to kazí a nevydrží to. To už tady bylo napsáno kolem roku 2000 jsou auta s lepším výběrem a nejen z japonska, ale i v evropě. Ale auto do těch 60 tisíc, no když se dobře koupí tak na ten dojezd. Ale né denně do práce, spíše pro zábavu. Jet v dnešní době na dovču tam přes 1200 km s autem do teplot kolem 40°C? no s 15 let starým autem asi už né. Moc elektroniky v motoru, které skončila životnost. Ten vadný termostat udělá z auta nepojízdnou kouřící plečku uprostřed dálnice. A těch čidel, které odejde a auto je hin, tam je každým rokem čím dál víc...:(
Je to všechno relativní . Když koupíte Picanto za 200 000 tak asi máte pár let bez problémů , ale za tři roky ztratíte na ceně kolem 100 000 takže to je draze zaplacená bezstarostnost , navíc to bávo koupí ten kdo ho chce za 40 a i kdyby do něj hned nasypal 30 tak tam vymění vše co jde a těch problémů pak už taky tolik nebude . Já netvrdím , že je nejlepší koupit starou plečku a držet ji při životě , ale i s takovým starým bavcem se ten kdo o to stojí povozí líp než s Picantem .
Radši nové Kia Picanto než patnáctiletý střep i když od božsky uctívané značky Béemvé. To samozřejmě v prípadě, že chce majitel jezdit a nestarat se o vše, co se mu během pár let vysype. Ale pokud je pán garážomil a rád leze v garáži po zádech, je to jistě vynikající volba. :-)))
07.07.2011 | 10:24:52 | Pán s vejcema za oknemReagovat
318 is
Tohle auto nešlo sehnat, je to klenot mezi 4 válci v BMW, kdysi jsem ho sháněl a ani ve shuntovaném stavu nebyl a když už, tak stál víc, co dovezený E30 M3 z německa. Tedy přesahoval částku kolem 150 tisíc. A to už byly ty auta hodně vylítané bez výkonu a zralé na částečný repas a staré přes 10 let. Nové to stálo cca mega a 200 tisíc. Poruchovost je na E36 BMW celkově minimální. Což nové auta neznají. Ceny dílů? E36 je poslední lidové vozidlo trojkové řady, které bylo parádní servisovat, díly byly levné, stačí projít e-shop. Použité vrakoviště snad všude v každým větším městě i servis byl v pohodě, krom dieslů. Recenze je stará už asi 6 let. Tehdy to ještě šlo a majitel mohl být šťastný, protože mu to mohlo dlouho vydržet, v porovnání třeba s Alfou 156 nebo Octou je to rozdíl a i Octávii II to není tak fajn a ten pocit jistoty, to je prostě BMW, i když na mě trojka tvrdá, ale sedačky super, sezení a vedení. Ale BMW jsou citlivější motory, po tom co mám zkušenosti s japonci(dokonce pod japonci, tedy Suzuki Mitsubishi) to mohu říct. Na předehřev a dochlazování známé jako třeba u motorek, znalí ví, tak takové chování se hodí ke každýmu BMW, krom benzínu R6 a výš. Navíc 4 válec od BMW je slabunký. Konkurent BMW tedy Alfa to je totálně proti tomu na pováženou. To bych nedoporučil nikomu. To je trest na psychiku a kasička. Krom toho pořizovací cena nové Alfy je vyrovnaná s BMW a nakonec cena ojetin je pak adekvátnější. Ovšem v dnešní době ty E36 trpí strašně moc na korozi v důležitých místech. Většina ojetých BMW je snížená a hlavně nekupovat s velkými Alu ráfky. Ty auta jsou zralé na výměnu pružin, tlumičů a renovaci prahů co nejdřív, jinak to chytne uložení zadní nápravy a může se stát, že zadní náprava po třeba 2 letech zimy propadne. Navíc nechtěl bych auto, které by nešlo za práh zvednout na zvedáku. To se hodí tak akurát do šrotu. Jezdit s orezlou karoserii v podlaze a dalších důležitých místech blízko náprav nepřidá moc na bezpečnosti. 4 válce jsou na dojezd, vlastnosti BMW už nemají a jsou to herky. Jestli člověk chce něco rychlejšího ať se kouká po japoncovi, ale jízdní vlastnosti jinde. 6 válce u trojky všecky dobrý, ale koukat jako na každý jiný auto. Opět nekupovat kvůli výkonu. Na ten obsah v porovnání s konkurencí jsou všecky BMW pomalé krom 328 a M3, i tak ukočírovat zadokolku je celkem sranda v zimě a na ledovce. :D Hlavně nekupovat pod cenou, bo repasovat R6 je průser. Člověk se nemusí bát spotřeby, spíš klasické údržby a povinného ručení a starat se o to hezky. Elektrika si taky začne žít svůj život pokud je auto venku a Baworáky jsou jedny z aut, které mají riziko vyhoření motoru, ale asi jako každé jiné 15 let staré auto. :) Pro mladýho doporučuji tohodle a nemusí se moc vytáčet jak japonec, taky to moc nežere a jízdní vlastnosti na suchu paráda. Na mokru, je nutné nejprve auto prubnout někde mimo vozovku a udělat hodinku driftu na parkovišti nebo v zimě jak se chová autíčko, né pro zábavu, ale ať se pak člověk nelekne na cestě a nezmatkuje a volant nic a srdce v kalhotách. Ve zprávách těch bouraček moc není, protože novináři si dávaji pozor, protože když se rozseká BMW, tak napíšou značku, když jiné auto, tak nepíšou nic. Zvláštní třeba u mě, já nikdy se zadokolkou neboural, vždycky mě zklame předokolka.
Hm, dá sa polemizovať, mám 41, ale BMW-éčka klamú telom, sú naozaj pekné, baby na ne letia, aj tak im je to jedno, ale: -ak by boli peniaze, tak sa kúpi nové, al. mierne jazdené, tak do 100-150.000 km, 2-3 ročné, to ešte má zmysel.
Tu je cena naozaj oveľa vyššia. Ake dosť často sa kupujú vraky, 10 ročné, anonym híkal nad 11-15 ročnými, na ktoré opäť nebudú: PENIAZE:)), lebo servis/poctivý/ zožerie neskutočné prachy.
Samozrejme, mladí, ak nepotrebujú jazdiť štreky, lebo makajú niekde pri páse, al. stavbe a pod...jazdia málo a tak je im to auto opäť na hovno, lebo sa akurát tak omotajú okolo stromu...:((, nestihnú nabrať skúsenosti. a BMW nevyužijú, ani NEOCENIA..:)
Už chápete kam mierim?:) 10-15 ročné auto po intezívnom používaní je drahé na servis, ak má byť tip-top.
Kupujúci si myslí, aké urobí terno, ak si ho "dopraje", aj tak väčšinou bude jazdiť max. pumpa-domov-zábava, max..do roboty pár km.
Ak by ho mal ale používať denne, alebo na nejakých 3-5-8.000 km/mesačne-naozaj je už lepšia nová -novšia Fábia, či menej drvená Oktávka.
Potom by bolo menej krížov pri cestách.To, že tu klepkám, bolo iba o šťastí. A na 1000% sa jazdilo pred 20 rokmi oveľa rýýýýýchlejšie ako dnes.
Ani nejdem písať, lebo ma zavrú, alebo neuveria, ale napr. taký Jožo Ráž bol z BA v Ružomberku za nejakú 1 hodinu a 15 minút? Tak nejako:)), nejakých 30 min. som zaostal, alebo ja osobne + 2 spolucestujúci, z Košíc do Žiliny, cez deň, žiadne diaľnice, iba kúsok pri LM hlboko pod 2 hodiny, kúsok od Šturova-Praha-Pruhonice za 3 hod.15 min....okolo 485 km?, tak nejako, na starej vražde by to bola .... samovražda. Jedno akej značky.
ľuboš neviem kedy si bol ty mladý,ale možno v tej dobe bol vrchol motorizácie poľský fiat,alebo wartburg.dnes je výber 1000 násobne vetší ako za komančov.
to akože píšeš že ak si kúpi 7roč.bmw tak nemá peniaze z toho sa ja budem smiať do rána,pretože keby si mal lepší prehľad tak trojka bmw rv.2004v slušnom stave stojí viac ako nová fábia a samozrejme je ten bávo aj bezpečnejší a o radosti z jazdy nebudem radšej písať.
21:49: Veru, nádherná predstava, že mladí a hlúpi ako teľce si kupujú radšej 7-8 rokov staré VRAŽDY, lebo majú cit pre auto a radšej si nekúpia NOVU Fábiu, či podobný šmejd..:))
Jáááj, budem sa smiať aždo rána.
Majú hovno a nie cit.
Nemajú PENIAZE. To je všetko.
/P.S. Tiež som mal voľakedy 20 a tiež som bol mladý a teľa.
aj ja držím palce bavorákom,pretože ak si pozriem pekné zachovalé BMW3 napríklad rv.2000 je to naozaj nádhera a tí dizajnéri si zaslúžia poctu,pretože to auto po 11-stich rokoch vyzerá stále super,a asi aj ked bude mať 15 rokov bude stále pekné.a z nejakých fabií,p206,dácií ale aj oktávií atd. mi je fakt už na grcanie lebo tie šmejdy sú za každým rohom a už je to totálne okukané.a fandím hlavne tým ktorí si radšej kúpia 7-8 ročné bmw ako novú fábiu,pretože majú asi cit pre auto.
no po mesici je to asi fakt ukvapene a rikat nejake nazory ale e36 je porad pekne auto a to s temi tachometry je bohuzel pravda a kvalita no rek bych ze dobra a naklady na provoz jo jsou trosku vyssi ale projet se v konfortu a nebat se pridat a nebo naopak zabrzdit tak si myslim ze za to to auto stoji....
Jakáý krámy ty idiote jeden ccheš do huby nebo jak si to mám vyložit????? !!!!!! Bmw e36 je pořádný auto a žádnej starej krám, tak si to uvědom a pak sem něco piš ty VOSLE jeden!!!
Nevím nevím jestli u auta co je staré přes 10 let bude vše v pořádku, to je trošku přeceněné, možná tak první měsíc ano, ale pak si čloěk uvědomí, že jsou potřeba udělat tlumiče, čepy, výfuk téměř zrezlý, termostat nefunkční atd....Plus k tomu přidejme stočený tachometr u BMW tak o 100 000tis. a byválého majitele jak se k IS choval si dovedu představit... Kamarád ho má, koupil ho za celkem neuvěřitelný peníz na to jak je auto staré. Už toho vyměnil pomalu půlku auta, musím tedy podotknout, že na motoru pouze přírubu od sání, jinak je motor OK, ale věci kolem toho. Až se s tím dalo jezdit, tak mu na dálnici upadl výfuk. Každá součástka ¨není zrovna levná. Tachometr ukazuje 200tis. Odhadem bych tak 300 000tis. Pokud přesedláte s favorita nebo ze 120, tak se možná bude zdát, že sedíte v 7 nebi, pokud jste před tím řídili favorita...
Po měsící recenzi; to je trochu uspěchané. Ale tyhle auta jsou fakt spolehlivý, hodně toho nalítaj a jsou kousci který se nezdaj co maj na tachometru, ale to se povede i s jiným autem (máti Uno má 340tkm a stále chrochtá). Ono i býv. felckařovi dojde jak to s těma provoz. nákladama je. Projede se párktrát po kvalitních čes. silnicích a už to bude: Silentbloky, tlumiče, čepy, pak to bude cvakat víc než hydroštěli na mý býv. 316i (M40), která ke konci existence zněla jako diesel!
Nevím čemu tyhle recenze slouží, pochybuji, že u těchto starých aut bude vše bez problému. Také vlastním a vlastnil auta BMW a nedám na ně dopustit, ale tyhle recenze mi připadnou trochu samochvalné. Taky nechápu proč je dopuručováno tímto mladým klukem BMW pouze, pokud nejezdí denně do práce???? Naopak těmto lidem právě auta BMW doporučuji. Pohodlí, bezpečnost,požitek z jízdy....Adios.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 318
Súhlas s Michalom, aj Matúšom:)), ale nejde o to, či s 15 ročným BMW 3 na dovolenku áno, alebo nie, ale o to, že toto auto ma cieľovú skupinu uspešných, obyčajne MLADYCH, vééééľmi dobre zarábajúcich mužov.
Fabrika je povinná zo zákona dodávať origo diely 10 rokov. No, nepoznám nikoho, kto po uplynutí záruky, či 5-7 rokov páchne do zn. servisu /okrem mňa:(/, ale dávajú sa rôzne náhradky, prípadne sa snorí po vrakoviskách...., čo je v elektronických dieloch motora, turba, chladičov.... čisté hop/trop.
Ak niekto chce mať doma 15 ročné... OK. Ale aj chce ho mať TOP stave, tak do neho musí vrážať rovnako, akoby stálo nie 3.000 eur, ale 30.000-50.000..:))
No a tí, ktorí kupujú 10-15 ročné Báwo, / a iné autá/ tak ho kupujú síce pre radosť, ale s menším rozpočtom....., max. na nejakú jazdenú Fábiu. A kolotoč problémov začína....
/ pekne som to zistil na kotúčoch a platničkách, zatiaľ čo "original" v servise by stáli vyše 300 e + 150 platničky/ 607/, kúpil som v kamennom nejaké "originály" z UK za nejakých 170-180 e spolu.
Zatiaľ držia, ale citeľne slabšie brzdia, vädnutie prichádza minimálne o polovicu skôr, ako s pôvodnými, ktoré vydržali cca 150.000 km/ predné/.
Keď ich dorazím, už iba "originál" z PSA...:((, iné nechcem ani vidieť.
A takto nejako je to so všetkým, ale mohol som ešte ísť na vrakovisko a tam kúpiť kotúče..../
08.07.2011 | 13:34:20 | ľuboš Reagovat
Když máte auto starý treba 15 - 20 let ale udržovaný a v kondici tak není problém jet s tím na dovolenou . Jestli vám to ujede v česku 2000 km bez nutnosti neustálých oprav , tak to tu dovču zvládne taky . Jestli ne , tak je to šrot a do šrotu s tím . Tím myslím , že závada se vyskytnout může , to je osud , ale jestli to jezdí jen za cenu neustálého flikování tek je lepší to nechat chcípnout .
07.07.2011 | 21:55:14 | Michal Reagovat
Matuš
Tak není výhra ,když je auto OK tak není problém.A navíc ono taky i když je třeba auto 20 let starý nemá tolik ,ale a je OK tak klidně dojede dál jak 10 let starý co má samou el.Ale ono o tom člověk nemůže moc přemýšlet ,jasný že je blbost vyrazit někam s autem co člověk má problém dojet do práce.Ale když už jedu na dovolenou s autem co se dá ,tak to nechám prohlídnout a vyrazím.To že se něco může stát po cestě , s tím už nikdo nic nenadělá.
07.07.2011 | 15:20:15 | luke20 Reagovat
Ono zasa ísť na " dovču " s Picantom al. Thaliou tiež neni žiadna výhra a osobne by som sa tam radšej odviezol jazdeným (nie ojazdeným, vyjazdeným a pod.) BMW.
07.07.2011 | 13:21:51 | Matúš Reagovat
ojetina BMW
Cena kolem 200tisíc.
Tak do BMW bych taky 200 tisíc jako do ojetiny nedal. Už to není tak kvalitní auto jako kdysi. Ty E46 jsou hezký, ale ta údržba je už trošku větší, blíži se to víc jiným autům, a těch dílů není tolik k sehnání co v E36. Takže strach z vandalismu celkem oprávněný. Prostě ta E36 byla velice populární a super vůz. Novější model E46 stojí teď v super stavu od 100 tisíc a nešel bych do toho, má to 12 roků a nic moc, ty díly jsou prostě dražší, protože se musí počítat s tím, že se kupuje auto za milion, tak ty díly budou odpovídat. Takže v dnešní době lepší nové za míň. Radší tu Thálii za 120 na leasing. :D
A to loni stála dokonce 110, když jsem se koukal. Už nestojí za to udržovat ty krámy, protože se to kazí a nevydrží to. To už tady bylo napsáno kolem roku 2000 jsou auta s lepším výběrem a nejen z japonska, ale i v evropě. Ale auto do těch 60 tisíc, no když se dobře koupí tak na ten dojezd. Ale né denně do práce, spíše pro zábavu. Jet v dnešní době na dovču tam přes 1200 km s autem do teplot kolem 40°C? no s 15 let starým autem asi už né. Moc elektroniky v motoru, které skončila životnost. Ten vadný termostat udělá z auta nepojízdnou kouřící plečku uprostřed dálnice. A těch čidel, které odejde a auto je hin, tam je každým rokem čím dál víc...:(
07.07.2011 | 11:41:22 | svlastik Reagovat
Pro pána s vejci
Je to všechno relativní . Když koupíte Picanto za 200 000 tak asi máte pár let bez problémů , ale za tři roky ztratíte na ceně kolem 100 000 takže to je draze zaplacená bezstarostnost , navíc to bávo koupí ten kdo ho chce za 40 a i kdyby do něj hned nasypal 30 tak tam vymění vše co jde a těch problémů pak už taky tolik nebude . Já netvrdím , že je nejlepší koupit starou plečku a držet ji při životě , ale i s takovým starým bavcem se ten kdo o to stojí povozí líp než s Picantem .
07.07.2011 | 11:02:25 | Michal Reagovat
Radši nové Kia Picanto než patnáctiletý střep i když od božsky uctívané značky Béemvé. To samozřejmě v prípadě, že chce majitel jezdit a nestarat se o vše, co se mu během pár let vysype. Ale pokud je pán garážomil a rád leze v garáži po zádech, je to jistě vynikající volba. :-)))
07.07.2011 | 10:24:52 | Pán s vejcema za oknem Reagovat
318 is
Tohle auto nešlo sehnat, je to klenot mezi 4 válci v BMW, kdysi jsem ho sháněl a ani ve shuntovaném stavu nebyl a když už, tak stál víc, co dovezený E30 M3 z německa. Tedy přesahoval částku kolem 150 tisíc. A to už byly ty auta hodně vylítané bez výkonu a zralé na částečný repas a staré přes 10 let. Nové to stálo cca mega a 200 tisíc.
Poruchovost je na E36 BMW celkově minimální. Což nové auta neznají.
Ceny dílů? E36 je poslední lidové vozidlo trojkové řady, které bylo parádní servisovat, díly byly levné, stačí projít e-shop. Použité vrakoviště snad všude v každým větším městě i servis byl v pohodě, krom dieslů.
Recenze je stará už asi 6 let. Tehdy to ještě šlo a majitel mohl být šťastný, protože mu to mohlo dlouho vydržet, v porovnání třeba s Alfou 156 nebo Octou je to rozdíl a i Octávii II to není tak fajn a ten pocit jistoty, to je prostě BMW, i když na mě trojka tvrdá, ale sedačky super, sezení a vedení. Ale BMW jsou citlivější motory, po tom co mám zkušenosti s japonci(dokonce pod japonci, tedy Suzuki Mitsubishi) to mohu říct. Na předehřev a dochlazování známé jako třeba u motorek, znalí ví, tak takové chování se hodí ke každýmu BMW, krom benzínu R6 a výš. Navíc 4 válec od BMW je slabunký. Konkurent BMW tedy Alfa to je totálně proti tomu na pováženou. To bych nedoporučil nikomu. To je trest na psychiku a kasička. Krom toho pořizovací cena nové Alfy je vyrovnaná s BMW a nakonec cena ojetin je pak adekvátnější.
Ovšem v dnešní době ty E36 trpí strašně moc na korozi v důležitých místech. Většina ojetých BMW je snížená a hlavně nekupovat s velkými Alu ráfky. Ty auta jsou zralé na výměnu pružin, tlumičů a renovaci prahů co nejdřív, jinak to chytne uložení zadní nápravy a může se stát, že zadní náprava po třeba 2 letech zimy propadne. Navíc nechtěl bych auto, které by nešlo za práh zvednout na zvedáku. To se hodí tak akurát do šrotu. Jezdit s orezlou karoserii v podlaze a dalších důležitých místech blízko náprav nepřidá moc na bezpečnosti. 4 válce jsou na dojezd, vlastnosti BMW už nemají a jsou to herky. Jestli člověk chce něco rychlejšího ať se kouká po japoncovi, ale jízdní vlastnosti jinde. 6 válce u trojky všecky dobrý, ale koukat jako na každý jiný auto. Opět nekupovat kvůli výkonu. Na ten obsah v porovnání s konkurencí jsou všecky BMW pomalé krom 328 a M3, i tak ukočírovat zadokolku je celkem sranda v zimě a na ledovce. :D
Hlavně nekupovat pod cenou, bo repasovat R6 je průser. Člověk se nemusí bát spotřeby, spíš klasické údržby a povinného ručení a starat se o to hezky. Elektrika si taky začne žít svůj život pokud je auto venku a Baworáky jsou jedny z aut, které mají riziko vyhoření motoru, ale asi jako každé jiné 15 let staré auto. :)
Pro mladýho doporučuji tohodle a nemusí se moc vytáčet jak japonec, taky to moc nežere a jízdní vlastnosti na suchu paráda. Na mokru, je nutné nejprve auto prubnout někde mimo vozovku a udělat hodinku driftu na parkovišti nebo v zimě jak se chová autíčko, né pro zábavu, ale ať se pak člověk nelekne na cestě a nezmatkuje a volant nic a srdce v kalhotách. Ve zprávách těch bouraček moc není, protože novináři si dávaji pozor, protože když se rozseká BMW, tak napíšou značku, když jiné auto, tak nepíšou nic. Zvláštní třeba u mě, já nikdy se zadokolkou neboural, vždycky mě zklame předokolka.
07.07.2011 | 08:38:40 | svlastik Reagovat
Hm, dá sa polemizovať, mám 41, ale BMW-éčka klamú telom, sú naozaj pekné, baby na ne letia, aj tak im je to jedno, ale:
-ak by boli peniaze, tak sa kúpi nové, al. mierne jazdené, tak do 100-150.000 km, 2-3 ročné, to ešte má zmysel.
Tu je cena naozaj oveľa vyššia. Ake dosť často sa kupujú vraky, 10 ročné, anonym híkal nad 11-15 ročnými, na ktoré opäť nebudú: PENIAZE:)), lebo servis/poctivý/ zožerie neskutočné prachy.
Samozrejme, mladí, ak nepotrebujú jazdiť štreky, lebo makajú niekde pri páse, al. stavbe a pod...jazdia málo a tak je im to auto opäť na hovno, lebo sa akurát tak omotajú okolo stromu...:((, nestihnú nabrať skúsenosti. a BMW nevyužijú, ani NEOCENIA..:)
Už chápete kam mierim?:) 10-15 ročné auto po intezívnom používaní je drahé na servis, ak má byť tip-top.
Kupujúci si myslí, aké urobí terno, ak si ho "dopraje", aj tak väčšinou bude jazdiť max. pumpa-domov-zábava, max..do roboty pár km.
Ak by ho mal ale používať denne, alebo na nejakých 3-5-8.000 km/mesačne-naozaj je už lepšia nová -novšia Fábia, či menej drvená Oktávka.
Potom by bolo menej krížov pri cestách.To, že tu klepkám, bolo iba o šťastí. A na 1000% sa jazdilo pred 20 rokmi oveľa rýýýýýchlejšie ako dnes.
Ani nejdem písať, lebo ma zavrú, alebo neuveria, ale napr. taký Jožo Ráž bol z BA v Ružomberku za nejakú 1 hodinu a 15 minút? Tak nejako:)), nejakých 30 min. som zaostal, alebo ja osobne + 2 spolucestujúci, z Košíc do Žiliny, cez deň, žiadne diaľnice, iba kúsok pri LM hlboko pod 2 hodiny, kúsok od Šturova-Praha-Pruhonice za 3 hod.15 min....okolo 485 km?, tak nejako, na starej vražde by to bola .... samovražda.
Jedno akej značky.
06.07.2011 | 23:25:27 | Reagovat
ľuboš neviem kedy si bol ty mladý,ale možno v tej dobe bol vrchol motorizácie poľský fiat,alebo wartburg.dnes je výber 1000 násobne vetší ako za komančov.
06.07.2011 | 22:51:54 | Reagovat
pre 22-13
to akože píšeš že ak si kúpi 7roč.bmw tak nemá peniaze z toho sa ja budem smiať do rána,pretože keby si mal lepší prehľad tak trojka bmw rv.2004v slušnom stave stojí viac ako nová fábia a samozrejme je ten bávo aj bezpečnejší a o radosti z jazdy nebudem radšej písať.
06.07.2011 | 22:42:02 | Reagovat
21:49: Veru, nádherná predstava, že mladí a hlúpi ako teľce si kupujú radšej 7-8 rokov staré VRAŽDY, lebo majú cit pre auto a radšej si nekúpia NOVU Fábiu, či podobný šmejd..:))
Jáááj, budem sa smiať aždo rána.
Majú hovno a nie cit.
Nemajú PENIAZE. To je všetko.
/P.S. Tiež som mal voľakedy 20 a tiež som bol mladý a teľa.
06.07.2011 | 22:13:21 | ľuboš Reagovat
aj ja držím palce bavorákom,pretože ak si pozriem pekné zachovalé BMW3 napríklad rv.2000 je to naozaj nádhera a tí dizajnéri si zaslúžia poctu,pretože to auto po 11-stich rokoch vyzerá stále super,a asi aj ked bude mať 15 rokov bude stále pekné.a z nejakých fabií,p206,dácií ale aj oktávií atd. mi je fakt už na grcanie lebo tie šmejdy sú za každým rohom a už je to totálne okukané.a fandím hlavne tým ktorí si radšej kúpia 7-8 ročné bmw ako novú fábiu,pretože majú asi cit pre auto.
06.07.2011 | 21:49:10 | Reagovat
no po mesici je to asi fakt ukvapene a rikat nejake nazory ale e36 je porad pekne auto a to s temi tachometry je bohuzel pravda a kvalita no rek bych ze dobra a naklady na provoz jo jsou trosku vyssi ale projet se v konfortu a nebat se pridat a nebo naopak zabrzdit tak si myslim ze za to to auto stoji....
06.07.2011 | 17:16:41 | meryl Reagovat
to craig
Jakáý krámy ty idiote jeden ccheš do huby nebo jak si to mám vyložit????? !!!!!! Bmw e36 je pořádný auto a žádnej starej krám, tak si to uvědom a pak sem něco piš ty VOSLE jeden!!!
28.02.2011 | 10:39:56 | Fanouš128 Reagovat
318is
Nevím nevím jestli u auta co je staré přes 10 let bude vše v pořádku, to je trošku přeceněné, možná tak první měsíc ano, ale pak si čloěk uvědomí, že jsou potřeba udělat tlumiče, čepy, výfuk téměř zrezlý, termostat nefunkční atd....Plus k tomu přidejme stočený tachometr u BMW tak o 100 000tis. a byválého majitele jak se k IS choval si dovedu představit...
Kamarád ho má, koupil ho za celkem neuvěřitelný peníz na to jak je auto staré. Už toho vyměnil pomalu půlku auta, musím tedy podotknout, že na motoru pouze přírubu od sání, jinak je motor OK, ale věci kolem toho. Až se s tím dalo jezdit, tak mu na dálnici upadl výfuk. Každá součástka ¨není zrovna levná. Tachometr ukazuje 200tis. Odhadem bych tak 300 000tis. Pokud přesedláte s favorita nebo ze 120, tak se možná bude zdát, že sedíte v 7 nebi, pokud jste před tím řídili favorita...
11.02.2011 | 13:03:10 | Reagovat
BMW
Po měsící recenzi; to je trochu uspěchané. Ale tyhle auta jsou fakt spolehlivý, hodně toho nalítaj a jsou kousci který se nezdaj co maj na tachometru, ale to se povede i s jiným autem (máti Uno má 340tkm a stále chrochtá). Ono i býv. felckařovi dojde jak to s těma provoz. nákladama je. Projede se párktrát po kvalitních čes. silnicích a už to bude: Silentbloky, tlumiče, čepy, pak to bude cvakat víc než hydroštěli na mý býv. 316i (M40), která ke konci existence zněla jako diesel!
23.06.2008 | 08:49:21 | Fix Reagovat
Proč tady recenzujete staré krámy?
Nevím čemu tyhle recenze slouží, pochybuji, že u těchto starých aut bude vše bez problému. Také vlastním a vlastnil auta BMW a nedám na ně dopustit, ale tyhle recenze mi připadnou trochu samochvalné. Taky nechápu proč je dopuručováno tímto mladým klukem BMW pouze, pokud nejezdí denně do práce???? Naopak těmto lidem právě auta BMW doporučuji. Pohodlí, bezpečnost,požitek z jízdy....Adios.
21.11.2006 | 12:16:04 | craig Reagovat
stále více felckařů přesedlává do mnicha,klidně i staršího a pak se tady rozplývají....
17.10.2006 | 15:42:09 | Reagovat
to je pekne...po mesiaci pisat recenziu...a ze nema poruchy...a rocnik 96 so 120tis km?....a tento mesiac si kupis co "nove"?
08.12.2005 | 16:44:09 | Reagovat