Recenze BMW 325 E46
“uvidime po delší době a 50000 km”

Autor recenze: Breta83 (26 let),
Jihomoravský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:2496 cm3 Stav km při koupi:198 000 km Stav km nyní:201 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 11 l/100 km Vloženo: 4. 12. 2009

Hodnocení inzerátu: 7 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.8

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: VW Golf 3 1,8i

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Hlavní poruchou byly špatná ruční brzda - po konzultaci s mechanikem vyměněny kompletní zadní brzdy za 6.000,- včetně práce

Další poruchou, a dosud nevyřešenou je kolísání otáček při volnoběhu - zatím nevyřešeno. Ale není to nic problémového, nastartuje se a jede se dál.


Hodnocení a zkušenosti s autem

BMW 325i E46 Touring rv. 07/2002 jsem si koupil jako náhradu za svého Golfa III 1,8i 55Kw. - absolutně spolehlivý, jenom ten výkon mi vadil.
Takže jsem skončil u 6-ti válcového BMW se 141 Kilowaty - rozdíl je poznat :)
Ted k autu.
Jedná se o BMW e46 325i Touring, 6-ti válec, rv.2002, 141 kw, v maximální výbavě ( ne individual ) v polokůži.
Auto jsem koupil pres mobile.de od bazarníka z Frankfurtu nad Mohanem za 7.000 Euro. Auto bylo po prvním majiteli a najeto mělo 197000 km. STK prošlo naprosto bez chyb.

Maximální výbava, garážované, pravidelná servisní knížka.
Karoserie je zcela bez koroze, bez jediného škrábance ( nechápu) - ale předpokládám, že obchodní zástupce jej hlavně využíval na dálnicích SRN.
Elektrika naprosto v pořádku, xenony stále drží, muzika je neskutečná, měnič na 6 CD funguje v pořádku, navigace také, vyhřívání sedadel ok - prostě v bezvadném stavu.
Motor je fantastický, ale na 330i to nemá, táhne pěkně odspodu, ale nad 3000 otáčkami to ještě graduje - točí až 6500 bez prodlevy.
V autě ani po skoro 200.000 km nic neskřípe,nedrnčí - prostě ticho.

Co se mi na autě líbí - je neskutečně vyřešené, překvapí Vás řada technických a praktických vychytávek:
Dále, sedadla mají perfektní vedení - doporučuji polokůži - velice praktické, dále je místo u motoru, kde si člověk nahází veškerou autokosmetiku a nedělási tak nepořádek vzadu v kufru,
dále je auto vybaveno síťkou vzadu, aby nepřeletěly předměty do kabiny a druhou podlahou, kdy zvednete zadní víko, a pod ním je další prostor, např. na laptop,nebo tašku.

Co se mina autě nelíbí -
1)spotřeba:
v recenzích na www.e46.cz psali, že je spotřeba okolo 9 litrů, já jezdím zcela normálně za 11 litrů ( 70% město, 30%mimoměsto)
2) Zpřevodování. Auto má jen 5 rychlostí - i když je po faceliftu, ale na dálničních 130 km, točí na 5. rychlost 3500 otáček!! ( při výkonu motorou 141 kw) - to se nepovedlo, vážně ne,nebot auto by mohlo mít i zpřevodování o 1000 otáček nižší. Ještě že je dokonale odhlučněné
Sumárum:
auto je tiché, velice spolehlivé, pohodlné a bez koroze a problémů

Náklady:
Výměna zadních kotoučů a destiček - 6000,-
Výměna oleje, všech filtrů a svíček - 4300,-
( příhlášení + STK: 2300,- + 2500,-)

Příští týden jej jdu z důvody spotřeby nechat přestavet na LPG ( System TARTARINI ) u AGW Brno, tak po ujetí 15000 km přípíši zkušenosti.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 7


Komentáře uživatelů k recenzi BMW 325

Vložit komentář

stav tachometru 285.000,-

výměna oleje.

Auto stále jede jak má, žádné nenadálé investice nebyly potřeba.

24.03.2012 | 12:55:52 | majitel  | 195.212.29.* Reagovat

Majitel - náklady po 10tis

Náklady po 10 tisicích km, z toho 8000 km s LPG.

Náklady se minulý týden navýšili o následující položky:
nové silenbloky mezi nápravou a karoserií - 2 x 800,-
nová levá přední vzpěrná tyč řízení - 700,-
Celkově s prací jsem platil 2.800,-
Muselo se potom na geometrii obou náprav = 900,-

Včera mi přestal fungovat jeden xenon - takže výměna obou ( musí se to,aby svítili stejně ) mně vyšla celkem za 2100 za obě výbojky včetně výměny.

Provoz na LPG.

Bez problémů, na LPG najetých 8000 km je dost pro posouzení.
Spotřeba oleje, je 1,2 litru na 10.000,- km, což je podle me chanika, kterého mám už 5 let, na bmw v normě. ( musím si zvyknout, u golfa 3 jsem olej jenom měnil, a to měl nalítáno 217 tis. km)
Na LPG auto normálně táhne, je oproti benzinu tišší, no o ceně za tankování není třeba se zmiňovat. I ted při zvýšení ceny plynu na 14,70 , je to oproti 100 oktanovému za 32 kč stále méně jak polovina. Cesta Brno - Praha - Brno mně vychází stejně jako vlak. Ve dvou už je to levnější.

NOTE: Ptal jsem se LPG mechanika na to, jak je to s tím, že plyn je sušší než benzin, a proto mají motory trpět.
Řekl mi, že je to pravda, a proto se do LPG určených pro provoz aut přídává GRAFIT, který maže. V lpg na jiné účely grafit není.

20.02.2010 | 11:33:21 |  Reagovat

odpoved

Náprava drzí perfektně. Ale pravda je, že po měste s tím jezdím opatrně a kanalum se vyhýbám. Jak je už napsáno v recenzi, technickou kontrolou před přihlášením jsem prošel naprosto bez chyby. Dívali jsme se na nápravy dole i s mechanikem, a v pořádku. Vím, že jsou s tím problémy, kvůli tomu jsem si koupil e46 až po faceliftu, před tím byly problémy i se zadní nápravou. Jinak ted jsem byl na Slovensku a už mám na plyn najeto přes 3.400 kilometrů. Naprosto bez problémů. Jinak jsem bral plnou LPG v Popradu (jsou tam 4 benzinky s LPG, já beru u OMV) a pak až v ČR na LUKoilu. Cesta Poprad - Brno dálničních 150 km mně vyšlo na 620 Kč :)- není co řešit. Jinak mně se trojka líbí více. 528 je super, ale v kombiku se mi líbí vice ta trojka. Jinak absolutní spokojenost. A neskutečná sranda. je to mé 12 auto, a v žádném jsem nebyl tak spokojený. První vozidlo, co vykouzlí úsměv na tváři.

02.01.2010 | 11:28:42 | majitel autor recenze Reagovat

Je to parada, gratulujem Vam k autu. Tiez rozmyslam nad niecim podobnym, bud 528i alebo 328i, tie ceny su velmi prijatelne. Predna naprava Vam drzi aj po 200 tis. km? Lebo isto viete ze je hlinikova a neni to az taky lacny spas.

26.12.2009 | 00:39:13 |  Reagovat

majitel

Tak už je přestavěný na LPG. Vyšlo mně to na 36.500,- u AGW Brno. Mechanik si s tím velmi pěkně vyhrál- zůstalo mi i místo v kufru u motoru na tu kosmetiku. co mne ale zklamalo bylo, že se nědělají tak nízké nádrže, že by se na ni ještě dala dát pneumatika. Musel jsem si koupit sadu za 1200,- Kč. Run Flaty totiž nechci. Najeto už mám 1.800 km. a rozdíl je nerozpoznatelný. Vše funguje automaticky -já to mám nastaveno tak, že se rozjedu na benzin, a po dosažení teploty 45 stupnů a překročení 2100 otáček se to přepně na plyn. Človek nic nevnimá, dá se přepnout i ručně. První den jsem to zkoušel stále dokola benzín plyn benzín, při normální jízde, i při zrychlování s nohou na podlaze. Nic, prostě nic. Jen spotřeba se mi zvýšila dle palubního počítače o 6 decilitrů. Místo 32 korun za 100 oktanový benzín ale platím 11,90. Takže 6 deci neřeším. Až s tím najedu více, připíšu zkušenosti.

19.12.2009 | 13:48:00 | Breta83 Reagovat