Rok výroby:2003Typ motoru:2.2 R6Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:71 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:í l/100 kmVloženo:23. 2. 2007
Treba to brať tak, že v tomto BMW ide o základný benzínový motor a úplný leňoch to samozrejme nieje, dá sa s ním pohrať. Samozrejme, kto chce väčšie športové vyžitie, treba prejsť hneď aspoň do 530-ky a vynechať 523i a 525i . A passat by som k tomuto autu vôbec neprirovnával, ozaj snáď len ilustračne pri tých zrýchlovačkách...
No zde je videt, ze ani BMW uz neni to, co kdysi.Bohuzel i tato automobilka sla kvalitativne dolu.Co jsem koukal tech. udaje, neni to tak spatne jak jsem si myslel.Vykon 170 koni, kroutak 210 Nm, max.rychlost 230 kmh, zrychleni 0-100 kmh za 9 sekund.To jsou celkem slusny udaje i kdyz od sportaku ma daleko.Muze se srovnavat treba s Passatem 1,8 T co se tyce sprintu.Na tech. trati by to Bawor Passatu natrel, o tom nemam pochyb :-)
SUHLASIM, odchadzaju ind. cievky, na 6 valci po 33 000 km, na druhom po 70 000 Km, predne kotuče su fakt nejake makke?! po 70 000 km su zodrete o cca 1 mm, plasty vo vnutri-katastrofa, jazdne vlastnosti su vsak perfektne vlado
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 520
základný motor
Treba to brať tak, že v tomto BMW ide o základný benzínový motor a úplný leňoch to samozrejme nieje, dá sa s ním pohrať. Samozrejme, kto chce väčšie športové vyžitie, treba prejsť hneď aspoň do 530-ky a vynechať 523i a 525i . A passat by som k tomuto autu vôbec neprirovnával, ozaj snáď len ilustračne pri tých zrýchlovačkách...
25.08.2009 | 14:38:25 | Stanger Reagovat
No zde je videt, ze ani BMW uz neni to, co kdysi.Bohuzel i tato automobilka sla kvalitativne dolu.Co jsem koukal tech. udaje, neni to tak spatne jak jsem si myslel.Vykon 170 koni, kroutak 210 Nm, max.rychlost 230 kmh, zrychleni 0-100 kmh za 9 sekund.To jsou celkem slusny udaje i kdyz od sportaku ma daleko.Muze se srovnavat treba s Passatem 1,8 T co se tyce sprintu.Na tech. trati by to Bawor Passatu natrel, o tom nemam pochyb :-)
03.07.2009 | 16:12:02 | jamieson Reagovat
520
SUHLASIM, odchadzaju ind. cievky, na 6 valci po 33 000 km, na druhom po 70 000 Km, predne kotuče su fakt nejake makke?! po 70 000 km su zodrete o cca 1 mm,
plasty vo vnutri-katastrofa, jazdne vlastnosti su vsak perfektne
vlado
02.05.2007 | 16:31:30 | Reagovat
Jdu se stydět
25.02.2007 | 15:07:34 | Charger Reagovat
boužel máš mezeru..je tam 6ti vál
24.02.2007 | 18:51:29 | Reagovat
Od kdy má 520i E60 motor 2.2 R6? Nebo mám jen tak velké mezery ve vzdělání.... podle mě je tam dvoulitr čtyřválec....
24.02.2007 | 18:12:44 | Charger Reagovat
RE:
máš velké mezery, jde o obsah motoru 2200, šestiválec, výkon 125kw, s označením 520i
23.11.2011 | 13:37:34 | Kolda | 93.99.158.* Reagovat
A nebyla ta 156 spolehlivější???
23.02.2007 | 19:05:23 | REST Reagovat