Rok výroby:1988Typ motoru:2,0 V6 benzínStav km při koupi:183 000 kmStav km nyní:189 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:7. 1. 2007
Přední náprava, brzdy, výfuk. Vše vyměněno a pak super poježdění.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil v létě, na překlenutí doby mezi prodejem Toyoty a přidělením služebního. Stálo v kopřivách u kamaráda na dvoře. On si ho přivezl v roce 93, takže jsem měl přehled o všem co se s ním dělo 13 let zpátky. Dal jsem mu za něj 20 000Kč a pak teprve zjistil, co jsem si to vlastně koupil.
Ža ty peníze auto, které dobře vypadá, jede, drží na silnici. Najel jsem v období červenec-září cca 7000km a absolutní spokojenost. V létě chyběla klimatizace, ale jinak nemohu vytknout ani písmenko. Na 18ti leté auto - klobouk dolů.
Bohužel, mojí neopatrností šel motor do věčných lovišť - dal jsem jiný a auto prodal. Kdyby mě to nestálo dodatečně peníze, tak si ho nechám - za to, co stálo udělá ještě pěknou službu.
Skutečně je to tak. I přes to že je to poměrně malý objem, je to šestiválec. Pokud potřebuješ důkaz, koukni pod kapotu a okamžitě budeš mít jasno. Těchto dvoulitrů pak byly dva druhy, 12V a 24V. Tohle je nejspíš jen 12V, i tak ale má hezkých 129 koní.
Dovolím si trošku upřesnit tvůj komentář, do 520i se postupně montovalo 5 motorů. První z nich pocházel ještě z E28 a to byl opravdu 2.0 12ventil, který během let 89-91 vyráběl souběžně a poté ho nahradil 2.0 24ventil, následně v roce 93 přišel 2.0 24ventil VANOS (který využívá proměnlivé časování)....zbylé motory byly pouze jistou modifikací
Typ motoru : 2,0 V6 benzin Co ? Dvoulitr nebyl nahodou ctyrvalec ? Nevim to jiste, ale sestivalec s objemem 2 litry...To se mi nejak nevidi.Vysvetlite mi to nekdo pokud se mylim.
Tohle nemíním zrovna třeba k tobě, ale když tohle auto vidím jet po silnici nejlépe v černé metle a s černými fóliemi na oknech, klidím se co nejvíce ke krajnici. Je to 5 roků, co mi mého kamaráda, který jel Feldou smetlo podobné 20 let staré bmw a za volantem seděl 18 letej týpek, co měl řidičák 14 dní...proto tyhle auta nesnáším
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 520
Dekuji za odpoved, opet jsem o neco moudrejsi :-)
07.07.2009 | 19:40:25 | jamieson Reagovat
2.0 V6
Skutečně je to tak. I přes to že je to poměrně malý objem, je to šestiválec. Pokud potřebuješ důkaz, koukni pod kapotu a okamžitě budeš mít jasno. Těchto dvoulitrů pak byly dva druhy, 12V a 24V. Tohle je nejspíš jen 12V, i tak ale má hezkých 129 koní.
07.07.2009 | 18:43:20 | Reagovat
RE: 2.0 V6
Dovolím si trošku upřesnit tvůj komentář, do 520i se postupně montovalo 5 motorů. První z nich pocházel ještě z E28 a to byl opravdu 2.0 12ventil, který během let 89-91 vyráběl souběžně a poté ho nahradil 2.0 24ventil, následně v roce 93 přišel 2.0 24ventil VANOS (který využívá proměnlivé časování)....zbylé motory byly pouze jistou modifikací
Tomas
21.01.2013 | 17:36:49 | New666 | 217.197.37.* Reagovat
Typ motoru : 2,0 V6 benzin Co ? Dvoulitr nebyl nahodou ctyrvalec ? Nevim to jiste, ale sestivalec s objemem 2 litry...To se mi nejak nevidi.Vysvetlite mi to nekdo pokud se mylim.
03.07.2009 | 14:44:29 | jamieson Reagovat
zajimalo by mne, jak jsi přesně ten motor svou chybou zničil, aby se mi to taky nepovedlo. jinak moc fajn báwo
08.12.2008 | 13:49:27 | Reagovat
JJ
Ale to se netyka jen BMW - hovadko muze sedet v prorezlem facku, stejne jako ve 4l V8 300k BAWu
09.01.2007 | 11:24:05 | Frantisek Reagovat
Tohle nemíním zrovna třeba k tobě, ale když tohle auto vidím jet po silnici nejlépe v černé metle a s černými fóliemi na oknech, klidím se co nejvíce ke krajnici. Je to 5 roků, co mi mého kamaráda, který jel Feldou smetlo podobné 20 let staré bmw a za volantem seděl 18 letej týpek, co měl řidičák 14 dní...proto tyhle auta nesnáším
08.01.2007 | 22:29:07 | Petr Reagovat