Recenze BMW 520 touring
“Špičkové auto, ale asi se musí koupit nové!!”

Autor recenze: Jakub (25 let),
Pardubický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1998 Typ motoru:2.0 Stav km při koupi:152 000 km Stav km nyní:203 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 11 l/100 km Vloženo: 14. 7. 2005

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 5.8

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda Octavia 1,8 20 V

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Předem musím říct, že auto bylo přivežené z D a to jako bourané.

Po pár dnech koupě nešla klimatizace(5.500,-).

Po dalších 4 měsících byl stržený závit u držáku stěračů(8.500,-).

Po cca roce výměna chladiče(13.000,-).

Potom byl rok báječného klidu.

Vlastní vinou jsem si urval přední nárazník(24.000,-)

Dnes co toto píšu ho odvezla odtahová služba a vypadá to na těsnění pod hlavou.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jízdní vlastnosti vynikající, hlavně v zatáčkách(225-60-15), pohodlí a komfort je pořád vyšší, než ve starém modelu Octavie. Trochu mi vadí světla (halogeny) - za deště a nenamalované silnici není vidět vůbec nic.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi BMW 520

Vložit komentář

to majkl

Tak to je holt smula.Ja mam taky nemcoura (Passat 1,8 T r.v.97) a NO PROBLEM.Mam full vybavu a mohu jen doporucit :-)

03.07.2009 | 14:55:59 | jamieson Reagovat

bmw 520

Mal som tú česť vlastniť 520i rv 97. Malo servis. knižku , 4kľúče, návod na obsluhu, pôvodný stav, overených 165000KM v autorizovanom servise BMW. Super jazda tak 3mesiace a potom to začalo: kontrolka ASR svieti, výmena čidiel - nepomohla, bolo mi povedané, že je chyba v riadiacej jednotke ABS tak za 30000SK, tak som to neriešil. Potom prišli na rad všetky kotúče, doštičky a obloženie ručnej brzdy, predné ložiská, ramená, čapy a tyče riadenia,tlmiče,náplne,sviečky,filtre, hardy spojka...Beriem to ako normálnu vec, ale keď začalo leto dal som vyčistit a doplniť klímu. Po cca týždni používania mi na ceste na dovolenku začala kúriť a potom mi vysyčala komplet náplň a bolo po kompresori + nefunkčný ventilátor klímy. Po návštevách X servisov a narátaní opráv som sa toto úžasné .Brat mal 525i rok 2002 a len tak bez príčiny jedoducho zhasínala. Nik nevedel prečo. Máme v rodine aj S320CDI rv 2003 tiež bohovské. Tak napr. 2x výmena kompresora airmaticu, auto vám vyfučí ako fantomasov citroen a dojazdili ste, spojka v automatickej prevodovke, nefunkčný pás vodiča, tečie voda z ostrekovača cez dýzu na svetlo, parkovacie a dažďové senzory idú podľa nálady auta, úniky nafty - práchnivé hadice paliva, trasenie volantu,zhasol tachometer atď atď. Posledné kvalitné nemecké autá boli MERCEDES W 124. Nie kvôli elektonike.

25.09.2008 | 11:59:00 | majkl Reagovat

nojono co nadelate asi jste chytl horsi kousek ja 520i mam take a jsem spokojen provadim jen beznou udrzbu a jezdim, s octavii bych komfort ani jizdni vlastnosti snad nesrovnaval,jezdil jsem s ni v praci.preju hodne stesti.

14.07.2005 | 19:41:21 | petr Reagovat