Rok výroby:1997Typ motoru:2500Stav km při koupi:183 000 kmStav km nyní:186 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:8,2 l/100 kmVloženo:7. 5. 2006
Ne, pouze vlastní vinou jsem utrhl lanovod ke kapotě.
Hodnocení a zkušenosti s autem
BMW 5 mne dostalo už dávno /524td E34/, ale 39 je prostě fantastická. Byl jsem odrazován od koupě tds, mám zkušenost s prasklou hlavou u 524, ale to jen díky brutálnímu zacházení předchozího majitel. Hlavu jsem nechal svařit a od té doby co jsem ji za studena šetřil, tak jsem bez problémů najel 150000. E39 co jsem koupil vypadá, že majitel byl k ní ohleduplný. Teplota vody stojí na polovině ukazatele a prostě se nikam nehne.
Jízdní vlastnosti E39 jsou opravdu nad mé očekávání. To auto prostě ze suché silnice nejde utrhnout. A spotřeba - velmi mile mi překvapila. Jezdím každý den 50km do práce po okreskách, o víkendu jezdím po Praze, ne jako blázen ale rovněž ne jako dušičkáři - přes 8,5l jsem se ještě nedostal. Vzhledem k zajímavým cenám doporučiji koupi ale pouze těm co o BMW něco vědí. A hlavně dávejte pozor v autobazarech. Než jsem po 3 měsících shánění koupil tohoto nebouraného mazla, tak miprošlo rukama 5 potencionálních kusů. Vždy mi asistoval člověk co o BMW taky něco zná. Auta vypadala fantasticky, po delším ohledání buď to byly bouračky / nikoliv rázu kapota světlo/, nebo to byly olítané krámy s natrženým setrvákem, orvanými brzdami apod.
Závěrem - BMW 5 byla a jsou fantastická auta, ale člověk o nich musí něco vědět. Pokud ji dostane do ruky nějaký blb oddělá ji do půl roku. Pokud se k němu jenom trochu chováme vydrží staršně moc. Moje E34 524td, kterou budu s těžkým srdcem prodávat za směšnou cenu má najeto kolem 600000. Motor jako hodinky, neshltne ani kapku oleje.
3000 km, to je málo na dieslový motor, aby bol hodný recenzie. Napíš aspoň za 30 000 km. Nie žeby som vravel na BMW že je to krabica, to nie, lebo si ho chcem tiež kúpiť, ale potreboval by som poradiť od niekoho, kto najazdil desaťtisíce kilometrov, aby napísal s akými poruchami, ak boli, môžem počítať a koľko asi bude treba na opravy.
Prosimtě můžeš mi říct proč tvýmu bráchovi praskla hlava,to asi musel autu dávat čočky hned za studena...BMW s tímto motorem chci,nyní mám Carinu 2.0 diesel a u ní taky říkaj že často praskaj hlavy,ale už je na ní 220 000 KM bez poruchy,ale vždycky jí kvalitně zahřívám...
Já mám 525 TDS a maximální spokojenost,dávám mu pravidelný servis jak má být a jezdí super..vzhled je skvělý jízdní vlasnosti také a příkladná kvalita..
Být tebou tak se ho vůbec nebojim,TDS motory jsou výborný mají nádherný zvuk a tah,jestli si ho koupíš a budeš ho pečlivě zahřívat,a po dojetí ho necháš ještě chvilku běžet,tak vydrží statisíce kilometrů...jestli je se serviskou a 144000 najeto,tak se vůbec nerozmýšlej a kupuj,to auto tě dostane věř mi.A těm co praskla hlava,nebo odešlo turbo tak to jsou ti kteří auto vůbec neudržují a nezahřívají prostě na to kašlou,ale myslim si že všechny diesely potřebují kvalitně zahřívat jinak také hlava praskne.
Zdravim...silně uvažuji o BMW 525 TDS,mám už jeden kousek vyhlídnutý je to rok 1998,výborný stav i vzhled,najeto 144000 KM se serviskou,stříbrná metla,a v plný palbě za 175000 KČ...já osobně se ho nebojim je to určitě držák...ale někteří tvrdí že tyto motory nejsou moc dobrý,už jsem měl možnost se v něm projet a mý pocity jsou vynikající...určitě by mě potěšilo kdyby majitelé těchto typů napsali nějaké další zkušenosti...na co si dát bacha při koupi a tak...předem díky
osobne si nemyslim, ze by auto s 600 tis km bylo neco mimoradnyho. Celkem dlouho sleduju inzeraty. (Je to takova uchylka). No a vsimnete si, ze tri ctyr lety bmw maji najeto 100-200 tis. A deseti a vic lety maj porad stejne!!! Tak bud jsou to tak skvely auta ze od urcity doby nestarnou, nebo ty prodavajici kecaj ze? Ja mam porad takovej instinkt chtit auto s nejmin kilometrama. Ale neni dulezitejsi udrzba? Neni lepsi petka co ma 250 tis a pravidelne servisovana, nez naka se 150 tis co ma pred sebou spoustu oprav?
S motorem 525 mám zkušenosti už 13 let. Měl jsem 10 let Omegu s tímto motor a najel na ní 450 tis km. Každé ráno do práce 2 km a pak většinou popjíždění po městě. Olej pravidelně po 10 tis km plnou sintetiku. Na motor kromě žhavících svíček opravy starteru a alternátoru, výměna vod. pumpy, řemenů a termotstaru jsem nemusel sáhnout. Tu samou zkušenost měl brácha kterej se svou omegou najel 550 tis.Tomu odešla vodní pumpa a praskla hlava. (svaření hlavy vč rep ventilú 6 tis Kč ) Po této opravě najeto 200 tis km žádný problém. Oba jsme měli přečipováno na 120 kW . Nyní jezdím s 525 tds kombi a mám najeto 100 tis. Nemám žádné potíže a věřím že motor najede další stovky tisíc. Tyto zkušenosti má jistě spousta majitelů těchto motorů. Jsem zvědavej co jak dopadnou nové typy nadupaných dýzlů s životností a tím pádem s náklady na opravy. Už je vidět na německu spousty nových brambor s popraskanejma hlavama, vadnejma čerpadlama a rozsypanejma turbama. Opravy těchto agraegátů jsou dvou až tří ná sobek ceny oprav starých typů.Auta mají vyšší spotřebu a slabej výkon ,ale dobrým čipem se to dá trochu zkorigovat. Čas oddelí zrno od plev a doufám, ze se zase objeví takové motory jako je tahle bramborácká klasika.
Dajte tu fotku chcem vydiet auto ktore ma najazdene 600000 Km. No nie je to uzasne na take milage sa robia autobusy. Ale asi by som to nekupil iba ak tak do vytrinky.
Dajte tu fotku chcem vydiet auto ktore ma najazdene 600000 Km. No nie je to uzasne na take milage sa robia autobusy. Ale asi by som to nekupil iba ak tak do vytrinky.
Dnes jsem koupil bavo 525,vzhed ,myslím dobrý,handloval jsem to za Rendu Vel Satise,doufám,že mne Bavo nezklame,pokud budou jízdní vlastnosti jako vzhled budu na výsost spokojen,dám vědět pokud bude zájem.Díky za čas se mnou strávený.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 525
To: anonym, koukni na www.voton.cz tam ti se vším poradí, popřípadě i nějaké auto seženou
29.10.2009 | 08:29:43 | Reagovat
3000 km, to je málo na dieslový motor, aby bol hodný recenzie. Napíš aspoň za 30 000 km. Nie žeby som vravel na BMW že je to krabica, to nie, lebo si ho chcem tiež kúpiť, ale potreboval by som poradiť od niekoho, kto najazdil desaťtisíce kilometrov, aby napísal s akými poruchami, ak boli, môžem počítať a koľko asi bude treba na opravy.
16.10.2007 | 07:35:32 | Reagovat
to anonym motor 525 tds
Prosimtě můžeš mi říct proč tvýmu bráchovi praskla hlava,to asi musel autu dávat čočky hned za studena...BMW s tímto motorem chci,nyní mám Carinu 2.0 diesel a u ní taky říkaj že často praskaj hlavy,ale už je na ní 220 000 KM bez poruchy,ale vždycky jí kvalitně zahřívám...
07.10.2007 | 15:53:55 | Tomáš Reagovat
to anonym
Takže si myslíš že TDS nebrat?
06.10.2007 | 19:17:44 | Tomáš Reagovat
to tomáš
Raději bych volil 530d, ten motor se povedl!
06.10.2007 | 18:36:01 | Reagovat
to Tomáš
Já mám 525 TDS a maximální spokojenost,dávám mu pravidelný servis jak má být a jezdí super..vzhled je skvělý jízdní vlasnosti také a příkladná kvalita..
06.10.2007 | 18:21:46 | JOJO Reagovat
to Tomáš
Být tebou tak se ho vůbec nebojim,TDS motory jsou výborný mají nádherný zvuk a tah,jestli si ho koupíš a budeš ho pečlivě zahřívat,a po dojetí ho necháš ještě chvilku běžet,tak vydrží statisíce kilometrů...jestli je se serviskou a 144000 najeto,tak se vůbec nerozmýšlej a kupuj,to auto tě dostane věř mi.A těm co praskla hlava,nebo odešlo turbo tak to jsou ti kteří auto vůbec neudržují a nezahřívají prostě na to kašlou,ale myslim si že všechny diesely potřebují kvalitně zahřívat jinak také hlava praskne.
06.10.2007 | 14:40:40 | Pavel Reagovat
BMW 525 TDS
Zdravim...silně uvažuji o BMW 525 TDS,mám už jeden kousek vyhlídnutý je to rok 1998,výborný stav i vzhled,najeto 144000 KM se serviskou,stříbrná metla,a v plný palbě za 175000 KČ...já osobně se ho nebojim je to určitě držák...ale někteří tvrdí že tyto motory nejsou moc dobrý,už jsem měl možnost se v něm projet a mý pocity jsou vynikající...určitě by mě potěšilo kdyby majitelé těchto typů napsali nějaké další zkušenosti...na co si dát bacha při koupi a tak...předem díky
06.10.2007 | 14:10:56 | Tomáš Reagovat
osobne si nemyslim, ze by auto s 600 tis km bylo neco mimoradnyho. Celkem dlouho sleduju inzeraty. (Je to takova uchylka). No a vsimnete si, ze tri ctyr lety bmw maji najeto 100-200 tis. A deseti a vic lety maj porad stejne!!!
Tak bud jsou to tak skvely auta ze od urcity doby nestarnou, nebo ty prodavajici kecaj ze?
Ja mam porad takovej instinkt chtit auto s nejmin kilometrama. Ale neni dulezitejsi udrzba? Neni lepsi petka co ma 250 tis a pravidelne servisovana, nez naka se 150 tis co ma pred sebou spoustu oprav?
22.03.2007 | 14:32:51 | reihensechszylinder Reagovat
motor 525 tds
S motorem 525 mám zkušenosti už 13 let. Měl jsem 10 let Omegu s tímto motor a najel na ní 450 tis km. Každé ráno do práce 2 km a pak většinou popjíždění po městě. Olej pravidelně po 10 tis km plnou sintetiku. Na motor kromě žhavících svíček opravy starteru a alternátoru, výměna vod. pumpy, řemenů a termotstaru jsem nemusel sáhnout. Tu samou zkušenost měl brácha kterej se svou omegou najel 550 tis.Tomu odešla vodní pumpa a praskla hlava. (svaření hlavy vč rep ventilú 6 tis Kč ) Po této opravě najeto 200 tis km žádný problém. Oba jsme měli přečipováno na 120 kW .
Nyní jezdím s 525 tds kombi a mám najeto 100 tis. Nemám žádné potíže a věřím že motor najede další stovky tisíc. Tyto zkušenosti má jistě spousta majitelů těchto motorů. Jsem zvědavej co jak dopadnou nové typy nadupaných dýzlů s životností a tím pádem s náklady na opravy. Už je vidět na německu spousty nových brambor s popraskanejma hlavama, vadnejma čerpadlama a rozsypanejma turbama. Opravy těchto agraegátů jsou dvou až tří ná sobek ceny oprav starých typů.Auta mají vyšší spotřebu a slabej výkon ,ale dobrým čipem se to dá trochu zkorigovat. Čas oddelí zrno od plev a doufám, ze se zase objeví takové motory jako je tahle bramborácká klasika.
17.03.2007 | 10:59:45 | Reagovat
Hodte fotku
Dajte tu fotku chcem vydiet auto ktore ma najazdene 600000 Km. No nie je to uzasne na take milage sa robia autobusy. Ale asi by som to nekupil iba ak tak do vytrinky.
12.02.2007 | 18:19:31 | Faidron Reagovat
RE: Hodte fotku
Na youtube máš mercedesy 3 litrový a maj najeto 1400 000 napíšu to slovy.. Milion, čtyřistaticíc kilometrů! a Fabie se 700 000 a co potom bmw :)
02.04.2012 | 17:39:08 | Dawe | 178.255.168.* Reagovat
Hodte fotku
Dajte tu fotku chcem vydiet auto ktore ma najazdene 600000 Km. No nie je to uzasne na take milage sa robia autobusy. Ale asi by som to nekupil iba ak tak do vytrinky.
12.02.2007 | 18:15:02 | Faidron Reagovat
Tak tak...vynikající vůz a když se dá do decentního tuzingu tak je to jedno z nejhezčích osobních aut...
09.05.2006 | 20:48:46 | Reagovat
RE: hodnocení
Dnes jsem koupil bavo 525,vzhed ,myslím dobrý,handloval jsem to za Rendu Vel Satise,doufám,že mne Bavo nezklame,pokud budou jízdní vlastnosti jako vzhled budu na výsost spokojen,dám vědět pokud bude zájem.Díky za čas se mnou strávený.
17.02.2017 | 20:13:02 | Jarda | 82.202.90.* Reagovat
RE: hodnocení
Určitě sem dej nějaké hodnocení, chystám se na koupi E39 525tds 105kw koncem týdne a zajímá mě každý poznatek, díky..
30.04.2017 | 21:01:59 | | 46.16.122.* Reagovat