Recenze BMW 525 E34 TDS
“TDi killerrrrr :)))”

Autor recenze: svlastik (31 let),
Moravskoslezský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1995 Typ motoru:2,5 TDS Stav km při koupi:200 000 km Stav km nyní:225 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 1. 4. 2011

Hodnocení inzerátu: 3 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Octávia TDi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Ano, špatné startování za tepla, podávací čerpadlo, vstřik řídící, koroze prahů, díry v zadních lemech, elektrika zadních oken nutná dopasovat, nefunkční klimakompresor.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Tohle auto jsem vlastně ani nechtěl zakoupit, měl jsem už jedno TDSko, ale špatné, uvařené snad několikrát a jednou přidřené a stále jezdilo, takže TDSko je nezmar a vydrží toho dost, ale musí být v garáži a starat se o chladící systém, pravidelná kontrola vody nečistot, následná nutná výměna, auto musí umět topit během prvních 2km. Chlazení má 2 okruhy obě musí fungovat perfektně. Tedy na auto jsem zašel kouknout na tohle vozidlo a uchvátilo mě skvělým podvozem a bručícím motorem ve skvělém stavu. Týpkovi došla trpělivost s tímto autem kvůli čerpadlu a nechtěl se tím dále zatěžovat. Dal mi to za dobrou cenu 20t. Tohle auto mi vydrželo 2 spokojené roky. Přesedlal jsem z Octavie TDička, kvůli bouračce. Na Tdičko nemůžu nechat dopustit spotřeba 4 litry s mojí nohou a u tohodle 6-7 litrů i v zimě. Tohle TDSko byla prostě nouzovka a věděl, že než našetřím na lepší nechám si ho. Auto mělo tažné, elektriku okna, zrcátka, el. okna jsem si dodělal i vzadu, velký počítač, tempomat, anatomy koženkové, klimu nefuknční komresor, ale zase mi nikdy nemlžily okna. Udělal na tom STK a jen jezdil. Najel s tím za 2 roky 20 tisíc km natahal se toho celkem dost i po čechách a pak ho dal za přepis. Protože potřeboval výměnu řídícího vstřiku, podávacího čerpadla a přetěsnění vstřikovacího čerpadla.
TDSko je diesel od BMW a jako všechny diesly od BMW jsou motory horší kvality, a cenově náročnější na údržbu než HDi, JTD,TDCi a s držákem jako je starý Tdi se to nemůže už vůbec rovnat. Výkonově je z nich ale nejsilnější asi od Tdička ten jsem měl v bezva stavu, třetinově, umí jezdit jako benzín, 220 dá v pohodě. 200 tam je během několika set metrů. U Tdička to táhne tak do 150 s turboefektem je to jen o pocitu, ale když koukám na ručičku, stoupá pomaleji a je tam nutnost častějšího řazení. Na dálnici člověk jede s TDSkem 160 a motor si bručí jako při Octávce Tdi 110km/h. Jízdní vlastnosti? Neměl jsem lepší auto. ital, němec, japonec, je to velice bezpečné, porovnávám pouze vozidla do 50 tisíc do 1995 roku, prostě 100% volant na sjetých kolejích drží, mohl jsem řídit jedním prstem. Při 160km/h cuknu prudce volantem a auto přejede jen z pruhu do pruhu, to u ostatních aut prostě nehrozí. Brzdy jsou velice účinné kotouče vzduchem chlazené vepředu, vzadu klasické kotouče s ABS. Řazení naprosto přesné. Převodovka sama si docvane setrvačností, já tam jen třemi prsty nasměruju řadičku mezi tu mezeru rychlosti. S autem je zábava jezdit a asi poslední auto, které se jakžtakž dalo uživit s klasickým platem včetně podvozku až na ten odporný diesel. Auto jsem musel prodat, kvůli nepraktickému kufru, být to kombík investuji do čerpadla a mám ho dodnes. :o)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 3


Komentáře uživatelů k recenzi BMW 525

Vložit komentář

Kdysi jsem to mel benzinovy 525 24v a je pravda , ze kdyz je to v dobrym stavu , tak to je perfektni , na to jak je to stary .

01.04.2011 | 23:33:20 |  Reagovat

tds

tak je to sesthrnec a vyssia stredna trieda, ze.

01.04.2011 | 14:44:32 | nstar Reagovat

RE: tds

jj je to vyšší střední třída:D

02.11.2011 | 22:07:09 | PAVEL  | 94.112.220.* Reagovat