Rok výroby:1993Typ motoru:2497Stav km při koupi:318 000 kmStav km nyní:354 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:11. 1. 2008
Předchozí auto:Opel Omega Ford Mondeo TD XM 2,0 Honda civic coupe 1,6 VTEC Xantia 1,8 Citroen ZX 1,4
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Téměř okamžitě po koupi generálka čerpadla 4500,-Kč jelikož z něj prosakovala nafta a samozřejmě výměna oleje a filtrů, několikrát prokluzoval klínový řemen - čili auto nedobíjelo a vodní pumpa málo tlačila takže nutný odtah jinak bych auto uvařil a to je u 525 TDS konec, léto 2007 několikrát nešlo nastartovat načež začla svítit oranžová kontrolka vstřikování, asi pětkrát jsem musel auto roztáhnout, po měsící se problém nějak záhadně sám vyřešil a kontrolka zhasla.
Na dálnici asi ve 160 za deště prasklo táhlo stěračů takže sranda - oprava samo domo provrtáním kloubu a sešroubováním. Vada na el. stahování okna řidiče(prdly nýty motorku takže okno nestahovalo až nahoru,padalo a do auta se linuly zvuky větru z venčí),vůle v řízení, výměna všech ramen protože už neskutečně bouchaly po přejetí jakékoli nerovnosti.
Z levé zadní části kufru se začli linout rány(jakoby ve sloupku bylo kladívko),důvod zatím nezjištěn. Nyní se potýkám se špatnými teplými starty a stalo se že jsem vůbec nenastartoval,musím čekat dokud motor nevystydne(nejspíš rozdělovací hlava na čerpadle)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to kombík takže je to praktický auto.Na jízdní vlastnosti si nemůžu ztěžovat, jezdí se s tim krásně.
Chvílema je to i živý auto ale zdá se mi že už to není co to bývalo. Kdyby se tam každou chvíli něco nekazilo tak bych byl moooc spokojenej.
Příští auto bude ale zase BMW a to E39,protože se prostě nedá jinak.Každopádně už ale nejdu do nafty,za prvé se to už nevyplatí při dnešních cenách poku nemáš přísun levný nafty a za druhý je s nafťákem o dost víc starostí.
Klasický problém techle motorů, Je to tou hlavou oprava za 4500kč to nevyřeší je potřeba udělat celé čerpadlo cena cca 25000kč i více. ale je tu možnost sehant nové čerpadlo za velice zajímave ceny.
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 525
Teplé starty
Klasický problém techle motorů, Je to tou hlavou oprava za 4500kč to nevyřeší je potřeba udělat celé čerpadlo cena cca 25000kč i více. ale je tu možnost sehant nové čerpadlo za velice zajímave ceny.
06.04.2008 | 14:28:06 | dzonnek Reagovat