Rok výroby:1997Typ motoru:2,5 TDS V6Stav km při koupi:258 000 kmStav km nyní:268 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 měsícePrůměrná spotřeba:8,7 l/100 kmVloženo:12. 1. 2011
Již při koupi auta jsem věděl, že budu muset zainvestovat do nutných oprav. Přední tlumiče byli K.O. nesvítil jeden xenon a při startu auto dlouho točilo (měl jsem opdežření na čerpadlo, ale naštěstí stačilo seřídit pouze předstih). Opravy nebyly nákladné, zárověň s tlumiči sem vyměnil i kosti na nápravě, u xenonu byl vadný startér, zaroveň se dali i obě nové výbojky.
Na začátku zimy odešla baterka, ta se dala nová a bez problému.
Jinak jsem zatím na žádné závady nepřišel.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zatím mám nejeto cca 10 000km, takže dělat velkou recenzi by bylo uáhlené, nicméně do teď si nemůžu BMW vynachválit
Už od prvního svezení jsem měl jasno a BMW je skvělé a pohodlné svezení. Ikdyž vzhled z venku nepůsobí nejmoderněji, tak poholí uvnitř je perfektní. Auto má plnou výbavu (kromě el. sedaček). Kožené, vyhřívané sedačky, dvojitá odhlučněná okna, samozatmavovací zrcátka, PC, Navigaci, ASC, TV, Telefon, zadní roletky v oknech, měchy, ...
I na našich robitých silnicích je svezení pohodlné a nic nebouchá.
TDS je dobrý motor, jen nemá rád rychlé starty z místa a je potřeba ho zahřát, než na něj člověk začne šlapat. Co se týká označení V6, snad to není myšleno jako motor do V. pokud vím, je 2.5l R6
No taky by mě zajímalo co to čerpadlo stálo, já si myslím, že mě natáhli, bo mě to stálo komplet cca 28 tisíc, ale jen díky tomu, že jsem si musel osobně dojet pro čerpadlo k maníkovi, který to prodává. Jinak po mě chtěli hovada kolem 45 tisíc a že to staré jim nechám. Nevím jak teď. A k tomu ty rozvody, Ty už jsem si raději dělal jinde s pomocí, protože to není žádná prdel sundávat předek motoru, aby se k tomu člověk dostal potřebuje shodit vše co mu stojí v cestě. Takže rozvody musela být demontáž a montáž asi 2x větší pálka než materiál. Jinak ty řetězy jsou tam dva a mění se hlavně napínák a vodící lišty.
tak sem udělal rozvody, protože se mi vytáhl řetěz. čerpadlo se nechalo repasovat a tedka to chytá uplně na "brnk" a spotřeba klesla na 6,5-7l/100km ... motor chodí hezky, bez žádných problémů
Můžu se jen pozastavit, žes nekoupil auto aspoň v perfektním stavu co se týká podvozku a měl klid na pár tisíc km, než to začne. Motor TDSko můžeš po 50tkm vyhodit. Toť můj názor, protože není nic lepšího než přechytračovat inženýry BMW o tom, že se lépe seřídí čerpadlo někde v dílně. Patrně tam máš závadu někde v motoru a budeš ji muset najít, ať už je to závada vadného čidla, nebo v horším případě špatné tlaky v čerpadle či padající nafta. Krom toho vstřikovací čerpadlo TDSka je spotřební zboží, které po najetí xkm se prostě vyměňuje, tak jako třeba Turbo a u TDSek i hlava motoru. Hlavně chce to pravidelnou servisní prohlídku...TDSko jsem měl a muselo z domu...
Tak to ze si si kupil vylietanu sra*ku je tvoja chyba. Ten motor je este poctivy drziak, a nalieta bez zasahu 500 tisic, pokial jazdis na hospodarsku naftu riedenu slnecnicovym olejom, nakladas za studena, a beries kazdu jamu tak to potom ano, to ta BMW zruinuje. Pekny den.
dobry... zrovna jsem repasoval kompletne cele tdsko uplne do sroubecku a po tech 250 000 km na tom motoru nejde najit ani znamkka toho ze by ten motor mnel neco za sebou navíc ty turba rizene vlastnim tlakem jsou nesmrtelne a cerpadlo jsem taky rozebral do sroubku a skoro tam nebylo co resit (jako nove az na O krouzky) a rozvody ? sory jako ale v prd... jsou tak max ty retezy co se natahnou ale napinak je vecnej a kluzaky nemaji ani sram jen ten pod napinakem cerpadloveho retezu malinko jety ale nic na vymenu ....takze je to asi tak jak pise Pan ze Slovenska
26.07.2018 | 20:27:03 | Karel
| 185.158.64.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 525
V6
TDS je dobrý motor, jen nemá rád rychlé starty z místa a je potřeba ho zahřát, než na něj člověk začne šlapat. Co se týká označení V6, snad to není myšleno jako motor do V. pokud vím, je 2.5l R6
27.03.2012 | 22:39:25 | ZuKi | 93.91.144.* Reagovat
tds
No taky by mě zajímalo co to čerpadlo stálo, já si myslím, že mě natáhli, bo mě to stálo komplet cca 28 tisíc, ale jen díky tomu, že jsem si musel osobně dojet pro čerpadlo k maníkovi, který to prodává. Jinak po mě chtěli hovada kolem 45 tisíc a že to staré jim nechám. Nevím jak teď. A k tomu ty rozvody, Ty už jsem si raději dělal jinde s pomocí, protože to není žádná prdel sundávat předek motoru, aby se k tomu člověk dostal potřebuje shodit vše co mu stojí v cestě. Takže rozvody musela být demontáž a montáž asi 2x větší pálka než materiál.
Jinak ty řetězy jsou tam dva a mění se hlavně napínák a vodící lišty.
26.05.2011 | 06:21:06 | svlastik Reagovat
tak sem udělal rozvody, protože se mi vytáhl řetěz. čerpadlo se nechalo repasovat a tedka to chytá uplně na "brnk" a spotřeba klesla na 6,5-7l/100km ... motor chodí hezky, bez žádných problémů
25.05.2011 | 22:58:13 | Reagovat
Spolehlivost E39 TDS???
Můžu se jen pozastavit, žes nekoupil auto aspoň v perfektním stavu co se týká podvozku a měl klid na pár tisíc km, než to začne. Motor TDSko můžeš po 50tkm vyhodit. Toť můj názor, protože není nic lepšího než přechytračovat inženýry BMW o tom, že se lépe seřídí čerpadlo někde v dílně. Patrně tam máš závadu někde v motoru a budeš ji muset najít, ať už je to závada vadného čidla, nebo v horším případě špatné tlaky v čerpadle či padající nafta. Krom toho vstřikovací čerpadlo TDSka je spotřební zboží, které po najetí xkm se prostě vyměňuje, tak jako třeba Turbo a u TDSek i hlava motoru. Hlavně chce to pravidelnou servisní prohlídku...TDSko jsem měl a muselo z domu...
17.03.2011 | 09:55:32 | svlastik Reagovat
RE: Spolehlivost E39 TDS???
Tak to ze si si kupil vylietanu sra*ku je tvoja chyba. Ten motor je este poctivy drziak, a nalieta bez zasahu 500 tisic, pokial jazdis na hospodarsku naftu riedenu slnecnicovym olejom, nakladas za studena, a beries kazdu jamu tak to potom ano, to ta BMW zruinuje. Pekny den.
20.08.2012 | 14:55:58 | haha | 217.31.38.* Reagovat
RE: Spolehlivost E39 TDS???
dobry...
zrovna jsem repasoval kompletne cele tdsko uplne do sroubecku a po tech 250 000 km na tom motoru nejde najit ani znamkka toho ze by ten motor mnel neco za sebou navíc ty turba rizene vlastnim tlakem jsou nesmrtelne a cerpadlo jsem taky rozebral do sroubku a skoro tam nebylo co resit (jako nove az na O krouzky) a rozvody ? sory jako ale v prd... jsou tak max ty retezy co se natahnou ale napinak je vecnej a kluzaky nemaji ani sram jen ten pod napinakem cerpadloveho retezu malinko jety ale nic na vymenu ....takze je to asi tak jak pise Pan ze Slovenska
26.07.2018 | 20:27:03 | Karel | 185.158.64.* Reagovat