Rok výroby:1995Typ motoru:525tdsStav km při koupi:150 kmStav km nyní:480 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 letPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:24. 8. 2010
moje prvni zavada byla vodni pumpa stala mě 2300 orig bmw vymena trvala necelou hodinu . nasledovala napinaci kladka remenu a novi remen celkem 2800.potom nešel otevirat zadni kufr a sklo poškozene privodni dráty v ohybu kufru.ukazatel km svítí neuplná císla,dale odeslo podavaci naftové čerpadlo 1800.praskle hadice na turbu . vrakac 400. komplet go předni napravy 8500. vytekle tlumice jen patrony par 3200.rele zhaveni vrakac 200.kontrolni vstřik tek vymena 2800.novej bosch.
Hodnocení a zkušenosti s autem
mam dvě e .34 525 tds spotřeba je porad 9 az 10 litru pozor normalni jizdou 120-160. pri 60 -110 se to moc nemeni. když ho protahnu 180-220 bez problemu 18l. kamos ma take 525tds a sme na tom uplne stejně. omega v kombajnu 525tds taky. pozor na hrozne malej vnitrni prostor a kufr, omega je stokrat vetsi
Nevíte někdo čím může být, že pokud vystoupá teplota okolí nad cca 25 st. auto padá z volnoběhu, po sešlápnutí pedálu dlouho nic, pak vyletí do otáček a občas i uplně zhasne motor?? Pokud je teplota vzduchu nízká, uplně bez problému, ale jak se oteplí zas stejný problém. Díky.
Víš proč jezdíš za tolik??? Jezdíš dost rychle já i po městě dovedu jet 8litrů mimo město nebo dálku dám i 6litru pokud jedu kolem 100 až do 120, sice těžký auto ale je ekonomický.Musí se s nimu mět jezdit.
Pokud padá nafta, tak nejprve než se koupí repas čerpadlo je zapotřebí koupit všechny gumové hadičky, pak palivový fitr, a přívod, dále zkontrolovat palivové čerpadlo v nádrži, jestli tlačí dobře. Jinak dlouhé starty po zahřátí jsou příznaky umírajícího čerpadla. To co jsem napsal výše, pouze prodlouží čerpadlu životnost. Mělo se to řešit pravidelně prohlídkou.
Ahoj, prosím o radu. Na mem BMW mam potiže se startovanim, když auto delší dobu stojí. Jeví se mi to, že to nemá naftu, převalí a pak točim točim točim....třeba pul minuty nez naskočí. Mue to dělat právě podávací čerpadlo? Nebo co by jste radili? Díky
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 525
Vliv teploty
Nevíte někdo čím může být, že pokud vystoupá teplota okolí nad cca 25 st. auto padá z volnoběhu, po sešlápnutí pedálu dlouho nic, pak vyletí do otáček a občas i uplně zhasne motor?? Pokud je teplota vzduchu nízká, uplně bez problému, ale jak se oteplí zas stejný problém. Díky.
15.05.2011 | 10:59:52 | krab Reagovat
spotřeba
Víš proč jezdíš za tolik??? Jezdíš dost rychle já i po městě dovedu jet 8litrů mimo město nebo dálku dám i 6litru pokud jedu kolem 100 až do 120, sice těžký auto ale je ekonomický.Musí se s nimu mět jezdit.
27.03.2011 | 21:13:46 | Jindřich Reagovat
Pokud padá nafta, tak nejprve než se koupí repas čerpadlo je zapotřebí koupit všechny gumové hadičky, pak palivový fitr, a přívod, dále zkontrolovat palivové čerpadlo v nádrži, jestli tlačí dobře. Jinak dlouhé starty po zahřátí jsou příznaky umírajícího čerpadla. To co jsem napsal výše, pouze prodlouží čerpadlu životnost. Mělo se to řešit pravidelně prohlídkou.
17.03.2011 | 10:26:11 | Reagovat
padání nafty
že to dlouho točí znamená že Ti "padá" nafta. takže čerpadlo ;)
14.03.2011 | 12:50:09 | Milan Reagovat
Podávací čerpadlo....
Ahoj, prosím o radu. Na mem BMW mam potiže se startovanim, když auto delší dobu stojí. Jeví se mi to, že to nemá naftu, převalí a pak točim točim točim....třeba pul minuty nez naskočí. Mue to dělat právě podávací čerpadlo? Nebo co by jste radili? Díky
09.12.2010 | 17:35:23 | Reagovat