Stredové ložisko, asi medzi prevodovkou a kardanom, sa muselo vymenit (5 500sk), nešlo kúrenie (upchatý peľový filter), nešlo vodičove okno (zalomený drôt v dverách), mierne vydraté zuby na el. zadnej roletke, nefunkčný palubný počitač (nebol zapojený a zlé žiarovky na osvetlenie displaya), pokazená roletka na zadných dverách. Opravy celkom asi 20000sk, v BMW servise by to bolo asi 50 000sk.
Hodnocení a zkušenosti s autem
10 ročné BMW má menej porúch ako nová škoda výbavu!
Veľký,(ešte zvlášť Long verzia) luxusný voz za minimálne peniaze.
Vytknúť by sa mohla len vysoká poistka (to ale nie je problém Bavoráka, ale poisťovní) a vyššia spotreba v meste asi 13-17 litrov (na 286 koní má na to nárok).
Obmedzená rýchlosť na 240 km/h, zrýchlenie 7,5 s. Tomuto konkrétne autu chýbala výbava. Bol to síce Long, ale nemal kožu ani el. sedačky. Ako 17 ročnému bez vodičáku mi to stačilo, do budúcna už ale E 38, najlepšie 725 tds.
nevím co je za ostudu jezdit s týmto utem na lpg, je to je auto jako každé jiné a neznamená, že když někdo má BMW nebo Lexus nemůže mít na LPG. Je pravda, že na nový bych si lpg asi nedal ale na takovou teď již v podstatě starou šumku není problém, parády už se s tím tolik neudělá jako s novým autem.....
Pánové kampak se schoval mozek?do peněženky?že by?Ale vlastně asi nikam,žádnej totiž nejspíš podle vašich komentů není.Kolikpak jste měli BMW a kolik máte km najeto se 740 z roku 1992 a najetejma 400tis a starým automatem?hmm myslím že leda hnědý,co?To byste pak nepsali takový kraviny...
Ty kokote (boris, petr 4271) nevim proč by to měla bejt ostuda mít BMW na plyn... Ty bys možná tu spotřebu neřešil, kdybys kupoval nový tak to asi nikdo.. Ale když kupuješ starší za nějakejch 200k, tak ti to u prdele nebude... To víš, ne každej se chce kodrcat v těch levnejch vylágrovanejch popelnicích, když už si koupim auto, chci si s nim taky trochu užít. Jen tak mimochodem bych rád věděl v čem jezdíte Vy, pánové? Nějaká fabia 1,2 nebo 1,0? :D nic lepšího to asi nebude... vy bando zasranejch závistivejch zmrdů...
petr 4271, a ty si co za trapka?? Preco by nemohla byt 740 na lpg, keby si mal nieco v hlave, tak by si pochopil, ze mat lpg v 7 je skor "luxus a zaroven pokora" voci zivotnemu prostrediu, mensie emisie,.... mam kopu znamych co maju auta o akych sa tebe ani nesnivalo a nemaju problem si ich dat na lpg (mimochodom aj to lpg-cko maju) lebo vedia, ze mozu aspon nejako pomoct tomu nasmu skazenemu svetu. Ale kybe mali vsetci taky nazor ako ty, tak bi si tu mozno uz ani nebol - zadusil by si sa "cerstvym vzduchom"! LPG vrelo doporucujem, a k tomu este aj setri motor.
Jezdím s autama s LPG 10 let a nedám na ně dopustit. Měl jsem Voyagera 3.3 a najel jsem s ním 200.000 (to byl sice směšovač, ale fungovalo to) a teď jezdím s Opelem Sintra (je tam sekv. vstřikování) a byl jsem před týdnem v Chorvatsku a autoplin tam všude byl za 3.35Kuna! (Nafta běžně 9.30...) Spotřeba 9.5l/100km. takže km za 1,07CZK. A to jsem se s tím nesral. Osmiválec pojede tak za 14-16l/100km, takže cenově u nás asi 2,30CZK za km, stejně jako ty křápy 1,9TDI, ale s úplně jinou dynamikou. Kdybych měl prachy, koupím si 540i (ano, ten 4,4l), za 45.000 do něj dám LPG s toroidní nádrží místo rezervy a jezdím. Nebo A8 audi, i když to nejsou asi takový držáky.
BMW 7 na LPG je trapas a ostuda, chápu Š 120, ale BMW si na LPG může přestavět jenom kretén. Když na to nemáš jezdit v takovým autě, tak si sedni do jinýho.
Reakce k rádoby chytrým pánům k lpg :-) Mám 760i v lpg a kde je problém? Osvobozen od silniční daně, levný provoz, s green adem špičkové jízdní vlastnosti bez opotřebení.. Pánové neví o čem mluví :-) Vyznavači benzínu, kteří na to zřejmě sami ani nemají -) LPG není o penězích ani o imigi.. Natož nějaká ostuda.. Ostuda jste VY pánové :-)
BMW v lpg? proč ne ...mam xedose 9 2,5 V6 v LPG a jsem spokojen,neznamená ,že kdo má BMW 7 je milionář,třeba má jen rád svůj život až ho nabourá nějakej kokot v kadetu gsi nebo podobných vracích která lítají po naších silnicích.přemýšlím o BMW 740i a samozřejmě v lpg,dnešní technologie plynu je uplně někde jinde,než si každý myslí jako byli 120tky nebo žiguly bavíme se o přestavbě okolo 40 000 kč to už je trochu jiné lpgčko....
tak proc jezdite v takovejch karach, kdyz nemate na benzin a resite prestavbu na LPG ??!!
Kdo si koupi BMW 7 predpokladam ze ze spotrebu neresi.
Si kupte 3 v ni budete vypadat aspon jako frajeri, a ne trotli v sedmicce, ktera stoji cely den pred barakem, protoze pan nema na benzin. Ale hlavne ze ma BMW 7
Zrovna jsem chtěl napsat to samé s tím přechodem na tds, je to obrovský rozdíl a ve městě s automatem stejně spolkne 12 l nafty to už raději předělat 4 litr na plyn, zrovna se na to chystám, nemá někdo s tímto zkušenosti? Doufám že to nebude problém, sám jsem měl Scorpio na plyn a motor najezdil 365.000km.
Trosku nechapu ten prestup z dokonalyho osmivalce na mega, ne MEGA dychavicnou tds. Tedeesa je mozna dobra do trojky, ale jinak to ubira baworakovi na ¨baworakovitosti¨. Ze zkusenosti mohu rict, ze trilitrovy diesel je oproti dvaapulce neco jako prechod z acetylenove lampy na xenonony. No nic. Presto si myslim, ze naftu nikdy!!!
Komentáře uživatelů k recenzi BMW 740
lpg
nevím co je za ostudu jezdit s týmto utem na lpg, je to je auto jako každé jiné a neznamená, že když někdo má BMW nebo Lexus nemůže mít na LPG. Je pravda, že na nový bych si lpg asi nedal ale na takovou teď již v podstatě starou šumku není problém, parády už se s tím tolik neudělá jako s novým autem.....
09.08.2011 | 13:50:40 | mmm | 89.103.48.* Reagovat
Petr a Boris
Pánové kampak se schoval mozek?do peněženky?že by?Ale vlastně asi nikam,žádnej totiž nejspíš podle vašich komentů není.Kolikpak jste měli BMW a kolik máte km najeto se 740 z roku 1992 a najetejma 400tis a starým automatem?hmm myslím že leda hnědý,co?To byste pak nepsali takový kraviny...
22.05.2011 | 17:27:06 | 740 Reagovat
jaj boha takhle zprznit takové auto plynem. Kam ten svět spěje.
30.03.2010 | 08:56:30 | Reagovat
a tebe taky...za ten slovník...ty ukázko nadřazenejch, povýšenejch zmrdů :-)
30.03.2010 | 00:54:16 | Reagovat
Bijte je!
Takovýhle magory řezat do palic...
29.03.2010 | 21:59:56 | Kyklop Reagovat
Vy debilové
Ty kokote (boris, petr 4271) nevim proč by to měla bejt ostuda mít BMW na plyn... Ty bys možná tu spotřebu neřešil, kdybys kupoval nový tak to asi nikdo.. Ale když kupuješ starší za nějakejch 200k, tak ti to u prdele nebude... To víš, ne každej se chce kodrcat v těch levnejch vylágrovanejch popelnicích, když už si koupim auto, chci si s nim taky trochu užít. Jen tak mimochodem bych rád věděl v čem jezdíte Vy, pánové? Nějaká fabia 1,2 nebo 1,0? :D nic lepšího to asi nebude... vy bando zasranejch závistivejch zmrdů...
29.03.2010 | 21:58:15 | Kyklop Reagovat
petr 4271 TRAPKO
petr 4271, a ty si co za trapka?? Preco by nemohla byt 740 na lpg, keby si mal nieco v hlave, tak by si pochopil, ze mat lpg v 7 je skor "luxus a zaroven pokora" voci zivotnemu prostrediu, mensie emisie,.... mam kopu znamych co maju auta o akych sa tebe ani nesnivalo a nemaju problem si ich dat na lpg (mimochodom aj to lpg-cko maju) lebo vedia, ze mozu aspon nejako pomoct tomu nasmu skazenemu svetu. Ale kybe mali vsetci taky nazor ako ty, tak bi si tu mozno uz ani nebol - zadusil by si sa "cerstvym vzduchom"! LPG vrelo doporucujem, a k tomu este aj setri motor.
04.12.2008 | 22:10:05 | lagunakombi Reagovat
LPG JO!!!
Jezdím s autama s LPG 10 let a nedám na ně dopustit. Měl jsem Voyagera 3.3 a najel jsem s ním 200.000 (to byl sice směšovač, ale fungovalo to) a teď jezdím s Opelem Sintra (je tam sekv. vstřikování) a byl jsem před týdnem v Chorvatsku a autoplin tam všude byl za 3.35Kuna! (Nafta běžně 9.30...) Spotřeba 9.5l/100km. takže km za 1,07CZK. A to jsem se s tím nesral. Osmiválec pojede tak za 14-16l/100km, takže cenově u nás asi 2,30CZK za km, stejně jako ty křápy 1,9TDI, ale s úplně jinou dynamikou. Kdybych měl prachy, koupím si 540i (ano, ten 4,4l), za 45.000 do něj dám LPG s toroidní nádrží místo rezervy a jezdím. Nebo A8 audi, i když to nejsou asi takový držáky.
14.07.2008 | 10:03:42 | policeman Reagovat
LPG
BMW 7 na LPG je trapas a ostuda, chápu Š 120, ale BMW si na LPG může přestavět jenom kretén. Když na to nemáš jezdit v takovým autě, tak si sedni do jinýho.
13.07.2008 | 23:44:38 | Boris Reagovat
RE: LPG
Reakce k rádoby chytrým pánům k lpg :-) Mám 760i v lpg a kde je problém? Osvobozen od silniční daně, levný provoz, s green adem špičkové jízdní vlastnosti bez opotřebení.. Pánové neví o čem mluví :-) Vyznavači benzínu, kteří na to zřejmě sami ani nemají -) LPG není o penězích ani o imigi.. Natož nějaká ostuda.. Ostuda jste VY pánové :-)
26.12.2011 | 19:59:29 | Ghost 750i | 90.176.76.* Reagovat
jirka
BMW v lpg? proč ne ...mam xedose 9 2,5 V6 v LPG a jsem spokojen,neznamená ,že kdo má BMW 7 je milionář,třeba má jen rád svůj život až ho nabourá nějakej kokot v kadetu gsi nebo podobných vracích která lítají po naších silnicích.přemýšlím o BMW 740i a samozřejmě v lpg,dnešní technologie plynu je uplně někde jinde,než si každý myslí jako byli 120tky nebo žiguly bavíme se o přestavbě okolo 40 000 kč to už je trochu jiné lpgčko....
13.07.2008 | 19:46:39 | Reagovat
tak proc jezdite v takovejch karach, kdyz nemate na benzin a resite prestavbu na LPG ??!!
Kdo si koupi BMW 7 predpokladam ze ze spotrebu neresi.
Si kupte 3 v ni budete vypadat aspon jako frajeri, a ne trotli v sedmicce, ktera stoji cely den pred barakem, protoze pan nema na benzin.
Ale hlavne ze ma BMW 7
10.05.2008 | 05:24:33 | petr 4271 Reagovat
BMV 740 v LPG
Taky jsem ho dával do LPG,stálo mě to 46 tis.Ted jsem koupil 540 kombi v LPG a jezdí se mi s ní lépe.Kdo chce vědět něco víc,může se ozvat na
07.06.2007 | 16:53:25 | Reagovat
Presne tak. Naftu opravdu nikdy. Navic se u modernich dieslu zacina vsechno mozny s..t a tak dava historie konecne za pravdu panu Benzinovi.
04.04.2007 | 20:13:22 | reihensechszylinder Reagovat
Zrovna jsem chtěl napsat to samé s tím přechodem na tds, je to obrovský rozdíl a ve městě s automatem stejně spolkne 12 l nafty to už raději předělat 4 litr na plyn, zrovna se na to chystám, nemá někdo s tímto zkušenosti? Doufám že to nebude problém, sám jsem měl Scorpio na plyn a motor najezdil 365.000km.
14.10.2005 | 20:02:35 | III Reagovat
Trosku nechapu ten prestup z dokonalyho osmivalce na mega, ne MEGA dychavicnou tds. Tedeesa je mozna dobra do trojky, ale jinak to ubira baworakovi na ¨baworakovitosti¨. Ze zkusenosti mohu rict, ze trilitrovy diesel je oproti dvaapulce neco jako prechod z acetylenove lampy na xenonony.
No nic. Presto si myslim, ze naftu nikdy!!!
14.10.2005 | 14:04:20 | Reihensechscylinder Reagovat