Recenze Chevrolet Lacetti WTCC
“DĚS BĚS”

Autor recenze: Petr (25 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2008 Typ motoru:1598 Stav km při koupi:450 km Stav km nyní:3 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 6 měsíců Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km Vloženo: 5. 4. 2009

Hodnocení inzerátu: 21 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 3.0

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

1
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Octavia II

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Ano, již dvakrát mělo závadu na elektronice a musel jsem volat asistenční službu. Poprvé se jednalo špatně uchycený kontakt na baterce, který sám z ničeho nic přestal dolehat po dojetí k supermarketu a auto se stalo nepojízdným. Podruhé došlo k tomu, že se nevyplo jedno ze zadních světel a jelikož jsem zvyklý kontrolovat jestli nesvítím pouze u předních světel, přes noc se vybila baterie. Až všímavý sousedé mi řekli, že autu svítilo celou pravé zadní světlo.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Předem recenze podotknu, že bych si sám takové auto nikdy nekoupil, pouze jej teď nějaký čas užívám a nestačím se divit. Auto kupovala matka jako předváděcí model s najetými 450 km a cenou 350 000 Kč v listopadu loňského roku a i přes mé varování že po dvojkové Oktávii (jejíž poruchy turba a nespolehlivost by vydaly na dalších několik stran) nebude Chevrolet zrovna to nejlepší ve smyslu jízdních vlastností a kvality zpracování si nedala říct. Chtěla tohle korejské auto s puncem USA a problémy na sebe nenechali dlouhou čekat. Přístup autorizovaného autosalónu byl vynikající do doby než dostali "třistapade na stole v českých" , od té doby je katastrofa slabé slovo, k auto bylo písemně slíbeno prodejcem( autorizovaným autosalonem Chevrolet) dodat zimní kola a pneu v ceně vozu a při jeho převzetí, kola ale nepřisly jelikož je nějaký zaměstnanec zapoměl objednat, byl listopad, zrovna napadl čerstvý sníh a mi jeli domů na letních, ujištěni že do dvou dnů je máme. Po deseti telefonátech s majitelem salónu a dvou týdnech!! nakonec gumy dovezli, předali, ale chtěli zaplatit, přesto, že ve smlouvě byly uvedeny jako bezplatný doplňek vozidla. Vše skončilo tím že jsem je odmítl zaplatit a majitel salónu přivolal k nám domů policii s udáním, že jsem gumy ukradl, ti se mu samorřejmě vysmáli po tom co jsem jim předložil doklad o zaplaceni. Ale aby recenze byla taky trochu o autě pokusím se popsat jeho jízdní vlastnosti a techniku v něm. Co se týče podvozku, je řekl bych velmi podprůměrný a pořád nechápu jak se mohlo výrobcům pořadit skloubit tolik špatných vlastnosti najednou. Jízda v Lacetti je opravdu zajímavá, jelikož je auto tvrdé, přenáší veškeré nerovnosti na posádku, přitom ale pokud někam rychleji odbočíte celé se neuvěřitelně rozhoupe. Řízení na tomto autě je tak neuvěřitelně přeposilované, že každou menší nerovnost přenáší na volant, druhá věc je ta, že přeposilované řízení a nastavení podvozku takřka znemožňuje nějakou rychlejší jízdu. Při rychlostech nad 120 km/h stačí do volantu cvrnknout malíčkem a najednou jedete v jiném pruhu:) musím se přiznat, že ač se někdy rád projedu rychleji, s tímhle autem jsem se ještě neodvážil jet víc než 150, přestože motor by to hravě zvládl, je totiž to jejiné na autě co je třeba vyzdvihnout, jelikož na obsah 1, 6 a 80 kw je vcelku živí a spotřeba je v normě i když nejaký chiptunning by jistě snesl:). Brzdy jsou na auto slabé, jejich výkon kolísá a v krizových situacích je nutno počítat s tím že dobrzdíte spíše později, než byste čekali. Další věc, kterou je třeba se zaobírat je celková kvalita použitých materiálů, je to Daewoo se znakem kříže, takže nic moc. Do nárazníku pravďépodobně někdo ťukl na parkovišti a celý se hned zlomil, jako papír, není aní moc odřený, pro mě záhada. Auto asi budí pozornost takže má již dvakrát ukradený znak . Recenzi bych ukončil převodovkou, která mi připoměla ty z devadesátých let, ala prvni oktavky, je nepřesná a "rozglajdana" už od novoty. Nakonec jen podotnku, že ani po měsíci od objednání nárazníku v jiném konkurenčním aut. servise Chevrolet, ho nemají, omylem objednali verzi na hatchback, dvakrát se na něj dívali, zřejmě slušnej oddíl.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 21


Komentáře uživatelů k recenzi Chevrolet Lacetti

Vložit komentář

problem s otackam padaji pri zvednuti otacek

ahoj lidi melsem skusenost s 2007 2.0 tdci problem bzl v tom ze sem nemoh najit proc mi padali otacky broblem byl v cidle v olejni vanně menil se olej a vylylose mnohem vic oleje neě by melo + k tomu hodne žral naftu

27.12.2017 | 21:59:43 | ruslan  | 194.228.32.* Reagovat

Lacetti 1.6 sw

Auto som kupoval ako predvádzacie v roku 2005. Najazdených malo 500 km. Používam ho na krátke vzdialenosti, do práce a späť spolu cca 20 až 25 km, väčšinou v zime (v lete jazdím na motorke). Momentálne má najazdených len cca 70 000 km, akumulátor je pôvodný (sám sa čudujem, že ešte funguje, ale auto je garážované tak asi aj preto).
Za celú dobu som na aute vymenil hadičku k zadnému ostrekovaču čo prechádza cez gumenú prechodku do zadných dverí a jednu vzperu zadných dverí. Pravidelný servis robím u kamaráta automechanika. Na karosérii som zatiaľ neobjavil žiadnu hrdzu. Pre moje potreby mi Lacetti maximálne vyhovuje a hodnotím ho ako spoľahlivé auto.

22.02.2017 | 14:39:20 | Milan  | 91.219.133.* Reagovat

Chevy Lacetti SW 1.6 16v Elite

Ahoj recenzisté, pročetl jsem si veškeré recenze a mám pocit a to teď pardoooon, že si tady měříte svá přirození.....,prostě takové klukovské... Mám Chevrolet od roku 2007 a nemohu si na jízdní vlastonosti stěžovat. Každé vozidlo je originál...., protože jsem měl možnost se projet v jiném Lacetti a vnímal jsem rozdíly při jízdě o proti mému vozu. Pro moji informaci,proč vnímám takový rozdíl, šel jsem se tedy podívat na pneu, které mi tedy dost vzaly dech... :značka polské výroby, nizký profil a hned mi bylo jasné,proč je cítit každý kamínek a v zatáčkách se to nechová také jistě. Můj názor je,že jízdní vlastnosti si může z části ovlivnit svým přístupem, úpravami, způsobem jízdy sám uživatel. Teď k samotnému vozu... S vozem nemám problém, jezdím dálky, až na jih itálie a nejsem z jízdy vytřesený-zničená krční páteř, jak jsem v recenzi četl,do volantu žádné tvrdé nárazy nepociťuji a s pneu 195/65 R15 v zatáčkách se chová jistě, že se až sám někdy divím a říkám si, že je snad k vozovce přilepené,na vnitřní prostor vozu, jak pro řidiče, tak pro zbytek rodiny si nemohu stěžovat a co se spolehlivosti týká, tak vůz kromě pravidelné nutné údržby, nezná prostry servisu... Koroze???? asi je to možná zazrak, na korozi KAROSERIE jsem ještě nenarazil,,, když může mít korozi nové vozidlo už v autosalonu :-) viz recenze... Určitě tu nehodlám nikoho přesvědčovat o kvalitách značky Cevrolet, protože je to prostě jen auto-stroj a bude vyrobeno deset Chevroletů Lacetti, z toho se tři povedou a dedm bude poruchových, nebo také naopak. Je jasné, že vozidla různých značek, mají svá pro a proti,to plati i u Chevroletu. Přeji všem řidičům mnoho šťastných kilometrů....jo a není třeba se při recenzi vozů zde urážet... to sem prostě nepatří !!!!!

17.03.2013 | 09:40:08 | Matti  | 178.255.168.* Reagovat

vážení přátelé

mám také chevy sedan 1.6 (r. výr. 2005) a některé věci mi také vadí. Kulisa řazení např. je dost volná. Nicméně tak spolehlivé auto (jedna závada na spojkovém válečku za 7 let provozu ve městě), jsem předtím neměl. Musím oponovat Petrovi z úvodní recenze. Je to mimo mísu. Předváděcí auta jezdí s odpojeným tachometrem. Takže bůhví kolik měl jeho vůz v době koupě najeto. Dále jdou z ruky do ruky vč. zásahů do všeho. S tím asi nepočítal a pak se diví. Jízdní vlastnosti - ano Chevy lacetti sedan je tvrdší v perování, ale že by se nakláněl a houpal? to je vyložený protimluv. Taktéž přeposilované řízení. Prý s přenosem rázů. Právě naopak řízení není přeposilované vůbec a proto je cítit všechno ve volantu ale to není na škodu. Aspoň se člověk vyhne dírám....atd atd...Petřík si hlavně stěžuje na servis a není to moc objektivní "znalec" značky.

28.05.2012 | 14:31:24 | majitel chevy sedan  | 81.0.245.* Reagovat

.

To uz snad neni mozny,dnes volaji z autorizovaneho servisu,ze se vyskytl problem s opravou,bylo mi sdeleno,ze servisni prohlidka nebyla delana v autorizovanem servise,musi se cekat na schvaleni reklamace z Prahy atd. Jakou nahodou byl tento problem vyresen po tom co jsem zminil tzv. blokovou vyjimku a skutecnost,ze si nic nenecham libit,najednou to jde a kluci uz na aute delaji :) Clovek si nesmi nechat srat na hlavu.

02.12.2010 | 14:34:20 | Petr Reagovat

.

btw. pro mene chapave -150 samozrejme nejezdim na rozbouranych okreskach,ale na dalnici nebo cestach velmi podobnych dalnici,auto ma max rychlost cca 190 km/h.
Dnes se auto stalo nepojizdne,najeto 13000 km,kontrolka motoru sviti,motor vydava divne zvuky.Opet nemuzu nezminit naprosto fatalni selhani chevrolet euro service a komunikaci,prijeli pro auto,nic jineho nechteli(servisni knizku pane nechci,bylo mi receno).Presto mi volaji z chevrolet servisu,kde je servisni knizka,ze ji v aute nenasli(ano ta servisni knizka,kterou(nebo jeji kopii od notare) jsem chtel predat a nechteli ji).Oprava se tim padem pozdrzi,servis je vzdalen 50 km od bydliste.Problemy.Problemy.Problemy.radim nekupovat Chevrolet.

30.11.2010 | 14:43:29 | Petr Reagovat

lacetti poruchy problemy zavady!

zdarec. Nadpis je to co som povodne hladal ale co som nasiel ma prinajmensom vytocilo! Nespokojnost so servisom nepatri do recenzie! Apropo ci v cechach tak i na slovensku najst kvalitny(i znackovy) servis kde vedia co robia je umenie!!! Baterka-autoskola je snad jasne. Rozhajdane radenie?- poznam auta kde je prituhe radenie a tiez ho ofrflali i znalci no za 2 dni si zvykli. Podvozok sa naklana, privelmi citit drobne nerovnosti, preposilovane riadenie? No +/- osobne mam rad ked citim povrch vozovky na volante. Konfortny podvozok ma aj moje auto a da sa to riesit inym podvozkom. Sportovym. Brzdy su slabe? Tj kolko metrov treba na zastavenie z cca50km/h ake gumy, asfalt hustenie sucho ci mokro? 150km/h s daewom/chevroletom? Ak takto jazdis po okreskach tak panbu zaplat! CRASHtesty??? Zabudni na to. Cesta je realita! Je rozdiel ci do teba vpali Q7 alebo Smart. Zinkovana karoseie neni... Uz v salone boli hrdzave disky. Nevedel som ze aj lolesa su karoseria. Koncernovky TDi - poruchy turba? Kolko z Vas vie jazdit s turbom? ... Mi to pripada ze za par drobnych tu niekto cakal CORVETT-u. ... To je par veci co ma tu nadchli! Zajtra idem testnut laceti 2-oj rocne tak som tu hladal o com to auto je. Mam tiez azijca tak porovnam. :-D S REZERVOU A NADHLADOM!!!

29.05.2010 | 13:33:24 | dudo Reagovat

Audi A6 vs. Lacetti

neviem či si niekto z vás všimol dosť podstatnú vec v recenzii, že šlo o predvádzacie vozidlo ... kto si kúpi predvádzací kus sa nemôže diviť následkom.. myslím, že všetci vieme veľmi dobre ako sa zaobchádza s predvádzacími vozidlami...
"Stav tachometru pri kúpe auta: 450 km" ... to hovorí za všetko - 450km hrubého zaobchádzania v zábehu pri predvádzačkách

osobne mám Lacetti 1,4 WTCC, najazdil som na ňom zatiaľ iba 18 000 km, ale zatiaľ nemôžem povedať krivého slova... pred ním som mal Audi A6 2,4i takže som do Lacetti pochopiteľne presadal s veľkou nedôverou, ale bol som príjemne prekvapený, za tú cenu je to super auto... že sa trošku nakláňa? keď letíš 150km/h do 90°zákruty bodaj by nie... mne sa to nakláňanie nezdá také hrozné a to si myslím že som z Audi dostatočne "zhýčkaný"... o tom dúfam nikto nepochybuje, že Audi vie robiť podvozky :))

...a to že je to Daewoo? a čo? to je iba také "blablabla" ... keď Škodovku kúpil VW zrazu je to nemecké auto ... no keď kúpil Chevrolet Daewoo, tak je to stále korejec, každý si to otočí ako sa mu hodí...

15.01.2010 | 23:53:05 | AudiLacetti Reagovat

Petr je rozmazlený fracek

Petříku, copak to tu píšeš za blbosti. Kontakt na baterii, který se odpojil sám? Světlo, které svítí a přes noc ti vybije autobaterii? Tak za prvé, nikdy se nic samo nestane a nejspíš sis s tím hrál a nebo ti baterii špatně zapojili v servisu. To je ale lidský faktor a není to chyba značky. Chevrolet přece nemůže za každé vemeno, které neumí přitáhnout kontak na baterii. A to, že ti jedno zadní rozsvícené světlo vybilo přes noc baterii je taky pěkná kravina. Si to dej spočítat nějakému šikovnému elektrikáři a dle kapacity baterie a spotřeby žárovky vydrží každé auto jinak, ale nepůjde to pod osm hodin. To by jaksi nemělo opodstatnění označení "parkovací světla", kde se musí počítat s tím, že vůz někde stojí přes noc a je touto formou osvětlen. Samozřejmě to nevydrží věčně, ale to co píšeš "svědectví souseda " a podobně je blbost jak stodola. Navíc je Lacetti vybaveno systémem spoření a ochrany akumulátoru, kdy při vypnutí motoru, vytáhnutí klíčku a otevření dveří řidiče dochází k automatickému odpojení okruhu právě z důvodu úspory akumulátoru. Měl by sis rozšířit znalosti a pak vznášej kritiku. Člověk, který si neumí ani zapojit sám akumulátor, což jak bylo řečeno se probírá i v autoškole, by neměl psát recenzi urážlivého charakteru na jakoukoli značku. Lacetti není skutečně VW Passat a ani tolik nikdy nestálo. Pokud neřešíš peníze, tak si kup výrobek od nějaké prémiové značky, pak ale nechápu, co tu děláš? Závěrem promiň, ale musím tě označit za rozmazleného fracka! Nevidíš si do huby a chrlíš tady jen samé bláboly! Já jezdím v Mercedesu a přesto Lacetti neodsuzuji. Měl jsem možnost jej vyzkoušet u kamaráda a dal jsem mu za pravdu, že za ty peníze by si nic lepšího koupit nemohl. Mimochodem, má jej několik let a nedá na něj dopustit. A jen pro zajímavost, najel s ním již více jak 160.000km bez poruchy! Jen běžná údržba, směje se a jezdí. :-)

08.12.2009 | 17:47:25 | marek Reagovat

Lacetti a pozink

Koukám, že zde mnoho "chytrých" hlav mluví o věcech, kterým moc nerozumí... Mám sám Lacetti 2.0 TCDi a jsem velmi spokojen - a to jak s autem, tak s přístupem autosalonu. (Chevrolet Dědek). Co se týče pozinku, Lacetti má oboustranný pozink.
Viz: http://home.tiscali.cz/seznam_dvd/pozink.JPG

09.08.2009 | 22:47:19 | PaTER Reagovat

Mam Lacetti uz skoro 2 roky a nemyslim ze je to nejak zle auto.Je to moje prve a myslim,ze za tie peniaze by som lepsie ani nezohnal. Jazdim s nim pomaly aj rychlo a riadenia ma nikdy nesklamalo. Iba zopar krat som mojov chybou tukol a co sa tyka naraznikov vydrzali na tie supy az podozrivo vela.So servisom tiez nemam problemy.Zatial mi odisla len jedna predna ziarovka a vsetko je OK.

16.05.2009 | 16:15:16 | marw Reagovat

pre Fera: Mozno by nebolo odveci dat si skontrolovat podvozok. Moze tam byt nejaka zavada.
Inac na sluzobnom Lacetti som nabehal tisice km (Nemecko), a to nezriedka i 600-900 km pocas jedneho dna. Nemal som pocit nadmerneho roztrasenia ci unavy.

30.04.2009 | 22:22:26 | rastos Reagovat

omyl

Kúpu tohoto auta hodnotím ako jeden z najväčších omylov v mojom živote. vôbec ma neteší, že mám plnú výbavu keď jazda v tomto aute je stres pre vodiča a tiež pre posádku. Kamkoľvek prídem som vytrasený a unavený. Jazda vyžaduje zvýšenú koncentráciu a moja krčná chrbtica dostáva poriadne zabrať. Práve na spomínané rozkolísanie treba pri jazde dávať veľký pozor, auto sa správa až nebezpečne. Ak pozriem koľko má teraz predajnú hodnotu, škoda reči. Za všetko hovoria "spokojný vodiči" ktorý ho na internete predávajú aj s nízkym počtom najazdených km a menej ako dva roky staré.
No a potom ak nájdem recenzie a názory ktoré optimisticky ospevujú tento produkt tak to teda nechápem.

27.04.2009 | 00:10:16 | Fero Reagovat

.

melo to byt pro Angela,to vite rano

09.04.2009 | 08:01:26 | Petr Reagovat

.

Jerry jde videt,ze si mel vazne tu cest se svezt, s tim busenim srdce to znam moc dobre:) zajimalo by me s cim ted prijde Radek,mozna se podiva na dalsi fotku lacetti a bude se dohadovat i s tebou nebo zacne vychvalovat 2,5 tdi od audi ze je velice spolehlivy
jinak o tom pozinku jsem to nevedel ani ja,znamena to zreziveni za par let?

09.04.2009 | 07:57:12 | Petr Reagovat

To že to není pozink je najmenší problém. Tuším, že GM ešte vyrába aj Cadillacy, ktoré nemajú pozink.

09.04.2009 | 00:22:22 | Angel_M Reagovat

cože?

Chevrolet není pozink? To jsem netušil. O Dacii se to ví, ale že i Chevrolet?

09.04.2009 | 00:17:23 | Jerry Reagovat

Prodejci lžou

Byl jsem kdysi také v autosalonu Chevrolet. Prodejce lhal jako když tiskne. Že crash testy ještě nejsou hotové (byly, a hrozné), že karoserie je pozinkovaná (není) atd... Když jsem odcházel, všiml jsem si, že Aveo které JEN STÁLO v autosalonu, má rezavé všechny čtyři disky. Hrůza!

08.04.2009 | 19:47:40 |  Reagovat

Musím sa priznať, že keď som si kupoval auto začínal som v predajni GM - Opel/Chevrolet. Opel Corsa 1.4 stál vtedy vyše 400 tisíc s nulovou výbavou, tak som prešiel kúsok vedľa k Chevy a to bola hrôza. Tie auta nielenže majú nízku spoľahlivosť, oni sú rozmrdané už keď vyjdu z továrne. Pamätám si presne všetky neduhy ktoré tu spomína autor ale tie jazdné vlastnosti sú fakt najhoršie. Relatívne normálna rýchlosť t.j. maximálna povolená, cez esíčkovitu zákrutu, teda dolava a hneď doprava skončile pre mňa takmer katastrofou. Išiel som asi 95, ako som vošiel do prvej zákruty, ihneď sa dostavila hnusná nedotáčavosť ktorú som vôbec nečakal, ale nadbehol som si do protismeru, inak by som skončil v strome, potom prišla okamžitá zmena smeru doprava a auto sa nechutne s nepríjemným zvukom prehuplo na opačnú stranu a prešlo až do pretáčavosti, z čoho sa mi dosť rozbúchalo srdce. Späť v predajni som si pozeral aj Chevrolet Aveo. Styling toho auta vyzerá ako by ho navrhol totálny retard, keď otvoríte kapotu, je evidentné, že tam chýbajú nejaké výstuže a keď som sa opýtal predavača na crash testy, poprel, že sa nejaké vôbec na tomto modeli vykonávali, pritom som vedel, že klamal pretože Aveo úplne pohorelo. Je to skurvená plechovka a nie auto, keď som sa na ňom neprestával smiať, predavač mi odporúčil nech si kúpim auto vyššej triedy (myslel tým Lacetti na kt. sme pred tým jazdili) a tak som si kúpil auto vyššej triedy.....................Citroen C4 :D. Rozdiel je bádateľné. Cez tú istú esíčkovitú zákrutu môžem teraz jazdiť komfortne, bez náklonov aj 100km/h, pričom cítim, že auto má ešte ďaleko do limitu.

Nechcem viniť Kórejcov a Daewoo, pretože Daewoo už neexistuje a teraz je to jednoducho len továreň Chevroletu. Takmer všetky americké autá sú takéto. Šetrí sa na nich na každom kúsku. Aj konkurenčné auto Passatu - Chevrolet Malibu má mizerné materiály. Plastové nárazníky pripomínajú igelit, také sú tenké. Americké Fordy tiež boli takéto, teraz Ford začína všetky svoje americké modely stavať na platformách európskych fordov.

08.04.2009 | 18:31:54 | Angel_M Reagovat

Poruchami turba pověstné? Pověstné jsou poruchami váhy vzduchu, jestli víš, co to je.

08.04.2009 | 18:17:21 | Radek Reagovat

.

octavia a tdi poruchove nejsou? tak to mi dovol se pousmat,tdi ktere chrli na svet volkswagen jsou svymi poruchami turba primo povestne,ale to vi asi kazdy krome tebe.

08.04.2009 | 17:29:30 | Petr Reagovat

To Petr

Číst umím. Nepsal jsem nic k zvláštním jízdním vlastnostem, ale k posilovači. Nemusím mít Lacetti, aby věděl, jak funguje posilovač. Měl jsem i italské auto, které mělo docela silný posilovač (Marea) a rozhodně tam nebylo cítit nerovnosti na silnici. Pokud to cítit je, což jsem zažil také, problém byl ve vysypané přechodce řízení (jednalo se o terénní vozidlo). Takže jaksi motáš páté přes deváté. Co se týká schopností řízení o tom svěčí to, že 2 různá auta vykazují závažné poruchy, přičemž Octavia a TDi zrovna mimořádně poruchové nejsou. Chevrolet samozřejmě etalon spolehlivosti není.

08.04.2009 | 16:56:47 | Radek Reagovat

Kraken

Mas uplnou pravdu,kdo nerozumi autum vola asistencku,pocka 15 minut a problem je vetsinou vyresen,je to i muj pripad.Jmeno prodejce se tady myslim ani nesmi uvadet kvuli reklame,takze jsem ho nenapsal.

08.04.2009 | 14:37:14 |  Reagovat

.

Radku evidentne te bavi se do nekoho strefovat,kdyby si nebyl hloupy a umel cist,precetl by sis ze chevy kombinuje velice zvlastni vlastnosti,viz treba tvrdy ale rozhoupany podvozek nebo napr. preposilovany volant na kterem jdou citit vsechny otresy.Nejsem zadny odbornik na auta,ale neschopny ridic snad taky ne,tak si strc urazky vis kam.Osobne by me zajimalo zda jsi nekdy v lacceti jel nebo tady plkas jen tak aby ses vytahl,aniz by si mel nejakou zkusenost.

08.04.2009 | 14:30:07 | Petr Reagovat

Já mít ty prachy koupím si druhého megana, takový problémy v renaultu nejsou, a to se říká jaký jsou to sračky. Ale nikdo už nevzpomene, že už dva roky jsou bezproblémové!! O pohodlí se snad ani nemusím vyjadřovat. Sám jeden skvost vlastním a nemůžu si stěžovat. Ochcávka je to poslední auto co bych si koupil. Možná, kdybych víc rozuměl báwům, investoval bych těch 350tk. do nějakého báwa. Ber to tak : koupila si to mamá, ať trpí. S tou baterkou je to ošemetná věc. Člověk, který moc autům nerozumí, tak se nijak dvakrát do oprav nežene a raději využije služeb anděla, taky proč ne, když to má zaplacený, nebo předplacený. S prodejcem jak sem četl sis užil a divím se proč si neuved název ??? Takový vychcánky by patřilo někde střískat!!!!!! Snad se ty muchy vychytaj a pak bude mamá spokojena.

08.04.2009 | 07:23:16 | kraken Reagovat

Nevím kde ma Chevrolet baterii, ale kontakty by měli být dobře přístupné-takže jaké zašpinění se? Není náhodou kontrola baterie+kontaktů i v návodu k obsluze + v autoškole? Jo a mít 350 000 a rozhodovat se mezi Škodou a "Daewoo" škodofil neškodofil - třeba by se skladovka OII dala vyštrachat, nebo FII combi 1.6 16V...nebo O Tour,,,

07.04.2009 | 22:24:13 | Jerry Reagovat

Ještě nechápu další věc. Přeposilované řízení a je cítit to či ono ve volantu? To je docela zvláštní, protože u přeposilovaného řízení právě toto chybí. Celkově nevím. Dle mého názoru budu největší problém řidič, i když si nemyslím, že by Chevrolet byla nějaká bomba. Nejsem zastánce Škodáren, ale že by Octavia II. byla extra shit - poruchy turba v 95% vznikají špatným zacházením, o tom pochybuji.

07.04.2009 | 19:44:16 | Radek Reagovat

Po 3500km nebude moc spinavy:)

07.04.2009 | 19:20:27 | ToJa Reagovat

Špinavý motor po 2.000km? Všechno nevím, ale když je auto "mrtvé", je logický, že se jedná o elektrický problém, na to stačí selský rozum. Jinak záruka mobility je spíše na složitější problém, než povolená matka na kontaktu. Nemusíš se v tom hrabat, to jistě ne, ale nevím jak ty, ale já rád odjedu, proto nejprve se pokusím závadu odstranit, když se nezadaří, tak potom teprve volám asistenční službu. Jinak baterie se probírá v autoškole.

07.04.2009 | 19:20:00 | Radek Reagovat

.

Radku ono je pekne nazvat to mou neschopnosti,ty urcite vsechno vis a vsechno znas,ale zlobilo to tak ze to chvili slo chvili ne,predpokladal jsem horsi zavadu pri me smule,nejsem odbornik na auta, navic na auto je petileta zaruka mobility a ja nevidim jakykoliv duvod, abych se musel hrabat ve spinavem motoru v cistem obleceni u supermarketu.

07.04.2009 | 18:52:12 |  Reagovat

Techniku bych vynechal není, co dodat. Ale co se týká baterie, to je spíš neschopnost majitele otevřít kapotu. Když přijdu k autu a nenastartuji, resp. se vůbec nerozvítí budíky, tak se na baterii kouknu, jako na první věc. Co se týká druhého vybití, tak jedna svítící žárovka nevybije baterku za noc, pokud není před smrtí. Jinak rozglajdané řazení se jistě dá řešit výměnou nebo úpravou kulisy řazení. Je smutné, že je nutné auto "dodělat", jako kdysi Škodárny.

07.04.2009 | 18:28:48 | Radek Reagovat

Uprimne te lituji.Takovy strep se jen tak nevidi.To oznaceni WTCC je tam asi jen na paradu (predpokladam ze to je nejaka "sportovnejsi verze, pokud ne omlouvam se).Lacetti je pomerne velky kus auta a zadat za nej 350 000 Kč je dle meho nazoru podozrive malo.Uz jen z tohohle duvodu bych ho nechtel.A samozrejme jeste proto, ze je to vlastne Daewoo.Nabuduce preji vice stesti.Cus.

07.04.2009 | 18:17:06 | jamieson Reagovat

RE:

Já nepochopím, co každý proti Daewoo nebo Chevroletu má. Většina z nich jsou výborné. A o tom podvozku že se moc naklání.....to je sice pravda, ale patří to k tomu a to jako spoustu ostatních věcí a autorizovaný servis ? Každý druhý stojí za pendrek....jestli mi to chce někdo vyvracet, tak rovnou můžu napsat že jsem v takovém servisu pracoval. Řídil jsem už více aut ale na Daewoo ani chevrolet nezanevřu

24.01.2012 | 16:22:56 | Dawe  | 46.174.56.* Reagovat

Kdysi jsem viděl Lacetti na prodej po prvním majiteli, téměř nový. Bylo mi divné, proč někdo prodává skoro nové auto. Nyní již chápu.

07.04.2009 | 07:31:56 | Standa Reagovat

.

jj mas pravdu,ale nedavno jsem mel 10 let starou octavku jako nahradni auto a prislo mi to stejny jako lacetti :),kdyby byla za novoty,je jiste lepsi.

06.04.2009 | 23:11:25 | Petr Reagovat

máš přející sousedy

06.04.2009 | 22:54:10 | venca Reagovat

Hezký-moc hezký. Koukám, že autorizovaný prodejce a servis u této značky je taky šupa. A ještě k tomu řazení: nepřesné a "rozglajdané" řazení ala první oktávky ????? :-)))) deset let stará octavia strčí "Daewoo" v přesnosti řazení do kapsy

06.04.2009 | 22:31:15 | Jerry Reagovat