Rok výroby:2007Typ motoru:1.4Stav km při koupi:5 kmStav km nyní:27 650 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,7 l/100 kmVloženo:30. 9. 2009
v září 2007 jsem si koupil Chevrolet lacetti protože ni nějeký autobazarník jak je všeobecně známo odcizil Seata toledo 2 roky starého a tak jsem již koukal na to aby byla dobrá cena a poměr kvality v příjemné vyváženosti. Tak jsem si koupil Lacetti 1.4 wtcc v plné palbě za 346000.-Kč.do dneska jsem na něm najel asi 26000km a mohu čestně říci.že jsem s tímto vozem velice spokojen. Jezdím opravdu rychle a taky jsem již tmuto státu přispěl na vylepšení pošramoceného rozpočtu nějakou tou kačkou.Není tak docela pravdou,že by vůz při rychlé jízdě plaval a jevil známky nebezpečné jízdy. Já si myslím,že chyba bude v někom jiném. defekty jsem zatím neměl zatímco můj kámoš si koupil Superba a po 15000km mu klekl motor a to s ním jezdil jako podělanej.víte ono je dnes jedno jakou značku koupíte ,protože motory stejně vyrábí světové koncerny a to v evropských špičkových normách a karoserie se zárukama Vás také nemusí strašit. Ty doby kdy se auto takzvaně dojezdilo do mrtě jsou také asi již za námi.Z toho důvodu nechápu lidi jdoucí si ke zlodějům do bazarů koupit z 60% kradený vůz za super nataženou cenu.Lidi myslete.Tu jistotu a garance a klid Vám žádná kára nejasného původu nezaručí a nové jak ostře si zajedete tak Vám bude sloužit a jezdit.Klidně můžete říci že jsem cvok, ale je to tak a již mi tato má slova potvrdila spousta lidí známých ineznámých.Abych to celé shrnul,tak chevrolet co mám je úúúúžasný a superpohodlný i pro více lidí a děkuji šikovným korejcům,že ho tak pěkně udělali.Je to pracovitý člen rodiny a také do ni již patří.A servis je v pohodě.Zdraví všechny Béda.
Lacetti SW si kupil velmi draho. ja som ho kupil pol roka pred Tebou - nove, nie predvadzacie za 9720€ s klimou, na elektronoch ,atd. Rozhodoval som sa,co si kupim a nechcel som vrazit vela penazi a s istotou som nechcel Octaviu po tom, co mi ju so vsetkym zabezpecenim ukradli, ked mala 5 tyzdnov!!! . Nad Tvoju recenziou som sa usmieval. Jazdil som 4 nove Octavie combi, 2 Passat combi, Golf combi. Iste ten komfort nie ja na jazdu do Pariza a spat na otocku, ale auticko za tie prachy? Nenasiel som v statistikach ukradnuty Chevrolet SW na Slovensku za posledne roky. Auto je v pomere cena/vykon uplne super a sluzi bez problemov... Keby nie,nakoniec za tu cenu ho po dvoch rokoch mozem spustit do priepasti :-)). Uz mi viac zarobilo. Takze recenzie je treba pisat po tom, ked si uvedomime uz zly zaciatok - predvadzacie vozidlo za extra vysoku cenu.
to Anonym : Z vlastni zkusenosti si dovolim tvrdit, ze nehody jsou z DRTIVE casti o stesti.Chovani nekterych ridicu je na urovni debility.Ja videl mimo jine, taky negramotnyho cikana za volantem.A ptam se, jak je to mozny, ze takovej clovek dostane RP ?? Kdyz uz nic jineho, jak se ucil teorii, a dopr. znacky, kdyz neumi ani cist a psat ?? Jednoduse, RP dostal bez jakyhokoli vycviku.To se pry praktizovalo, zejmena za komoušu.Proste mu tam nekdo "svajznul" razitko a bylo.Takhle dostal napriklad muj tata ridicak na jerab (ktery mu po revoluci zrusili).Nikdo si nelamal hlavu nad tim, jestli je danej clovek zpusobily vest to ci ono motorovy vozidlo.A kdyz takovyhohle burana stretnes na silnici tak ti nepomuze ZADNA predvidavost.Chovaji se tak, ze normalni clovek to muze predpokladat jen tezko.P.S. Kdyby ti nejakej dement z vedlejsi cesty (a zejmena spoza zdi) vlitl na hlavnou, v rychlosti co i jen 60-70 kmh, par desitek centimetru pred naraznik, tak bys mluvil jinak...
Přesně o tom to je - předvdat. Ale jako někdo nemá talent hrát na klavír, jiný operovat mozek, tak někdo nemá talent na řízení aut. Největší průser je, že ten kdo mlátí do klimpru, si myslí, že ten talent má. Chirurg, kterému zemřelo 15 pacientů si taky myslí, že talent má, jen pacient nevydržel. A s řidiči je to stejné. Každý, kdo drží volant si myslí, že má talent. Bohužel pravda je taková, že těch talentovaných je jako šafránu. Říká se, že nehody jsou o štěstí. Ano, částečně. Ale ve většině případů je to o něčí chybě. Jak jinak si vysvětlit, že jsou řidiči, kteří najezdí milion bez nehody, a řidiči, kteří ve 32 letech měli 6 nehod? Protože neumí předvídat, neumí myslet za ostatní. Ba co víc, připadá jim to jako obtěžování jich sama. Přece nemůžu pořád za někoho myslet. Jenže to je právě recept na bezpečnou jízdu. Soustředit se, neodvádět pozornost, myslet a předvídat.
nič nestane je o šťastí..... . To 1% je byť stále na ceste do basy... . Akurát by som bol rád, ak by ten nepodarený zákon o predvídaní trochu poopravili. Pretože keď v noci, za dažďa vbehnem do jamy...tak príde ujo policajt a povie, že som mal predvídať..., alebo sa ísť súdiť s cestármi. Alebo mi skočí jeleň len preto, že sme mu nepostavili nadchody pre zver...vtedy tiež čarovné zaklínadlo... Akurát by som bol rád, prečo NIKTO nevyžaduje od chodca, aby bol predvídavý a nevošiel mi do cesty mimo priechodu, je v noci celý v čiernom a podobne. Vždy iba vodič má predvídať prekážku na ceste....ostatní môžu skákať, zastavovať, prechádzať ako len chcú...
Ano, přesně tak. Protože zákon ti ukládá, že řidič smí jet jen takovou rychlostí, aby stihl snížit rychlost jízdy nebo zastavit, objeví-li se překážka. Lidově se tomu říká jet "na dohled". Takže pokud do zatáčky nevidíš, nemůžeš se do ní řítit jako kokot, protože místo ožraly v ní může stát neosvětlenej náklaďák. Ve finále je myslím úplně jedno, jestli tam měl co dělat nebo ne. A ten člověk, třeba nemusí být vůbec ožrala, ale člověk se záchvatem mrtvice, infarktu, epilepsie, a takoví řezníci jako vy mu zkrátíte trápení. Jenom proto, že si myslíte, že silnice pro vás MUSÍ být vždy volná. Jste na omylu. Dá se to pochopit v případě strojvůdce na kolejích, ale k tomu máte jistě daleko. Pro anonyma: Mám ŘP skupin A,B,C,T,D,E, jezdím 28 roků a chodím pravidelně na školení. Což by prospělo i amatérům, že? Neměli by takové pitomé názory.
to Jirka KOPR : Asi ne.Tusim, ze genialita zacina nekde kolem 150-ti.120 - to je takovej lepsi prumer :-) to Ado : Nesouhlasim.V nekterych mestech a vesnicich, je dokonce na nekolika usecich zvysena povolena rychlost (zvycejne na 70-80).Tam, vetsinou neni ZADNA obytni stvrt, nebo pod.Par stovek metru pred ob. stvrti, se maximalni rychlost opet znizi na 50 kmh.Nemluve o nekterych malo frekventovanych ulicich, kde se da i pres den (zejmena o vikendech) jet 130-140 kmh.Jsou to zejmena prumyslne casti mest, kde taky nikdo nebydli a jelikoz jsou v nedeli tyto podniky zavrete, neni tam prakticky nikdo.Druhou stranou je jizda pres pul mesta v pondeli v 7 rano, nebo v patek kolem 16-17:00.To je fakt na porazeni i ve mensich mestech.Nemluve o Brne, Praze a pod.Tam je problemem vubec dosahnout povolenou rychlost, jelikoz se v lepsim pripade jen couras 20-30 kmh, nebo stojis.Nemluve o adrenalinu, kdyz ve spicce jedes na vypadovce z vedlejsi cesty na hlavnou.Tam je treba jet doslova na drzo, a doufat, ze te zezadu nerozflaka nejakej kamion :-)) Pro Anonyma 11:02 : To jakoze kdyz mi do cesty za zatackou vleti debil s 3 promile alkoholu, zabiju ho, a pujdu 40 kmh, to znamena, ze pujdu do basy ? Jinak ta nadavka...To od tebe chlape sedi :-)))
Tak to je pěkná blbost.To by znamenalo,že chodci mohou chodit místo po chodníku po prostředku silnice.A vlastně jsou zobliga,protože za ně má myslet řidič.Ty asi ŘP nevlastníš jinač by jsi takovou hovadinu nikdy nemohl vypustit z úst.Jinač nevím jak ty,ale já po jednom pivě bych se nemotal ze strany na stranu.Jednou se mi to stalo uprostřed cesty ožralý chlap v místek kde by neměl být a dokonce to přikazovala značka.Takže srazím mrzáka a budu sedět za zdravého to teda né.
jsi na omylu. I když srazíš ožralýho "burana", půjdeš sedět. To že si dáš pivo tě nestaví automaticky do role viníka - řidiče však ano. Neboť on je ten, kdo vlastní ŘP, on je ten, kdo jede. Chodci tu byli dřív než auta a musíme je respektovat. A řidič (nikoli chodec) musí jet jen tak rychle, aby mohl včas zastavit vozidlo - potažmo, aby mohl reagovat i na opilého chodce, kterého může předvídat. A protože svět je plný chodců, MUSÍ ho předvídat. I v lese, mezi poli, a tím spíš v obci. Názory Jamiesona jsou názory debila s IQ houpacího koně. Vsadím se, že je to namakanej machýrek s bicepsy, tricepsy, ale bez mozku. Přeji mu srdečně, aby porazil nějakého svého opilého známého a pak si ten kriminál vychutnal i s nějakým stejně namakaným cikánem v zadku.
Ten kto jazdi dedinou - obcou rychlostou 130 km/h NEMOZE byt v poriadku!!!! Nepise to anonym pisem to ja - a plne si za tym stojim. Je jedno ci je noc/den alebo ine okolnosti. Takyto clovek by mal prehodnotit svoje zmyslanie. Pytam sa kde su teraz nasi zeleni ochrancovia, co sa hlasia k mottu pomahat a chranit? Cakaju na cerpacej stanici, kedy sa vychladi kava? Lebo tam ich vidam najcastejsie. A ten kto suhlasi s osobou ktora jazdi 130 cez obec ten je na tom rovnako ako ten co tak kona. Zial, prvi zomieraju najlepsi...
A ted cekej, az te ukamenuji zdejsi rejpalove (zejmena anonymni pisatele).Za 1. Uz jen to, ze ses me zastal, je podnetem k tomu, aby ti zacali nadavat. 2.Kritizujes tady lidi, co jezdi 60-70 na okreskach.Tim padem zdejsi rejpaly urazis, protoze oni delaji to same.BEZDUVODNE jezdi 30 kmh pod limit, a nepriznaji, ze jsou tupci. 3. Košice-Žilina 2 hodiny, Košice-Praha 5 hodin...Vzdyt to je cca 200-220, resp. 700-800 km.Cili prumerna rychlost relativne hodne nad 100 kmh bez dalnic.To jich samozrejme pohorsi, jelikoz oni jedou 100 maximalne tak na dalnici.To proto, aby byli zas o 30 kmh pod limitem, tudiz aby jeli (podle nich) NORMALNE. 4. Alkohol.Vzdyt rejpaly za volantem nepijou (oni vlastne nepijou vubec) a proto te budou povazovat za spatneho, nebo mene cenneho cloveka. 5. Rejpalove jezdi v autach s objemem do 1,3 l, tudiz 150 koni je pro ne nadpozemskej vykon (i kdyz budou tvrdit ze ne).Vzdyt oni maji koni jen 60 a staci jim to.Tak proc by to nestacilo nam ??
pretože všetci, čo nadávajú, by sa mali pozrieť tiež naozaj na seba..:)) Lebo: " Kto je bez viny, nech hodí kameňom..." A nastalo by tu strááááášne dlhéééé ticho. Osobne tiež ľúbim na to pritlačiť, tiež ma rozčuľujú borci, vlečúci sa 60-70 mimo mesta. Najmä, keď sa ani neuhnú, ani neblinknú na znamenie bezpečného predbiehania. Nehovoriac o tom, že na "výstrahu" ešte dupnú na brzdu, aby sa na nich človek nelepil. Že v tej chvíli porušujú vyhlášku a základy slušného správania, to ich v tej chvíli netrápi... . Ale ako už jeden povedal, žiadna radosť Ti nenahradí jednú-jedinú starosť, keď niekoho nedajbože zrazíš. A ak budeš mať smolu, môže byť napr. triezvy, môže mať dobrých právnikov, môže Ťa do konca života stáť kopec peňazí a starostí...v prípade smrti ani nehovoriac.... Dnes žijeme v šialených časoch. Pred 15-17 rokmi bola premávka ..doslova žiadna. Neboli diaľnice, napr. tomu som v pohode zvládol Košice -Žilina do 2 hod., Košice -Praha niečo nad 5 hodín....cez deň. A pritom som NIKOHO neohrozil. Nebolo koho... . V DE to bolo podobné. Dnes je to katastrofa. Aj keď katastrofa asi najskôr je nevraživosť, závisť, nadávanie na anonymných fórach, sebapresadzovanie na ceste...blokovanie zakazovanie jázd kamionistom, ťažká doba a podobne. Už končím. Aj ja občas jazdím ako sviňa. Ale to je tak príma... . Už ani nepijem za volantom... , max. 1 pivo, časy, keď som sa nemusel báť sú fuč...Aj keď dnes sa triezvy na cestu vyberie iba somár, na odvahu do dnešnej premávky treba aspoň 5 pív... , s borovičkou. Ale ten pocit, keď dobre trafím výjazd, alebo v noci po okreskách, najlepšie za dažďa, spolucítim s mašinou...je naozaj fajn. Len už tých miest je neskutočne málo... . P.S. Tí, čo sa navážajú do 150 koníkov, by možno zmenili názor, ak by sa previezli..., aj keď čierne fólie evokujú policajtov, alebo schudobnelých mafiánov... . Ži a nechaj žiť.
Me jenom prekvapuje, kolik lidi ma tu drzost nadavat a odsuzovat cloveka kteryho neznaj.Nikdo neni dokonalej.Treba tady pani anonymove jezdi dle predpisu, ale mozna doma tyraji manzelky, kradou v Tescu, jsou nespolehlivy, panovacni, namysleny a buhvico jeste.Kazdej ma prece nejakou chybu.A jestli se serou do lidi, o kterych neznaj temer nic, tak jsou to tupci.Krom toho, neznaji muj jizdni styl, kde si co dovolim atp.Staci napsat, ze jsi jel tolik a tolik, a hned te jdou ztahnout z kuze.Pritom nemaji nejmensi tuseni, kde presne a za jakych okolnosti to bylo.Jsou useky, kde se neda jet ani na 50% povoleny rychlosti.Ale nekde neni problemem ji presahnout i dvou a vic nasobne...
Po pravdě budeš blázen,kterej z 99ti % jezdí jako blázen,auta,co nemají alespoň 100 koní pomlouváš,a nejsou pro tebe dobrý,a než by si přiznal,že jezdíš jako blázen,tak se budeš rači obhajovat.Sám nejsem pro to,aby ti tady někdo nadával,to je známka ubohosti a stupidyty,ale musíš uznat,že za negativní názory směrem k tobě si vlastně můžeš sám tim,co píšeš.Nemyslim to nijak ve zlém,to vůbec ne,ale někdo ty "frajeřiny" a komentáře bere jako "provokaci" ....
to Karel Havlíček : Precti si to jeste jednou a poradne.60 kmh na okresce mi v 99% pripadech prijde jako loudani.Proti lidem, kteri jezdi 90 (cili dle predpisu) nic nemam.Spis me serou blbecci, co jedou bezduvodne o 30kmh pomaleji, nez by meli.Jezdim sice kapanek rychleji, nez je dano zakonem, no to jeste neznamena ze jsem nenormalni, nebo debil, buran a pod. (nenarazim ted na tobe).Snazim se jet tak, aby se nikomu nic nestalo.Pred prechodem zpomalim, sleduji situaci a pod.Proste, snazim se jet s prehledem.A ver, ze i pri rychlosti, jakou jsem tady uvedl, se to v noci da.Pres den, nebo za hustsi premavky samozrejme pomaleji (max 100-110).Duvody jsem uz uvedl. to Tibi : To je ciste vec svedomi a postoje.Vis, cloveka, ktery se neumi kontrolovat, kdyz jde o alkohol, ja jaksi nechapu a nejspis ani nepochopim.Radeji si koupim neco "hmotnyho", nez abych to "precural".Stejne tak "kuřáci", no na druhy strane, ti alespon nejsou po cigarete agresivni (ted nemyslim marihuanu a pod.).Rad se mam (i kdyz je fakt, ze musim manualne pracovat, abych neco mel a nekdy se mi fakt nechce :-)), taky pritelkyni, rodinu, kamarady...No doufam, ze jeste nejakou tou chvilicku zit budu.Je mi 32, cili myslim, ze az tak starej nejsem...........Na zaver bych Vas chtel poprosit, aby jste omluvili moji cestinu, ktera nestoji za moc.Jednak se me nechce davat interpunk. znaminka a taky nemam moc casu rozmyslet na hrubkama.Predem díky.
a nebo je to slovák, kterýho už na slovensku nemohli ani cítit, tak ho nakopli do prdele a on letěl a letěl až se zastavil za hranicema, trochu pobral místní řeč, ale nic moc. Pochybuju že se narodil i na slovensku-spíš sem spadl z nějaké jiné planety, kde se jim kreténi přemnožili a museli je nutně exportovat :-))))
Nejhorší je,že takovejm "machýrkům" se skoro vždycky nic nestane,a odnesou to úplně nevinný lidi jenom proto,že jedou jak maj,a nějakej blbec,jako je Jamieson jim vlítne před auto,nebo to do nich napere...
Dobře, ožralýho burana srazíš a sedět nepůjdeš. Ale stejně ten jeho vyděšenej pohled do smrti nezapomeneš... Jak by si s tim pak žil? Máš se vůbec rád aspoň trochu sám? Čeká na tebe někdo doma? Tohle jsou snad dost silný argumenty na to jezdit normálně. Doufám jen, že ty tvoje machrovinky neodnese nikdo jinej, než ty sám.
jamiesone ty jsi čech či slovák??? já jen že píšeš tak nějak dvojjazyčně. Tipuju tě spíš na exslováka, protože takovej kretén se v čechách narodit nemoh a to ani blbou náhodou.
No už jenom to,že vám předpisy nic neříkají,a "vytahujete se",kolik jezdíte,tak už jenom to hovoří o vašem přístupu.Maximální rychlost není jen pro to,že jí někdo navrhnul,ale asi má určitý smysl,a k něčemu je dobrá.A že někoho,kdo jezdí podle předpisů nazýváte "loudáním",atd,tak o tom si každý NORMÁLNÍ řidič udělá obrázek sám.Ne jednou se mi VYPLATILO předpisovou rychlost dodržet,a to ne kvůli radarům,ale právě kvůli chodcům,kteří vešli do cesty... Při té vaší rychlosti by ste s tím skoro dvoutunovým autem těžko něco udělal,a neštěstí by bylo na světě... ! Čili chlubit se,jak jezdíte,to neni normální,a řekl bych,že plno lidí semnou musí souhlasit....
Ten, kdo je pod vlivem navykove latky, se automaticky stava vinnikem dopr. nehody.Kdyby byl trizvej, a jel po chodniku (prip. po krajnici), nic by se mu nestalo.A to nemluvim o reflexnich prvcich...Chapes to ?? Ja nebudu sedet jen proto, ze nejakej ozralej buran se mota po silnici.Tam nema co delat.Na prechodu, to je jine, ale stejne by se mal ohlednout jestli neco nejede, nebo se orientovat alespon dle sluchu.Auto narobi ve 130 kmh, celkem dost velky ramus.Zejmena zvenci.Vem si treba taky okresky.Pujdes predpisovych 90 (nikoli loudackych 60, jak maji nekteri vo zvyku) a do cesty ti vlitne clovek.Neni nahoda, ze po krajnici jedou neosvetleny chodci.A to i na okreskach.Cili tenhle argument neni moc vhodnej.A to nemluvim o nadavani do debilu a kokotu...
Proč nepřidat?? Protože zrovna v noci nebo k ránu může jít ožralej chlap z hospody,a potom bych byl na tebe zvědavej,co s tim budeš ve 130ti dělat,ty debílku!!!! Fakt takový lidi za volant nepatří !!!!!!!! Seš kus kokota a hlavy vyjebaný!!!!Ale hlavně že máš pasata,kterej je nej,má nej výkon,atd... -fakt se nech léčit...!!!
Specialne pro tebe.Tech 130-140 jezdivam samozrejme v noci a skoro rano.Pres den jsou vesnice dosti preplnene lidmi a fizlami a ja netouzim dostat pokutu nebo prijit o vodicak.Natoz pak nekoho zabit...Inu, zalezi od situace.Nekdy jedu dokonce jen 50-60 kmh.Kdyz je tam sama zatacka, nebo plno lidi, pripadne radar, tak skutecne jedu jen mirne nad predpis, nebo dle nej.No kdyz jedu v noci, prazdna silnice a zejmena na useku, kde to znam, tak proc nepridat ??? K ostatnim, kvazy "chytrakum" se nebudu vyjadrovat.
a ty jeho černé fólie na černém Passatu jen dokreslují kolorit absolutního debila. Bohužel takových jezdí po silnici spousta. Jen prosím, aby ti slušní řidiči na něco takového nenarazili a něco takového jim z vteřiny na vteřinu nezničilo život.
Jak vypadá člověk, který dostal řidičák OMYLEM? Protože selhal systém výdeje řidičáků (Psychotesty, psychiatrické vyšetřrní, atd.. neboť auto je nebezpečnější zbraň než pistole)? Jak to vypadá , když řidičák díky benevolenci státu dostane úplně každý? Tak pánové, to je JAMIESON ! Člověk, který by měl být DOŽIVOTNĚ zproštěn řízení všech motorových vozidel, neboť jeho inteligenční, morální, a volní schopnosti jsou hluboko pod průměrem (řekl bych na hranici debility), jeho posuzovací a rozpoznávací schopnost je na nule, jakož i schopnost předvídat a uvažovat o následcích svého chování a jednání. A to nevycházím jen z této recenze, ale z mnoha jiných jeho příspěvků. Je to potencionální vrah, může zabít kohokoli z vás, nebo vaše dítě či rodiče, a ještě vám bude vysvětlovat, že se mu pletli do cesty zrovna když jel ON. Protože ON je ten, kvůli komu vznikla zeměkoule, ON je ten, pro koho tady všechno je, ON se chce bavit a užívat si, a vy mu to vlastně znepříjemňujete, neboť HO omezujete. Tento člověk je duševně nemocný. Samozřejmě bude tvrdit že není (to ostatně tvrdí každý psychopat), protože nemá dostatečné schopnosti posoudit nejen svůj stav, ale ani cokoli jiného. Jsem zvědav, kdy už vláda této země přijme opatření, aby to na silnicích nevypadalo jako na divokém východě, aby řidičák opravdu nedostal každý psychopat a nechoval se potom za volantem jako opice v džungli., Zatím nás chraň bůh před podobnými kreaturami, jako je Jamieson!
05.10.2009 | 10:39:32 | mudr. Albert NovotnýReagovat
Jamienson, nemáš tam preklep?
Naozaj v obci 130-140?! Voľakedy v noci bola neobmedzená rýchlosť, ešte som ju chvíľu zažil, ale v dnešnej dobe, keď v noci kde kto chodí zo zábavy, alebo do práce, skoro ráno/ a podobne by som neriskoval. V obci 130-140 mi už príde jednoducho amorálne. Je len otázkou času. NEPOKÚŠAJ OSUD!!! V obciach, kde to poznám, chodievam v noci max 90-100, aj keď "nájazdová rýchlosť " býva na začiatku dediny vyššia, potom zvolním. Obyčajne to už s policiou vykecám. Tiež tak jazdia. Ale ak by mi namerali 140, tak sa im nebudem čudovať, že prídem o papiere..
Jamiesone, co kdyby ses vrálil na salaš do své rodné země a ušetřil tím nervy, zdraví a životy místním. Ty jsi exemplární případ naturálního debila, borec budeš zřejmě jen v komunitě obdobně postižených psychopatů, tj. doma, u oveček...
Jasne v pohode.No me se to stava jak na dalnici pri 200, tak ve meste pri padesatce.A nejde jen o zvolneni tempa.Taky lide, kteri do te doby telefonovali, davaji telefony od ucha pryc.Je to opravdu usmevny.A trefil jsi, mam ho i s cernymi skly :-)).Ale netreba soudit jen dle auta.Magor muze sedet jak v Passatu, tak ve Favoritu.I kdyz musim se priznat, ze silnicni zakony moc nemusim a nekolikrat jsem mel namale, kdyz mi namerili dvounasobek povoleny rychlosti.Vis, ja vetsinou "řádím" na rychlostkach a okreskach.Ve vesnici se snazim jet pomaleji (do 130-140) a dalnice jsou plne.Ci uz aut, nebo radaru.Ale kdyz jedes treba v patek ve 3 rano a je pekne pocasi, tak je jizda docela radost :-))
Já když vidím černý passat, a hlavně s černými skly, hned mi proběhne hlavou "bacha, co to je zase za kokota". Nic ve zlým. Ale pokud v tomto případě zvolním tempo, tak jen proto, že předpokládám, že v tom autě sedí idiot, magor se silným egem, který si myslí že zeměkoule je tu jen pro jeho pobavení a nevím, co ho napadne a co udělá. Takže od něho raději dál. S nějakým respektem to teda nemá nic společného. S píš je to strach ze srážky z blbcem. Ale neber to osobně.
Me auto ma 150PS a 210Nm pri hmotnosti cca 1400kg a prijde me to jako zakladni agregat do tak velkeho vozu.Mene vykonu a krouticiho momentu bych v nem tezko snasel.Kdysy jsem si myslel, jakou ze to mam pilu, no ted, po vyzkouseni par jinych aut je to prumer.I kdyz na druhy strane uz ma za sebou 12 let provozu, to je fakt.Motoricky staci, no napravy a podvozek celkove nejsou nic moc.Predni dost trpi (to jsem si vyrazneji vsiml az v posledni dobe, i pres to, ze jsem o tom uz davneji cetl) a zadni stoji za houby.Ve srovnani s Mondeem nebo BMW 5 opravdu nic moc.Na druhy strane je alespon pohodlne, vybavene, hezke a ma i docela respekt (kdyz lide vidi cerny Passat, vetsinou hodne zvolni tempo :-))
Není to moc, ale to je otázka srovnávání a priorit. Není to zase tak málo, když si vemeš, že i naložená C1 má 1190 kg a motorek s ní pěkně mává... Lacetti má motor točivý, takže ve vyšších otáčkách bude určitě živý. Odspoda to asi žádný zázrak nebude, ale pro běžné ježdění stačí.
No pánové, z Octávky 1,6 55kW se tady může kdekdo podělat, učůrávají tady jak je fantastická, ale já si myslím, že tento motor 1,4 s technikou wtcc je určitě lepší. Myslím si, že nemáte vůbec důvod dělat z něj chudinku. Víte o něm prd, nikdy jste neměli tu čest ho projet a srovnáváte to akorát tak s vyblitou 1,4 od škodárny. To je ale pánové nebe a dudy!
Komentáře uživatelů k recenzi Chevrolet Lacetti
Lacetti SW - pre Petra
Lacetti SW si kupil velmi draho. ja som ho kupil pol roka pred Tebou - nove, nie predvadzacie za 9720€ s klimou, na elektronoch ,atd. Rozhodoval som sa,co si kupim a nechcel som vrazit vela penazi a s istotou som nechcel Octaviu po tom, co mi ju so vsetkym zabezpecenim ukradli, ked mala 5 tyzdnov!!! . Nad Tvoju recenziou som sa usmieval. Jazdil som 4 nove Octavie combi, 2 Passat combi, Golf combi. Iste ten komfort nie ja na jazdu do Pariza a spat na otocku, ale auticko za tie prachy? Nenasiel som v statistikach ukradnuty Chevrolet SW na Slovensku za posledne roky. Auto je v pomere cena/vykon uplne super a sluzi bez problemov... Keby nie,nakoniec za tu cenu ho po dvoch rokoch mozem spustit do priepasti :-)). Uz mi viac zarobilo. Takze recenzie je treba pisat po tom, ked si uvedomime uz zly zaciatok - predvadzacie vozidlo za extra vysoku cenu.
11.12.2011 | 11:56:07 | ján | 91.148.26.* Reagovat
jan
aha a co to lacetti?
26.03.2010 | 13:43:37 | jan Reagovat
dobrá debata
tu sa človek o vašich názoroch a skúsenostiach s Lacetti toho dozvie moc :D
16.01.2010 | 00:26:29 | AudiLacetti Reagovat
to Anonym : Z vlastni zkusenosti si dovolim tvrdit, ze nehody jsou z DRTIVE casti o stesti.Chovani nekterych ridicu je na urovni debility.Ja videl mimo jine, taky negramotnyho cikana za volantem.A ptam se, jak je to mozny, ze takovej clovek dostane RP ?? Kdyz uz nic jineho, jak se ucil teorii, a dopr. znacky, kdyz neumi ani cist a psat ?? Jednoduse, RP dostal bez jakyhokoli vycviku.To se pry praktizovalo, zejmena za komoušu.Proste mu tam nekdo "svajznul" razitko a bylo.Takhle dostal napriklad muj tata ridicak na jerab (ktery mu po revoluci zrusili).Nikdo si nelamal hlavu nad tim, jestli je danej clovek zpusobily vest to ci ono motorovy vozidlo.A kdyz takovyhohle burana stretnes na silnici tak ti nepomuze ZADNA predvidavost.Chovaji se tak, ze normalni clovek to muze predpokladat jen tezko.P.S. Kdyby ti nejakej dement z vedlejsi cesty (a zejmena spoza zdi) vlitl na hlavnou, v rychlosti co i jen 60-70 kmh, par desitek centimetru pred naraznik, tak bys mluvil jinak...
15.10.2009 | 13:17:10 | jamieson Reagovat
Jirka Kopr
Přesně o tom to je - předvdat. Ale jako někdo nemá talent hrát na klavír, jiný operovat mozek, tak někdo nemá talent na řízení aut. Největší průser je, že ten kdo mlátí do klimpru, si myslí, že ten talent má. Chirurg, kterému zemřelo 15 pacientů si taky myslí, že talent má, jen pacient nevydržel. A s řidiči je to stejné. Každý, kdo drží volant si myslí, že má talent. Bohužel pravda je taková, že těch talentovaných je jako šafránu. Říká se, že nehody jsou o štěstí. Ano, částečně. Ale ve většině případů je to o něčí chybě. Jak jinak si vysvětlit, že jsou řidiči, kteří najezdí milion bez nehody, a řidiči, kteří ve 32 letech měli 6 nehod? Protože neumí předvídat, neumí myslet za ostatní. Ba co víc, připadá jim to jako obtěžování jich sama. Přece nemůžu pořád za někoho myslet. Jenže to je právě recept na bezpečnou jízdu. Soustředit se, neodvádět pozornost, myslet a předvídat.
13.10.2009 | 19:00:49 | Reagovat
Každopádně je nejlepší nebourat,a prostě předvídat,ne?? :-))
13.10.2009 | 18:29:18 | Jirka KOPR Reagovat
V 99 % prípadov, kedy sa
nič nestane je o šťastí..... . To 1% je byť stále na ceste do basy... .
Akurát by som bol rád, ak by ten nepodarený zákon o predvídaní trochu poopravili. Pretože keď v noci, za dažďa vbehnem do jamy...tak príde ujo policajt a povie, že som mal predvídať..., alebo sa ísť súdiť s cestármi. Alebo mi skočí jeleň len preto, že sme mu nepostavili nadchody pre zver...vtedy tiež čarovné zaklínadlo...
Akurát by som bol rád, prečo NIKTO nevyžaduje od chodca, aby bol predvídavý a nevošiel mi do cesty mimo priechodu, je v noci celý v čiernom a podobne.
Vždy iba vodič má predvídať prekážku na ceste....ostatní môžu skákať, zastavovať, prechádzať ako len chcú...
13.10.2009 | 18:09:22 | ľuboš Reagovat
Jamieson a anonym
Ano, přesně tak. Protože zákon ti ukládá, že řidič smí jet jen takovou rychlostí, aby stihl snížit rychlost jízdy nebo zastavit, objeví-li se překážka. Lidově se tomu říká jet "na dohled". Takže pokud do zatáčky nevidíš, nemůžeš se do ní řítit jako kokot, protože místo ožraly v ní může stát neosvětlenej náklaďák. Ve finále je myslím úplně jedno, jestli tam měl co dělat nebo ne. A ten člověk, třeba nemusí být vůbec ožrala, ale člověk se záchvatem mrtvice, infarktu, epilepsie, a takoví řezníci jako vy mu zkrátíte trápení. Jenom proto, že si myslíte, že silnice pro vás MUSÍ být vždy volná. Jste na omylu. Dá se to pochopit v případě strojvůdce na kolejích, ale k tomu máte jistě daleko. Pro anonyma: Mám ŘP skupin A,B,C,T,D,E, jezdím 28 roků a chodím pravidelně na školení. Což by prospělo i amatérům, že? Neměli by takové pitomé názory.
13.10.2009 | 15:45:05 | Reagovat
to Jirka KOPR : Asi ne.Tusim, ze genialita zacina nekde kolem 150-ti.120 - to je takovej lepsi prumer :-)
to Ado : Nesouhlasim.V nekterych mestech a vesnicich, je dokonce na nekolika usecich zvysena povolena rychlost (zvycejne na 70-80).Tam, vetsinou neni ZADNA obytni stvrt, nebo pod.Par stovek metru pred ob. stvrti, se maximalni rychlost opet znizi na 50 kmh.Nemluve o nekterych malo frekventovanych ulicich, kde se da i pres den (zejmena o vikendech) jet 130-140 kmh.Jsou to zejmena prumyslne casti mest, kde taky nikdo nebydli a jelikoz jsou v nedeli tyto podniky zavrete, neni tam prakticky nikdo.Druhou stranou je jizda pres pul mesta v pondeli v 7 rano, nebo v patek kolem 16-17:00.To je fakt na porazeni i ve mensich mestech.Nemluve o Brne, Praze a pod.Tam je problemem vubec dosahnout povolenou rychlost, jelikoz se v lepsim pripade jen couras 20-30 kmh, nebo stojis.Nemluve o adrenalinu, kdyz ve spicce jedes na vypadovce z vedlejsi cesty na hlavnou.Tam je treba jet doslova na drzo, a doufat, ze te zezadu nerozflaka nejakej kamion :-))
Pro Anonyma 11:02 : To jakoze kdyz mi do cesty za zatackou vleti debil s 3 promile alkoholu, zabiju ho, a pujdu 40 kmh, to znamena, ze pujdu do basy ? Jinak ta nadavka...To od tebe chlape sedi :-)))
13.10.2009 | 14:22:05 | jamieson Reagovat
re:anonym
Tak to je pěkná blbost.To by znamenalo,že chodci mohou chodit místo po chodníku po prostředku silnice.A vlastně jsou zobliga,protože za ně má myslet řidič.Ty asi ŘP nevlastníš jinač by jsi takovou hovadinu nikdy nemohl vypustit z úst.Jinač nevím jak ty,ale já po jednom pivě bych se nemotal ze strany na stranu.Jednou se mi to stalo uprostřed cesty ožralý chlap v místek kde by neměl být a dokonce to přikazovala značka.Takže srazím mrzáka a budu sedět za zdravého to teda né.
13.10.2009 | 12:54:25 | Reagovat
Tibi
jsi na omylu. I když srazíš ožralýho "burana", půjdeš sedět. To že si dáš pivo tě nestaví automaticky do role viníka - řidiče však ano. Neboť on je ten, kdo vlastní ŘP, on je ten, kdo jede. Chodci tu byli dřív než auta a musíme je respektovat. A řidič (nikoli chodec) musí jet jen tak rychle, aby mohl včas zastavit vozidlo - potažmo, aby mohl reagovat i na opilého chodce, kterého může předvídat. A protože svět je plný chodců, MUSÍ ho předvídat. I v lese, mezi poli, a tím spíš v obci. Názory Jamiesona jsou názory debila s IQ houpacího koně. Vsadím se, že je to namakanej machýrek s bicepsy, tricepsy, ale bez mozku. Přeji mu srdečně, aby porazil nějakého svého opilého známého a pak si ten kriminál vychutnal i s nějakým stejně namakaným cikánem v zadku.
13.10.2009 | 11:02:49 | Reagovat
Ten
Ten kto jazdi dedinou - obcou rychlostou 130 km/h NEMOZE byt v poriadku!!!! Nepise to anonym pisem to ja - a plne si za tym stojim. Je jedno ci je noc/den alebo ine okolnosti. Takyto clovek by mal prehodnotit svoje zmyslanie. Pytam sa kde su teraz nasi zeleni ochrancovia, co sa hlasia k mottu pomahat a chranit? Cakaju na cerpacej stanici, kedy sa vychladi kava? Lebo tam ich vidam najcastejsie. A ten kto suhlasi s osobou ktora jazdi 130 cez obec ten je na tom rovnako ako ten co tak kona. Zial, prvi zomieraju najlepsi...
13.10.2009 | 09:22:15 | Ado Reagovat
To Luboš
Sám kabel položí, ale ne do mísy.:-))
12.10.2009 | 21:31:58 | Radek Reagovat
Hm, ale zatiaľ čo motor
s výkonom cca 50 koní ešte pôjde, tak s IQ 50 sa človek ani nevy..erie sám...
12.10.2009 | 21:02:37 | ľuboš Reagovat
Většina pisatelů tady má IQ nižší než 100 a taky fungují. (Bez urážky) Proč by tomu nemohlo být stejně i s motory a koňmi?
12.10.2009 | 20:05:46 | Reagovat
Jamieson
Nóó... -nevim,ale iq 120... -to už je genialita,ne ??? :-)))
12.10.2009 | 20:00:27 | Jirka KOPR Reagovat
to Jirka KOPR
Ty mas IQ pod 120 ?? :-))
12.10.2009 | 18:59:18 | jamieson Reagovat
Tak to tady ani já nemám co dělat... :-))
12.10.2009 | 16:42:08 | Jirka KOPR Reagovat
Tim padem tady nemas co delat, nonyme :-)))
12.10.2009 | 14:52:36 | jamieson Reagovat
Přikláním se k názoru, že pisatelé s IQ pod 120 jsou k ničemu.
12.10.2009 | 07:23:41 | Reagovat
ToJa
V čem je k ničemu?? ....
11.10.2009 | 22:17:54 | Jirka KOPR Reagovat
to ToJa
Ale no taaak...Do mesta je to jedno.Kdyz jsou zacpy je vetsi vyhodou klima, nez vykon :-))
11.10.2009 | 18:36:42 | jamieson Reagovat
Priklanim se pouze k nazoru ze auto pod 100 koni je k nicemu
11.10.2009 | 17:49:54 | ToJa Reagovat
Je tady snad něco k smíchu ?!
10.10.2009 | 21:32:54 | Anti-jamiluboš Reagovat
10.10.2009 | 19:52:04 | ľuboš Reagovat
A je to tady.Kterej chytrolin bude dalsi ??
10.10.2009 | 18:33:14 | jamieson Reagovat
Luboš a Jamieson
Ti dva kokoti už si zase notujou :-)) Inu vrána k vráně sedá a rovný rovného si hledá (zde spíš blbý tupého).
10.10.2009 | 18:15:22 | Reagovat
to ľuboš
A ted cekej, az te ukamenuji zdejsi rejpalove (zejmena anonymni pisatele).Za 1. Uz jen to, ze ses me zastal, je podnetem k tomu, aby ti zacali nadavat. 2.Kritizujes tady lidi, co jezdi 60-70 na okreskach.Tim padem zdejsi rejpaly urazis, protoze oni delaji to same.BEZDUVODNE jezdi 30 kmh pod limit, a nepriznaji, ze jsou tupci. 3. Košice-Žilina 2 hodiny, Košice-Praha 5 hodin...Vzdyt to je cca 200-220, resp. 700-800 km.Cili prumerna rychlost relativne hodne nad 100 kmh bez dalnic.To jich samozrejme pohorsi, jelikoz oni jedou 100 maximalne tak na dalnici.To proto, aby byli zas o 30 kmh pod limitem, tudiz aby jeli (podle nich) NORMALNE. 4. Alkohol.Vzdyt rejpaly za volantem nepijou (oni vlastne nepijou vubec) a proto te budou povazovat za spatneho, nebo mene cenneho cloveka. 5. Rejpalove jezdi v autach s objemem do 1,3 l, tudiz 150 koni je pro ne nadpozemskej vykon (i kdyz budou tvrdit ze ne).Vzdyt oni maji koni jen 60 a staci jim to.Tak proc by to nestacilo nam ??
10.10.2009 | 17:45:13 | jamieson Reagovat
Teraz sa musím Jamiensona zastať,
pretože všetci, čo nadávajú, by sa mali pozrieť tiež naozaj na seba..:)) Lebo: " Kto je bez viny, nech hodí kameňom..."
A nastalo by tu strááááášne dlhéééé ticho.
Osobne tiež ľúbim na to pritlačiť, tiež ma rozčuľujú borci, vlečúci sa 60-70 mimo mesta. Najmä, keď sa ani neuhnú, ani neblinknú na znamenie bezpečného predbiehania. Nehovoriac o tom, že na "výstrahu" ešte dupnú na brzdu, aby sa na nich človek nelepil. Že v tej chvíli porušujú vyhlášku a základy slušného správania, to ich v tej chvíli netrápi... .
Ale ako už jeden povedal, žiadna radosť Ti nenahradí jednú-jedinú starosť, keď niekoho nedajbože zrazíš. A ak budeš mať smolu, môže byť napr. triezvy, môže mať dobrých právnikov, môže Ťa do konca života stáť kopec peňazí a starostí...v prípade smrti ani nehovoriac....
Dnes žijeme v šialených časoch. Pred 15-17 rokmi bola premávka ..doslova žiadna. Neboli diaľnice, napr. tomu som v pohode zvládol Košice -Žilina do 2 hod., Košice -Praha niečo nad 5 hodín....cez deň. A pritom som NIKOHO neohrozil. Nebolo koho... .
V DE to bolo podobné. Dnes je to katastrofa.
Aj keď katastrofa asi najskôr je nevraživosť, závisť, nadávanie na anonymných fórach, sebapresadzovanie na ceste...blokovanie zakazovanie jázd kamionistom, ťažká doba a podobne.
Už končím. Aj ja občas jazdím ako sviňa. Ale to je tak príma... .
Už ani nepijem za volantom... , max. 1 pivo, časy, keď som sa nemusel báť sú fuč...Aj keď dnes sa triezvy na cestu vyberie iba somár, na odvahu do dnešnej premávky treba aspoň 5 pív... , s borovičkou.
Ale ten pocit, keď dobre trafím výjazd, alebo v noci po okreskách, najlepšie za dažďa, spolucítim s mašinou...je naozaj fajn. Len už tých miest je neskutočne málo... .
P.S. Tí, čo sa navážajú do 150 koníkov, by možno zmenili názor, ak by sa previezli..., aj keď čierne fólie evokujú policajtov, alebo schudobnelých mafiánov... .
Ži a nechaj žiť.
10.10.2009 | 16:32:18 | ľuboš Reagovat
Me jenom prekvapuje, kolik lidi ma tu drzost nadavat a odsuzovat cloveka kteryho neznaj.Nikdo neni dokonalej.Treba tady pani anonymove jezdi dle predpisu, ale mozna doma tyraji manzelky, kradou v Tescu, jsou nespolehlivy, panovacni, namysleny a buhvico jeste.Kazdej ma prece nejakou chybu.A jestli se serou do lidi, o kterych neznaj temer nic, tak jsou to tupci.Krom toho, neznaji muj jizdni styl, kde si co dovolim atp.Staci napsat, ze jsi jel tolik a tolik, a hned te jdou ztahnout z kuze.Pritom nemaji nejmensi tuseni, kde presne a za jakych okolnosti to bylo.Jsou useky, kde se neda jet ani na 50% povoleny rychlosti.Ale nekde neni problemem ji presahnout i dvou a vic nasobne...
09.10.2009 | 14:26:49 | jamieson Reagovat
Jamiesone
Po pravdě budeš blázen,kterej z 99ti % jezdí jako blázen,auta,co nemají alespoň 100 koní pomlouváš,a nejsou pro tebe dobrý,a než by si přiznal,že jezdíš jako blázen,tak se budeš rači obhajovat.Sám nejsem pro to,aby ti tady někdo nadával,to je známka ubohosti a stupidyty,ale musíš uznat,že za negativní názory směrem k tobě si vlastně můžeš sám tim,co píšeš.Nemyslim to nijak ve zlém,to vůbec ne,ale někdo ty "frajeřiny" a komentáře bere jako "provokaci" ....
09.10.2009 | 13:56:54 | Anonym Reagovat
to Karel Havlíček : Precti si to jeste jednou a poradne.60 kmh na okresce mi v 99% pripadech prijde jako loudani.Proti lidem, kteri jezdi 90 (cili dle predpisu) nic nemam.Spis me serou blbecci, co jedou bezduvodne o 30kmh pomaleji, nez by meli.Jezdim sice kapanek rychleji, nez je dano zakonem, no to jeste neznamena ze jsem nenormalni, nebo debil, buran a pod. (nenarazim ted na tobe).Snazim se jet tak, aby se nikomu nic nestalo.Pred prechodem zpomalim, sleduji situaci a pod.Proste, snazim se jet s prehledem.A ver, ze i pri rychlosti, jakou jsem tady uvedl, se to v noci da.Pres den, nebo za hustsi premavky samozrejme pomaleji (max 100-110).Duvody jsem uz uvedl.
to Tibi : To je ciste vec svedomi a postoje.Vis, cloveka, ktery se neumi kontrolovat, kdyz jde o alkohol, ja jaksi nechapu a nejspis ani nepochopim.Radeji si koupim neco "hmotnyho", nez abych to "precural".Stejne tak "kuřáci", no na druhy strane, ti alespon nejsou po cigarete agresivni (ted nemyslim marihuanu a pod.).Rad se mam (i kdyz je fakt, ze musim manualne pracovat, abych neco mel a nekdy se mi fakt nechce :-)), taky pritelkyni, rodinu, kamarady...No doufam, ze jeste nejakou tou chvilicku zit budu.Je mi 32, cili myslim, ze az tak starej nejsem...........Na zaver bych Vas chtel poprosit, aby jste omluvili moji cestinu, ktera nestoji za moc.Jednak se me nechce davat interpunk. znaminka a taky nemam moc casu rozmyslet na hrubkama.Predem díky.
07.10.2009 | 18:23:22 | jamieson Reagovat
jamie
a nebo je to slovák, kterýho už na slovensku nemohli ani cítit, tak ho nakopli do prdele a on letěl a letěl až se zastavil za hranicema, trochu pobral místní řeč, ale nic moc. Pochybuju že se narodil i na slovensku-spíš sem spadl z nějaké jiné planety, kde se jim kreténi přemnožili a museli je nutně exportovat :-))))
07.10.2009 | 16:16:13 | Reagovat
Tibi
Nejhorší je,že takovejm "machýrkům" se skoro vždycky nic nestane,a odnesou to úplně nevinný lidi jenom proto,že jedou jak maj,a nějakej blbec,jako je Jamieson jim vlítne před auto,nebo to do nich napere...
07.10.2009 | 16:04:01 | anonym Reagovat
to Jamieson
Dobře, ožralýho burana srazíš a sedět nepůjdeš. Ale stejně ten jeho vyděšenej pohled do smrti nezapomeneš... Jak by si s tim pak žil? Máš se vůbec rád aspoň trochu sám? Čeká na tebe někdo doma? Tohle jsou snad dost silný argumenty na to jezdit normálně. Doufám jen, že ty tvoje machrovinky neodnese nikdo jinej, než ty sám.
07.10.2009 | 15:58:13 | Tibi Reagovat
Anonym
Ani na Slovensku se nemohl narodit-to ho spíš sluníčko vytáhlo z pařezu :)
07.10.2009 | 15:20:46 | Petr Reagovat
jamiesone ty jsi čech či slovák??? já jen že píšeš tak nějak dvojjazyčně. Tipuju tě spíš na exslováka, protože takovej kretén se v čechách narodit nemoh a to ani blbou náhodou.
07.10.2009 | 15:11:13 | Reagovat
Jameson
No už jenom to,že vám předpisy nic neříkají,a "vytahujete se",kolik jezdíte,tak už jenom to hovoří o vašem přístupu.Maximální rychlost není jen pro to,že jí někdo navrhnul,ale asi má určitý smysl,a k něčemu je dobrá.A že někoho,kdo jezdí podle předpisů nazýváte "loudáním",atd,tak o tom si každý NORMÁLNÍ řidič udělá obrázek sám.Ne jednou se mi VYPLATILO předpisovou rychlost dodržet,a to ne kvůli radarům,ale právě kvůli chodcům,kteří vešli do cesty... Při té vaší rychlosti by ste s tím skoro dvoutunovým autem těžko něco udělal,a neštěstí by bylo na světě... ! Čili chlubit se,jak jezdíte,to neni normální,a řekl bych,že plno lidí semnou musí souhlasit....
07.10.2009 | 14:39:35 | Karel Havlíček Reagovat
Ten, kdo je pod vlivem navykove latky, se automaticky stava vinnikem dopr. nehody.Kdyby byl trizvej, a jel po chodniku (prip. po krajnici), nic by se mu nestalo.A to nemluvim o reflexnich prvcich...Chapes to ?? Ja nebudu sedet jen proto, ze nejakej ozralej buran se mota po silnici.Tam nema co delat.Na prechodu, to je jine, ale stejne by se mal ohlednout jestli neco nejede, nebo se orientovat alespon dle sluchu.Auto narobi ve 130 kmh, celkem dost velky ramus.Zejmena zvenci.Vem si treba taky okresky.Pujdes predpisovych 90 (nikoli loudackych 60, jak maji nekteri vo zvyku) a do cesty ti vlitne clovek.Neni nahoda, ze po krajnici jedou neosvetleny chodci.A to i na okreskach.Cili tenhle argument neni moc vhodnej.A to nemluvim o nadavani do debilu a kokotu...
07.10.2009 | 14:03:56 | jamieson Reagovat
Jameson
Proč nepřidat?? Protože zrovna v noci nebo k ránu může jít ožralej chlap z hospody,a potom bych byl na tebe zvědavej,co s tim budeš ve 130ti dělat,ty debílku!!!! Fakt takový lidi za volant nepatří !!!!!!!! Seš kus kokota a hlavy vyjebaný!!!!Ale hlavně že máš pasata,kterej je nej,má nej výkon,atd... -fakt se nech léčit...!!!
06.10.2009 | 18:29:52 | anonym Reagovat
to ľuboš
Specialne pro tebe.Tech 130-140 jezdivam samozrejme v noci a skoro rano.Pres den jsou vesnice dosti preplnene lidmi a fizlami a ja netouzim dostat pokutu nebo prijit o vodicak.Natoz pak nekoho zabit...Inu, zalezi od situace.Nekdy jedu dokonce jen 50-60 kmh.Kdyz je tam sama zatacka, nebo plno lidi, pripadne radar, tak skutecne jedu jen mirne nad predpis, nebo dle nej.No kdyz jedu v noci, prazdna silnice a zejmena na useku, kde to znam, tak proc nepridat ??? K ostatnim, kvazy "chytrakum" se nebudu vyjadrovat.
05.10.2009 | 15:54:35 | jamieson Reagovat
mudr.Albert Novotny
pekne si to napisal a mozno sa nad sebou zamysli a dojde mu to blbeckovi
05.10.2009 | 14:50:07 | brokro Reagovat
případ jamieson
a ty jeho černé fólie na černém Passatu jen dokreslují kolorit absolutního debila. Bohužel takových jezdí po silnici spousta. Jen prosím, aby ti slušní řidiči na něco takového nenarazili a něco takového jim z vteřiny na vteřinu nezničilo život.
05.10.2009 | 14:39:09 | Reagovat
Případ Jamieson
Jak vypadá člověk, který dostal řidičák OMYLEM? Protože selhal systém výdeje řidičáků (Psychotesty, psychiatrické vyšetřrní, atd.. neboť auto je nebezpečnější zbraň než pistole)? Jak to vypadá , když řidičák díky benevolenci státu dostane úplně každý? Tak pánové, to je JAMIESON ! Člověk, který by měl být DOŽIVOTNĚ zproštěn řízení všech motorových vozidel, neboť jeho inteligenční, morální, a volní schopnosti jsou hluboko pod průměrem (řekl bych na hranici debility), jeho posuzovací a rozpoznávací schopnost je na nule, jakož i schopnost předvídat a uvažovat o následcích svého chování a jednání. A to nevycházím jen z této recenze, ale z mnoha jiných jeho příspěvků. Je to potencionální vrah, může zabít kohokoli z vás, nebo vaše dítě či rodiče, a ještě vám bude vysvětlovat, že se mu pletli do cesty zrovna když jel ON. Protože ON je ten, kvůli komu vznikla zeměkoule, ON je ten, pro koho tady všechno je, ON se chce bavit a užívat si, a vy mu to vlastně znepříjemňujete, neboť HO omezujete. Tento člověk je duševně nemocný. Samozřejmě bude tvrdit že není (to ostatně tvrdí každý psychopat), protože nemá dostatečné schopnosti posoudit nejen svůj stav, ale ani cokoli jiného. Jsem zvědav, kdy už vláda této země přijme opatření, aby to na silnicích nevypadalo jako na divokém východě, aby řidičák opravdu nedostal každý psychopat a nechoval se potom za volantem jako opice v džungli., Zatím nás chraň bůh před podobnými kreaturami, jako je Jamieson!
05.10.2009 | 10:39:32 | mudr. Albert Novotný Reagovat
Jamienson, nemáš tam preklep?
Naozaj v obci 130-140?! Voľakedy v noci bola neobmedzená rýchlosť, ešte som ju chvíľu zažil, ale v dnešnej dobe, keď v noci kde kto chodí zo zábavy, alebo do práce, skoro ráno/ a podobne by som neriskoval.
V obci 130-140 mi už príde jednoducho amorálne. Je len otázkou času. NEPOKÚŠAJ OSUD!!!
V obciach, kde to poznám, chodievam v noci max 90-100, aj keď "nájazdová rýchlosť " býva na začiatku dediny vyššia, potom zvolním. Obyčajne to už s policiou vykecám. Tiež tak jazdia.
Ale ak by mi namerali 140, tak sa im nebudem čudovať, že prídem o papiere..
05.10.2009 | 09:27:30 | ľuboš Reagovat
Jamiesone, co kdyby ses vrálil na salaš do své rodné země a ušetřil tím nervy, zdraví a životy místním. Ty jsi exemplární případ naturálního debila, borec budeš zřejmě jen v komunitě obdobně postižených psychopatů, tj. doma, u oveček...
05.10.2009 | 07:51:38 | Reagovat
no prostě jamísek náš magor. budiž ti krematorium lehké. a hlavně sebou nevezmi někoho nevinného!!!!
05.10.2009 | 02:56:24 | Reagovat
Jasne v pohode.No me se to stava jak na dalnici pri 200, tak ve meste pri padesatce.A nejde jen o zvolneni tempa.Taky lide, kteri do te doby telefonovali, davaji telefony od ucha pryc.Je to opravdu usmevny.A trefil jsi, mam ho i s cernymi skly :-)).Ale netreba soudit jen dle auta.Magor muze sedet jak v Passatu, tak ve Favoritu.I kdyz musim se priznat, ze silnicni zakony moc nemusim a nekolikrat jsem mel namale, kdyz mi namerili dvounasobek povoleny rychlosti.Vis, ja vetsinou "řádím" na rychlostkach a okreskach.Ve vesnici se snazim jet pomaleji (do 130-140) a dalnice jsou plne.Ci uz aut, nebo radaru.Ale kdyz jedes treba v patek ve 3 rano a je pekne pocasi, tak je jizda docela radost :-))
03.10.2009 | 11:08:23 | jamieson Reagovat
Jamieson
Já když vidím černý passat, a hlavně s černými skly, hned mi proběhne hlavou "bacha, co to je zase za kokota". Nic ve zlým. Ale pokud v tomto případě zvolním tempo, tak jen proto, že předpokládám, že v tom autě sedí idiot, magor se silným egem, který si myslí že zeměkoule je tu jen pro jeho pobavení a nevím, co ho napadne a co udělá. Takže od něho raději dál. S nějakým respektem to teda nemá nic společného. S píš je to strach ze srážky z blbcem. Ale neber to osobně.
03.10.2009 | 09:55:33 | Reagovat
Me auto ma 150PS a 210Nm pri hmotnosti cca 1400kg a prijde me to jako zakladni agregat do tak velkeho vozu.Mene vykonu a krouticiho momentu bych v nem tezko snasel.Kdysy jsem si myslel, jakou ze to mam pilu, no ted, po vyzkouseni par jinych aut je to prumer.I kdyz na druhy strane uz ma za sebou 12 let provozu, to je fakt.Motoricky staci, no napravy a podvozek celkove nejsou nic moc.Predni dost trpi (to jsem si vyrazneji vsiml az v posledni dobe, i pres to, ze jsem o tom uz davneji cetl) a zadni stoji za houby.Ve srovnani s Mondeem nebo BMW 5 opravdu nic moc.Na druhy strane je alespon pohodlne, vybavene, hezke a ma i docela respekt (kdyz lide vidi cerny Passat, vetsinou hodne zvolni tempo :-))
03.10.2009 | 09:39:24 | jamieson Reagovat
Jamieson
Není to moc, ale to je otázka srovnávání a priorit. Není to zase tak málo, když si vemeš, že i naložená C1 má 1190 kg a motorek s ní pěkně mává... Lacetti má motor točivý, takže ve vyšších otáčkách bude určitě živý. Odspoda to asi žádný zázrak nebude, ale pro běžné ježdění stačí.
02.10.2009 | 21:15:13 | Pavel Reagovat
Tohle auto ma vykon 70 kw a 131 Nm, cili oproti Skodovkam slusny, no na 1170 kg hmotnosti dosti malo.
02.10.2009 | 20:20:14 | jamieson Reagovat
Chytráci
No pánové, z Octávky 1,6 55kW se tady může kdekdo podělat, učůrávají tady jak je fantastická, ale já si myslím, že tento motor 1,4 s technikou wtcc je určitě lepší. Myslím si, že nemáte vůbec důvod dělat z něj chudinku. Víte o něm prd, nikdy jste neměli tu čest ho projet a srovnáváte to akorát tak s vyblitou 1,4 od škodárny. To je ale pánové nebe a dudy!
02.10.2009 | 13:28:28 | Pavel Reagovat
no jo
to mi pripomina tych HTP -ckarov ktori ma v 140 -ke predbiehaju na dialnici. chudak auto.
02.10.2009 | 11:12:11 | visna Reagovat
dábel
jezdi strasne rychlo a jak cvok ...... a proto si koupil 1,4- ku .... sranda no.
02.10.2009 | 10:39:10 | Reagovat
xixao
2xixao: odpusť si sprosté poznámky.
01.10.2009 | 20:26:49 | Reagovat
ne cvok, ale kokot
01.10.2009 | 17:56:42 | xixao Reagovat